Deze is wat beter, van de originele posterquote:Op zondag 3 januari 2010 02:32 schreef piepie het volgende:
Geen beste kwaliteit, maar wel een klein stukje van een nieuwe song van Michael:
dat angry stukje klinkt inderdaad gaaf, met die beat eronderquote:Op zondag 3 januari 2010 11:16 schreef Sideshowbobbie het volgende:
En ik vind 'm best vet. I love angry Mike, dat afgewisseld met Lenny Kravitz
![]()
Ik vond het wel wat hebben in zwart/wit. Geeft altijd wat meer sfeer, vind ik danquote:Op zondag 3 januari 2010 13:46 schreef MervinMinky het volgende:
Mooie foto alleen jammer dat het niet met kleur is
Ik dacht dat ik last had van een deja-vu, of jij bent dementquote:Op zondag 3 januari 2010 17:42 schreef Hondenbrok het volgende:
Hmmm, ik weet niet wat ik er van vind, moet hem nog een paar keer luisteren denk ik...
Weet iemand wat de serie 'Michael Jackson's Private Home Movies' precies inhoud? Is dat de serie die destijds op FOX is uitgezonden? Een vriend van me had die namelijk op een schijfje voor me gebrand maar ik moet hem zo nog ff ophalen
Ja die repost was een foutje van me...quote:Ik dacht dat ik last had van een deja-vu, of jij bent dement
Dat eerste stukje snap ik ook niet maar dat laatste is van de film ''Miss Castaway'' waar hij een rolletje in had. (Slechte film trouwens)quote:Op zondag 3 januari 2010 19:35 schreef MervinMinky het volgende:
Heeft iemand dit gezien? Ik snap weinig wat hierin gebeurt maar MJ heeft blijkbaar een film wilde maken.
Werkt hidemyass.com ook niet?quote:Op zondag 3 januari 2010 17:57 schreef Dynd het volgende:
Wat is een goede site om The Jacksons a Family Dynasty te bekijken? Al die Amerikaanse sites herkennen mijn locatie en proxy's doorzien ze ook.
Wat dacht je van Eric Roberts?quote:Op zondag 3 januari 2010 20:31 schreef MervinMinky het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Wat is dit zeg, dat MJ hier ook aan meedeed, had ie geldgebrek ofzo?
Echt altijd he! Stelletje muziekbarbarenquote:
Bij Radio 2 stond Billy Jean op 27 dacht ik en dit is de top 4000, dus dubbel zoveel ...quote:Op zondag 3 januari 2010 22:42 schreef DrDentz het volgende:
Eigenlijk is die lijst gewoon de Radio 2 top 2000, maar dan met Billie Jean op 1.
Nee, is gewoon een lijst van mensen met smaak.quote:Op maandag 4 januari 2010 00:12 schreef DrDentz het volgende:
Iedere lijst waarin Bohemian Rhapsody, Hotel California, Child in Time, Paradise by The Dashboardlight en Stairway to Heaven in de top 10 staan is gewoon een Radio 2 lijst.
Zeer prachtig ja.quote:
Wat is dat nou toch steeds?quote:Op maandag 4 januari 2010 00:08 schreef piepie het volgende:
[..]
Bij Radio 2 stond Billy Jean op 27 dacht ik en dit is de top 4000, dus dubbel zoveel ...![]()
Ach ja, bij het grote publiek is dit denk ik zijn populairste nummer en slecht is het zeker niet.
Daar heb je gelijk in, maar als je kijkt naar Queen of The Eagles etc, dan hebben zij m.i. ook veel betere nummers dan de alom grijsgedraaide Bohemian Rhapsody en Hotel California. Mensen zijn eraan gewend. De dag dat ik een nummer als Little Susie of Smile in de lijsten zie staan, vreet ik m'n schoen opquote:Op maandag 4 januari 2010 05:00 schreef Xaobotnik het volgende:
Dat soort lijstjes zeggen sowieso vrij weinig. Ik heb altijd het idee dat de hoogst scorende nummers meer van die nummers zijn die iedereen wel goed vind, en dus maar ergens op de laatste plaats zetten van de nummers die hun voorkeur heeft. Omdat deze nummers vaak meegenomen worden als opvulsel, komen ze in de uiteindelijke lijst erg hoog te staan. Persoonlijk hoop ik altijd dat mensen eens wat anders horen van MJ naast de gebruikelijke Bad en Thriller-nummers. Met doet alsof MJ daarna helemaal niets fatsoenlijks meer heeft gemaakt. Persoonlijk heb ik nooit op regelmatige basis naar de nummers uit de jaren '80 geluisterd, behalve in de jaren '80.
Destiny is ook zoquote:Op maandag 4 januari 2010 09:20 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Zeer prachtig ja.
Ik luister ook veel naar het oudere werk, ook omdat ik erachter ben dat ik nog veel songs op de albums van J5/Jacksons niet kende.
Ben helemaal weg van "Time waits for no one" op Triumph en song "Destiny" en lots more
Wat betekent (L) eigenlijk?
Zeker...de Eagles hebben zeker betere nummers gemaakt dan Hotel California. Snap niet goed waarom dat ene nummer steeds zo hoog moet eindigen in die lijst, maar ach, maakt et uit. Van B.R. snap ik het wel, dat is zo'n ingenieus nummer.quote:Op maandag 4 januari 2010 09:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wat is dat nou toch steeds?
[..]
Daar heb je gelijk in, maar als je kijkt naar Queen of The Eagles etc, dan hebben zij m.i. ook veel betere nummers dan de alom grijsgedraaide Bohemian Rhapsody en Hotel California. Mensen zijn eraan gewend. De dag dat ik een nummer als Little Susie of Smile in de lijsten zie staan, vreet ik m'n schoen op![]()
Bedankt hiervoor.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:15 schreef Chrdekker het volgende:
lenny twitterde zonet:
http://twitvid.com/EED87 - On Michael Jackson and I and "Another Day." Peace, Lenny
Volgens mij niet nee... ik heb het idee nog niet heel erg lang geleden.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:22 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Bedankt hiervoor.
Het is ook niet duidelijk wanneer de song is opgenomen?
Ja, weer lekker mysterieus.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:28 schreef Chrdekker het volgende:
[..]
Volgens mij niet nee... ik heb het idee nog niet heel erg lang geleden.
Het verbaast me wel dat het veilig bij lenny in een kluis ligt maar wel door een of andere dj uitgebracht wordt.
quote:Op maandag 4 januari 2010 20:32 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja, weer lekker mysterieus.
Ik lees tegenstrijdige verhalen...of tijdens de Invincible sessies of net voor zijn dood...
Ja net zoals het Pepsi-filmpje. Wie zou dat hebben gelekt???quote:Op maandag 4 januari 2010 22:36 schreef quirina het volgende:
[..]
Misschien heeft zn eigen familie het wel gelekt???
LaToya schijnt per ongeluk nog een paar onuitgebrachte tracks van de harde schijf gewist te hebben.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:27 schreef piepie het volgende:
[..]
Ja net zoals het Pepsi-filmpje. Wie zou dat hebben gelekt???
De familie heeft 2 dagen de tijd gehad om karrenvrachten vol uit het huis te halen voordat de politie de boel afsloot. ...
Dan kan het bij mij ook niet lang meer durenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:53 schreef Yari het volgende:
Opus:
Date/Time Activity Location Details
Jan 4, 2010 9:44 PM Arrived at FedEx location OUDE MEER NL
En zojuist bezorgd.
Robijn kijkt lichtelijk jaloersquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:07 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dan kan het bij mij ook niet lang meer duren
Ik moet alleen dan nog wel tot het weekend wachten voordat ik het eventueel kan ophalen, hij wordt een 100 km hiervandaan geleverd bij m'n oudersquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:13 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Robijn kijkt lichtelijk jaloersmaar gunt het jullie van harte, en wacht op de reportage
Dat zeker!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:38 schreef gifkwal het volgende:
Ik ben ook heel benieuwd, misschien kunnen jullie zelfs wat foto's posten?
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:53 schreef Yari het volgende:
Opus:
Date/Time Activity Location Details
Jan 4, 2010 9:44 PM Arrived at FedEx location OUDE MEER NL
En zojuist bezorgd.
Lisse (Zuid-Holland), en inderdaad hij werd verwacht op 11 januari. Was erg onverwachts dus, daar hij gister nog in Duitsland lag. Ik las overigens net dat iemand in Hoofddorp hem ook heeft ontvangen, dus indien je in de omgeving woont..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:47 schreef Noax het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Waar woon je eigenlijk?
Hopelijk kan ik em dan ook vandaag tegemoet zien....
Zou jij em overigens ook pas op 11 januari krijgen?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:18 schreef Yari het volgende:
[..]
Lisse (Zuid-Holland), en inderdaad hij werd verwacht op 11 januari. Was erg onverwachts dus, daar hij gister nog in Duitsland lag. Ik las overigens net dat iemand in Hoofddorp hem ook heeft ontvangen, dus indien je in de omgeving woont..
Wow! Ik dacht dat zelfs in Afrika zijn dood wel groot nieuws was. Lijkt me echt vaag om daar zo laat achter te komen. Ik vond mezelf al laat met een dag later (moest nog uit de narcose van een operatie komen, lekker wakker worden haha).quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:30 schreef alida69 het volgende:
Ff een post hier om eventuele ontwikkelingen van nieuw materiaal van MJ in de gaten te houden.
Ik weet pas sinds half augustus dat MJ er niet meer is. Onder welke steen zul je nu denken... Die steen is een rondreis door afrika, waarbij ik nagenoeg verstoken was van internet. In marokko las ik in een krant die iemand had achtergelaten op een terras een berichtje over de erfenis van MJ. Het duurde even voor het kwartje viel en toen dat kwartje viel ben ik meteen het dichstbijzijnde internetcafe ingerend en ja haar, dood.
Heb dit weekend de film This is it gezien en ben zeer onder de indruk.
Ben geen hardcore fan zoals de meesten hier, maar heb MJ wel altijd gevolgd en zijn werk gekocht door de jaren heen. Heb hem in de jaren 80 een keer live gezien, iemand had kaartjes en werd ziek, pure mazzel dus, maar een geweldige ervaring.
Daar was ik ook!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:51 schreef alida69 het volgende:
Is al heel wat jaren geleden, 1988 The bad world tour in Rotterdam, zoiets vergeet je nooit meer.
MJ heeft wel eens iets gezegd tijdens een zaak die tegen hem aangespannen werd nav Dangerous dat een ripoff zou zijn van een ander nummer in de trant van dat de originele nummers weliswaar veilig worden bewaard, maar dat voor allerlei club-, dancemixes, etc. er bepaalde vormen gewoon beschikbaar zijn en er door die derde of vierde partijen alsnog materiaal gelekt kan worden. Dit is dus zelden het materiaal zoals het bedoeld is (Kravitz geeft ook aan dat het gelekte nummer niet is zoals het eindproduct), maar ook dat komt voor.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:28 schreef Chrdekker het volgende:
[..]
Volgens mij niet nee... ik heb het idee nog niet heel erg lang geleden.
Het verbaast me wel dat het veilig bij lenny in een kluis ligt maar wel door een of andere dj uitgebracht wordt.
Apart dat je er anderhalve maand later achter bent gekomen. Ben je ook geen mensen tegengekomen? Of echt alleen mensen die feitelijk afgesloten zijn van de massa-media?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:30 schreef alida69 het volgende:
Ff een post hier om eventuele ontwikkelingen van nieuw materiaal van MJ in de gaten te houden.
Ik weet pas sinds half augustus dat MJ er niet meer is. Onder welke steen zul je nu denken... Die steen is een rondreis door afrika, waarbij ik nagenoeg verstoken was van internet. In marokko las ik in een krant die iemand had achtergelaten op een terras een berichtje over de erfenis van MJ. Het duurde even voor het kwartje viel en toen dat kwartje viel ben ik meteen het dichstbijzijnde internetcafe ingerend en ja haar, dood.
Heb dit weekend de film This is it gezien en ben zeer onder de indruk.
Ben geen hardcore fan zoals de meesten hier, maar heb MJ wel altijd gevolgd en zijn werk gekocht door de jaren heen. Heb hem in de jaren 80 een keer live gezien, iemand had kaartjes en werd ziek, pure mazzel dus, maar een geweldige ervaring.
Grote vitrinekast kopen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:04 schreef Noax het volgende:
[..]
Daar was ik ook!
@Zapato:
Heb mijn boek inmiddels weer veilig ingepakt, zoals ik hem ontvangen had.
Maar er zijn vast wel andere users die wat pic's willen uppen...
Nu alleen de vraag, hoe bewaar je zoiets groots het beste...?
Dat dusquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:19 schreef Zapato het volgende:
Ik ga sowieso een keer kijken, maar heb een sterk voorgevoel dat het niet in de smaak gaat vallen.
Dat vind ik ook jammer, want hij lijkt mij een echte fan, op alle frontenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:23 schreef Zapato het volgende:
Toch vind k t jammer dat Rnnz niet meedoet. Hadden we allemaal kunnen meeten daar
Klopt een hele vreemde rondreis.....quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:17 schreef matthijst het volgende:
Filmpje van Lenny Kravitz over het nummer:
http://www.facebook.com/video/video.php?v=235701258773&ref=mf
@Opus ontvangers, hoe reist dat ding?
Ik zie nu:
Jan 5, 2010 10:52 AM At local FedEx facility KELSTERBACH DE
WTF, duitsland?
Je bent niet de enige.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:41 schreef Xaobotnik het volgende:
@matthijst: Spuit 11
Ik moet trouwens zeggen dat iedere keer dat ik werkelijk probeer te genieten van goede muziek (en dan al snel bij MJ uit kom) nog steeds iets heb van "Fuck, de man is gewoon niet meer man"
Ben ik de enige, of zijn jullie daar al voorbij?
Ik heb geen bewijs gezien dat hij is overleden, dus zover ben ik nog niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:41 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik moet trouwens zeggen dat iedere keer dat ik werkelijk probeer te genieten van goede muziek (en dan al snel bij MJ uit kom) nog steeds iets heb van "Fuck, de man is gewoon niet meer man"
Dus jij denkt dat alles in scene is gezet...?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:02 schreef piepie het volgende:
[..]
Ik heb geen bewijs gezien dat hij is overleden, dus zover ben ik nog niet.
Ik slik niet alles voor zoete koek.
Tja, als je zijn DNA-identificatie, de officiële doodverklaring van Californië, het feit dat de pers totaal niet rept over dat Michael nog in leven zou zijn (en dat zouden ze doen, als er maar enige echte twijfel zou zijn!) niet wil onderkennen...dan houdt het op.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:02 schreef piepie het volgende:
[..]
Ik heb geen bewijs gezien dat hij is overleden, dus zover ben ik nog niet.
Ik slik niet alles voor zoete koek.
Soms wilde ik dat ik er voorbij was. Het houdt me nog erg bezig, buiten zijn muziek was het gewoon een heel bijzonder mens.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:41 schreef Xaobotnik het volgende:
Er was geen arts die de doodsverklaring wilde tekenen, uiteindelijk heeft de lijkschouwer dat maar gedaan.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:28 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Tja, als je zijn DNA-identificatie, de officiële doodverklaring van Californië, het feit dat de pers totaal niet rept over dat Michael nog in leven zou zijn (en dat zouden ze doen, als er maar enige echte twijfel zou zijn!) niet wil onderkennen...dan houdt het op.
De doodverklaring is toch allang getekend?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:37 schreef piepie het volgende:
[..]
Er was geen arts die de doodsverklaring wilde tekenen.
De pers kan dingen vermoeden, maar wil er de vingers nog niet aan branden natuurlijk...![]()
Maar inderdaad het houdt op, iedereen gelooft wat hij/zij wil geloven. Respect!
Michael zei altijd: "Just because you read it in the papers ore see it op tv doesn't make it factual".
Nee ik deed Michael na, alleen er is geen smiley met twee vingers omhoogquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:50 schreef piepie het volgende:
Peace ...(we hebben toch geen ruzie gekkie)
Jawel, tuurlijk vind ik dat gek. Net zo gek als dat Murray hem blijkbaar naar het ziekenhuis wilde vervoeren en niet wilde tekenen, terwijl hij al zeker een uur dood was.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:50 schreef piepie het volgende:
Peace ...(we hebben toch geen ruzie gekkie)
(die doodsverklaring is pas veel later getekend, niet in het ziekenhuis. Dus jij vind dat niet gek?)
Ondanks dat dit niet zo is, vind ik het een bijzonder disturbing plaatje. MJ die gered wordt door Jezus, 't was geen profeet ofzoquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:54 schreef DrDentz het volgende:
Whehe, ik dacht eerst dat hij op de laatste afbeelding een prinsesje gered had
De dood komt vaak totaal onverwacht, maar het is heel normaal dat een arts die de dood vaststelt een doodsverklaring tekent, ook in de USA. Bij Michael is die pas op 7 juli getekend ...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:55 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Jawel, tuurlijk vind ik dat gek. Net zo gek als dat Murray hem blijkbaar naar het ziekenhuis wilde vervoeren en niet wilde tekenen, terwijl hij al zeker een uur dood was.
Het is ook raar gegaan, maar ik denk dat dat allemaal niet zo onlogisch is, omdat het zo totaal onverwacht was.
Helaas. Ik ben inderdaad een echte fan, maar ook voor mij zijn er grenzen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:26 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook jammer, want hij lijkt mij een echte fan, op alle frontenDus ja, dat had ik wel willen zien.
Neu, na zijn doodquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:01 schreef DrDentz het volgende:
Zijn die dingen in opdracht van Michael gemaakt?
Leuke manier van zelfverheerlijkingquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:01 schreef DrDentz het volgende:
Zijn die dingen in opdracht van Michael gemaakt?
Ik zit klaar met de:quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:21 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Helaas. Ik ben inderdaad een echte fan, maar ook voor mij zijn er grenzen.Ik vind het hele idee van een show rond de nieuwe Michael een beetje uitgemolken, zoals wel meerdere mensen hier dat vinden. Daarnaast ben ik geen nieuwe Michael. Als ik aan zoiets zou meedoen zou ik het serieus doen, ik heb echter weinig zin om tussen de maffe look-a-likes en kleine koters te staan.
![]()
Bovendien gaat het persoonlijk ook niet super met me waardoor ik me ook niet op zo'n show zou kunnen richten.![]()
Maar goed, zaterdag de eerste show op RTL 4 toch? Ik heb zelf die avond al wat gepland dus ik kijk het wel terug op Internet. Zijn er hier mensen die het serieus gaan volgen? Als ik al die reclames zie op TV denk ik echt: 'de een z'n dood.....'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Net als dat schilderij waar hij aan tafel zit als Jezus tijdens het laatste avondmaal.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Leuke manier van zelfverheerlijking
Weet niet echt. Heb er de laatste tijd meerdere malen naar geluisterd, maar het nummer kan me niet echt bekoren. Ik mis een climax o.i.d.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:22 schreef Rnnz het volgende:
Oh, en wat vinden we van het nummer 'Love Never Felt So Good'?
Lekker nummertje, loads of soul. I like it.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:22 schreef Rnnz het volgende:
Oh, en wat vinden we van het nummer 'Love Never Felt So Good'?
Ze schijnen nog steeds met het onderzoek bezig te zijn, kijk naar het onderzoek van Anna Nicole Smith, daar duurde het 2,5 jaar voordat er iemand opgepakt werd. (ook overdosis medicijnen)quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:09 schreef piepie het volgende:
[..]
De dood komt vaak totaal onverwacht, maar het is heel normaal dat een arts die de dood vaststelt een doodsverklaring tekent, ook in de USA. Bij Michael is die pas op 7 juli getekend ...![]()
Dat hij al zeker een uur dood was is toch niet duidelijk geworden. Hij lag toch in coma en artsen hebben nog een uur gevochten voor zijn leven. Kijk vanaf dag 1 zijn alle berichten tegenstrijdig. TMZ verklaarde hem officieel dood terwijl dat nog niet officeel naar buiten was gebracht en TMZ kwam constant als 1e met alle volgende berichten en de andere media namen dat weer klakkeloos over.Waarom moest Jermaine de persconferentie doen? Gebeurt nooit dat een familielid dit doet hoor, altijd een arts of de politie.
Daarom houdt Michael ook mij nog dag in dag uit bezig en kan ik het niet loslaten.
Ondertussen geniet ik wel van zijn muziek natuurlijk, maar ik wil gewoon de waarheid een keer horen en niet al die tegenstrijdige berichten vanaf dag 1.
Laten ze die Murray een keer in voorarrest nemen dan, maar die werkt gewoon weer.
Mind is the Magic vind ik dan weerquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:33 schreef Zapato het volgende:
[..]
Lekker nummertje, loads of soul. I like it.
En deze?
Ik snap je helemaal hoor, het zijn ook maffe look-a-likes. Er was maar 1 Michaelquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:21 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Helaas. Ik ben inderdaad een echte fan, maar ook voor mij zijn er grenzen.Ik vind het hele idee van een show rond de nieuwe Michael een beetje uitgemolken, zoals wel meerdere mensen hier dat vinden. Daarnaast ben ik geen nieuwe Michael. Als ik aan zoiets zou meedoen zou ik het serieus doen, ik heb echter weinig zin om tussen de maffe look-a-likes en kleine koters te staan.
![]()
Bovendien gaat het persoonlijk ook niet super met me waardoor ik me ook niet op zo'n show zou kunnen richten.![]()
Maar goed, zaterdag de eerste show op RTL 4 toch? Ik heb zelf die avond al wat gepland dus ik kijk het wel terug op Internet. Zijn er hier mensen die het serieus gaan volgen? Als ik al die reclames zie op TV denk ik echt: 'de een z'n dood.....'.
Mooie link, thnx!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:21 schreef matthijst het volgende:
[..]
Neu, na zijn dood
Hier wel een lading in opdracht:
http://www.legendarymichaeljackson.nl/sub/specials/nordahl.htm
Waaronder, Prince, The boy King
[ afbeelding ]
Dit herken ik wel, want ik voel het ook zo, het is alleen...ik denk dat het een grote domper gaat worden.quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:35 schreef MJ44ever het volgende:
Als ik al die kinderen van die volwassen nummers hoor zingen, dan denk ik, getsie.
Ik wil het kijken omdat dít de enige dingen zijn die nog iets met Michael te hebben. Het wordt er niet meer op in de loop der jaren. Maar ik denk dat het een slecht programma wordt voor echte MJ fans, die denken eigenlijk maar aan één ding.
Hetzelfde vind ik van die broers-show. It's all about the money maar ik ben zo benieuwd of we nog een klein leuk nieuwtje over Michael horen, over hoe hij was ofzo. Dan is het voor mij al de moeite om te kijken.
Bij mij idem. Nog even wachten dusquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:12 schreef matthijst het volgende:
OK, dank je, heb een briefje id bus van GLS.... Morgen dus
quote:
Ahum...ik ben al zo jaloers op de Opus bezitters...en dit maakt het niet beterquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:28 schreef MervinMinky het volgende:
[ afbeelding ]
Oelala hahaHoe oud zou deze zijn?
Bedoel je deze foto's? Die staan gewoon op het net ...quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:14 schreef MJ44ever het volgende:
Prachtig, dat Opus boek. Echt een mooie collector. Ik heb echt de neiging om er nog één aan te schaffen en die gewoon te verknippen. Een mooie lijst kopen en je hebt de rest van je leven de allermooiste Michael platen aan de muur! Ik vind het alleen zo duur nu...![]()
Maare, die Clinton foto's, ik dacht dat die in het Opus boek stonden?
Je kan er evt ook foto's van maken en die afdrukken?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:14 schreef MJ44ever het volgende:
Prachtig, dat Opus boek. Echt een mooie collector. Ik heb echt de neiging om er nog één aan te schaffen en die gewoon te verknippen. Een mooie lijst kopen en je hebt de rest van je leven de allermooiste Michael platen aan de muur! Ik vind het alleen zo duur nu...![]()
Maare, die Clinton foto's, ik dacht dat die in het Opus boek stonden?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:28 schreef MervinMinky het volgende:
[ afbeelding ]
Nou waarom...de foto kan toch ook echt zijn?quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
![]()
Lijkt me dat MJ's kop daar gewoon op gephotoshopt is.
Ging mij net zo, dacht ook al aan een fotosjop.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:41 schreef DrDentz het volgende:
Ziet er nep uit. Michael in een Jeans-reclame.
Hoezo kort door de bocht...quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:02 schreef erik666 het volgende:
Als ik zo de foto's zie van Michael en zijn kinderen, waar hij toch duidelijk dol op is, dat hij toch maar bleef doorgaan met het gebruik van Demerol en Propofol .
Michael zal zo'n jongen wel hebben willen helpen met zijn carrière, maar de song vind ik drie keer niks. Bleghhhquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:28 schreef MervinMinky het volgende:
[ afbeelding ]
En jij denkt dat hij die zooi in een supermarkt kocht en dat zich zelf toediendequote:Op woensdag 6 januari 2010 22:02 schreef erik666 het volgende:
Als ik zo de foto's zie van Michael en zijn kinderen, waar hij toch duidelijk dol op is, dat hij toch maar bleef doorgaan met het gebruik van Demerol en Propofol .
quote:
Tis frappant.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:52 schreef piepie het volgende:
Polletje in de Chigago Tribune ...![]()
http://www.chicagotribune(...),0,6821904,post.poll
Ja, dat kan maar ik betwijfel of de foto's que kwaliteit zo mooi worden als in het boek. En de meeste foto's lijken gemaakt om in te lijsten, daar zit ook gewoon een mooie rand omheen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:28 schreef matthijst het volgende:
[..]
Je kan er evt ook foto's van maken en die afdrukken?
Staat deze er paginagroot in (de rechter)?
[ afbeelding ]
Ja, die bedoelde ik. Maar ik dacht gelezen te hebben dat ze uit het Opus boek kwamen, maar dat is dus niet zoquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:43 schreef piepie het volgende:
[..]
Bedoel je deze foto's? Die staan gewoon op het net ...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:52 schreef piepie het volgende:
Gelukkig maarquote:POLL: Is Michael Jackson Alive?
Do you think Michael Jackson is still alive?
*
Yes (965 responses)
79%
*
No (260 responses)
21%
1225 total responses
(Results not scientific)
Heel goedquote:Op donderdag 7 januari 2010 00:52 schreef piepie het volgende:
Ik had dit geplaatst omdat ik compleet verbaasd was dat een toch grote krant in Amerika Michaels dood kennelijk in twijfel trekt ...quote:
Niet de krant, de mensen die de site bezoeken. Zij die trollen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:36 schreef piepie het volgende:
[..]
Ik had dit geplaatst omdat ik compleet verbaasd was dat een toch grote krant in Amerika Michaels dood kennelijk in twijfel trekt ...![]()
De uitslag vond ik ook verrassend al bewijst dit natuurlijk niets.
De krant heeft toch de poll geplaatst of ben ik nu gek???quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:37 schreef Zapato het volgende:
[..]
Niet de krant, de mensen die de site bezoeken. Zij die trollen.
Misschien dat ik er morgen nog eentje postquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:19 schreef Robijn48 het volgende:
Mooi, Bobbie, bedankt voor het delen!
Is het echter veel moeite om nog een paar foto's van de binnenkant te laten zien? Is maar eentje..........
Inderdaad ja. Ze doet echt moeite om positief te zijn maar uiteindelijk druipt de negatief tov Michael er gewoon van af.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:21 schreef piepie het volgende:
Ik denk dat bijna iedereen dit al op Youtube heeft gezien ...![]()
Echt boeiend was het niet.
Bij Ticketmaster kosttie 160 euro incl. bestelkosten.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:59 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Hmmmppff, ik heb er ook spijt van dat ik hem niet toen besteld heb tegen die lage prijs.....
138 euro 25 wassie toen...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:59 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Hmmmppff, ik heb er ook spijt van dat ik hem niet toen besteld heb tegen die lage prijs.....
Ik kan het niet vinden bij Ticketmaster?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 07:28 schreef MJ44ever het volgende:
[..]
Bij Ticketmaster kosttie 160 euro incl. bestelkosten.
Denk maar zo: this is it, meer van dit soort dingen zullen niet vaak meer voorbij komen. Je bent nu zoiezo minder kwijt dan wanneer hij nog zou leven.
Niet alles meteen zo negatief opvatten, ik reageerde op een specifieke reactie.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:33 schreef Robijn48 het volgende:
Ik kan het niet vinden bij Ticketmaster?
En Matthijst, no need zo'n smiley te gebruiken lijkt me, het geld moest toch voorgeschoten worden voor iets wat je uiteindelijk veel later krijgt? Niet iedereen kan zich dat veroorloven, zo simpel zit dat.
Ah okee, ik dacht dat je in het algemeen bedoelde, omdat er hier meerdere mensen zijn die de Opus graag zouden willen hebben. (natuurlijk willen we die!) en dat te kennen geven.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:04 schreef matthijst het volgende:
[..]
Niet alles meteen zo negatief opvatten, ik reageerde op een specifieke reactie.
Als iemand zegt er "spijt" van te hebben impliceert dat volgens mij dat hij toen de kans wel had, maar het niet gedaan heeft... Anders is er geen sprake van spijt
Ik heb hetzelfde. Helaas. Want ik heb haar altijd erg bewonderd. Ik vond haar intelligent, invoelend en dapper.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:42 schreef gifkwal het volgende:
Precies, niet iedereen heeft dat geld eventjes liggen voor een boek.
Oprah vind ik niet zo sympathiek meer. Rond 2005 leek ze overtuigd van Michael's schuld en ik zag ook eens een interview met Lisa Marie waarin ze hem belachelijk maakte (vragen in de trant van "what were you thinking!??" a la Barbara Walters)
Och, waarom zou je daar misselijk van worden? Het ligt volledig in de tendens X-factor, op zoek naar Mary Poppins, op zoek naar Elvis en dat soort programma's. Er zijn legio mensen die een perfecte MJ kunnen imiteren (so much voor uniek zijnquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:09 schreef alida69 het volgende:
hoorde net op qmusic een spotje voor een rtl programma waarin ze opzoek gaan naar een jonge en volwassen MJ, ik werd een beetje misselijk toen ik het hoorde.
wat vinden jullie hiervan?
Helaas heb je gelijk. Ik vond het het toen niet waard, omdat het maar een artefact is waar ik toch niet naar zou kijken, en daarvoor vond ik 140 Euro te veel geld. Maar vanuit het idee van 'This is It', dat er niet veel meer komt, had ik het misschien toch wel moeten doen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:04 schreef matthijst het volgende:
[..]
Niet alles meteen zo negatief opvatten, ik reageerde op een specifieke reactie.
Als iemand zegt er "spijt" van te hebben impliceert dat volgens mij dat hij toen de kans wel had, maar het niet gedaan heeft... Anders is er geen sprake van spijt
Dit is bepaald geen "boekje". Tis een Opus, en Michael heeft er zelf aan meegewerkt.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:30 schreef DrDentz het volgende:
Er komen nog wel meer boekjes uit met foto's van Michael hoor.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:32 schreef Zapato het volgende:
Het is vervelend, maar tekent wel zijn status. Dus op die manier wordt hem recht gedaan. Als de wereld stil was geweest, was iedereen ook boos geweest.
http://www.ticketmaster.ie/event/1800430A4B1D37DB?brand=mjopus&tm_link=mjopus_iequote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:33 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik kan het niet vinden bij Ticketmaster?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:48 schreef erik666 het volgende:
Zou nog wel wat foto's willen zien uit de opus.. Kan hem zelf helaas niet kopen.
Ah, mooi. Veel plezierquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:12 schreef DrDentz het volgende:
Zie het al. Ik ga het ff kijken![]()
http://www.rtl.nl/compone(...)ie_Jackson_s1_a1.xml
quote:Iemand moet hem met beide benen op de grond zetten en Joseph is daarvoor de aangewezen man.
Het was een dubbele aflevering en duurde tot half 12.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:06 schreef Robijn48 het volgende:
Vanavond is de serie rond de Jacksons begonnen. Was om half elf afgelopen. (RTL 4)
Waaaaaaaaaaat, heb ik zomaar de tweede aflevering gemist? Whahahahaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:39 schreef piepie het volgende:
[..]
Het was een dubbele aflevering en duurde tot half 12.
Ik vond er niks aan trouwens, heb me zitten ergeren
Hahahaaa, inderdaad.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:39 schreef DrDentz het volgende:
Het blijft natuurlijke een reallifesoapje. Ze moeten maar eens chinees bestellen, daar won Frans Bauer ook de televizierring mee.
Jermaine Jackson, wat een clown.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:41 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaat, heb ik zomaar de tweede aflevering gemist? Whahahaha![]()
Ach, ik kijk morgen wel.
Waar heb je je aan geërgerd?
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:39 schreef DrDentz het volgende:
Het blijft natuurlijke een reallifesoapje. Ze moeten maar eens chinees bestellen, daar won Frans Bauer ook de televizierring mee.
Ik denk zo dat ik de aflevering maar niet ga terugkijkenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:35 schreef matthijst het volgende:
[..]
Da's waar. Maar dat was iig nog 'vermaak'.
Hier zat ik 2x een uur te wachten of er nou nog serieus iets ging gebeuren en me te ergeren aan dat geblaat van die broertjes over "The fans"... Welke fans? Michael had fans... Michael + Jacksons had al veel minder fans.
1987 - Bad - 30.000.000
1989 -= 2300 Jackson street - 500.000
1991 - Dangerous - 32.000.000
... dus Jacksons-Michael? Tsja.....
Royalties van de muziek doen een hoopquote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:55 schreef MJ44ever het volgende:
Ik vond het wel leuk om die huizen en de levens van die gasten te zien. Hoe komen ze in hemelsnaan aan zulke kasten van huizen? Van Michael kregen ze niks, werken doen ze niet, toch? Behalve Tito, die treedt op in theaters enzo. Maar ze hebben het maar over hun fans, welke dan? Ik ben Michael Jackson fan, en ja, ik heb dus cd's waar zij op zingen. Maar goed, ik m'n hoofd wis ik die stemmen altijd op de plaat, haha.
En ik vond het wel f leuk om het huis van Katherine een klein stukje van binnen te zien, Een beetje een idee krijgen waar de kinderen van Michael nu wonen.
Deze:quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:19 schreef gifkwal het volgende:
Het complete nummer?
Ik wilde net zeggen?quote:
Volgens mij is dit min of meer dezelfde link die ik gisteren had, maar die nep bleek te zijn... hetzelfde stukje een aantal keer achter elkaar geplakt, en volgens andere fans een paar "hee hee's" en "aow!'s" uit andere liedjes erin geplakt.quote:
Ja wat denk je...de winnaar krijgt een rol in Kwalbert zijn op handenzijnde musical, dus meneer zit wel in de jury.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:00 schreef R4m0n_46 het volgende:
Vanavond dus My Name Is Michael op RTL4 om 20:00.
Ik weet nog niet of ik het ga kijken, aangezien Kwalbert er vast ook in voor komt
Edit: hij zit erin als jurylid...![]()
Dat lijkt me heel logisch, gezien de toch overheersend zeer vrouwelijke trekjes van Michael.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:31 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Er mogen zelfs meisjes/vrouwen meedoen..........
Ik weet niet of het klopt, maar er was toch een paar jaar terug zo'n verhaal dat MJ werd aangeklaagd omdat een vrouw was gebeten door de hond van zijn broer die in een van zijn huizen woonde? Lijkt me niet dat na MJ's dood ze uit dat huis moesten. Dus of ze niets van MJ kregen...Ik weet het niet. Sowieso ben je als voormalig succesvol artiest in Amerika al dik binnen. En de J5 was groot, ook buiten Amerika. Verder kosten huizen, grond en auto's in de V.S. veel minder dan hier, en is de belasting ook veel lager.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:55 schreef MJ44ever het volgende:
Ik vond het wel leuk om die huizen en de levens van die gasten te zien. Hoe komen ze in hemelsnaan aan zulke kasten van huizen? Van Michael kregen ze niks
Ik had eerder het idee dat het is aangepast vanwege de memorial en dat hij "sad" was. Dus in de zin van "mn broer is dood". Blijft vreemd omdat het liedje smile heet en niet "cry".quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:39 schreef piepie het volgende:
Jermaine is nu niet bepaald een geweldige zanger en tekstvast is hij ook niet bepaald.
Op Michael's memorial zong hij Smile en draaide gewoon de woorden om.
Hij zong:
Light up your face with "sadness" Hide every trace of "gladness".
Moet zijn Light up your face with "gladness" Hide every trace of "sadness"
Dat was sowieso een hele bizarre verdraaiïng van de tekst, omdat Engels zijn moedertaal is.
Vergeet de druk - zeker in zo'n situatie niet -. Het is zeker onhandig als artiest zijnde, maar ik kan er niet mee zitten. Jermaine Jackson is een geweldige bassist. En wat ik erg knap vind: zingen + ingewikkeld basspel. Doen er maar weinig hem na.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:39 schreef piepie het volgende:
Jermaine is nu niet bepaald een geweldige zanger en tekstvast is hij ook niet bepaald.
Hij zong:
Dat was sowieso een hele bizarre verdraaiïng van de tekst, omdat Engels zijn moedertaal is.
Natuurlijk was de druk groot, maar als je de woorden vertaalt die hij toen omdraaide, is de tekst wel heel erg vreemd. Als een niet-engelstalig iemand die fout maakt kan ik het mij voorstellen, maar in je moedertaal????quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:29 schreef tomtomkortom het volgende:
[..]
Vergeet de druk - zeker in zo'n situatie niet -. Het is zeker onhandig als artiest zijnde, maar ik kan er niet mee zitten. Jermaine Jackson is een geweldige bassist. En wat ik erg knap vind: zingen + ingewikkeld basspel. Doen er maar weinig hem na.
Heb je de laatste nog meegekregen? Die Mika...die was wel wat. En dan nog een andere donkere jongen, weet niet meer hoe die heet.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:40 schreef Rnnz het volgende:
Toevallig net een stukje My Name is Michael gezien en het viel echt een beetje tegen.
Jermaine was anders wel de 2e zanger na Michael hoor, tweede stem bij de J5/Jacksons.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:39 schreef piepie het volgende:
Hij zong:
Dat ze niks van MJ kregen bleek volgens mij na zijn dood. Alleen zijn moeder kreeg geld en zijn moeder gaf daarvan wat aan z'n vader. Maar nu doet ze dat volgens mij niet meer en daarom is Joe ook naar de rechter gestapt.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:46 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ik weet niet of het klopt, maar er was toch een paar jaar terug zo'n verhaal dat MJ werd aangeklaagd omdat een vrouw was gebeten door de hond van zijn broer die in een van zijn huizen woonde? Lijkt me niet dat na MJ's dood ze uit dat huis moesten. Dus of ze niets van MJ kregen...Ik weet het niet. Sowieso ben je als voormalig succesvol artiest in Amerika al dik binnen. En de J5 was groot, ook buiten Amerika. Verder kosten huizen, grond en auto's in de V.S. veel minder dan hier, en is de belasting ook veel lager.
Het rijmt nog gewoon hoorquote:Op zondag 10 januari 2010 00:41 schreef piepie het volgende:
Natuurlijk was de druk groot, maar als je de woorden vertaalt die hij toen omdraaide, is de tekst wel heel erg vreemd. Als een niet-engelstalig iemand die fout maakt kan ik het mij voorstellen, maar in je moedertaal????
quote:Op zondag 10 januari 2010 03:18 schreef scanman1 het volgende:
Bij iedere opname die ik zie van de broers en van Jermaine blijf ik het idee houden dat ze alle emoties spelen en dat de dood van Michael ze niet echt veel kan schelen. Ik kan het me niet voorstellen dat het zo is, maar zo komt het toch echt over. Ik vond de memorial geweldig, totdat de familie zich er mee ging bemoeien.
Inderdaad maar dat is wel een moeilijk nummer om te zingen door de tonen. Die ene kleine geadopteerde jongen deed het ook aardig, ik kreeg bijna tranen.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:29 schreef Rnnz het volgende:
Jermaine heeft een behoorlijke solocarriere gehad inderdaad, ook een single met Pia Zadora.
Over My Name Is Michael... nee, ik vond het echt maar tegenvallen. Ook die Mika vond ik matig, daar ga ik niet inhoudelijk op reageren want hij doet wel z'n best en staat daar ff.![]()
Valt me trouwens op hoeveel mensen Dirty Diana doen.
quote:Op zondag 10 januari 2010 12:40 schreef Rnnz het volgende:
Ja, sowieso.. de meeste nummers van Michael moet je niet gaan nadoen.
Die gaat vast ook winnen inderdaad.quote:Op zondag 10 januari 2010 08:06 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Heb je de laatste nog meegekregen? Die Mika...die was wel wat.
Klopt. When the rain begins to fall.quote:Op zondag 10 januari 2010 11:38 schreef sherezade het volgende:
[..]
had jermaine niet nog ergens een hit in de jaren '80 met Pia zadora? of 'was dat iemand anders van de jacksons??
quote:Op zondag 10 januari 2010 12:57 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Klopt. When the rain begins to fall.
De 6 minuten durende videoclip:
Even teruggelezen, je hebt gelijkquote:Op zondag 10 januari 2010 13:43 schreef Rnnz het volgende:
Dude, er is maar een iemand die Jermaine Jackson bekritiseert en dat is Piepie
Jij noemt jezelf een fan? Je mag best kritisch zijn, geen problemen mee, maar dit is op bijna alle fronten onzin wat je praat.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:40 schreef JoepiePoepie het volgende:
Oh my...![]()
![]()
Dat Jermaine Jackson hier wordt afgekraakt door sommigen, alsof het een of andere freak zou zijn en dat terwijl de grootste freak van alle Jacksons toch echt wel Michael was.
Maar nee, Michael is lief en een schatje en mooi om te zien...
![]()
Ik was zelf heus 'fan' van Michael Jackson (en de Jacksons) (ik had niet voor niks alle lp's van Michael Jackson en ben naar twee concerten van hem geweest), maar om iemand dan zo op een voetstuk te plaatsen...en zijn broer dan te bombarderen tot grootste freak... Dat vind ik onbegrijpelijk.
"O jee, Jermaine zong de tekst van Smile niet helemaal correct, wat een sukkel is het ook!"
Michael zong zo vaak tijdens concerten (bepaalde delen) niet eens live.
Als Michael Jackson nooit bestaan zou hebben en ik zou iemand tegenkomen met het uiterlijk van wat hij de laatste jaren had, dan zou ik spontaan gaan denken dat er aliens op de aarde geland zouden zijn. Dat zou ik bij Jermaine toch niet zo snel denken.
Hij zong het vast verkeerd omdat Michael niet echt dood is, en dit is een teken aan de echte fans die de tekst van Smile helemaal uit hun hoofd kunnen opdreunen. Toch?quote:Op zondag 10 januari 2010 15:27 schreef piepie het volgende:
Oké nog eenmaal zeg ik iets over Jermaine die op de memorial de woorden in de tekst van Smile omdraaide.
Er wordt hier nogal luchtig over gedaan, maar vertaal dan eens wat je krijgt als je die woorden omdraait. Een totaal andere betekenis van die zin en dat in iemands moedertaal???
"Light up your face with sadness, hide every trace of gladness" zong hij (misschien een doordenkertje!).
Die soap was al voor de dood van Michael aan de gang....quote:Op zondag 10 januari 2010 15:37 schreef gifkwal het volgende:
Ik vind het niet raar dat Jermaine dat stukje verkeerd zong. Vlak na de memorial las ik ergens (CNN of zo) "Jermaine soldiered his way through Smile" en zo was het toch eigenlijk ook. Zijn eigen broer is dood, hij heeft de ballen om een lied te zingen tijdens de memorial terwijl de ogen van de hele wereld op hem gericht zijn. En niet zomaar een lied, maar 1 van Michael's lievelingsliedjes en ook nog eens met zo'n beladen tekst (voor dat moment). Bovendien kan ik me goed inbeelden dat hij in gedachten heel ergens anders was dan bij de tekst.
Voor de rest vind ik het wel een beetje vaag hoe de broers constant ergens een slaatje uit proberen te slaan. Ik zou me niet kunnen voorstellen dat ik in zou stemmen met een reallife soap als mijn broer net was overleden. Verder boeien de broers me ook niet echt (muzikaal gezien dan, al vind ik ze wel goed hoor maar het boeit me verder niet zo). Van alle broers vind ik Randy nog de beste, hij heeft wel veel goede nummers geschreven in de Jacksons periode, al dan niet samen met Michael.
Oke, wist ik niet. Maar dan nog vind ik het raar dat ze daar dan mee door gingen? Tenzij ze er contractueel echt aan vast zaten. Ik zou zelf een dikke vinger opsteken en er mee stoppen, maar ja.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:45 schreef Noax het volgende:
[..]
Die soap was al voor de dood van Michael aan de gang....
Op de Jackson 5-platen speelde een Motown-band de muziek in.quote:Op zondag 10 januari 2010 06:20 schreef gifkwal het volgende:
Ik vraag me ook altijd af in hoeverre de rest van de J5 live speelde. Michael zong vaak live, maar speelde de rest ook echt gitaar of deden ze net alsof? Toen ze erg jong waren dan, he. En die achtergrondkoortjes, playbackten ze dat of was dat ook meestal live? Ik vind het namelijk wel altijd heel goed klinken op youtube filmpjes, dus als zij ook alles live deden moet je ze nageven dat ze echt een strakke band waren.
quote:Op zondag 10 januari 2010 15:43 schreef PimD het volgende:
[..]
Hij zong het vast verkeerd omdat Michael niet echt dood is, en dit is een teken aan de echte fans die de tekst van Smile helemaal uit hun hoofd kunnen opdreunen. Toch?
Tja, hoewel ik het ook niet kan bevatten dat ze gelijk aan het golddiggen zijn, kiezen zij er toch voor. Misschien (en hopelijk) met de beste bedoelingen, maar zeker weten doe je het met de Jackson familie nooit...quote:Op zondag 10 januari 2010 15:47 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Oke, wist ik niet. Maar dan nog vind ik het raar dat ze daar dan mee door gingen? Tenzij ze er contractueel echt aan vast zaten. Ik zou zelf een dikke vinger opsteken en er mee stoppen, maar ja.
Yeah, Right.... En joe jackson is een lieverdjequote:Op zondag 10 januari 2010 15:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Op de Jackson 5-platen speelde een Motown-band de muziek in.
Kijk maar wie er bijvoorbeeld speelden op I Want You Back.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:11 schreef Braddie het volgende:
[..]
Yeah, Right.... En joe jackson is een lieverdje
Zo'n beetje alle Motown platen zijn ingespeeld door een band (in de jaren '60 in Detroit alles door de 'Funk Brothers'). Toen ze in de jaren '70 verhuisden naar LA kregen de artiesten meer inspraak (J5 niet) maar werd nog steeds veel ingespeeld door een eigen band.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:11 schreef Braddie het volgende:
[..]
Yeah, Right.... En joe jackson is een lieverdje
Ik denk dat wat Jermaine in z'n hoofd heeft zwaar overrated is, hij staat graag in de belangstelling maar wanneer het er op aan komt zet hij vooral zich zelf voor schut.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:38 schreef piepie het volgende:
Ik moest net nog even ergens aan denken met betrekking tot die serie over de Jacksons.
Op 24 of 25 januari is in Amerika de laatste aflevering te zien en Jermaine heeft gezegd dat er aan het einde van die aflevering een grote verrassing komt, hij noemde het zelfs "mindblowing" (haha, lijkt Uri Geller wel).
Toen ik dat las moest ik ook weer denken aan wat Jermaine had gezegd bij de première van This is It.
Toen zij hij tegen een verslaggever "This is it, but it's not really it, This is It but it's not the final curtain call" ....![]()
Waar heeft die man het in godsnaam over????
Heeft hij zo'n groot ego dat hij denkt dat als het iets met hemzelf te maken heeft dat mensen dat "mindblowing" zullen vinden. (Mij persoonlijk zal het worst wezen.)
Vinden jullie het gek dat Piep spoken blijft zien ....
Die mindblowing verrassing zal dus wel een nieuwe single ofzo zijnquote:With a concert no longer hanging over their heads, the Jackson brothers try to return to life as usual. But when Jermaine and Tito hear a hot new track that was written for them, they pull out all the stops to convince Marlon and Jackie to give it a chance. An inspirational visit to a teenage juvenile detention center builds to an emotional and surprise gathering, leaving the brothers to wonder, what's next?
Ach. voor de meeste MJ-fans heeft het wel langer dan 17 jaar geduurd hoor. Het is iets dat de meesten wel herkennen. En die hypocrisie rondom MJ is niet alleen van het laatste halfjaar. Iedere keer als hij kwam, kreeg je dit gezeik. Tijdens zijn optredens was iedereen opeens fan, en moest iedereen een kaartje hebben, en kwamen een hoop echte fans zonder te zitten.quote:Op zondag 10 januari 2010 09:29 schreef MJ44ever het volgende:
Mika was zeker goed, vooral die stem van hem, lijkt erg op die van Michael als kind![]()
Ik moet zeggen dat ik het uiteindelijk wel een leuk programma vond. Mooi om te zien hoeveel mensen (kinderen ook pas ná zijn dood) geraakt zijn door hem.
Alleen kan ik me soms zo megakwaad maken over het feit dat ik hem verd*mme al 17 jaar moet verdedigen tegen jan en alleman en dat hij het laatste half jaar wordt geprezen.
Kan ik soms f slecht tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |