Mooie link, thnx!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:21 schreef matthijst het volgende:
[..]
Neu, na zijn dood
Hier wel een lading in opdracht:
http://www.legendarymichaeljackson.nl/sub/specials/nordahl.htm
Waaronder, Prince, The boy King
[ afbeelding ]
Dit herken ik wel, want ik voel het ook zo, het is alleen...ik denk dat het een grote domper gaat worden.quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:35 schreef MJ44ever het volgende:
Als ik al die kinderen van die volwassen nummers hoor zingen, dan denk ik, getsie.
Ik wil het kijken omdat dít de enige dingen zijn die nog iets met Michael te hebben. Het wordt er niet meer op in de loop der jaren. Maar ik denk dat het een slecht programma wordt voor echte MJ fans, die denken eigenlijk maar aan één ding.
Hetzelfde vind ik van die broers-show. It's all about the money maar ik ben zo benieuwd of we nog een klein leuk nieuwtje over Michael horen, over hoe hij was ofzo. Dan is het voor mij al de moeite om te kijken.
Bij mij idem. Nog even wachten dusquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:12 schreef matthijst het volgende:
OK, dank je, heb een briefje id bus van GLS.... Morgen dus
quote:
Ahum...ik ben al zo jaloers op de Opus bezitters...en dit maakt het niet beterquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:28 schreef MervinMinky het volgende:
[ afbeelding ]
Oelala hahaHoe oud zou deze zijn?
Bedoel je deze foto's? Die staan gewoon op het net ...quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:14 schreef MJ44ever het volgende:
Prachtig, dat Opus boek. Echt een mooie collector. Ik heb echt de neiging om er nog één aan te schaffen en die gewoon te verknippen. Een mooie lijst kopen en je hebt de rest van je leven de allermooiste Michael platen aan de muur! Ik vind het alleen zo duur nu...![]()
Maare, die Clinton foto's, ik dacht dat die in het Opus boek stonden?
Je kan er evt ook foto's van maken en die afdrukken?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:14 schreef MJ44ever het volgende:
Prachtig, dat Opus boek. Echt een mooie collector. Ik heb echt de neiging om er nog één aan te schaffen en die gewoon te verknippen. Een mooie lijst kopen en je hebt de rest van je leven de allermooiste Michael platen aan de muur! Ik vind het alleen zo duur nu...![]()
Maare, die Clinton foto's, ik dacht dat die in het Opus boek stonden?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:28 schreef MervinMinky het volgende:
[ afbeelding ]
Oelala hahaHoe oud zou deze zijn?
Nou waarom...de foto kan toch ook echt zijn?quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
![]()
Lijkt me dat MJ's kop daar gewoon op gephotoshopt is.
Ging mij net zo, dacht ook al aan een fotosjop.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:41 schreef DrDentz het volgende:
Ziet er nep uit. Michael in een Jeans-reclame.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |