Karel zal erop letten dat niemand aan Vivian komt!quote:Op zondag 3 januari 2010 12:44 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Als je probeert Vivian van Barry af te pakken niet!
We zijn toch echt. Je moet eigenlijk nog jenz fotos kunnen vinden >.<.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:10 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Wat doen Barry en Bennie verkeerd?
Alleen omdat we nep zijn.
Waar heb jij je karel fotos eigenlijk opgedoken ?quote:Op zondag 3 januari 2010 13:13 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Karel zal erop letten dat niemand aan Vivian komt!
Jep, van dezelfde Amerikaanse onzekere lelijkerdquote:Op zondag 3 januari 2010 11:47 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Famke heeft ook meerdere foto's niet?
Godverquote:Op zondag 3 januari 2010 12:28 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Nee, nog niet met BarryHoe kan dat nou, ik heb de laatste tijd helemaal geen hangjugend gepest!
Dat kan toch niet? Hij staat op niet-OK..quote:Op zondag 3 januari 2010 13:47 schreef AdvancedPower het volgende:
Kut, ik heb per ongeluk Barry 'ontvriend'. Ik drukte op vriendschap verbreken maar ik dacht dat ik zo doorgelinkt werd naar Barry zijn profiel. Omdat je namelijk genietOKtbent. Kun je me weer even toevoegen Bar?
Dat zou wel echt naaiend zijn, want ik heb een berichtje naar die 3 meiden gestuurd hoe alles zat..quote:Op zondag 3 januari 2010 12:31 schreef KeizerKuzco het volgende:
Dan toch die zogenaamde 'vriendinnen' van Vivian die jou als een bedreiging zien
OP DE BRANDSTAPEL ERMEE!quote:Op zondag 3 januari 2010 14:12 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Dat zou wel echt naaiend zijn, want ik heb een berichtje naar die 3 meiden gestuurd hoe alles zat..
Maarja, ik heb ook alleen wat teruggekregen van die Dounia, van de rest niets
Arrogante kut-13yrold-sletjes
Nee, dat is niet het hyves HQ.. Dat zijn gewoon paupertjes die op Niet-OK klikken..quote:Op zondag 3 januari 2010 14:14 schreef KeizerKuzco het volgende:
Bennie gisteren, nu Barry. Volgens mij heeft hyves HQ weer een klopjacht opgezet, net als toen ik Pake weer tot leven wilde wekken, en met Jonas Grafheuvel![]()
Ik hoop dat we er doorheen komen!
Van die malloten die jaloers zijn dat wij gewoon lol hebben. Hyves is zowiezo klote ik zit zelde op die van mij. En heb er al 4 ofzo verwijderd. Nu heb ik het alleen om wat contact te houden met mensen maar dat doe ik zelden.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:15 schreef AdvancedPower het volgende:
Welke malloot vind het nou leuk om op "niet OK" te klikken.
Geen ideequote:Op zondag 3 januari 2010 14:15 schreef AdvancedPower het volgende:
Welke malloot vind het nou leuk om op "niet OK" te klikken.
Tsja, dat heb je eigenlijk helemaal zelf in de handquote:Op zondag 3 januari 2010 14:23 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik denk als ik op niet OK wordt gezet dat ik er niet door kom.
Ik heb maar wat nep foto's gedaan van mensen die op mij lijken. Zodat het niet lijkt dat ik maar 1 foto heb.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:31 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Tsja, dat heb je eigenlijk helemaal zelf in de hand
Barry bevond zich al de hele tijd op glad ijs met z'n profielfoto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |