Hahahaaa, inderdaad.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:39 schreef DrDentz het volgende:
Het blijft natuurlijke een reallifesoapje. Ze moeten maar eens chinees bestellen, daar won Frans Bauer ook de televizierring mee.

Jermaine Jackson, wat een clown.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:41 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaat, heb ik zomaar de tweede aflevering gemist? Whahahaha
Ach, ik kijk morgen wel.
Waar heb je je aan geërgerd?

quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:39 schreef DrDentz het volgende:
Het blijft natuurlijke een reallifesoapje. Ze moeten maar eens chinees bestellen, daar won Frans Bauer ook de televizierring mee.

Ik denk zo dat ik de aflevering maar niet ga terugkijkenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:35 schreef matthijst het volgende:
[..]
Da's waar. Maar dat was iig nog 'vermaak'.
Hier zat ik 2x een uur te wachten of er nou nog serieus iets ging gebeuren en me te ergeren aan dat geblaat van die broertjes over "The fans"... Welke fans? Michael had fans... Michael + Jacksons had al veel minder fans.
1987 - Bad - 30.000.000
1989 -= 2300 Jackson street - 500.000
1991 - Dangerous - 32.000.000
... dus Jacksons-Michael? Tsja.....
 , ik weet nu al dat ik me ook ga zitten doodergeren
, ik weet nu al dat ik me ook ga zitten doodergeren   

Royalties van de muziek doen een hoopquote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:55 schreef MJ44ever het volgende:
Ik vond het wel leuk om die huizen en de levens van die gasten te zien. Hoe komen ze in hemelsnaan aan zulke kasten van huizen? Van Michael kregen ze niks, werken doen ze niet, toch? Behalve Tito, die treedt op in theaters enzo. Maar ze hebben het maar over hun fans, welke dan? Ik ben Michael Jackson fan, en ja, ik heb dus cd's waar zij op zingen. Maar goed, ik m'n hoofd wis ik die stemmen altijd op de plaat, haha.
En ik vond het wel f leuk om het huis van Katherine een klein stukje van binnen te zien, Een beetje een idee krijgen waar de kinderen van Michael nu wonen.

man ik heb rollend op de bank gelegen van Jermaine van een klein, zielig mannetje.
  man ik heb rollend op de bank gelegen van Jermaine van een klein, zielig mannetje. 

Deze:quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:19 schreef gifkwal het volgende:
Het complete nummer?

Ik wilde net zeggen?quote:

Volgens mij is dit min of meer dezelfde link die ik gisteren had, maar die nep bleek te zijn... hetzelfde stukje een aantal keer achter elkaar geplakt, en volgens andere fans een paar "hee hee's" en "aow!'s" uit andere liedjes erin geplakt.quote:

Ja wat denk je...de winnaar krijgt een rol in Kwalbert zijn op handenzijnde musical, dus meneer zit wel in de jury.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:00 schreef R4m0n_46 het volgende:
Vanavond dus My Name Is Michael op RTL4 om 20:00.
Ik weet nog niet of ik het ga kijken, aangezien Kwalbert er vast ook in voor komt
Edit: hij zit erin als jurylid...

Dat lijkt me heel logisch, gezien de toch overheersend zeer vrouwelijke trekjes van Michael.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:31 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Er mogen zelfs meisjes/vrouwen meedoen..........

Ik weet niet of het klopt, maar er was toch een paar jaar terug zo'n verhaal dat MJ werd aangeklaagd omdat een vrouw was gebeten door de hond van zijn broer die in een van zijn huizen woonde? Lijkt me niet dat na MJ's dood ze uit dat huis moesten. Dus of ze niets van MJ kregen...Ik weet het niet. Sowieso ben je als voormalig succesvol artiest in Amerika al dik binnen. En de J5 was groot, ook buiten Amerika. Verder kosten huizen, grond en auto's in de V.S. veel minder dan hier, en is de belasting ook veel lager.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:55 schreef MJ44ever het volgende:
Ik vond het wel leuk om die huizen en de levens van die gasten te zien. Hoe komen ze in hemelsnaan aan zulke kasten van huizen? Van Michael kregen ze niks

Ik had eerder het idee dat het is aangepast vanwege de memorial en dat hij "sad" was. Dus in de zin van "mn broer is dood". Blijft vreemd omdat het liedje smile heet en niet "cry".quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:39 schreef piepie het volgende:
Jermaine is nu niet bepaald een geweldige zanger en tekstvast is hij ook niet bepaald.
Op Michael's memorial zong hij Smile en draaide gewoon de woorden om.
Hij zong:
Light up your face with "sadness" Hide every trace of "gladness".
Moet zijn Light up your face with "gladness" Hide every trace of "sadness"
Dat was sowieso een hele bizarre verdraaiïng van de tekst, omdat Engels zijn moedertaal is.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |