Die bedreigingen ookquote:Wie mogen lid worden?
Alleen mensen die een geloofwaardige profiel en foto's hebben. Mensen die kunnen bewijzen dat ze echt zijn..
Je hebt maar een foto en je bent niet fake. stuur een bericht met je gegevens. Naam enz..
Als uw profiel niet zichtbaar is voor de beheerder, dan wordt u als vriend toegevoegd zodat de beheerder uw profiel kan bekijken. Daarna beoordeeld de beheerder of u lid mag worden.
Leden die niet geloofwaardig overkomen worden verwijderd.
FAKERS LET OP!!
Je mag een poging wagen...
Als ik het niet vertrouw, wordt uw ip-adres en uw gegevens nagetrokken. Ik ken mensen die dat kunnen.. dus u bent van harte welkom.. dan kunnen we het aan iedereen door geven dat u fake bent.
quote:Joosje (GEEN KERELS) (342)
gisteren, 23:18
hmm lekkere geile fotos heb jij ! ben al helemaal nat !!
quote:monica(girls add me) (544)
gisteren, 23:21
jij hebt anders ook niet te klagen ik ben ook zeiknat
lekkere foto's zeg kusje..!!
gisteren, 23:22
thx ! ben net zo open als ik geloof ik he
gisteren, 23:23
ja ik heb weinig geheimen
gisteren, 23:27
zou wel eens met je willen stoeien !!
gisteren, 23:34
ik kan niet genoeg van je foto's krijgen
gisteren, 23:35
ik kan niet genoeg krijgen van jou
tuurlijk is die kersten nepquote:Op maandag 4 januari 2010 20:20 schreef Suusje-V het volgende:
WTF
Zijn dit échte lesbo's/bi's/rare mensen, zijn het FOK!kers met een nephyve, of zijn het gewoon rare mensen met een nephyve?
http://kersten86.hyves.nl/
http://monica-kus.hyves.nl/
Zoals Jenz.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:21 schreef fredhaak het volgende:
Alsof onze profielfoto's zo geil zijn dat er ook maar echt 14 jarige meisjes op vallen![]()
(er zijn uitzonderingen)
Dat zijn melige 14jarige meisjes met humor.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:21 schreef fredhaak het volgende:
Alsof onze profielfoto's zo geil zijn dat er ook maar echt 14 jarige meisjes op vallen![]()
(er zijn uitzonderingen)
Alleen het kan zijn dat de vriendinnen van die mensen dan op 'niet oke' drukken, en ik denk ook dat als je een meisjes nepprofiel hebt, men minder snel de neiging heeft om op 'niet oke' te drukken, jantina zal denk ik nooit gebanned wordenquote:Op maandag 4 januari 2010 20:25 schreef Suusje-V het volgende:
Dat zijn melige 14jarige meisjes met humor.
Nou, Jantina vind ik wel erg overdreven.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:29 schreef fredhaak het volgende:
[..]
Alleen het kan zijn dat de vriendinnen van die mensen dan op 'niet oke' drukken, en ik denk ook dat als je een meisjes nepprofiel hebt, men minder snel de neiging heeft om op 'niet oke' te drukken, jantina zal denk ik nooit gebanned worden
Iddquote:Op maandag 4 januari 2010 20:48 schreef KeizerKuzco het volgende:
Karel is ook goedgekeurd, de reden blijft me een raadsel, Karel kan toch niet echt zijn1![]()
Dat Barry weer oké is is natuurlijk een feest maar ook dat vind ik vreemd!
Ze zijn als een blok voor de charmes van Barry gevallenquote:Op maandag 4 januari 2010 20:50 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
IddMisschien kwam het door het berichtje dat ze me niet moesten verwijderen omdat ik best een lieve jongen ben
Dat is ook een voorbeeld van een hyves die er hoogstwaarschijnlijk nooit doorheen zal komen mocht deze ooit niet oké wordenquote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 20:50 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
IddMisschien kwam het door het berichtje dat ze me niet moesten verwijderen omdat ik best een lieve jongen ben
Sommige nep-account-makers vragen er gewoon zelf om, door het account dat ze aanmakenquote:Op maandag 4 januari 2010 20:53 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Dat is ook een voorbeeld van een hyves die er hoogstwaarschijnlijk nooit doorheen zal komen mocht deze ooit niet oké worden
Zo erg is het niet als een gedelete word ik heb al een idee voor een volgende dus dat komt altijd goed =pquote:Op maandag 4 januari 2010 20:55 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Sommige nep-account-makers vragen er gewoon zelf om, door het account dat ze aanmaken
Wat dat betreft vind ik Famke nog wel redelijk bedacht van mezelf
Dik een halve dag research zitten doen naar foto's van lelijk-maar-normale mensen
Terug schelden xD ? =pJohn is volgesmij ook een fake troll... gebasseerd op zon progamma als kanker kachel!quote:Op maandag 4 januari 2010 20:59 schreef AdvancedPower het volgende:
Een of andere John zit mij uit te schelden bij mijn profielfoto.
I got your back.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:59 schreef AdvancedPower het volgende:
Een of andere John zit mij uit te schelden bij mijn profielfoto.
Waarom doet die gozer zich voor als Jenz zijn broer?quote:Ewa mattie ik ben Berend en ben 24 jaar
Mijn hobby's zijn motor crossen en trampoline springen. Mijn familie is tijdens een vliegtuigreis naar taailand neergestort swa, ik en mijn broer gingen op scoutingkamp swa.
Faka mattie genoeg over mij swa, als je hete chick bent voeg me snel toe dan!! JE WEET TOCH
Oke later mensen peace out
may the force be with you
groetjes van berend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |