Dinsdag zoendag?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh kut ja...
Gelukkig ben ik maandag vrij
Kom deze kant maar op; genoeg sneeuw en een 2persoonsbed op zolder waar jij en de poezels wel in passenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*negeert deze post*
* wil ook sneeuw*
Dat helpt nietquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh kut ja...
Gelukkig ben ik maandag vrij
quote:
Uhm, de vanillary gaat naar Strega inmiddels, die wilde m heel graagquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oh-oh, ik heb hier nog 2 blokken liggen. Net gekocht voor hij eruit ging. Maar nu gebruik ik hem nauwelijks. Wil je er eentje hebben? Je hebt vast wel wat te ruil, desnoods een grijpzak in de uitverkoop of een deel van de Vanillairy.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kom deze kant maar op; genoeg sneeuw en een 2persoonsbed op zolder waar jij en de poezels wel in passen
Het sneeuwt inmiddels niet meer, maar er ligt wel een dikke 10 cm overal...en het vriestquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Kom ik nog wel bij jullie door deze verskrikkelijke sneeuwstorm?
Zeven euro per maand, dat is minder dan ik dacht, dat valt nog wel op te brengen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mja, ik weet nu wat een AIDS-poes kost, en dan heeft die van mij nog maar 3 weken geleefd na de diagnose.
En in die 3 weken waren we bijna 1000 euro armer![]()
Dus die 7 euro per maand overleef ik wel.
Ik jodel meestal als ik een volle kamer binnenkom "allemaal de beste wensen!"quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:25 schreef Ml-etje het volgende:
Wat is dat nu eigenlijk, we hebben er allemaal de pest aan maar niemand zegt NO Thanks!
Nou, op kantoor zoen ik echt alleen de mensen die ik wil zoenen en dat zijn dr maar een paar hoorquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:25 schreef Ml-etje het volgende:
Wat is dat nu eigenlijk, we hebben er allemaal de pest aan maar niemand zegt NO Thanks!
Zo niet dan lukt hierheen welquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Kom ik nog wel bij jullie door deze verskrikkelijke sneeuwstorm?
Ing kan jodelenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik jodel meestal als ik een volle kamer binnenkom "allemaal de beste wensen!"
Je kunt vanaf minimaal 3 euro per maand al adopterenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:25 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zeven euro per maand, dat is minder dan ik dacht, dat valt nog wel op te brengen.
Dat het veel kost om een aids poes te onderhouden is te verwachten.
Dat er een plek is waar aids poezen nog liefdevol van hun leventje mogen genieten, is het waard om daar aan bij te dragen.
Lolquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:21 schreef Maes het volgende:
Wie houdt nu het fort vannacht? Zonder Zwabber
Don't look at me..quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:21 schreef Maes het volgende:
Wie houdt nu het fort vannacht? Zonder Zwabber
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, op kantoor zoen ik echt alleen de mensen die ik wil zoenen en dat zijn dr maar een paar hoor
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ah, heb je hem toch met haar geruild?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uhm, de vanillary gaat naar Strega inmiddels, die wilde m heel graag![]()
En er is inmiddels bijna een kilo shampoo onderweg uit de UK, allemaal trichomania en Curly wurly![]()
Maar ik hou m ff in gedachten, want ik vind de Reincarnate zoooo heerlijk![]()
Zo evil dat ze twee van de beste shampoos eruit gegooid hebben.
En Reincarnate heeft heel ff bij retro gestaan maar nu ik wilde bestellen was ie weg![]()
Das echt het stomme aan Lush, dat ze zo veel produkten dr uit doen en zo![]()
Maar ik heb ieg al 1 bruisbal die jij mss wel wil ( paarse uit de very berry ) en dr volgt vast nog meer met de goodies uit de UK dus I will keep them in mind
Heb je een linkje bij de hand?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je kunt vanaf minimaal 3 euro per maand al adopteren
Op mijn werk kom ik geen volle kamers binnen. Het volk loopt langs het kantoor en grijpt mij als ik er niet op bedacht ben.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zo niet dan lukt hierheen wel(aanbieding van 2-persoonsluchtbed in warme logeerkamer of 1 persoonsbed in leeg koud huis
).
Dat is prima te doen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je kunt vanaf minimaal 3 euro per maand al adopteren
Ik ben ook als eerste op kantoor maar ik ben in 8 jaar heel erg goed getraind in het handjes geven met de elleboog op slot zodat ze niet bij je kunnen komen om te zoenenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
dat werkt dus niet als je de benjamin bent met mensen die je beetpakken om te zoenen (en als je als eerste op kantoor bent).
http://www.fiv-felv.nl/adoptie/quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:30 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Heb je een linkje bij de hand?
Dat wil ik toch wel gaan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |