Je veroorzaakt onrust.quote:
Godver, ik haat newbsquote:
Vooral de eerste 4, de oude gardequote:Op zondag 3 januari 2010 19:19 schreef Suusje-V het volgende:
En nou wil ik het allemaal ff op een rijtje hebben
Welke user is nou welke hyver?
Suusje-V = Famke
KeizerKuzco = Karel
9611Niels = Barry (R.I.P.)
standaard_broodrooster = Inge
stroopdoosch = Jozef
Vierkantblokje = Leroy
AdvancedPower = Jenz (noob)
Argo = Svart (noob)
Kakpizza = Kapitein Kees (noob)
Nu wil ik nog weten:
Wie zijn Tim, Connie, Andrej, Hans, Laliltje, Adolf, Gremco, Antonio, Jantina, Rick, Marcel, Willem en Ron?
Voornamelijk Connie, Hans, Jantina, Antonio en Rick ben ik nieuwsgierig naar
Oh, haha, okequote:Op zondag 3 januari 2010 19:21 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Vooral de eerste 4, de oude garde![]()
Het brein achter Connie is een kameraad van mij, geen Fokker
Ik ben nou geen noob meer.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:19 schreef Suusje-V het volgende:
Suusje-V = Famke
KeizerKuzco = Karel
stroopdoosch = Jozef
Vierkantblokje = Leroy
Argo = Svart (noob)
Nu wil ik nog weten:
Wie zijn Tim, Connie, Andrej, Hans, Laliltje, Adolf, Gremco, Antonio, Jantina, Rick, Marcel, Willem en Ron?
Ik zag het jaquote:
Trouwens, ik heb even wat nieuwe foto's gesoept.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:51 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Hmmz ja, da's waar. Jenz is al redelijk ingeburgerd
Ik ben geen noob!quote:Op zondag 3 januari 2010 19:19 schreef Suusje-V het volgende:
Suusje-V = Famke
KeizerKuzco = Karel
stroopdoosch = Jozef
Vierkantblokje = Leroy
Argo = Svart (noob)
Nu wil ik nog weten:
quote:
quote:geregistreerd op: maandag 7 december 2009 @ 18:57
Uhh, jawel..quote:Hyver sinds 30-12-2009
Als Karel weer helemaal lief doet en zich gedraagt als haar beste vriend wel, jaquote:Op zondag 3 januari 2010 20:15 schreef KeizerKuzco het volgende:
Ik hoop dat het hiermee is opgelost. Zijn Famke en Karel weer vriendjes?
Waarom staat Famke nergens bij?quote:Op zondag 3 januari 2010 20:11 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Trouwens, ik heb even wat nieuwe foto's gesoept.![]()
Kijk maar even.
Ah Karel beschouw je nog steeds als de enige schuldige, merk ik.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:16 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Als Karel weer helemaal lief doet en zich gedraagt als haar beste vriend wel, ja![]()
![]()
Mooi, ik vind dat profiel persoonlijk namelijk iets te ver gaanquote:Op zondag 3 januari 2010 20:19 schreef Argo het volgende:
Heb zonet met adolf gepraat hij zit niet op fok. dus hij is een stand alone project.
Ze krabbelt wel naar anderen (zelfs 10 minuutjes geleden nog!) maar niet naar Karel en/of Famkequote:Op zondag 3 januari 2010 20:21 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ah Karel beschouw je nog steeds als de enige schuldige, merk ik.
Laat maar dit is achter de rug!![]()
Karel geeft Laura nog een kans om haar gedrag goed te praten, doet ze dit niet dan is Karel genoodzaakt een punt achter de relatie te zetten.
Hij heeft haar streng toegesproken. Het zal zo wel komen.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:22 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ze krabbelt wel naar anderen (zelfs 10 minuutjes geleden nog!) maar niet naar Karel en/of Famke
Ze is niet goed voor Karel
In dit geval dus Hans, Kakpizzaquote:Op zondag 3 januari 2010 19:07 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Godver, ik haat newbs
Komen even binnenbanjeren in ons nep-hyves gezelschap en denken gelijk maar dat ze alles en iedereen (met name Famke, de oldbie) kunnen vermoorden
Dat was ooit Pake's zoon!quote:
Sterf newbies.. STERRRFFF!quote:Op zondag 3 januari 2010 20:35 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Dat was ooit Pake's zoon!![]()
Ik heb een speciale band met Hans!
Hij is best grappig hij heeft allemaal van die emo's op hyves. Maar weet wel hoe hij er aan komt nu.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:21 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Mooi, ik vind dat profiel persoonlijk namelijk iets te ver gaan
Deels grappig, grotendeels TOO FURRRR
Oh god naamquote:Op zondag 3 januari 2010 20:45 schreef AdvancedPower het volgende:
Famke.![]()
http://jenz-janssen.hyves(...)os/834812989/0/DFBy/
Wat bedoel je met dat laatste?quote:Op zondag 3 januari 2010 20:45 schreef Argo het volgende:
[..]
Hij is best grappig hij heeft allemaal van die emo's op hyves. Maar weet wel hoe hij er aan komt nu.
Heeft ze hyves? :")quote:Op zondag 3 januari 2010 20:53 schreef KeizerKuzco het volgende:
Laura die snol![]()
Ze bevindt zich op glad ijs!
Barry is niet RIP, hij wordt vast goedgekeurd door Hyvesquote:Op zondag 3 januari 2010 19:19 schreef Suusje-V het volgende:
Suusje-V = Famke
KeizerKuzco = Karel
stroopdoosch = Jozef
Vierkantblokje = Leroy
Argo = Svart (noob)
Nu wil ik nog weten:
Niet te snelquote:Op zondag 3 januari 2010 20:59 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Newbs
Laura is Karels ex-verloofde..
Whehe, alwéér! Die oude foto's van haar waren ook al door de eigenaresse ontdekt!quote:Op zondag 3 januari 2010 21:10 schreef KeizerKuzco het volgende:
De eigenaar van Inge's foto's heeft het ontdekt![]()
http://ottermansinge.hyves.nl/
Ik had het gezien jaquote:Op zondag 3 januari 2010 21:10 schreef KeizerKuzco het volgende:
De eigenaar van Inge's foto's heeft het ontdekt![]()
http://ottermansinge.hyves.nl/
Niet pro fotoshoeper pro lege tijd hebben. Als ik veel tijd had had ik ook hitler fotos kunne shoppen. En hitler is best makelijk te soepen. Hij heeft geen ingewikkeld kapsel. En hij maakt zichzelf lid van een hyve voor mensen die vrienden zoeken. Zo komt hij aan heel veel van die emo meide op zijn hyves. lquote:Op zondag 3 januari 2010 20:47 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Wat bedoel je met dat laatste?
Hij is ook wel een pro-fotosoeper, maar dat 'karakter' gaat wel net iets te ver
Niet dat ik een moraalridder ben ofzo, maar ik heb m'n grenzen...
Famke is het zat! En heeft haar eens even goed de waarheid verteld!quote:laura (1124)
vandaag, 22:14
Ik heb je door en ik krijg je nog wel bitch :-@ wacht maar op mijn leger van sterke negers
quote:Famke (64)
vandaag, 22:17
Ik probeer jullie uit elkaar te drijven?
Kom dat dan eens in mijn gezicht zetten, lafbek!
Of in ieder geval op m'n hyve!
En dan tegen Karel zeggen dat je zwanger van hem bent! Je hebt hem nog nooit gezien.
Zeg het nou maar, je bent gewoon een sletje.
Dat kind is niet van Karel, maar van één van de players die je geneukt hebt..
Oh, een krabbeltje van je, eindelijk!
Nou nou, wéér gescheld?
Leg mij nou verdomme eens uit waarom je zo kinderachtig tegen mij doet, trut!
Je legertje van negers? Negers die jou in je kont geneukt hebben zul je bedoelen.
Karel moet maar eens op zoek gaan naar iemand van zijn eigen leeftijd. Minderjarigen lopen nou eenmaal mentaal een heel stuk achter...
Ik heb het aardig geprobeerd, en jij bleef maar kinderachtig reageren.
Nu is de maat vol, ik ben je zat.
En ik hoop dat Karel jou bekrompen kinderzieltje ook in ziet...
Kansloos jij he.
Woehoew!quote:Op zondag 3 januari 2010 22:30 schreef fredhaak het volgende:
Mijn nephyvers top 5:
1. BarryRIP
2. Famke
3. Karel
4. Antonio
5. Jenz
yeah dude, you're missin' out on a whole fucking lotquote:Op zondag 3 januari 2010 22:26 schreef 9611Niels het volgende:
Kut, net als het een leuke soap wordt kan ik niet inloggen
Famke, het onzekere lelijke eendje, komt dit keer ook eens voor zichzelf (en haar vrienden) op!quote:
En hiermee is Karel verlost van deze vrouw. Hij kan eindelijk weer doorgaan met zijn leven.quote:Laura het is voorbij. Ik heb je veel kansen gegeven maar je nam ze niet aan. Ik hield van je. Ik gaf je mijn msnmaar je nam misbruik van de situatie.
Ik geloof niet dat het mijn kind is, en zo ja, dan zoek ik hem wel een keertje op, later.
Ik wil je wijzen op je levensstijl, deze moet veranderen als je moeder word, dit zeg ik uit bezorgdheid.
Laura ik heb een hekel aan je, en dit zal niet snel veranderen. Ik heb een lange tijd om het te overdenken tijdens de bootreis, misschien geef ik je ooit nog een kans om tot mijn vriendengroep toe te treden. Maar zoals het er nu uitziet ben ik furieus.
Laura ik wil dat je Famke en mijn vrienden met rust laat. Veel succes in je leven, je hebt het hard nodig.
De laatste groeten van Karel.
En Karel is Famke heel erg dankbaarquote:Op zondag 3 januari 2010 22:33 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Famke, het onzekere lelijke eendje, komt dit keer ook eens voor zichzelf (en haar vrienden) op!
Haar beste vrienden hebben haar sterker gemaakt
Kudo's voor deze bazenkrabbelquote:Karel (54)
vandaag, 22:34
Laura het is voorbij. Ik heb je veel kansen gegeven maar je nam ze niet aan. Ik hield van je. Ik gaf je mijn msn:-@ maar je nam misbruik van de situatie.
Ik geloof niet dat het mijn kind is, en zo ja, dan zoek ik hem wel een keertje op, later.
Ik wil je wijzen op je levensstijl, deze moet veranderen als je moeder word, dit zeg ik uit bezorgdheid.
Laura ik heb een hekel aan je, en dit zal niet snel veranderen. Ik heb een lange tijd om het te overdenken tijdens de bootreis, misschien geef ik je ooit nog een kans om tot mijn vriendengroep toe te treden. Maar zoals het er nu uitziet ben ik furieus.
Laura ik wil dat je Famke en mijn vrienden met rust laat. Veel succes in je leven, je hebt het hard nodig.
De laatste groeten van Karel.
En zo is het tot een goed einde gekomen van onze mooie soapquote:Op zondag 3 januari 2010 22:36 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
En Karel is Famke heel erg dankbaarZonder haar was hij gevallen voor haar zielige vertoning.
Dat weet Famke noch Karel.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:36 schreef fredhaak het volgende:
Wordt het nog wat tussen Famke en Karel? het zou toch wat worden als het uit zou zijn met Laura?
Wat een zielig kind zeg, Laura met haar negerleger![]()
P.S. Gaat ze zichzelf nu niet snijden ofzo??
En met deze prachtige uitspraak verlaat ik dit topic. Bedtijd!quote:Op zondag 3 januari 2010 22:43 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Dat weet Famke noch Karel.
Ze zullen het allemaal wel zien tijdens de lange bootreis![]()
Maar voor nu, zijn ze beste vrienden
Tot morgen!quote:Op zondag 3 januari 2010 22:44 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
En met deze prachtige uitspraak verlaat ik dit topic. Bedtijd!![]()
Tot morgen hyvers!
Wanneer leren jullie het toch?quote:Op zondag 3 januari 2010 23:15 schreef fredhaak het volgende:
Wie is karin? of is die serieus![]()
Al 29 leden bij de bennie en barry moeten blijven hyvesik neem aan dat als het hyves HQ ernaar kijkt, dat er wel meer nephyvers worden geslacht
http://benniebarry.hyves.nl/
Ja, nu zijn het er 9.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:36 schreef fredhaak het volgende:
nu zijn het er 9, maar het is OF ze is heel zielig en bestaat echt en weet niemand beters dan nep hyvers toe te voegen OF ze maakt een nephyve met een te normale naam/plaats en foto.
Maar zij is de eerste met een normale foto; die ze op een huppelkutmanier 'ick' noemt.
Die foto lijkt op laura dekker![]()
BARRYquote:
BARRY!!quote:
Nee, komt omdattie uhn obvious-trollin'-nephyve hadquote:Op maandag 4 januari 2010 17:23 schreef fredhaak het volgende:
Bennie is helaas overleden, maar barry leeft voort.
Inderdaad gebanned door hyves. Komt denk ik door de laura dekker foto's![]()
[ afbeelding ]
Wie is zijn vader dan?quote:Op maandag 4 januari 2010 16:18 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik altijd maar denken dat Jenz zijn vader dood is. Krabbelt die hem in een keer.
Maar Laura blijft maar door trollenquote:Op maandag 4 januari 2010 18:12 schreef KeizerKuzco het volgende:
Het is weer zoals vanouds inderdaad![]()
Laura geditched, Barry is er weer om de groep bij elkaar te houden!
Heel goed, en morgen natuurlijk de plundertocht
Oh, en Hans zei dat het vechtkamp is verplaatst naar morgen 16.00quote:Op maandag 4 januari 2010 18:12 schreef KeizerKuzco het volgende:
Heel goed, en morgen natuurlijk de plundertocht
Huh?quote:Op maandag 4 januari 2010 18:18 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Jenz zijn vader is dood. En zijn moeder ook. Omgekomen met een vliegreis naar Thailand.
Kuthans met zijn kutkampquote:Op maandag 4 januari 2010 18:17 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Oh, en Hans zei dat het vechtkamp is verplaatst naar morgen 16.00
Kan Karel niet wat later vertrekken met de boot, 's avonds of de volgende dag?
quote:Op maandag 4 januari 2010 18:17 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Maar Laura blijft maar door trollen
Ze roept er heel sneaky vrienden van Karel en Famke bij en manipuleert ze op haar 16yrold-sletje manier zodat ze medelijden met haar krijgen.
Ook doet ze nogsteeds gemeen tegen Famke. Gisteravond heeft ze een tik gestuurd naar Famke "Laura pest Famke", en dat was nádat Karel het uit had gemaakt en ná de discussies tussen hun 3.
Erg kinderachtig hoor, van Laura. Ze heeft er blijkbaar niets van geleerd..
En waarom zou het Famkes schuld zijn dat het uit is? Het zijn Karels gevoelens, niet de hare
Nee, een of andere baardaap, genaamd Brend, doet zich voor als Jenz zijn vader.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:19 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Huh?
Sjonnie (13)
vandaag, 16:58
Jenz heeft zijn vader gevonden (h)
inge ottermans, hehe, er was alweer een meisje erachter gekomen dat je haar foto's had gebruikt toch?quote:Op maandag 4 januari 2010 18:25 schreef standaard_broodrooster het volgende:
heey verrek zijn jullie nog op het forum
veteraan hierzo, inge ottermans is gister opgedoekt en miranda muizenhof, haar tweelingzus is terug!
Je loopt wel anderhalf topic achter. Miranda is oud en een manquote:Op maandag 4 januari 2010 18:25 schreef standaard_broodrooster het volgende:
heey verrek zijn jullie nog op het forum
veteraan hierzo, inge ottermans is gister opgedoekt en miranda muizenhof, haar tweelingzus is terug!
haha ja vorige keer had ik dat ook al, toen ging ik zo ver dat ik HAAR beschuldigde MIJN fotos over had genomenquote:Op maandag 4 januari 2010 18:32 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
inge ottermans, hehe, er was alweer een meisje erachter gekomen dat je haar foto's had gebruikt toch?
Iemand die geband is op Fok, was eerst mr Visserquote:
Welke usert dan?quote:Op maandag 4 januari 2010 19:31 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Iemand die geband is op Fok, was eerst mr Visser
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |