Wat dacht je van Eric Roberts?quote:Op zondag 3 januari 2010 20:31 schreef MervinMinky het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Wat is dit zeg, dat MJ hier ook aan meedeed, had ie geldgebrek ofzo?
Echt altijd he! Stelletje muziekbarbarenquote:
Bij Radio 2 stond Billy Jean op 27 dacht ik en dit is de top 4000, dus dubbel zoveel ...quote:Op zondag 3 januari 2010 22:42 schreef DrDentz het volgende:
Eigenlijk is die lijst gewoon de Radio 2 top 2000, maar dan met Billie Jean op 1.
Nee, is gewoon een lijst van mensen met smaak.quote:Op maandag 4 januari 2010 00:12 schreef DrDentz het volgende:
Iedere lijst waarin Bohemian Rhapsody, Hotel California, Child in Time, Paradise by The Dashboardlight en Stairway to Heaven in de top 10 staan is gewoon een Radio 2 lijst.
Zeer prachtig ja.quote:
Wat is dat nou toch steeds?quote:Op maandag 4 januari 2010 00:08 schreef piepie het volgende:
[..]
Bij Radio 2 stond Billy Jean op 27 dacht ik en dit is de top 4000, dus dubbel zoveel ...![]()
Ach ja, bij het grote publiek is dit denk ik zijn populairste nummer en slecht is het zeker niet.
Daar heb je gelijk in, maar als je kijkt naar Queen of The Eagles etc, dan hebben zij m.i. ook veel betere nummers dan de alom grijsgedraaide Bohemian Rhapsody en Hotel California. Mensen zijn eraan gewend. De dag dat ik een nummer als Little Susie of Smile in de lijsten zie staan, vreet ik m'n schoen opquote:Op maandag 4 januari 2010 05:00 schreef Xaobotnik het volgende:
Dat soort lijstjes zeggen sowieso vrij weinig. Ik heb altijd het idee dat de hoogst scorende nummers meer van die nummers zijn die iedereen wel goed vind, en dus maar ergens op de laatste plaats zetten van de nummers die hun voorkeur heeft. Omdat deze nummers vaak meegenomen worden als opvulsel, komen ze in de uiteindelijke lijst erg hoog te staan. Persoonlijk hoop ik altijd dat mensen eens wat anders horen van MJ naast de gebruikelijke Bad en Thriller-nummers. Met doet alsof MJ daarna helemaal niets fatsoenlijks meer heeft gemaakt. Persoonlijk heb ik nooit op regelmatige basis naar de nummers uit de jaren '80 geluisterd, behalve in de jaren '80.
Destiny is ook zoquote:Op maandag 4 januari 2010 09:20 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Zeer prachtig ja.
Ik luister ook veel naar het oudere werk, ook omdat ik erachter ben dat ik nog veel songs op de albums van J5/Jacksons niet kende.
Ben helemaal weg van "Time waits for no one" op Triumph en song "Destiny" en lots more
Wat betekent (L) eigenlijk?
Zeker...de Eagles hebben zeker betere nummers gemaakt dan Hotel California. Snap niet goed waarom dat ene nummer steeds zo hoog moet eindigen in die lijst, maar ach, maakt et uit. Van B.R. snap ik het wel, dat is zo'n ingenieus nummer.quote:Op maandag 4 januari 2010 09:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wat is dat nou toch steeds?
[..]
Daar heb je gelijk in, maar als je kijkt naar Queen of The Eagles etc, dan hebben zij m.i. ook veel betere nummers dan de alom grijsgedraaide Bohemian Rhapsody en Hotel California. Mensen zijn eraan gewend. De dag dat ik een nummer als Little Susie of Smile in de lijsten zie staan, vreet ik m'n schoen op![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |