Hij heeft haar streng toegesproken. Het zal zo wel komen.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:22 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ze krabbelt wel naar anderen (zelfs 10 minuutjes geleden nog!) maar niet naar Karel en/of Famke
Ze is niet goed voor Karel
In dit geval dus Hans, Kakpizzaquote:Op zondag 3 januari 2010 19:07 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Godver, ik haat newbs
Komen even binnenbanjeren in ons nep-hyves gezelschap en denken gelijk maar dat ze alles en iedereen (met name Famke, de oldbie) kunnen vermoorden
Dat was ooit Pake's zoon!quote:
Sterf newbies.. STERRRFFF!quote:Op zondag 3 januari 2010 20:35 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Dat was ooit Pake's zoon!![]()
Ik heb een speciale band met Hans!
Hij is best grappig hij heeft allemaal van die emo's op hyves. Maar weet wel hoe hij er aan komt nu.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:21 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Mooi, ik vind dat profiel persoonlijk namelijk iets te ver gaan
Deels grappig, grotendeels TOO FURRRR
Oh god naamquote:Op zondag 3 januari 2010 20:45 schreef AdvancedPower het volgende:
Famke.![]()
http://jenz-janssen.hyves(...)os/834812989/0/DFBy/
Wat bedoel je met dat laatste?quote:Op zondag 3 januari 2010 20:45 schreef Argo het volgende:
[..]
Hij is best grappig hij heeft allemaal van die emo's op hyves. Maar weet wel hoe hij er aan komt nu.
Heeft ze hyves? :")quote:Op zondag 3 januari 2010 20:53 schreef KeizerKuzco het volgende:
Laura die snol![]()
Ze bevindt zich op glad ijs!
Barry is niet RIP, hij wordt vast goedgekeurd door Hyvesquote:Op zondag 3 januari 2010 19:19 schreef Suusje-V het volgende:
En nou wil ik het allemaal ff op een rijtje hebben
Welke user is nou welke hyver?
Suusje-V = Famke
KeizerKuzco = Karel
9611Niels = Barry (R.I.P.)
standaard_broodrooster = Inge
stroopdoosch = Jozef
Vierkantblokje = Leroy
AdvancedPower = Jenz (noob)
Argo = Svart (noob)
Kakpizza = Kapitein Kees (noob)
Nu wil ik nog weten:
Wie zijn Tim, Connie, Andrej, Hans, Laliltje, Adolf, Gremco, Antonio, Jantina, Rick, Marcel, Willem en Ron?
Voornamelijk Connie, Hans, Jantina, Antonio en Rick ben ik nieuwsgierig naar
Niet te snelquote:Op zondag 3 januari 2010 20:59 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Newbs
Laura is Karels ex-verloofde..
Whehe, alwéér! Die oude foto's van haar waren ook al door de eigenaresse ontdekt!quote:Op zondag 3 januari 2010 21:10 schreef KeizerKuzco het volgende:
De eigenaar van Inge's foto's heeft het ontdekt![]()
http://ottermansinge.hyves.nl/
Ik had het gezien jaquote:Op zondag 3 januari 2010 21:10 schreef KeizerKuzco het volgende:
De eigenaar van Inge's foto's heeft het ontdekt![]()
http://ottermansinge.hyves.nl/
Niet pro fotoshoeper pro lege tijd hebben. Als ik veel tijd had had ik ook hitler fotos kunne shoppen. En hitler is best makelijk te soepen. Hij heeft geen ingewikkeld kapsel. En hij maakt zichzelf lid van een hyve voor mensen die vrienden zoeken. Zo komt hij aan heel veel van die emo meide op zijn hyves. lquote:Op zondag 3 januari 2010 20:47 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Wat bedoel je met dat laatste?
Hij is ook wel een pro-fotosoeper, maar dat 'karakter' gaat wel net iets te ver
Niet dat ik een moraalridder ben ofzo, maar ik heb m'n grenzen...
Famke is het zat! En heeft haar eens even goed de waarheid verteld!quote:laura (1124)
vandaag, 22:14
Ik heb je door en ik krijg je nog wel bitch :-@ wacht maar op mijn leger van sterke negers
quote:Famke (64)
vandaag, 22:17
Ik probeer jullie uit elkaar te drijven?
Kom dat dan eens in mijn gezicht zetten, lafbek!
Of in ieder geval op m'n hyve!
En dan tegen Karel zeggen dat je zwanger van hem bent! Je hebt hem nog nooit gezien.
Zeg het nou maar, je bent gewoon een sletje.
Dat kind is niet van Karel, maar van één van de players die je geneukt hebt..
Oh, een krabbeltje van je, eindelijk!
Nou nou, wéér gescheld?
Leg mij nou verdomme eens uit waarom je zo kinderachtig tegen mij doet, trut!
Je legertje van negers? Negers die jou in je kont geneukt hebben zul je bedoelen.
Karel moet maar eens op zoek gaan naar iemand van zijn eigen leeftijd. Minderjarigen lopen nou eenmaal mentaal een heel stuk achter...
Ik heb het aardig geprobeerd, en jij bleef maar kinderachtig reageren.
Nu is de maat vol, ik ben je zat.
En ik hoop dat Karel jou bekrompen kinderzieltje ook in ziet...
Kansloos jij he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |