Ik zal wel ff foto maken.quote:
Dat is een heel erg ongeschoren chineesjequote:
Drie (ja DRIE) IKEA muizen gekocht. Omdat Yoko zo gek is op de muisjes die je per 9 voor een euro koopt.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:49 schreef Ingetje79 het volgende:
De poessies hebben trouwens vandaag een nieuw mandje gekregen; tis file.
Allemaal 3 seconden erin, snuffelen en er weer uit.
Ondankbare schepsel
Heb jij de grijze???quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Drie (ja DRIE) IKEA muizen gekocht. Omdat Yoko zo gek is op de muisjes die je per 9 voor een euro koopt.
Het volk kijkt er nog niet eens naar.
ff wachten op Melvin in z'n nieuwe mandjequote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:53 schreef Cat22 het volgende:
Hmmmm.... ga ik nu verstandig zijn en op tijd naar bed om alvast beetje ritme op te bouwen voor de werkweek?
Of blijf ik hier tot diep in de nacht doorposten?
Wat vinden jullie?
Twee grijze en een witte! Hebben?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb jij de grijze???
Die wil ik nog wel 2
Ik schrok net toen ik zag hoe laat het was, ik dacht dat t 10 uur was of zoquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:53 schreef Cat22 het volgende:
Hmmmm.... ga ik nu verstandig zijn en op tijd naar bed om alvast beetje ritme op te bouwen voor de werkweek?
Wat vinden jullie?
F5.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
ff wachten op Melvin in z'n nieuwe mandje
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat is een heel erg ongeschoren chineesje
Wat doe je normaal op zaterdag?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:53 schreef Cat22 het volgende:
Wat vinden jullie?
Ik heb 2 witte en 2 zwarte dus ik wil nog wel 2 grijzenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Twee grijze en een witte! Hebben?
Ik heb de labeltjes er wel al vanaf geknipt en eentje ruikt er naar kat (Naartjie heeft hem 1 slinger gegeven). Dus ik weet niet of ze bij jou accuut verscheurd worden.
Ik ken m ergens van maar ik weet niet waarvanquote:
Dan reserveer ik ze voor je.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb 2 witte en 2 zwarte dus ik wil nog wel 2 grijzen![]()
Ik knip de labels dr ook altijd af, en als het naar poes ruikt spelen ze dr vast nog liever mee
Rond deze tijd naar bed gaan (als ik thuis ben). Want dan zit ik in mijn weekritme.quote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan reserveer ik ze voor je.![]()
Wie weet wordt de witte muis ooit nog interessant.
Ik ga denk ik maar een doosje maken met ruilspul voor je.
Dankje.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
![]()
A_E:
http://www.dierenthuis.nl/nl/donateurform.php
Ik zat ff snel terug te lezen en dacht " WTF, Alicia Keys dood?"
Moet je nog wax tarts hebben?quote:
Lola is vd zomer als pup bij een kennisje komen wonenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ken m ergens van maar ik weet niet waarvan![]()
Please do tell!
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:00 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dankje.
Ik had de link net ook al van Cat gehad.
Heb hem ge-bookmarked.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |