Je moet ook even krachtvoer eten voordat je aan de versierklus begint.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:39 schreef Ingetje79 het volgende:
De pan staat aan![]()
ff happie doen, huisje versieren en dan
Super!quote:
In Eindhoven lagen nog hopen en aangezien het vee hier er geen bal aan vindt ga ik er wat hondjes blij mee maken.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja da's wel leuk
Jammer dat ze ze in Delft niet meer hadden, anders had ik die er ook bij gedaan tuurlijk!
Ik vind dat Chineesje van de foto van Ml-etje, die gevlekte, echt zoooooo leuk!![]()
Leuker dan die rode bv waar je net het linkje van postte.
Dus smaken verschillen en da's maar goed ook!
Kaassoufle en kipcorn...gaat goed komenquote:Op zondag 3 januari 2010 00:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je moet ook even krachtvoer eten voordat je aan de versierklus begint.
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dat Chineesje van de foto van Ml-etje, die gevlekte, echt zoooooo leuk!![]()
Ze is ookquote:Op zondag 3 januari 2010 00:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik laat de wasemkap wel ff lang aanstaan
Ja iedereen is weg van die spotties hoor, dat zeg ik, ik hou er persoonlijk gewoon niet vanquote:Op zondag 3 januari 2010 00:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja da's wel leuk
Jammer dat ze ze in Delft niet meer hadden, anders had ik die er ook bij gedaan tuurlijk!
Leuker dan die rode bv waar je net het linkje van postte.
Dus smaken verschillen en da's maar goed ook!
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kaassoufle en kipcorn...gaat goed komen![]()
Moet eerst wel een eind door de sneeuw sjouwen met vlaggetjes en een bord.
En dan een schoonvader die van iedere scheet wakker wordt....en een stel honden die nogal snel blaffen.
Het gaat eeeenig worden
Ik kwam opeens bij omroep Max terecht!quote:Op zondag 3 januari 2010 00:42 schreef Greys het volgende:
Ik zit echt een enorm fout programma te kijken over de Pussycat Dolls die een nieuw meidengroepje zoeken en samenstellen. Girlylicious
Komt wel goed; de afvoer loopt door de wc en badkamer, dus als er gefrituurd wordt ruik je in de keuken haast niets, maar in de wc en badkamer ruikt het naar Jopie's lekkere ballen tentquote:Op zondag 3 januari 2010 00:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Ze is ookGreys
![]()
Ow Ing ik zal duimen dat je niets ruikt.
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:45 schreef Greys het volgende:
Cat, in Delft hadden ze een actie voor een goed doel, dat van elke verkochte knuffel een euro naar het goede doel (ben ff kwijt welk doel) ging. Dus de ratten gingen hard en lachen zelfs op een andere plek, niet op de speelgoedafdeling
Ik schrok, dacht dat ik voor niets was gegaan
Maar toen dus alleen zwarte en witte. En toen ik mijn grijze kocht, jaren geleden, hadden ze juist geen witte en zwarte.
Ik las hier ook iets van een goed doel, de actie was op 25 december afgelopen. Kan best met die ratten zijn, ze lagen ook op verschillende plekken.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:45 schreef Greys het volgende:
Cat, in Delft hadden ze een actie voor een goed doel, dat van elke verkochte knuffel een euro naar het goede doel (ben ff kwijt welk doel) ging. Dus de ratten gingen hard en lachen zelfs op een andere plek, niet op de speelgoedafdeling
Ik schrok, dacht dat ik voor niets was gegaan
Maar toen dus alleen zwarte en witte. En toen ik mijn grijze kocht, jaren geleden, hadden ze juist geen witte en zwarte.
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Komt wel goed; de afvoer loopt door de wc en badkamer, dus als er gefrituurd wordt ruik je in de keuken haast niets, maar in de wc en badkamer ruikt het naar Jopie's lekkere ballen tent
Wat, ligt ze niet naast je?quote:
Breezersletje dat ze is ook hequote:
Neequote:
Ik vond alleen die in het wit goed.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:49 schreef Greys het volgende:
Jeetje, die meiden kunnen allemaal echt goed zingen
(Veronica)
PIESUHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op zondag 3 januari 2010 00:48 schreef oh-oh het volgende:
Hmm, als ze staan te trippelen voor de deur en dr een beetje bij kermen, wat zouden ze dan willen die honden????
Ik wist niet wat ik hoordequote:Op zondag 3 januari 2010 00:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vond alleen die in het wit goed.
Maar ze zijn allemaal wel beter dan Dewi en Kristel he
Owquote:Op zondag 3 januari 2010 00:50 schreef Greys het volgende:
[..]
PIESUHHHHHHHHHHHHHHH
Schoentjes aan en gáán!
/Captain Obvious
Dan krijgtie klappen zeker?quote:Op zondag 3 januari 2010 00:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow![]()
Maar Kees en Chico slapen nog zo lekker![]()
Hij kan nog wel ff wachten die Bil, die durft echt niet binnen te piesen
Maar die hebben ook afschuwelijke outfits aan, daar zouden mijn zangskills ook minder van wordenquote:Op zondag 3 januari 2010 00:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wist niet wat ik hoorde
En ik wilde dus al zeggen dat die Popstars bij ons daar een voorbeeld aan mogen nemen.
Oh deze drie zijn wat minder
Nee joh, Bil was als pup al überzindelijk, die wil echt niet binnen pissenquote:
Nou dat ene meisje in het goud heeft amper tietjes hoorquote:Op zondag 3 januari 2010 00:54 schreef Greys het volgende:
Het is toch niet eerlijk he, er zo uitzien en dan ook nog zo zingen
Nee ik lig met laptop in bedquote:Op zondag 3 januari 2010 00:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Bekkie
Zet je tv eens op VeronicaLekkere wijvuhhhhhhhhhhhhh
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:56 schreef Cat22 het volgende:
*zet tv ook op Veronica*
Uiteraard is het dan bijna afgelopen.
Kleine tietjes zijn ook sekseh hoorquote:Op zondag 3 januari 2010 00:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dat ene meisje in het goud heeft amper tietjes hoor
Oh!quote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!quote:Op zondag 3 januari 2010 00:56 schreef oh-oh het volgende:
Greys, die middelste jury mv lijkt in de verte op jou
Slaap lekker Maesjequote:Op zondag 3 januari 2010 00:57 schreef Maes het volgende:
Nou dat filmpje zal voor een andere keer zijn. Photobucket heeft me verlaten![]()
Ik ga maar eens lekker slapen, morgen weer een dag
Ik zeg toch vanuit de verte, en tis puur dr kapsel hoorquote:Op zondag 3 januari 2010 00:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Kleine tietjes zijn ook sekseh hoor
Dat jankwijf met d'r gehuil over haar haar
[..]
Oh!
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Say it isn't so, want die vind ik echt heel erg lelijk
Seriously.
Doe hem even op het balkon danquote:Op zondag 3 januari 2010 00:58 schreef oh-oh het volgende:
Truste Maes![]()
Miljaar, reclame, Bil moet nog maar ff wat trippelen hoor
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:58 schreef Ingetje79 het volgende:
We hebben net besloten dat we de boel niet gaan versieren
Oh gelukkigquote:Op zondag 3 januari 2010 00:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zeg toch vanuit de verte, en tis puur dr kapsel hoor
Bil is zo überzindelijk, die pist ook niet op t balkonquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |