Hij heeft een goede reden voor zijn heethoofdigheid, vertrouw daarop.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:46 schreef AdvancedPower het volgende:
Karel wordt zo langzamer hand een dictator!
Oke.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:50 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Hij heeft een goede reden voor zijn heethoofdigheid, vertrouw daarop.
Famke heeft die reden nog niet gevonden, en zal daar daarom ook niet op vertrouwenquote:Op zondag 3 januari 2010 16:50 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Hij heeft een goede reden voor zijn heethoofdigheid, vertrouw daarop.
Als Karel zo door gaat gaat Famke zeker niet mee.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:01 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik neem aan dat de reis nu niet meer doorgaat?
Als Gremco haar vervanger wordt ga ik niet meer mee.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:07 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Als Karel zo door gaat gaat Famke zeker niet mee.
Kuzco had gelijk, de hele groep valt uit elkaar zonder Barryquote:Op zondag 3 januari 2010 17:10 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Als Gremco haar vervanger wordt ga ik niet meer mee.
Natuurlijk ga ik daar heenquote:Op zondag 3 januari 2010 17:14 schreef Argo het volgende:
Daar gaat dan Karels boot crew. Ik ga lekker naar het vechtsport kamp:) komt ook mee allemaal.
Pake is ook een deel van Karel, vergeet dat niet.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:17 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Natuurlijk ga ik daar heen
Hans is tenminste een échte trouwe vriend
Én natuurlijk gebroed van Pake
Er bestaat nog een 3e optie: Óf je maakt het goed met Famkequote:Op zondag 3 januari 2010 17:24 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Pake is ook een deel van Karel, vergeet dat niet.
Of ik moet zo snel vervanging vinden voor Famke, anders word het inderdaad uitgesteld.
quote:Op zondag 3 januari 2010 16:46 schreef AdvancedPower het volgende:
Karel wordt zo langzamer hand een dictator!
Als Karel goed had opgelet had hij gezien dat ze een stuk minder koppig is en een compromis heeft gesloten met Antonio, waardoor deze 2 weer met elkaar om kunnen gaanquote:Op zondag 3 januari 2010 17:28 schreef KeizerKuzco het volgende:
Famke is te koppig. Ze zit splinters bij de anderen maar mist de balk in haar eigen oog. Niet alleen Karels maar ook Famkes obsessie hebben hiertoe geleid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Hmm, ik wist niet dat Kakpizza homo was. Nouja, weer wat geleerd.
quote:Op zondag 3 januari 2010 17:56 schreef Kakpizza het volgende:NEE !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
quote:Op zondag 3 januari 2010 17:48 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Als Karel goed had opgelet had hij gezien dat ze een stuk minder koppig is en een compromis heeft gesloten met Antonio, waardoor deze 2 weer met elkaar om kunnen gaan
Ook wacht ze nogsteeds op een reactie terug van KarelAh die krabbel moet ik gemist hebben, ik ga hem opzoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geweldig dit, en het laat meteen zien hoe hard we Barry nodig hebben
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
Van wat?quote:Op zondag 3 januari 2010 18:21 schreef Argo het volgende:
Verdomme heb het limiet bereikt das klote...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |