Ing gaat ons allebei pleasen. Toch?quote:Op zondag 3 januari 2010 00:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hoef geen fotos van die lelijke kat , die heb ik nu wel gezien![]()
Maar mijn favo chinees naast Chico woont daar en die komt mee naar de overdracht
Bil was ook zo een happert als pup, gewoon elke keer een tik geven als ie hapte, had ie zo door dat t niet de bedoeling wasquote:
Vind het alquote:
Het klinkt hardhandig maar tzt ga ik je toch om advies vragen want bij Bob heb ik dat niet helemaal goed gedaanquote:Op zondag 3 januari 2010 00:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bijterig spelen dat ram ik dr uit als ze pup zijn
![]()
Ik zal es een rode voor je zoeken, moment!
Psies, en gewoon puppytaal spreken en klappen als ze happenquote:Op zondag 3 januari 2010 00:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pesies! Eruit halen als ze jong zijn!![]()
Als ik Satsu nu met mijn hand laat spelen snapt hij er niks van. Nagels en klauwen worden dan automatisch teruggetrokken en hij kijkt heul verward.
Ik keek en postte! (maar had hem in de bioscoop al gezien)quote:Op zondag 3 januari 2010 00:20 schreef Greys het volgende:
Goeie genade, wat duurt Zwartboek lang
Even teruglezen (ook al is het nog niet afgelopen)
Whoopje hapt echt niet.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bil was ook zo een happert als pup, gewoon elke keer een tik geven als ie hapte, had ie zo door dat t niet de bedoeling was![]()
En als ie bv uit enthousiasme hapt als ie eten wil aanpakken dan hap ik met mn hand in zn bek, en dan weet ie t weer en doet ie heel lief zn poot op mn hand zetten en dan heel voorzichtig mijn hand naar zijn mond en dan heel netjes eten pakken
Als we maar niet dezelfde uitzoeken.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:20 schreef Greys het volgende:
Oh en ik ga zaterdag ook een adoptiediertje uitzoeken
Ik ben fysiek echt niet heel zachthandig met de honden, maar tis wel duidelijke hondentaal en ze zijn onderling ook niet zachthandig als ze mot hebbenquote:Op zondag 3 januari 2010 00:19 schreef Maes het volgende:
[..]
Het klinkt hardhandig maar tzt ga ik je toch om advies vragen want bij Bob heb ik dat niet helemaal goed gedaan
Zeg dat niet tegen iemand(ik)hier in Groningen.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Asperges.![]()
Al zal ik die zelf buiten het seizoen nooit kopen. Veel te duur en ze moeten van veel te ver weg komen. Ik kan het me veroorloven kieskeurig te zijn: woon immers in aspergeland.![]()
oooh daar was jequote:Op zondag 3 januari 2010 00:20 schreef Greys het volgende:
Goeie genade, wat duurt Zwartboek lang
Even teruglezen (ook al is het nog niet afgelopen)
Ik heb Bil es aan zn staart moeten grijpen toen ie van een muur af de maas in wilde duiken, achter het brood aan dat mensen de eendjes aan het voeren warenquote:Op zondag 3 januari 2010 00:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Whoopje hapt echt niet.
Zelfs al trek je aan haar staart (ja 1x gedaan met als effect een heel braaf dogje bij pootjes afdoen![]()
).
Pas hapte ze naast een brokje in mijn vinger, zij schrok harder dan ik
Geluksvogel!quote:Op zondag 3 januari 2010 00:22 schreef Strega het volgende:
[..]
Zeg dat niet tegen iemand(ik)hier in Groningen.
In Zuidbroek hebben we hier de beste asperge/frambozen/aardbeien en blauwe bessen kweker annex Landwinkel vanne Nederland!
Whoopje is door mijn ouders nooit opgevoed.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben fysiek echt niet heel zachthandig met de honden, maar tis wel duidelijke hondentaal en ze zijn onderling ook niet zachthandig als ze mot hebben![]()
Je hoeft t van mij niet zo te doen hoor, maar mijn honden lijden dr niet onder dat ik het wel doe, ze snappen het meteen als ze iets doen wat niet mag en ik sta dr toevallig bovenop
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb Bil es aan zn staart moeten grijpen toen ie van een muur af de maas in wilde duiken, achter het brood aan dat mensen de eendjes aan het voeren waren![]()
Maar aan de staart grijpen doe ik normaal nooit, dat schijnt vrij riskant te zijn qua zenuwen en zo.
Bil heb ik in bad als ie staat te miepen altijd vast aan een oor.
Dan wéét ie dat ie als een mak lam moet blijven staan en niet hysterisch in de rondte moet springen en 4 keer uit het bad moet jumpen
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb Bil es aan zn staart moeten grijpen toen ie van een muur af de maas in wilde duiken, achter het brood aan dat mensen de eendjes aan het voeren waren![]()
Maar aan de staart grijpen doe ik normaal nooit, dat schijnt vrij riskant te zijn qua zenuwen en zo.
Bil heb ik in bad als ie staat te miepen altijd vast aan een oor.
Dan wéét ie dat ie als een mak lam moet blijven staan en niet hysterisch in de rondte moet springen en 4 keer uit het bad moet jumpen
Ik ga iig harder aanpakken bij nummer 2.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben fysiek echt niet heel zachthandig met de honden, maar tis wel duidelijke hondentaal en ze zijn onderling ook niet zachthandig als ze mot hebben![]()
Je hoeft t van mij niet zo te doen hoor, maar mijn honden lijden dr niet onder dat ik het wel doe, ze snappen het meteen als ze iets doen wat niet mag en ik sta dr toevallig bovenop
Die vier waren toch nog niet genoeg?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb 2 witte en 2 zwarte dus ik wil nog wel 2 grijzen![]()
Ik knip de labels dr ook altijd af, en als het naar poes ruikt spelen ze dr vast nog liever mee
Welterusten Strega en Pagan.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:27 schreef Strega het volgende:
Hondjes moeten gewoon weten dat JIJ de roedelleider bent (of was dat nou met een lange ij?)
Vrouwen schijnbaar ook, oftewel we gaan hier naar bed.
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zou dat aan het oor vasthouden ook werken als ik een van de katten ooit in bad moet doen?
Satsu is nu mijn vaste badgenoot. Komt gezellig op de rand zitten (sinds hij heeft geleerd hoe ver hij precies moet springen, daarvóór was het nog wat eng). En ik mag hem krabbelen en dan gaat de spinmachine aan.
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Greysie![]()
Jaaa, de camera gaat mee maandag, snotterfoto's van m'n moeder maken
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten P&S![]()
Heb ik net de was in de keuken gehangen, krijg ik frituurtrek
Jaweeeeeeeel maar we willen ook de grijzen om de collectie compleet te maken natuurlijkquote:
Moet je bij je instellingen kijken en het daar op privé zetten.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:29 schreef Maes het volgende:
Als ik hier een link doe van het filmpje kan iedereen in mijn photobucket. Help?
Vind het bruine lijfje wel mooi maar die toefjes haarquote:Op zondag 3 januari 2010 00:30 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja dit is een van de populairste rode chinezen.
En hij heeft zooooooooooo veel nakomelingen, mensen willen allemaal die lijn vanwege de kleur.
Hij heeft 188 pups![]()
En daar ken ik Arrigo van irl en kleindochter Goldy en dat vind ik beide geen fijne /mooie honden.
Het laatste woord is hier nog niet over gesproken.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:27 schreef Strega het volgende:
Hondjes moeten gewoon weten dat JIJ de roedelleider bent (of was dat nou met een lange ij?)
Vrouwen schijnbaar ook, oftewel we gaan hier naar bed.
Account settings -> naar beneden scrollen naar Album settings en daar bij 'My album is' de keuze 'private' selecteren.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:29 schreef Maes het volgende:
Als ik hier een link doe van het filmpje kan iedereen in mijn photobucket. Help?
Ze hebben allemaal vrij weinig crest ( haar ) ook, maar dat vind ik wel zelf meer bij een naakthond passen.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vind het bruine lijfje wel mooi maar die toefjes haarzijn net roze
![]()
Vind dan wit mooier, echte manen
Die lijkt op een varkentje!quote:Op zondag 3 januari 2010 00:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal vrij weinig crest ( haar ) ook, maar dat vind ik wel zelf meer bij een naakthond passen.
De lelijkste chineesjes zijn rood, en dat is echt geen toeval volgens mij.
Dit is ook zo een mooi rood exemplaar![]()
Ik ben echt voor de zwart witjes
Ik heb vriendinnen die daar kinderen van hebben, die zijn allemaal net zo mooi als papaquote:Op zondag 3 januari 2010 00:36 schreef Ml-etje het volgende:
oh-oh je bent partijdigdat arme beestje.
tis geluktquote:Op zondag 3 januari 2010 00:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Account settings -> naar beneden scrollen naar Album settings en daar bij 'My album is' de keuze 'private' selecteren.
Ze heeft een pukkeltje op haar achterpootjequote:
Ja poepig hequote:
ooooooh jij gaat echt nog frituren nuquote:Op zondag 3 januari 2010 00:39 schreef Ingetje79 het volgende:
De pan staat aan![]()
ff happie doen, huisje versieren en dan
En de was?quote:Op zondag 3 januari 2010 00:39 schreef Ingetje79 het volgende:
De pan staat aan![]()
Oh ja da's wel leukquote:Op zondag 3 januari 2010 00:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaweeeeeeeel maar we willen ook de grijzen om de collectie compleet te maken natuurlijk![]()
Ik laat de wasemkap wel ff lang aanstaanquote:
Je moet ook even krachtvoer eten voordat je aan de versierklus begint.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:39 schreef Ingetje79 het volgende:
De pan staat aan![]()
Super!quote:
In Eindhoven lagen nog hopen en aangezien het vee hier er geen bal aan vindt ga ik er wat hondjes blij mee maken.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja da's wel leuk
Jammer dat ze ze in Delft niet meer hadden, anders had ik die er ook bij gedaan tuurlijk!
Ik vind dat Chineesje van de foto van Ml-etje, die gevlekte, echt zoooooo leuk!![]()
Leuker dan die rode bv waar je net het linkje van postte.
Dus smaken verschillen en da's maar goed ook!
Kaassoufle en kipcorn...gaat goed komenquote:Op zondag 3 januari 2010 00:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je moet ook even krachtvoer eten voordat je aan de versierklus begint.
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dat Chineesje van de foto van Ml-etje, die gevlekte, echt zoooooo leuk!![]()
Ze is ookquote:Op zondag 3 januari 2010 00:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik laat de wasemkap wel ff lang aanstaan
Ja iedereen is weg van die spotties hoor, dat zeg ik, ik hou er persoonlijk gewoon niet vanquote:Op zondag 3 januari 2010 00:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja da's wel leuk
Jammer dat ze ze in Delft niet meer hadden, anders had ik die er ook bij gedaan tuurlijk!
Leuker dan die rode bv waar je net het linkje van postte.
Dus smaken verschillen en da's maar goed ook!
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kaassoufle en kipcorn...gaat goed komen![]()
Moet eerst wel een eind door de sneeuw sjouwen met vlaggetjes en een bord.
En dan een schoonvader die van iedere scheet wakker wordt....en een stel honden die nogal snel blaffen.
Het gaat eeeenig worden
Ik kwam opeens bij omroep Max terecht!quote:Op zondag 3 januari 2010 00:42 schreef Greys het volgende:
Ik zit echt een enorm fout programma te kijken over de Pussycat Dolls die een nieuw meidengroepje zoeken en samenstellen. Girlylicious
Komt wel goed; de afvoer loopt door de wc en badkamer, dus als er gefrituurd wordt ruik je in de keuken haast niets, maar in de wc en badkamer ruikt het naar Jopie's lekkere ballen tentquote:Op zondag 3 januari 2010 00:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Ze is ookGreys
![]()
Ow Ing ik zal duimen dat je niets ruikt.
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:45 schreef Greys het volgende:
Cat, in Delft hadden ze een actie voor een goed doel, dat van elke verkochte knuffel een euro naar het goede doel (ben ff kwijt welk doel) ging. Dus de ratten gingen hard en lachen zelfs op een andere plek, niet op de speelgoedafdeling
Ik schrok, dacht dat ik voor niets was gegaan
Maar toen dus alleen zwarte en witte. En toen ik mijn grijze kocht, jaren geleden, hadden ze juist geen witte en zwarte.
Ik las hier ook iets van een goed doel, de actie was op 25 december afgelopen. Kan best met die ratten zijn, ze lagen ook op verschillende plekken.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:45 schreef Greys het volgende:
Cat, in Delft hadden ze een actie voor een goed doel, dat van elke verkochte knuffel een euro naar het goede doel (ben ff kwijt welk doel) ging. Dus de ratten gingen hard en lachen zelfs op een andere plek, niet op de speelgoedafdeling
Ik schrok, dacht dat ik voor niets was gegaan
Maar toen dus alleen zwarte en witte. En toen ik mijn grijze kocht, jaren geleden, hadden ze juist geen witte en zwarte.
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Komt wel goed; de afvoer loopt door de wc en badkamer, dus als er gefrituurd wordt ruik je in de keuken haast niets, maar in de wc en badkamer ruikt het naar Jopie's lekkere ballen tent
Wat, ligt ze niet naast je?quote:
Breezersletje dat ze is ook hequote:
Neequote:
Ik vond alleen die in het wit goed.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:49 schreef Greys het volgende:
Jeetje, die meiden kunnen allemaal echt goed zingen
(Veronica)
PIESUHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op zondag 3 januari 2010 00:48 schreef oh-oh het volgende:
Hmm, als ze staan te trippelen voor de deur en dr een beetje bij kermen, wat zouden ze dan willen die honden????
Ik wist niet wat ik hoordequote:Op zondag 3 januari 2010 00:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vond alleen die in het wit goed.
Maar ze zijn allemaal wel beter dan Dewi en Kristel he
Owquote:Op zondag 3 januari 2010 00:50 schreef Greys het volgende:
[..]
PIESUHHHHHHHHHHHHHHH
Schoentjes aan en gáán!
/Captain Obvious
Dan krijgtie klappen zeker?quote:Op zondag 3 januari 2010 00:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow![]()
Maar Kees en Chico slapen nog zo lekker![]()
Hij kan nog wel ff wachten die Bil, die durft echt niet binnen te piesen
Maar die hebben ook afschuwelijke outfits aan, daar zouden mijn zangskills ook minder van wordenquote:Op zondag 3 januari 2010 00:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wist niet wat ik hoorde
En ik wilde dus al zeggen dat die Popstars bij ons daar een voorbeeld aan mogen nemen.
Oh deze drie zijn wat minder
Nee joh, Bil was als pup al überzindelijk, die wil echt niet binnen pissenquote:
Nou dat ene meisje in het goud heeft amper tietjes hoorquote:Op zondag 3 januari 2010 00:54 schreef Greys het volgende:
Het is toch niet eerlijk he, er zo uitzien en dan ook nog zo zingen
Nee ik lig met laptop in bedquote:Op zondag 3 januari 2010 00:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Bekkie
Zet je tv eens op VeronicaLekkere wijvuhhhhhhhhhhhhh
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:56 schreef Cat22 het volgende:
*zet tv ook op Veronica*
Uiteraard is het dan bijna afgelopen.
Kleine tietjes zijn ook sekseh hoorquote:Op zondag 3 januari 2010 00:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dat ene meisje in het goud heeft amper tietjes hoor
Oh!quote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!quote:Op zondag 3 januari 2010 00:56 schreef oh-oh het volgende:
Greys, die middelste jury mv lijkt in de verte op jou
Slaap lekker Maesjequote:Op zondag 3 januari 2010 00:57 schreef Maes het volgende:
Nou dat filmpje zal voor een andere keer zijn. Photobucket heeft me verlaten![]()
Ik ga maar eens lekker slapen, morgen weer een dag
Ik zeg toch vanuit de verte, en tis puur dr kapsel hoorquote:Op zondag 3 januari 2010 00:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Kleine tietjes zijn ook sekseh hoor
Dat jankwijf met d'r gehuil over haar haar
[..]
Oh!
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Say it isn't so, want die vind ik echt heel erg lelijk
Seriously.
Doe hem even op het balkon danquote:Op zondag 3 januari 2010 00:58 schreef oh-oh het volgende:
Truste Maes![]()
Miljaar, reclame, Bil moet nog maar ff wat trippelen hoor
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:58 schreef Ingetje79 het volgende:
We hebben net besloten dat we de boel niet gaan versieren
Oh gelukkigquote:Op zondag 3 januari 2010 00:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zeg toch vanuit de verte, en tis puur dr kapsel hoor
Bil is zo überzindelijk, die pist ook niet op t balkonquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |