1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
quote:
MIJNES!quote:
Tom krijgt ook aardig wat achterkantquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:10 schreef Cat22 het volgende:
Wehehehe, er steekt een klein gestreept kontje onder mijn deken uit. Ik heb maar even gecheckt of hij echt 2 balletjes heeft. Staat anders ook zo slordig bij de DA a.s. dinsdag.
Dat zal!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tom krijgt ook aardig wat achterkant![]()
In februari/maart heeft onze DA altijd een kortingsweek ism de Dierenbescherming.
Dan gaat ie hakkietakkiewegzakkie
Ik heb hem vanmiddag weer gebruikt en het is echt heerlijkquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:12 schreef oh-oh het volgende:
Ow Ing dankzij jou wil ik nu ook een King of Skin![]()
Mn moeder wilde vandaag mn hele stash ruiken en voelen.
Maar ze hoefde niks![]()
Ze heeft ook al zat van me gekregen.
Draakje!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:14 schreef draculettetje het volgende:
nog even snel voor het slapen gaan iedereen een heel goed 2010 wensen
Me tooquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:12 schreef oh-oh het volgende:
Ow Ing dankzij jou wil ik nu ook een King of Skin![]()
Oh jakkes jaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:14 schreef Ml-etje het volgende:zat me net dus te bedenken dat maandag weer nationale zoendag is
.
*Snel weer aan wat anders denkt, morgen lushmask
Jij Jullie ook draakje!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:14 schreef draculettetje het volgende:
Tom is van juli, dus tegen die tijd zo'n 8 mnd.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zal!Morgen ga ik hier nog een foto maken van het volledige pakket.
Ik durf niet zo goed op de kortingsactie te wachten, ben veel te bang dat ik in de tussentijd Naartjie 2 krijg.
Drakie!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:14 schreef draculettetje het volgende:
Alleen kan ik dr maandag al een gaan kopen als ik echt wilquote:
Hmm ja ik dacht net haar wassen, morgen ochtend of avond.. en toen ow maandag bahhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh jakkes ja![]()
![]()
Ik wil helemaal niet aan maandag denken.
Wordt een heeeeeeeele hectische eindemaand ik heb beloofd maandag tot heeeeeeeeel laat te blijven![]()
Het leek nog zo ver weg he, volgend jaar en all...
Jullie ooooookquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:14 schreef draculettetje het volgende:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Alleen kan ik dr maandag al een gaan kopen als ik echt wil
Net zou oud als Satsu dus. Sommigen zeggen dat je tot een maand of 8 moet wachten om hem voldoende uit te laten groeien. Maar 3 kilo schoon aan de haak en net zo groot als zijn moeder.... ik denk dat hij de eindsprint ook wel zonder ballen kan.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tom is van juli, dus tegen die tijd zo'n 8 mnd.
Maar mocht ie eerder typisch katergedrag vertonen, dan ist direct klaar.
Castreren kost hier maar 37,50, dus om de centen hoef ik het niet te laten.
Nee maar ik ben ook een paar dagen niet geweest:)quote:
Blijkbaarquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:12 schreef Cat22 het volgende:
Gaan we nu elke eerste pagina van de SC vollullen metFiPo
!?
Ik was mn haar elke dag of anders om de dag.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm ja ik dacht net haar wassen, morgen ochtend of avond.. en toen ow maandag bahhhhhhhhhh
Haat dat gezoen.
Ik gok:quote:
Mja, ik weet nu wat een AIDS-poes kost, en dan heeft die van mij nog maar 3 weken geleefd na de diagnose.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:18 schreef ALTER-EGO het volgende:
Wat lief, degenen die er nog een huisdier bij adopteren.
Dat wil ik ook nog eens gaan doen als de financiële ruimte het toelaat.
Oh-oh, ik heb hier nog 2 blokken liggen. Net gekocht voor hij eruit ging. Maar nu gebruik ik hem nauwelijks. Wil je er eentje hebben? Je hebt vast wel wat te ruil, desnoods een grijpzak in de uitverkoop of een deel van de Vanillairy.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik was mn haar elke dag of anders om de dag.
Ik wacht vol smart op mn nieuwe Lush shampoos die onderweg zijn uit de UK.
Mn Reincarnate is bijna op![]()
Draakje, jullie ook een super 2010 , maar dat kan niet anders he
Oh kut ja...quote:
*negeert deze post*quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:20 schreef ElisaB het volgende:
Ik had zeker al verteld dat het hier knetterhard sneeuwt
Om de dag of om de twee dagen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik was mn haar elke dag of anders om de dag.
Ik wacht vol smart op mn nieuwe Lush shampoos die onderweg zijn uit de UK.
Mn Reincarnate is bijna op![]()
Draakje, jullie ook een super 2010 , maar dat kan niet anders he
Ik niet iig....straks de gevel van het huis van de schone ouders versierenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:21 schreef Maes het volgende:
Wie houdt nu het fort vannacht? Zonder Zwabber
Nee maarquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:20 schreef ElisaB het volgende:
Ik had zeker al verteld dat het hier knetterhard sneeuwt
Ik hoop dat er niet teveel mensen dienst hebben maandag.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh kut ja...
Gelukkig ben ik maandag vrij
Dinsdag zoendag?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh kut ja...
Kom deze kant maar op; genoeg sneeuw en een 2persoonsbed op zolder waar jij en de poezels wel in passenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*negeert deze post*
* wil ook sneeuw*
Dat helpt nietquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh kut ja...
quote:
Uhm, de vanillary gaat naar Strega inmiddels, die wilde m heel graagquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oh-oh, ik heb hier nog 2 blokken liggen. Net gekocht voor hij eruit ging. Maar nu gebruik ik hem nauwelijks. Wil je er eentje hebben? Je hebt vast wel wat te ruil, desnoods een grijpzak in de uitverkoop of een deel van de Vanillairy.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kom deze kant maar op; genoeg sneeuw en een 2persoonsbed op zolder waar jij en de poezels wel in passen
Het sneeuwt inmiddels niet meer, maar er ligt wel een dikke 10 cm overal...en het vriestquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Kom ik nog wel bij jullie door deze verskrikkelijke sneeuwstorm?
Zeven euro per maand, dat is minder dan ik dacht, dat valt nog wel op te brengen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mja, ik weet nu wat een AIDS-poes kost, en dan heeft die van mij nog maar 3 weken geleefd na de diagnose.
En in die 3 weken waren we bijna 1000 euro armer![]()
Dus die 7 euro per maand overleef ik wel.
Ik jodel meestal als ik een volle kamer binnenkom "allemaal de beste wensen!"quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:25 schreef Ml-etje het volgende:
Wat is dat nu eigenlijk, we hebben er allemaal de pest aan maar niemand zegt NO Thanks!
Nou, op kantoor zoen ik echt alleen de mensen die ik wil zoenen en dat zijn dr maar een paar hoorquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:25 schreef Ml-etje het volgende:
Wat is dat nu eigenlijk, we hebben er allemaal de pest aan maar niemand zegt NO Thanks!
Zo niet dan lukt hierheen welquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Kom ik nog wel bij jullie door deze verskrikkelijke sneeuwstorm?
Ing kan jodelenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik jodel meestal als ik een volle kamer binnenkom "allemaal de beste wensen!"
Je kunt vanaf minimaal 3 euro per maand al adopterenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:25 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zeven euro per maand, dat is minder dan ik dacht, dat valt nog wel op te brengen.
Dat het veel kost om een aids poes te onderhouden is te verwachten.
Dat er een plek is waar aids poezen nog liefdevol van hun leventje mogen genieten, is het waard om daar aan bij te dragen.
Lolquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:21 schreef Maes het volgende:
Don't look at me..quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:21 schreef Maes het volgende:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, op kantoor zoen ik echt alleen de mensen die ik wil zoenen en dat zijn dr maar een paar hoor
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ah, heb je hem toch met haar geruild?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uhm, de vanillary gaat naar Strega inmiddels, die wilde m heel graag![]()
En er is inmiddels bijna een kilo shampoo onderweg uit de UK, allemaal trichomania en Curly wurly![]()
Maar ik hou m ff in gedachten, want ik vind de Reincarnate zoooo heerlijk![]()
Zo evil dat ze twee van de beste shampoos eruit gegooid hebben.
En Reincarnate heeft heel ff bij retro gestaan maar nu ik wilde bestellen was ie weg![]()
Das echt het stomme aan Lush, dat ze zo veel produkten dr uit doen en zo![]()
Maar ik heb ieg al 1 bruisbal die jij mss wel wil ( paarse uit de very berry ) en dr volgt vast nog meer met de goodies uit de UK dus I will keep them in mind
Heb je een linkje bij de hand?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je kunt vanaf minimaal 3 euro per maand al adopteren
Op mijn werk kom ik geen volle kamers binnen. Het volk loopt langs het kantoor en grijpt mij als ik er niet op bedacht ben.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zo niet dan lukt hierheen wel(aanbieding van 2-persoonsluchtbed in warme logeerkamer of 1 persoonsbed in leeg koud huis
).
Dat is prima te doen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je kunt vanaf minimaal 3 euro per maand al adopteren
Ik ben ook als eerste op kantoor maar ik ben in 8 jaar heel erg goed getraind in het handjes geven met de elleboog op slot zodat ze niet bij je kunnen komen om te zoenenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
dat werkt dus niet als je de benjamin bent met mensen die je beetpakken om te zoenen (en als je als eerste op kantoor bent).
http://www.fiv-felv.nl/adoptie/quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:30 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Heb je een linkje bij de hand?
Dat wil ik toch wel gaan doen.
Dat dusquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Op mijn werk kom ik geen volle kamers binnen. Het volk loopt langs het kantoor en grijpt mij als ik er niet op bedacht ben.![]()
[..]
![]()
Ik ga een Fok NL roadtrip plannen!
Waar werk jij? *willik ook werkenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Op m'n werk zoenen we lekker niet
Dankjewel.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
http://www.fiv-felv.nl/adoptie/
Abbief.
Ik ben dit jaar in staat om te zeggen ik zoen NIET omdat ik er de pest aan heb en ik maak geen uitzonderingen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben ook als eerste op kantoor maar ik ben in 8 jaar heel erg goed getraind in het handjes geven met de elleboog op slot zodat ze niet bij je kunnen komen om te zoenen![]()
Een baas bespring ik altijd, en de andere bespringt mij, en de baas die niet meer werkt komt zelfs speciaal langs kantoor om door me gezoend te worden, de ouwe lieverd![]()
Maar als ze lief zijn en lekker ruiken dan ben ik niet zo moeilijk
Dr werken bij mij 7 mensen die ik wel wil zoenen en 8 mensen die ik niet wil zoenen en zo zal ook geschieddenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar in staat om te zeggen ik zoen NIET omdat ik er de pest aan heb en ik maak geen uitzonderingen.
Haha ik moet nog even trainen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dr werken bij mij 7 mensen die ik wel wil zoenen en 8 mensen die ik niet wil zoenen en zo zal ook geschiedden
Ik heb niet de luxe om te kiezen. Or all hell would break loose.....quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dr werken bij mij 7 mensen die ik wel wil zoenen en 8 mensen die ik niet wil zoenen en zo zal ook geschiedden
Ja dat denk ik bij ons ook. Dus dan gewoon allemaal niet.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb niet de luxe om te kiezen. Or all hell would break loose.....
Ik ben dr als eerste, dus ze komen een voor een binnen druppelen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik schrok er ook al van. Maar durfde niks te zeggen.quote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:36 schreef Loveless85 het volgende:
Ik werk met bijna alleen kerels.
Denk maandag toch es bij de HR-afdeling langs lopen dan
Oh ik kom bij jou wel in de rondte zoenen danquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:36 schreef Loveless85 het volgende:
Ik werk met bijna alleen kerels.
Denk maandag toch es bij de HR-afdeling langs lopen dan
Codewoord hier is: vrijwilligers.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben dr als eerste, dus ze komen een voor een binnen druppelen.
En als een niet gezoende ziet dat een ander wel gezoend wordt so be it hoor![]()
I like so don't care.
Overigens zoenen de meeste mensen denk ik gewoon helemaal niet.
Bij jou op kantoor bedoel je?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben dr als eerste, dus ze komen een voor een binnen druppelen.
En als een niet gezoende ziet dat een ander wel gezoend wordt so be it hoor![]()
I like so don't care.
Overigens zoenen de meeste mensen denk ik gewoon helemaal niet.
Tis die film.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik schrok er ook al van. Maar durfde niks te zeggen.
Dat laatste ben ik helemaal mee eens. Ik werk op een afdeling met bijna alleen maar mannen, die zoen ik allemaalquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben ook als eerste op kantoor maar ik ben in 8 jaar heel erg goed getraind in het handjes geven met de elleboog op slot zodat ze niet bij je kunnen komen om te zoenen![]()
Een baas bespring ik altijd, en de andere bespringt mij, en de baas die niet meer werkt komt zelfs speciaal langs kantoor om door me gezoend te worden, de ouwe lieverd![]()
Maar als ze lief zijn en lekker ruiken dan ben ik niet zo moeilijk
Aja snap 'm die komen er om een iets andere reden dan de betaalde garde.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Codewoord hier is: vrijwilligers.
Daar kun je die geintjes niet mee flikken. Gelukkig wil ik de meesten best wel zoenen en zijn ze niet alle 70 maandag in huis.
Iets op RTL5 nu, echt geen idee wat het voor moet stellen maar wat een bloedbad netquote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis die film.
Die leiddddde ff heel erg af, ik zweer het![]()
Wat een weirdo film zeg, dat had ik dan wel weer niet achter Alicia gezocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Grmppfff ruilen wil..quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:39 schreef Maes het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik helemaal mee eens. Ik werk op een afdeling met bijna alleen maar mannen, die zoen ik allemaal
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:39 schreef Maes het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik helemaal mee eens. Ik werk op een afdeling met bijna alleen maar mannen, die zoen ik allemaal
Douw zondag vooral veel knofloook en Maoam in je mik en ze willen je niet eens meer zoenen johquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In deze context klinkt dit zoooo fout!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Aja snap 'm die komen er om een iets andere reden dan de betaalde garde.
Had je meegekregen dat ik bij het dagje kerstzingen met mijn koor erachter kwam dat knoflookgarnalen van de Appie echte KNOFLOOK garnalen zijn?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Douw zondag vooral veel knofloook en Maoam in je mik en ze willen je niet eens meer zoenen joh
T zou niet goed zijn als dat niet zo was, ik had je toch net iets slimmer ingeschatquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Had je meegekregen dat ik bij het dagje kerstzingen met mijn koor erachter kwam dat knoflookgarnalen van de Appie echte KNOFLOOK garnalen zijn?
Bij ons 1 niet en die geven we niet eens een hand, vieze zweetbeerquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:45 schreef Maes het volgende:
Mijn mannen (op mijn werk) zijn schoon en fris
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In deze context klinkt dit zoooo fout!![]()
De laatste 15 posts trouwens ook.![]()
Maar dat is het hem wel. Je mag mensen nooit het gevoel geven dat je de ene belangrijker vindt dan de ander. Zou ik als vrijwilliger ook niet pikken trouwens.
Wie weet houden ze allemaal niet van zoenen!
Beestenfoto's zijn altijd leuk.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:46 schreef Maes het volgende:
Willen jullie nog een foto van onze in de oven klaargemaakte kerstkalkoen?
Wat denk je nou zelf???quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:46 schreef Maes het volgende:
Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:46 schreef Maes het volgende:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:46 schreef Maes het volgende:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
![]()
A_E:
http://www.dierenthuis.nl/nl/donateurform.php
Ik zat ff snel terug te lezen en dacht " WTF, Alicia Keys dood?"
Ik had niet door dat het over een fillum gingquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee nee ze leeft nog, ze wordt net het pand uitgedragen door dr vriendje of zo.
Maar of ze nu goed of slecht is, I am totally lost
quote:
Wat voor 1 heb je gekocht?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:49 schreef Ingetje79 het volgende:
De poessies hebben trouwens vandaag een nieuw mandje gekregen; tis file.
Allemaal 3 seconden erin, snuffelen en er weer uit.
Ondankbare schepsel
Nee dat snap ik.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik had niet door dat het over een fillum ging
Ik zal wel ff foto maken.quote:
Dat is een heel erg ongeschoren chineesjequote:
Drie (ja DRIE) IKEA muizen gekocht. Omdat Yoko zo gek is op de muisjes die je per 9 voor een euro koopt.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:49 schreef Ingetje79 het volgende:
De poessies hebben trouwens vandaag een nieuw mandje gekregen; tis file.
Allemaal 3 seconden erin, snuffelen en er weer uit.
Ondankbare schepsel
Heb jij de grijze???quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Drie (ja DRIE) IKEA muizen gekocht. Omdat Yoko zo gek is op de muisjes die je per 9 voor een euro koopt.
Het volk kijkt er nog niet eens naar.
ff wachten op Melvin in z'n nieuwe mandjequote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:53 schreef Cat22 het volgende:
Hmmmm.... ga ik nu verstandig zijn en op tijd naar bed om alvast beetje ritme op te bouwen voor de werkweek?
Of blijf ik hier tot diep in de nacht doorposten?
Wat vinden jullie?
Twee grijze en een witte! Hebben?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb jij de grijze???
Die wil ik nog wel 2
Ik schrok net toen ik zag hoe laat het was, ik dacht dat t 10 uur was of zoquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:53 schreef Cat22 het volgende:
Hmmmm.... ga ik nu verstandig zijn en op tijd naar bed om alvast beetje ritme op te bouwen voor de werkweek?
Wat vinden jullie?
F5.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
ff wachten op Melvin in z'n nieuwe mandje
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat is een heel erg ongeschoren chineesje
Wat doe je normaal op zaterdag?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:53 schreef Cat22 het volgende:
Wat vinden jullie?
Ik heb 2 witte en 2 zwarte dus ik wil nog wel 2 grijzenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Twee grijze en een witte! Hebben?
Ik heb de labeltjes er wel al vanaf geknipt en eentje ruikt er naar kat (Naartjie heeft hem 1 slinger gegeven). Dus ik weet niet of ze bij jou accuut verscheurd worden.
Ik ken m ergens van maar ik weet niet waarvanquote:
Dan reserveer ik ze voor je.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb 2 witte en 2 zwarte dus ik wil nog wel 2 grijzen![]()
Ik knip de labels dr ook altijd af, en als het naar poes ruikt spelen ze dr vast nog liever mee
Rond deze tijd naar bed gaan (als ik thuis ben). Want dan zit ik in mijn weekritme.quote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan reserveer ik ze voor je.![]()
Wie weet wordt de witte muis ooit nog interessant.
Ik ga denk ik maar een doosje maken met ruilspul voor je.
Dankje.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
![]()
A_E:
http://www.dierenthuis.nl/nl/donateurform.php
Ik zat ff snel terug te lezen en dacht " WTF, Alicia Keys dood?"
Moet je nog wax tarts hebben?quote:
Lola is vd zomer als pup bij een kennisje komen wonenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ken m ergens van maar ik weet niet waarvan![]()
Please do tell!
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:00 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dankje.
Ik had de link net ook al van Cat gehad.
Heb hem ge-bookmarked.
Ow Ing!! foto! Cat moet naar bedquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Rond deze tijd naar bed gaan (als ik thuis ben). Want dan zit ik in mijn weekritme.
Door de vakantie is dat echter drastisch verschoven.
Lekker plofmandje.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Tadaaaa! Het nieuwe mandje, Melvin lag er al in![]()
[ afbeelding ]
En nog ff Baileys de BoefBoef op de PoefPoef, gewoon....omdat het zo'n scheet is![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Tadaaaa! Het nieuwe mandje, Melvin lag er al in![]()
[ afbeelding ]
En nog ff Baileys de BoefBoef op de PoefPoef, gewoon....omdat het zo'n scheet is![]()
[ afbeelding ]
Nee, maandag gaat toch gewoon door of niet?quote:Op zondag 3 januari 2010 00:00 schreef Ingetje79 het volgende:
oh oh, heb je nog wat van Ilse gehoord over Nakie?
Ze is waaaaaay ahead of you.quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Let trouwens niet op de kabeltroep; er liggen onder de verwaming al wegwerk-strips klaar, maar meneer I. moet daar eerst geestelijk aan toe zijn
Gezellige tafel! De foto is wel wat klein, ik zie de kale koen nauwelijks.quote:
Dat heeft meneer Ing toch niet verdiend!quote:
Je weet zeker niet waar ze haar gekocht hebben he?quote:Op zondag 3 januari 2010 00:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Lola is vd zomer als pup bij een kennisje komen wonen
[ afbeelding ]
Dat is de thumbnail van de oorspronkelijke foto? Een beetje klein, kan er weinig op zien.quote:
Is idd echt heul zachtquote:Op zondag 3 januari 2010 00:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]zie je wel
fijn mandje met zo'n bontig binnenkantje
Wat mij betreft wel; mams zou hem ff ontwormen voor Ilsequote:Op zondag 3 januari 2010 00:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, maandag gaat toch gewoon door of niet?
Ik heb haar nog niet gesproken dit jaar
Ik heb geen idee ik zet ze gewoon in photobucket en dat komt dit er uitquote:Op zondag 3 januari 2010 00:05 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat is de thumbnail van de oorspronkelijke foto? Een beetje klein, kan er weinig op zien.
quote:Top 100 van zaterdag 2 januari 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
015. 145 Cat22
Je wilt niet weten hoeveel kabels er liggen en die moeten eerst los van de versterker/PS/mediacenter/nternet/telefoon, dus dat laat ik mooi aan hem overquote:
Ziet er lekker crispy uit hoor. En je hebt stoofpeertjes!quote:Op zondag 3 januari 2010 00:05 schreef Maes het volgende:
Ik heb er nog een van het beest maar ik vind het beest er niet zo smakelijk uitzien terwijl hij dat wel was![]()
[ afbeelding ]
Ziet dr goed uit kokkie!quote:Op zondag 3 januari 2010 00:05 schreef Maes het volgende:
Ik heb er nog een van het beest maar ik vind het beest er niet zo smakelijk uitzien terwijl hij dat wel was![]()
[ afbeelding ]
Niet smakelijk?quote:Op zondag 3 januari 2010 00:05 schreef Maes het volgende:
[ afbeelding ]
Op de foto die je daarna post is de kalkoen wel duidelijk zichtbaar.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:06 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik heb geen idee ik zet ze gewoon in photobucket en dat komt dit er uit
Neee ik ben het nietquote:Op zondag 3 januari 2010 00:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je weet zeker niet waar ze haar gekocht hebben he?
Ben jij dat met dr op die ene foto?
Is het een leuk hondje of niet?
Ik vind persoonlijk spotties de lelijkste chinezen, op rode na, maar de meeste mensen zijn er wild van
Joh je wil niet weten wat hier allemaal ligt. Gelukkig krijg ik een nieuwe vloer dit jaar en dan laat ik die mannen de snoeren weg werken. Meneer Maes zal daar nooit geestelijk aan toe zijn, gewoon omdat het hem niet stoort. Hij snapt wel dat het mij stoort maar dat los ik dan op bovenstaande manier opquote:Op zondag 3 januari 2010 00:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel kabels er liggen en die moeten eerst los van de versterker/PS/mediacenter/nternet/telefoon, dus dat laat ik mooi aan hem over
Wij doen het al een paar jaar bij "Kat in Nood", in Lauwerzijl, is hier wat dichterbijquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:30 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Heb je een linkje bij de hand?
Dat wil ik toch wel gaan doen.
Het hoeft niet moou te zijn om goed te smakenquote:Op zondag 3 januari 2010 00:05 schreef Maes het volgende:
[ afbeelding ]
De SC doet het goed.quote:Top 100 van zaterdag 2 januari 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
015. 145 Cat22
024. 120 DeZwabber
041. 091 Ml-etje
049. 087 Surveillance-Fiets
049. 087 Loveless85
059. 080 Harajuku.
065. 072 Goodbye
071. 069 trovey
080. 063 Ingetje79
087. 060 oh-oh
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:09 schreef Strega het volgende:
[..]
Wij doen het al een paar jaar bij "Kat in Nood", in Lauwerzijl, is hier wat dichterbij![]()
Daar doen ze eigenlijk precies hetzelfde als in Aarle-Rixtel
Asperges in botersaus en aardappelpuree, de rest was toen nog in de keuken. Ik had hulp van Ryan mijn limburgse bourgondierquote:Op zondag 3 januari 2010 00:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ziet dr goed uit kokkie!
Wat is dat gele op dat bord?
Ik ben dr wel benieuwd naar waar ze vandaan komt.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Neee ik ben het niet
Heb geen idee maar zal het eens vragen, leuk hondje hoor beetje te tam naar mijn zin maar verder echt lief.
Ik ben niet zo into de chinezen maar kwam deze foto's net tegen, weet echt niet het verschil.
Dat bedoelde ik dus met dichterbij, kun je nog eens vaker kijken enzo ook.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat is prima te doen.
Maar ik vind dat lang niet zo leuk als meer tastbaar iets doen![]()
Wil niemand beledigen hoor want ook doneren is
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel kabels er liggen en die moeten eerst los van de versterker/PS/mediacenter/nternet/telefoon, dus dat laat ik mooi aan hem over
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:09 schreef Maes het volgende:
[..]
Joh je wil niet weten wat hier allemaal ligt. Gelukkig krijg ik een nieuwe vloer dit jaar en dan laat ik die mannen de snoeren weg werken. Meneer Maes zal daar nooit geestelijk aan toe zijn, gewoon omdat het hem niet stoort. Hij snapt wel dat het mij stoort maar dat los ik dan op bovenstaande manier op
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:11 schreef Strega het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus met dichterbij, kun je nog eens vaker kijken enzo ook.
Die zullen wel gewoon komen hoor.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat mij betreft wel; mams zou hem ff ontwormen voor Ilse![]()
Maar ik vergeet MSN altijd aan te zetten, omdat ik er een schijthekel aan heb.
Morgenavond maar ff doen voor concrete plannen en anders bel ik haar wel.
Ze kan wel fijn bijterig spelenquote:Op zondag 3 januari 2010 00:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben dr wel benieuwd naar waar ze vandaan komt.
Als ze tam is is t geen typische chinees hoor![]()
Spotties, dat zijn de hondjes met de vlekken.
Iedereen wil altijd spotties, ik hou van effen en donker, zelfs Bil is me al te licht![]()
Rode vind ik echt de lelijkste chinezen.
Die kleur zit vooral in 1 lijn en die lijn vind ik echt erggg lelijk
Asperges.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:11 schreef Maes het volgende:
[..]
Asperges in botersaus en aardappelpuree, de rest was toen nog in de keuken. Ik had hulp van Ryan mijn limburgse bourgondier
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:13 schreef Maes het volgende:
Oudjaar 2009
[ afbeelding ]
Oja de zonnebril is om toch cool te zijn tijdens het oliebollen bakken
Asperges vind ik zo niet lekker hequote:Op zondag 3 januari 2010 00:11 schreef Maes het volgende:
[..]
Asperges in botersaus en aardappelpuree, de rest was toen nog in de keuken. Ik had hulp van Ryan mijn limburgse bourgondier
Hebben jullie het over de nakie poezel adoptie?quote:Op zondag 3 januari 2010 00:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die zullen wel gewoon komen hoor.
En ze zouden Bietje meenemen![]()
Neem je je camera mee en maak je een foto van Billy zn papa en Chico zn kleinzoon voor me???
Het dient hetzelfde goede doel, dan maakt het niet uit waar dat is.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:09 schreef Strega het volgende:
[..]
Wij doen het al een paar jaar bij "Kat in Nood", in Lauwerzijl, is hier wat dichterbij![]()
Daar doen ze eigenlijk precies hetzelfde als in Aarle-Rixtel
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ze kan wel fijn bijterig spelenmaar verder vooral braaf.
Rood? dat heb ik nog nooit gezien..
Waar jij woont zijn ze ook niet goed te krijgen. Ik koop ze altijd bij de boer. Maar in de heuvels was geen aspergeboer te vinden en supermarktasperges zijn minimaal een dag oud dus blegh. Heb ik echt gemist toen ik in Maastricht woonde. Elke keer weer bij mijn ouders een tas volladen met het witte goud.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Asperges vind ik zo niet lekker he![]()
Is een van de weinige dingen die ik liever niet eet
Ik hoef geen fotos van die lelijke kat , die heb ik nu wel gezienquote:Op zondag 3 januari 2010 00:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hebben jullie het over de nakie poezel adoptie?Verslag willen we! En foto's!
* ogen roltquote:Op zondag 3 januari 2010 00:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bijterig spelen dat ram ik dr uit als ze pup zijn
![]()
Ik zal es een rode voor je zoeken, moment!
Mn ouders haalden ze altijd bij de boer, maar ik vind ze gewoon niet lekker, van de boer of nietquote:Op zondag 3 januari 2010 00:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waar jij woont zijn ze ook niet goed te krijgen. Ik koop ze altijd bij de boer. Maar in de heuvels was geen aspergeboer te vinden en supermarktasperges zijn minimaal een dag oud dus blegh. Heb ik echt gemist toen ik in Maastricht woonde. Elke keer weer bij mijn ouders een tas volladen met het witte goud.
Pesies! Eruit halen als ze jong zijn!quote:Op zondag 3 januari 2010 00:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Jij mag nooit meer radenquote:
Ing gaat ons allebei pleasen. Toch?quote:Op zondag 3 januari 2010 00:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hoef geen fotos van die lelijke kat , die heb ik nu wel gezien![]()
Maar mijn favo chinees naast Chico woont daar en die komt mee naar de overdracht
Bil was ook zo een happert als pup, gewoon elke keer een tik geven als ie hapte, had ie zo door dat t niet de bedoeling wasquote:
Vind het alquote:
Het klinkt hardhandig maar tzt ga ik je toch om advies vragen want bij Bob heb ik dat niet helemaal goed gedaanquote:Op zondag 3 januari 2010 00:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Psies, en gewoon puppytaal spreken en klappen als ze happenquote:Op zondag 3 januari 2010 00:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pesies! Eruit halen als ze jong zijn!![]()
Als ik Satsu nu met mijn hand laat spelen snapt hij er niks van. Nagels en klauwen worden dan automatisch teruggetrokken en hij kijkt heul verward.
Ik keek en postte! (maar had hem in de bioscoop al gezien)quote:Op zondag 3 januari 2010 00:20 schreef Greys het volgende:
Goeie genade, wat duurt Zwartboek lang
Even teruglezen (ook al is het nog niet afgelopen)
Whoopje hapt echt niet.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bil was ook zo een happert als pup, gewoon elke keer een tik geven als ie hapte, had ie zo door dat t niet de bedoeling was![]()
En als ie bv uit enthousiasme hapt als ie eten wil aanpakken dan hap ik met mn hand in zn bek, en dan weet ie t weer en doet ie heel lief zn poot op mn hand zetten en dan heel voorzichtig mijn hand naar zijn mond en dan heel netjes eten pakken
Als we maar niet dezelfde uitzoeken.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:20 schreef Greys het volgende:
Oh en ik ga zaterdag ook een adoptiediertje uitzoeken
Ik ben fysiek echt niet heel zachthandig met de honden, maar tis wel duidelijke hondentaal en ze zijn onderling ook niet zachthandig als ze mot hebbenquote:Op zondag 3 januari 2010 00:19 schreef Maes het volgende:
[..]
Het klinkt hardhandig maar tzt ga ik je toch om advies vragen want bij Bob heb ik dat niet helemaal goed gedaan
Zeg dat niet tegen iemand(ik)hier in Groningen.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Asperges.![]()
Al zal ik die zelf buiten het seizoen nooit kopen. Veel te duur en ze moeten van veel te ver weg komen. Ik kan het me veroorloven kieskeurig te zijn: woon immers in aspergeland.![]()
oooh daar was jequote:Op zondag 3 januari 2010 00:20 schreef Greys het volgende:
Goeie genade, wat duurt Zwartboek lang
Even teruglezen (ook al is het nog niet afgelopen)
Ik heb Bil es aan zn staart moeten grijpen toen ie van een muur af de maas in wilde duiken, achter het brood aan dat mensen de eendjes aan het voeren warenquote:Op zondag 3 januari 2010 00:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Whoopje hapt echt niet.
Zelfs al trek je aan haar staart (ja 1x gedaan met als effect een heel braaf dogje bij pootjes afdoen![]()
).
Pas hapte ze naast een brokje in mijn vinger, zij schrok harder dan ik
Geluksvogel!quote:Op zondag 3 januari 2010 00:22 schreef Strega het volgende:
[..]
Zeg dat niet tegen iemand(ik)hier in Groningen.
In Zuidbroek hebben we hier de beste asperge/frambozen/aardbeien en blauwe bessen kweker annex Landwinkel vanne Nederland!
Whoopje is door mijn ouders nooit opgevoed.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben fysiek echt niet heel zachthandig met de honden, maar tis wel duidelijke hondentaal en ze zijn onderling ook niet zachthandig als ze mot hebben![]()
Je hoeft t van mij niet zo te doen hoor, maar mijn honden lijden dr niet onder dat ik het wel doe, ze snappen het meteen als ze iets doen wat niet mag en ik sta dr toevallig bovenop
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb Bil es aan zn staart moeten grijpen toen ie van een muur af de maas in wilde duiken, achter het brood aan dat mensen de eendjes aan het voeren waren![]()
Maar aan de staart grijpen doe ik normaal nooit, dat schijnt vrij riskant te zijn qua zenuwen en zo.
Bil heb ik in bad als ie staat te miepen altijd vast aan een oor.
Dan wéét ie dat ie als een mak lam moet blijven staan en niet hysterisch in de rondte moet springen en 4 keer uit het bad moet jumpen
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb Bil es aan zn staart moeten grijpen toen ie van een muur af de maas in wilde duiken, achter het brood aan dat mensen de eendjes aan het voeren waren![]()
Maar aan de staart grijpen doe ik normaal nooit, dat schijnt vrij riskant te zijn qua zenuwen en zo.
Bil heb ik in bad als ie staat te miepen altijd vast aan een oor.
Dan wéét ie dat ie als een mak lam moet blijven staan en niet hysterisch in de rondte moet springen en 4 keer uit het bad moet jumpen
Ik ga iig harder aanpakken bij nummer 2.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben fysiek echt niet heel zachthandig met de honden, maar tis wel duidelijke hondentaal en ze zijn onderling ook niet zachthandig als ze mot hebben![]()
Je hoeft t van mij niet zo te doen hoor, maar mijn honden lijden dr niet onder dat ik het wel doe, ze snappen het meteen als ze iets doen wat niet mag en ik sta dr toevallig bovenop
Die vier waren toch nog niet genoeg?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb 2 witte en 2 zwarte dus ik wil nog wel 2 grijzen![]()
Ik knip de labels dr ook altijd af, en als het naar poes ruikt spelen ze dr vast nog liever mee
Welterusten Strega en Pagan.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:27 schreef Strega het volgende:
Hondjes moeten gewoon weten dat JIJ de roedelleider bent (of was dat nou met een lange ij?)
Vrouwen schijnbaar ook, oftewel we gaan hier naar bed.
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zou dat aan het oor vasthouden ook werken als ik een van de katten ooit in bad moet doen?
Satsu is nu mijn vaste badgenoot. Komt gezellig op de rand zitten (sinds hij heeft geleerd hoe ver hij precies moet springen, daarvóór was het nog wat eng). En ik mag hem krabbelen en dan gaat de spinmachine aan.
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Greysie![]()
Jaaa, de camera gaat mee maandag, snotterfoto's van m'n moeder maken
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten P&S![]()
Heb ik net de was in de keuken gehangen, krijg ik frituurtrek
Jaweeeeeeeel maar we willen ook de grijzen om de collectie compleet te maken natuurlijkquote:
Moet je bij je instellingen kijken en het daar op privé zetten.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:29 schreef Maes het volgende:
Als ik hier een link doe van het filmpje kan iedereen in mijn photobucket. Help?
Vind het bruine lijfje wel mooi maar die toefjes haarquote:Op zondag 3 januari 2010 00:30 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja dit is een van de populairste rode chinezen.
En hij heeft zooooooooooo veel nakomelingen, mensen willen allemaal die lijn vanwege de kleur.
Hij heeft 188 pups![]()
En daar ken ik Arrigo van irl en kleindochter Goldy en dat vind ik beide geen fijne /mooie honden.
Het laatste woord is hier nog niet over gesproken.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:27 schreef Strega het volgende:
Hondjes moeten gewoon weten dat JIJ de roedelleider bent (of was dat nou met een lange ij?)
Vrouwen schijnbaar ook, oftewel we gaan hier naar bed.
Account settings -> naar beneden scrollen naar Album settings en daar bij 'My album is' de keuze 'private' selecteren.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:29 schreef Maes het volgende:
Als ik hier een link doe van het filmpje kan iedereen in mijn photobucket. Help?
Ze hebben allemaal vrij weinig crest ( haar ) ook, maar dat vind ik wel zelf meer bij een naakthond passen.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vind het bruine lijfje wel mooi maar die toefjes haarzijn net roze
![]()
Vind dan wit mooier, echte manen
Die lijkt op een varkentje!quote:Op zondag 3 januari 2010 00:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal vrij weinig crest ( haar ) ook, maar dat vind ik wel zelf meer bij een naakthond passen.
De lelijkste chineesjes zijn rood, en dat is echt geen toeval volgens mij.
Dit is ook zo een mooi rood exemplaar![]()
Ik ben echt voor de zwart witjes
Ik heb vriendinnen die daar kinderen van hebben, die zijn allemaal net zo mooi als papaquote:Op zondag 3 januari 2010 00:36 schreef Ml-etje het volgende:
oh-oh je bent partijdigdat arme beestje.
tis geluktquote:Op zondag 3 januari 2010 00:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Account settings -> naar beneden scrollen naar Album settings en daar bij 'My album is' de keuze 'private' selecteren.
Ze heeft een pukkeltje op haar achterpootjequote:
Ja poepig hequote:
ooooooh jij gaat echt nog frituren nuquote:Op zondag 3 januari 2010 00:39 schreef Ingetje79 het volgende:
De pan staat aan![]()
ff happie doen, huisje versieren en dan
En de was?quote:Op zondag 3 januari 2010 00:39 schreef Ingetje79 het volgende:
De pan staat aan![]()
Oh ja da's wel leukquote:Op zondag 3 januari 2010 00:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaweeeeeeeel maar we willen ook de grijzen om de collectie compleet te maken natuurlijk![]()
Ik laat de wasemkap wel ff lang aanstaanquote:
Je moet ook even krachtvoer eten voordat je aan de versierklus begint.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:39 schreef Ingetje79 het volgende:
De pan staat aan![]()
Super!quote:
In Eindhoven lagen nog hopen en aangezien het vee hier er geen bal aan vindt ga ik er wat hondjes blij mee maken.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja da's wel leuk
Jammer dat ze ze in Delft niet meer hadden, anders had ik die er ook bij gedaan tuurlijk!
Ik vind dat Chineesje van de foto van Ml-etje, die gevlekte, echt zoooooo leuk!![]()
Leuker dan die rode bv waar je net het linkje van postte.
Dus smaken verschillen en da's maar goed ook!
Kaassoufle en kipcorn...gaat goed komenquote:Op zondag 3 januari 2010 00:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je moet ook even krachtvoer eten voordat je aan de versierklus begint.
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dat Chineesje van de foto van Ml-etje, die gevlekte, echt zoooooo leuk!![]()
Ze is ookquote:Op zondag 3 januari 2010 00:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik laat de wasemkap wel ff lang aanstaan
Ja iedereen is weg van die spotties hoor, dat zeg ik, ik hou er persoonlijk gewoon niet vanquote:Op zondag 3 januari 2010 00:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja da's wel leuk
Jammer dat ze ze in Delft niet meer hadden, anders had ik die er ook bij gedaan tuurlijk!
Leuker dan die rode bv waar je net het linkje van postte.
Dus smaken verschillen en da's maar goed ook!
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kaassoufle en kipcorn...gaat goed komen![]()
Moet eerst wel een eind door de sneeuw sjouwen met vlaggetjes en een bord.
En dan een schoonvader die van iedere scheet wakker wordt....en een stel honden die nogal snel blaffen.
Het gaat eeeenig worden
Ik kwam opeens bij omroep Max terecht!quote:Op zondag 3 januari 2010 00:42 schreef Greys het volgende:
Ik zit echt een enorm fout programma te kijken over de Pussycat Dolls die een nieuw meidengroepje zoeken en samenstellen. Girlylicious
Komt wel goed; de afvoer loopt door de wc en badkamer, dus als er gefrituurd wordt ruik je in de keuken haast niets, maar in de wc en badkamer ruikt het naar Jopie's lekkere ballen tentquote:Op zondag 3 januari 2010 00:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Ze is ookGreys
![]()
Ow Ing ik zal duimen dat je niets ruikt.
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:45 schreef Greys het volgende:
Cat, in Delft hadden ze een actie voor een goed doel, dat van elke verkochte knuffel een euro naar het goede doel (ben ff kwijt welk doel) ging. Dus de ratten gingen hard en lachen zelfs op een andere plek, niet op de speelgoedafdeling
Ik schrok, dacht dat ik voor niets was gegaan
Maar toen dus alleen zwarte en witte. En toen ik mijn grijze kocht, jaren geleden, hadden ze juist geen witte en zwarte.
Ik las hier ook iets van een goed doel, de actie was op 25 december afgelopen. Kan best met die ratten zijn, ze lagen ook op verschillende plekken.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:45 schreef Greys het volgende:
Cat, in Delft hadden ze een actie voor een goed doel, dat van elke verkochte knuffel een euro naar het goede doel (ben ff kwijt welk doel) ging. Dus de ratten gingen hard en lachen zelfs op een andere plek, niet op de speelgoedafdeling
Ik schrok, dacht dat ik voor niets was gegaan
Maar toen dus alleen zwarte en witte. En toen ik mijn grijze kocht, jaren geleden, hadden ze juist geen witte en zwarte.
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Komt wel goed; de afvoer loopt door de wc en badkamer, dus als er gefrituurd wordt ruik je in de keuken haast niets, maar in de wc en badkamer ruikt het naar Jopie's lekkere ballen tent
Wat, ligt ze niet naast je?quote:
Breezersletje dat ze is ook hequote:
Neequote:
Ik vond alleen die in het wit goed.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:49 schreef Greys het volgende:
Jeetje, die meiden kunnen allemaal echt goed zingen
(Veronica)
PIESUHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op zondag 3 januari 2010 00:48 schreef oh-oh het volgende:
Hmm, als ze staan te trippelen voor de deur en dr een beetje bij kermen, wat zouden ze dan willen die honden????
Ik wist niet wat ik hoordequote:Op zondag 3 januari 2010 00:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vond alleen die in het wit goed.
Maar ze zijn allemaal wel beter dan Dewi en Kristel he
Owquote:Op zondag 3 januari 2010 00:50 schreef Greys het volgende:
[..]
PIESUHHHHHHHHHHHHHHH
Schoentjes aan en gáán!
/Captain Obvious
Dan krijgtie klappen zeker?quote:Op zondag 3 januari 2010 00:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow![]()
Maar Kees en Chico slapen nog zo lekker![]()
Hij kan nog wel ff wachten die Bil, die durft echt niet binnen te piesen
Maar die hebben ook afschuwelijke outfits aan, daar zouden mijn zangskills ook minder van wordenquote:Op zondag 3 januari 2010 00:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wist niet wat ik hoorde
En ik wilde dus al zeggen dat die Popstars bij ons daar een voorbeeld aan mogen nemen.
Oh deze drie zijn wat minder
Nee joh, Bil was als pup al überzindelijk, die wil echt niet binnen pissenquote:
Nou dat ene meisje in het goud heeft amper tietjes hoorquote:Op zondag 3 januari 2010 00:54 schreef Greys het volgende:
Het is toch niet eerlijk he, er zo uitzien en dan ook nog zo zingen
Nee ik lig met laptop in bedquote:Op zondag 3 januari 2010 00:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Bekkie
Zet je tv eens op VeronicaLekkere wijvuhhhhhhhhhhhhh
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:56 schreef Cat22 het volgende:
*zet tv ook op Veronica*
Uiteraard is het dan bijna afgelopen.
Kleine tietjes zijn ook sekseh hoorquote:Op zondag 3 januari 2010 00:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dat ene meisje in het goud heeft amper tietjes hoor
Oh!quote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!quote:Op zondag 3 januari 2010 00:56 schreef oh-oh het volgende:
Greys, die middelste jury mv lijkt in de verte op jou
Slaap lekker Maesjequote:Op zondag 3 januari 2010 00:57 schreef Maes het volgende:
Nou dat filmpje zal voor een andere keer zijn. Photobucket heeft me verlaten![]()
Ik ga maar eens lekker slapen, morgen weer een dag
Ik zeg toch vanuit de verte, en tis puur dr kapsel hoorquote:Op zondag 3 januari 2010 00:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Kleine tietjes zijn ook sekseh hoor
Dat jankwijf met d'r gehuil over haar haar
[..]
Oh!
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Say it isn't so, want die vind ik echt heel erg lelijk
Seriously.
Doe hem even op het balkon danquote:Op zondag 3 januari 2010 00:58 schreef oh-oh het volgende:
Truste Maes![]()
Miljaar, reclame, Bil moet nog maar ff wat trippelen hoor
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:58 schreef Ingetje79 het volgende:
We hebben net besloten dat we de boel niet gaan versieren
Oh gelukkigquote:Op zondag 3 januari 2010 00:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zeg toch vanuit de verte, en tis puur dr kapsel hoor
Bil is zo überzindelijk, die pist ook niet op t balkonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |