Vergeet de druk - zeker in zo'n situatie niet -. Het is zeker onhandig als artiest zijnde, maar ik kan er niet mee zitten. Jermaine Jackson is een geweldige bassist. En wat ik erg knap vind: zingen + ingewikkeld basspel. Doen er maar weinig hem na.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:39 schreef piepie het volgende:
Jermaine is nu niet bepaald een geweldige zanger en tekstvast is hij ook niet bepaald.
Op Michael's memorial zong hij Smile en draaide gewoon de woorden om.
Hij zong:
Light up your face with "sadness" Hide every trace of "gladness".
Moet zijn Light up your face with "gladness" Hide every trace of "sadness"
Dat was sowieso een hele bizarre verdraaiïng van de tekst, omdat Engels zijn moedertaal is.
Natuurlijk was de druk groot, maar als je de woorden vertaalt die hij toen omdraaide, is de tekst wel heel erg vreemd. Als een niet-engelstalig iemand die fout maakt kan ik het mij voorstellen, maar in je moedertaal????quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:29 schreef tomtomkortom het volgende:
[..]
Vergeet de druk - zeker in zo'n situatie niet -. Het is zeker onhandig als artiest zijnde, maar ik kan er niet mee zitten. Jermaine Jackson is een geweldige bassist. En wat ik erg knap vind: zingen + ingewikkeld basspel. Doen er maar weinig hem na.
Heb je de laatste nog meegekregen? Die Mika...die was wel wat. En dan nog een andere donkere jongen, weet niet meer hoe die heet.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:40 schreef Rnnz het volgende:
Toevallig net een stukje My Name is Michael gezien en het viel echt een beetje tegen.
Jermaine was anders wel de 2e zanger na Michael hoor, tweede stem bij de J5/Jacksons.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:39 schreef piepie het volgende:
Jermaine is nu niet bepaald een geweldige zanger en tekstvast is hij ook niet bepaald.
Op Michael's memorial zong hij Smile en draaide gewoon de woorden om.
Hij zong:
Light up your face with "sadness" Hide every trace of "gladness".
Moet zijn Light up your face with "gladness" Hide every trace of "sadness"
Dat was sowieso een hele bizarre verdraaiïng van de tekst, omdat Engels zijn moedertaal is.
Dat ze niks van MJ kregen bleek volgens mij na zijn dood. Alleen zijn moeder kreeg geld en zijn moeder gaf daarvan wat aan z'n vader. Maar nu doet ze dat volgens mij niet meer en daarom is Joe ook naar de rechter gestapt.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:46 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ik weet niet of het klopt, maar er was toch een paar jaar terug zo'n verhaal dat MJ werd aangeklaagd omdat een vrouw was gebeten door de hond van zijn broer die in een van zijn huizen woonde? Lijkt me niet dat na MJ's dood ze uit dat huis moesten. Dus of ze niets van MJ kregen...Ik weet het niet. Sowieso ben je als voormalig succesvol artiest in Amerika al dik binnen. En de J5 was groot, ook buiten Amerika. Verder kosten huizen, grond en auto's in de V.S. veel minder dan hier, en is de belasting ook veel lager.
Het rijmt nog gewoon hoorquote:Op zondag 10 januari 2010 00:41 schreef piepie het volgende:
Natuurlijk was de druk groot, maar als je de woorden vertaalt die hij toen omdraaide, is de tekst wel heel erg vreemd. Als een niet-engelstalig iemand die fout maakt kan ik het mij voorstellen, maar in je moedertaal????
quote:Op zondag 10 januari 2010 03:18 schreef scanman1 het volgende:
Bij iedere opname die ik zie van de broers en van Jermaine blijf ik het idee houden dat ze alle emoties spelen en dat de dood van Michael ze niet echt veel kan schelen. Ik kan het me niet voorstellen dat het zo is, maar zo komt het toch echt over. Ik vond de memorial geweldig, totdat de familie zich er mee ging bemoeien.
Inderdaad maar dat is wel een moeilijk nummer om te zingen door de tonen. Die ene kleine geadopteerde jongen deed het ook aardig, ik kreeg bijna tranen.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:29 schreef Rnnz het volgende:
Jermaine heeft een behoorlijke solocarriere gehad inderdaad, ook een single met Pia Zadora.
Over My Name Is Michael... nee, ik vond het echt maar tegenvallen. Ook die Mika vond ik matig, daar ga ik niet inhoudelijk op reageren want hij doet wel z'n best en staat daar ff.![]()
Valt me trouwens op hoeveel mensen Dirty Diana doen.
quote:Op zondag 10 januari 2010 12:40 schreef Rnnz het volgende:
Ja, sowieso.. de meeste nummers van Michael moet je niet gaan nadoen.
Die gaat vast ook winnen inderdaad.quote:Op zondag 10 januari 2010 08:06 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Heb je de laatste nog meegekregen? Die Mika...die was wel wat.
Klopt. When the rain begins to fall.quote:Op zondag 10 januari 2010 11:38 schreef sherezade het volgende:
[..]
had jermaine niet nog ergens een hit in de jaren '80 met Pia zadora? of 'was dat iemand anders van de jacksons??
quote:Op zondag 10 januari 2010 12:57 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Klopt. When the rain begins to fall.
De 6 minuten durende videoclip:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |