Ing gaat ons allebei pleasen. Toch?quote:Op zondag 3 januari 2010 00:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hoef geen fotos van die lelijke kat , die heb ik nu wel gezien![]()
Maar mijn favo chinees naast Chico woont daar en die komt mee naar de overdracht
Bil was ook zo een happert als pup, gewoon elke keer een tik geven als ie hapte, had ie zo door dat t niet de bedoeling wasquote:
Vind het alquote:
Het klinkt hardhandig maar tzt ga ik je toch om advies vragen want bij Bob heb ik dat niet helemaal goed gedaanquote:Op zondag 3 januari 2010 00:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bijterig spelen dat ram ik dr uit als ze pup zijn
![]()
Ik zal es een rode voor je zoeken, moment!
Psies, en gewoon puppytaal spreken en klappen als ze happenquote:Op zondag 3 januari 2010 00:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pesies! Eruit halen als ze jong zijn!![]()
Als ik Satsu nu met mijn hand laat spelen snapt hij er niks van. Nagels en klauwen worden dan automatisch teruggetrokken en hij kijkt heul verward.
Ik keek en postte! (maar had hem in de bioscoop al gezien)quote:Op zondag 3 januari 2010 00:20 schreef Greys het volgende:
Goeie genade, wat duurt Zwartboek lang
Even teruglezen (ook al is het nog niet afgelopen)
Whoopje hapt echt niet.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bil was ook zo een happert als pup, gewoon elke keer een tik geven als ie hapte, had ie zo door dat t niet de bedoeling was![]()
En als ie bv uit enthousiasme hapt als ie eten wil aanpakken dan hap ik met mn hand in zn bek, en dan weet ie t weer en doet ie heel lief zn poot op mn hand zetten en dan heel voorzichtig mijn hand naar zijn mond en dan heel netjes eten pakken
Als we maar niet dezelfde uitzoeken.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:20 schreef Greys het volgende:
Oh en ik ga zaterdag ook een adoptiediertje uitzoeken
Ik ben fysiek echt niet heel zachthandig met de honden, maar tis wel duidelijke hondentaal en ze zijn onderling ook niet zachthandig als ze mot hebbenquote:Op zondag 3 januari 2010 00:19 schreef Maes het volgende:
[..]
Het klinkt hardhandig maar tzt ga ik je toch om advies vragen want bij Bob heb ik dat niet helemaal goed gedaan
Zeg dat niet tegen iemand(ik)hier in Groningen.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Asperges.![]()
Al zal ik die zelf buiten het seizoen nooit kopen. Veel te duur en ze moeten van veel te ver weg komen. Ik kan het me veroorloven kieskeurig te zijn: woon immers in aspergeland.![]()
oooh daar was jequote:Op zondag 3 januari 2010 00:20 schreef Greys het volgende:
Goeie genade, wat duurt Zwartboek lang
Even teruglezen (ook al is het nog niet afgelopen)
Ik heb Bil es aan zn staart moeten grijpen toen ie van een muur af de maas in wilde duiken, achter het brood aan dat mensen de eendjes aan het voeren warenquote:Op zondag 3 januari 2010 00:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Whoopje hapt echt niet.
Zelfs al trek je aan haar staart (ja 1x gedaan met als effect een heel braaf dogje bij pootjes afdoen![]()
).
Pas hapte ze naast een brokje in mijn vinger, zij schrok harder dan ik
Geluksvogel!quote:Op zondag 3 januari 2010 00:22 schreef Strega het volgende:
[..]
Zeg dat niet tegen iemand(ik)hier in Groningen.
In Zuidbroek hebben we hier de beste asperge/frambozen/aardbeien en blauwe bessen kweker annex Landwinkel vanne Nederland!
Whoopje is door mijn ouders nooit opgevoed.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben fysiek echt niet heel zachthandig met de honden, maar tis wel duidelijke hondentaal en ze zijn onderling ook niet zachthandig als ze mot hebben![]()
Je hoeft t van mij niet zo te doen hoor, maar mijn honden lijden dr niet onder dat ik het wel doe, ze snappen het meteen als ze iets doen wat niet mag en ik sta dr toevallig bovenop
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb Bil es aan zn staart moeten grijpen toen ie van een muur af de maas in wilde duiken, achter het brood aan dat mensen de eendjes aan het voeren waren![]()
Maar aan de staart grijpen doe ik normaal nooit, dat schijnt vrij riskant te zijn qua zenuwen en zo.
Bil heb ik in bad als ie staat te miepen altijd vast aan een oor.
Dan wéét ie dat ie als een mak lam moet blijven staan en niet hysterisch in de rondte moet springen en 4 keer uit het bad moet jumpen
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb Bil es aan zn staart moeten grijpen toen ie van een muur af de maas in wilde duiken, achter het brood aan dat mensen de eendjes aan het voeren waren![]()
Maar aan de staart grijpen doe ik normaal nooit, dat schijnt vrij riskant te zijn qua zenuwen en zo.
Bil heb ik in bad als ie staat te miepen altijd vast aan een oor.
Dan wéét ie dat ie als een mak lam moet blijven staan en niet hysterisch in de rondte moet springen en 4 keer uit het bad moet jumpen
Ik ga iig harder aanpakken bij nummer 2.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben fysiek echt niet heel zachthandig met de honden, maar tis wel duidelijke hondentaal en ze zijn onderling ook niet zachthandig als ze mot hebben![]()
Je hoeft t van mij niet zo te doen hoor, maar mijn honden lijden dr niet onder dat ik het wel doe, ze snappen het meteen als ze iets doen wat niet mag en ik sta dr toevallig bovenop
Die vier waren toch nog niet genoeg?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb 2 witte en 2 zwarte dus ik wil nog wel 2 grijzen![]()
Ik knip de labels dr ook altijd af, en als het naar poes ruikt spelen ze dr vast nog liever mee
Welterusten Strega en Pagan.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:27 schreef Strega het volgende:
Hondjes moeten gewoon weten dat JIJ de roedelleider bent (of was dat nou met een lange ij?)
Vrouwen schijnbaar ook, oftewel we gaan hier naar bed.
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zou dat aan het oor vasthouden ook werken als ik een van de katten ooit in bad moet doen?
Satsu is nu mijn vaste badgenoot. Komt gezellig op de rand zitten (sinds hij heeft geleerd hoe ver hij precies moet springen, daarvóór was het nog wat eng). En ik mag hem krabbelen en dan gaat de spinmachine aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |