quote:Op zondag 3 januari 2010 00:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Greysie![]()
Jaaa, de camera gaat mee maandag, snotterfoto's van m'n moeder maken
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten P&S![]()
Heb ik net de was in de keuken gehangen, krijg ik frituurtrek
Jaweeeeeeeel maar we willen ook de grijzen om de collectie compleet te maken natuurlijkquote:
Moet je bij je instellingen kijken en het daar op privé zetten.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:29 schreef Maes het volgende:
Als ik hier een link doe van het filmpje kan iedereen in mijn photobucket. Help?
Vind het bruine lijfje wel mooi maar die toefjes haarquote:Op zondag 3 januari 2010 00:30 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja dit is een van de populairste rode chinezen.
En hij heeft zooooooooooo veel nakomelingen, mensen willen allemaal die lijn vanwege de kleur.
Hij heeft 188 pups![]()
En daar ken ik Arrigo van irl en kleindochter Goldy en dat vind ik beide geen fijne /mooie honden.
Het laatste woord is hier nog niet over gesproken.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:27 schreef Strega het volgende:
Hondjes moeten gewoon weten dat JIJ de roedelleider bent (of was dat nou met een lange ij?)
Vrouwen schijnbaar ook, oftewel we gaan hier naar bed.
Account settings -> naar beneden scrollen naar Album settings en daar bij 'My album is' de keuze 'private' selecteren.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:29 schreef Maes het volgende:
Als ik hier een link doe van het filmpje kan iedereen in mijn photobucket. Help?
Ze hebben allemaal vrij weinig crest ( haar ) ook, maar dat vind ik wel zelf meer bij een naakthond passen.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vind het bruine lijfje wel mooi maar die toefjes haarzijn net roze
![]()
Vind dan wit mooier, echte manen
Die lijkt op een varkentje!quote:Op zondag 3 januari 2010 00:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal vrij weinig crest ( haar ) ook, maar dat vind ik wel zelf meer bij een naakthond passen.
De lelijkste chineesjes zijn rood, en dat is echt geen toeval volgens mij.
Dit is ook zo een mooi rood exemplaar![]()
Ik ben echt voor de zwart witjes
Ik heb vriendinnen die daar kinderen van hebben, die zijn allemaal net zo mooi als papaquote:Op zondag 3 januari 2010 00:36 schreef Ml-etje het volgende:
oh-oh je bent partijdigdat arme beestje.
tis geluktquote:Op zondag 3 januari 2010 00:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Account settings -> naar beneden scrollen naar Album settings en daar bij 'My album is' de keuze 'private' selecteren.
Ze heeft een pukkeltje op haar achterpootjequote:
Ja poepig hequote:
ooooooh jij gaat echt nog frituren nuquote:Op zondag 3 januari 2010 00:39 schreef Ingetje79 het volgende:
De pan staat aan![]()
ff happie doen, huisje versieren en dan
En de was?quote:Op zondag 3 januari 2010 00:39 schreef Ingetje79 het volgende:
De pan staat aan![]()
ff happie doen, huisje versieren en dan
Oh ja da's wel leukquote:Op zondag 3 januari 2010 00:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaweeeeeeeel maar we willen ook de grijzen om de collectie compleet te maken natuurlijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |