Ow Ing!! foto! Cat moet naar bedquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Rond deze tijd naar bed gaan (als ik thuis ben). Want dan zit ik in mijn weekritme.
Door de vakantie is dat echter drastisch verschoven.
Lekker plofmandje.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Tadaaaa! Het nieuwe mandje, Melvin lag er al in![]()
[ afbeelding ]
En nog ff Baileys de BoefBoef op de PoefPoef, gewoon....omdat het zo'n scheet is![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Tadaaaa! Het nieuwe mandje, Melvin lag er al in![]()
[ afbeelding ]
En nog ff Baileys de BoefBoef op de PoefPoef, gewoon....omdat het zo'n scheet is![]()
[ afbeelding ]
Nee, maandag gaat toch gewoon door of niet?quote:Op zondag 3 januari 2010 00:00 schreef Ingetje79 het volgende:
oh oh, heb je nog wat van Ilse gehoord over Nakie?
Ze is waaaaaay ahead of you.quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Let trouwens niet op de kabeltroep; er liggen onder de verwaming al wegwerk-strips klaar, maar meneer I. moet daar eerst geestelijk aan toe zijn
Gezellige tafel! De foto is wel wat klein, ik zie de kale koen nauwelijks.quote:
Dat heeft meneer Ing toch niet verdiend!quote:
Je weet zeker niet waar ze haar gekocht hebben he?quote:Op zondag 3 januari 2010 00:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Lola is vd zomer als pup bij een kennisje komen wonen
[ afbeelding ]
Dat is de thumbnail van de oorspronkelijke foto? Een beetje klein, kan er weinig op zien.quote:
Is idd echt heul zachtquote:Op zondag 3 januari 2010 00:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]zie je wel
fijn mandje met zo'n bontig binnenkantje
Wat mij betreft wel; mams zou hem ff ontwormen voor Ilsequote:Op zondag 3 januari 2010 00:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, maandag gaat toch gewoon door of niet?
Ik heb haar nog niet gesproken dit jaar
Ik heb geen idee ik zet ze gewoon in photobucket en dat komt dit er uitquote:Op zondag 3 januari 2010 00:05 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat is de thumbnail van de oorspronkelijke foto? Een beetje klein, kan er weinig op zien.
quote:Top 100 van zaterdag 2 januari 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
015. 145 Cat22
Je wilt niet weten hoeveel kabels er liggen en die moeten eerst los van de versterker/PS/mediacenter/nternet/telefoon, dus dat laat ik mooi aan hem overquote:
Ziet er lekker crispy uit hoor. En je hebt stoofpeertjes!quote:Op zondag 3 januari 2010 00:05 schreef Maes het volgende:
Ik heb er nog een van het beest maar ik vind het beest er niet zo smakelijk uitzien terwijl hij dat wel was![]()
[ afbeelding ]
Ziet dr goed uit kokkie!quote:Op zondag 3 januari 2010 00:05 schreef Maes het volgende:
Ik heb er nog een van het beest maar ik vind het beest er niet zo smakelijk uitzien terwijl hij dat wel was![]()
[ afbeelding ]
Niet smakelijk?quote:Op zondag 3 januari 2010 00:05 schreef Maes het volgende:
[ afbeelding ]
Op de foto die je daarna post is de kalkoen wel duidelijk zichtbaar.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:06 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik heb geen idee ik zet ze gewoon in photobucket en dat komt dit er uit
Neee ik ben het nietquote:Op zondag 3 januari 2010 00:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je weet zeker niet waar ze haar gekocht hebben he?
Ben jij dat met dr op die ene foto?
Is het een leuk hondje of niet?
Ik vind persoonlijk spotties de lelijkste chinezen, op rode na, maar de meeste mensen zijn er wild van
Joh je wil niet weten wat hier allemaal ligt. Gelukkig krijg ik een nieuwe vloer dit jaar en dan laat ik die mannen de snoeren weg werken. Meneer Maes zal daar nooit geestelijk aan toe zijn, gewoon omdat het hem niet stoort. Hij snapt wel dat het mij stoort maar dat los ik dan op bovenstaande manier opquote:Op zondag 3 januari 2010 00:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel kabels er liggen en die moeten eerst los van de versterker/PS/mediacenter/nternet/telefoon, dus dat laat ik mooi aan hem over
Wij doen het al een paar jaar bij "Kat in Nood", in Lauwerzijl, is hier wat dichterbijquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:30 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Heb je een linkje bij de hand?
Dat wil ik toch wel gaan doen.
Het hoeft niet moou te zijn om goed te smakenquote:Op zondag 3 januari 2010 00:05 schreef Maes het volgende:
[ afbeelding ]
De SC doet het goed.quote:Top 100 van zaterdag 2 januari 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
015. 145 Cat22
024. 120 DeZwabber
041. 091 Ml-etje
049. 087 Surveillance-Fiets
049. 087 Loveless85
059. 080 Harajuku.
065. 072 Goodbye
071. 069 trovey
080. 063 Ingetje79
087. 060 oh-oh
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:09 schreef Strega het volgende:
[..]
Wij doen het al een paar jaar bij "Kat in Nood", in Lauwerzijl, is hier wat dichterbij![]()
Daar doen ze eigenlijk precies hetzelfde als in Aarle-Rixtel
Asperges in botersaus en aardappelpuree, de rest was toen nog in de keuken. Ik had hulp van Ryan mijn limburgse bourgondierquote:Op zondag 3 januari 2010 00:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ziet dr goed uit kokkie!
Wat is dat gele op dat bord?
Ik ben dr wel benieuwd naar waar ze vandaan komt.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Neee ik ben het niet
Heb geen idee maar zal het eens vragen, leuk hondje hoor beetje te tam naar mijn zin maar verder echt lief.
Ik ben niet zo into de chinezen maar kwam deze foto's net tegen, weet echt niet het verschil.
Dat bedoelde ik dus met dichterbij, kun je nog eens vaker kijken enzo ook.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat is prima te doen.
Maar ik vind dat lang niet zo leuk als meer tastbaar iets doen![]()
Wil niemand beledigen hoor want ook doneren is
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel kabels er liggen en die moeten eerst los van de versterker/PS/mediacenter/nternet/telefoon, dus dat laat ik mooi aan hem over
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:09 schreef Maes het volgende:
[..]
Joh je wil niet weten wat hier allemaal ligt. Gelukkig krijg ik een nieuwe vloer dit jaar en dan laat ik die mannen de snoeren weg werken. Meneer Maes zal daar nooit geestelijk aan toe zijn, gewoon omdat het hem niet stoort. Hij snapt wel dat het mij stoort maar dat los ik dan op bovenstaande manier op
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:11 schreef Strega het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus met dichterbij, kun je nog eens vaker kijken enzo ook.
Die zullen wel gewoon komen hoor.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat mij betreft wel; mams zou hem ff ontwormen voor Ilse![]()
Maar ik vergeet MSN altijd aan te zetten, omdat ik er een schijthekel aan heb.
Morgenavond maar ff doen voor concrete plannen en anders bel ik haar wel.
Ze kan wel fijn bijterig spelenquote:Op zondag 3 januari 2010 00:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben dr wel benieuwd naar waar ze vandaan komt.
Als ze tam is is t geen typische chinees hoor![]()
Spotties, dat zijn de hondjes met de vlekken.
Iedereen wil altijd spotties, ik hou van effen en donker, zelfs Bil is me al te licht![]()
Rode vind ik echt de lelijkste chinezen.
Die kleur zit vooral in 1 lijn en die lijn vind ik echt erggg lelijk
Asperges.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:11 schreef Maes het volgende:
[..]
Asperges in botersaus en aardappelpuree, de rest was toen nog in de keuken. Ik had hulp van Ryan mijn limburgse bourgondier
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:13 schreef Maes het volgende:
Oudjaar 2009
[ afbeelding ]
Oja de zonnebril is om toch cool te zijn tijdens het oliebollen bakken
Asperges vind ik zo niet lekker hequote:Op zondag 3 januari 2010 00:11 schreef Maes het volgende:
[..]
Asperges in botersaus en aardappelpuree, de rest was toen nog in de keuken. Ik had hulp van Ryan mijn limburgse bourgondier
Hebben jullie het over de nakie poezel adoptie?quote:Op zondag 3 januari 2010 00:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die zullen wel gewoon komen hoor.
En ze zouden Bietje meenemen![]()
Neem je je camera mee en maak je een foto van Billy zn papa en Chico zn kleinzoon voor me???
Het dient hetzelfde goede doel, dan maakt het niet uit waar dat is.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:09 schreef Strega het volgende:
[..]
Wij doen het al een paar jaar bij "Kat in Nood", in Lauwerzijl, is hier wat dichterbij![]()
Daar doen ze eigenlijk precies hetzelfde als in Aarle-Rixtel
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ze kan wel fijn bijterig spelenmaar verder vooral braaf.
Rood? dat heb ik nog nooit gezien..
Waar jij woont zijn ze ook niet goed te krijgen. Ik koop ze altijd bij de boer. Maar in de heuvels was geen aspergeboer te vinden en supermarktasperges zijn minimaal een dag oud dus blegh. Heb ik echt gemist toen ik in Maastricht woonde. Elke keer weer bij mijn ouders een tas volladen met het witte goud.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Asperges vind ik zo niet lekker he![]()
Is een van de weinige dingen die ik liever niet eet
Ik hoef geen fotos van die lelijke kat , die heb ik nu wel gezienquote:Op zondag 3 januari 2010 00:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hebben jullie het over de nakie poezel adoptie?Verslag willen we! En foto's!
* ogen roltquote:Op zondag 3 januari 2010 00:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bijterig spelen dat ram ik dr uit als ze pup zijn
![]()
Ik zal es een rode voor je zoeken, moment!
Mn ouders haalden ze altijd bij de boer, maar ik vind ze gewoon niet lekker, van de boer of nietquote:Op zondag 3 januari 2010 00:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waar jij woont zijn ze ook niet goed te krijgen. Ik koop ze altijd bij de boer. Maar in de heuvels was geen aspergeboer te vinden en supermarktasperges zijn minimaal een dag oud dus blegh. Heb ik echt gemist toen ik in Maastricht woonde. Elke keer weer bij mijn ouders een tas volladen met het witte goud.
Pesies! Eruit halen als ze jong zijn!quote:Op zondag 3 januari 2010 00:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bijterig spelen dat ram ik dr uit als ze pup zijn
![]()
Ik zal es een rode voor je zoeken, moment!
Jij mag nooit meer radenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |