1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Beter kun je in een zwaarbewapend kasteel met een gracht er omheen wonen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee...![]()
Dan kun je nog beter in een "enge" stad wonen, dan verwacht je het meer
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:24 schreef Bamba het volgende:
[..]
Om te pompen? Daar is het toch nooit te vroeg voor?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ja, dat staat op mijn verlanglijstje!!!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:28 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Beter kun je in een zwaarbewapend kasteel met een gracht er omheen wonen.
ik geloof er niks vanquote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:29 schreef Cat22 het volgende:
Ik was mijn mailbox aan het opruimen! Echt waar!
Nee inderdaad, veel te druk ineens.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:43 schreef Cat22 het volgende:
We're back!![]()
Maar goed ook. Niks aan met de irc volk.
Truste!quote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:44 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nee inderdaad, veel te druk ineens.
hohohohoquote:
het is je gelukt? je hebt shoarma bemachtigd?quote:
Jij ook een prachtig mooi en gezond 2010 toegewenst.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:04 schreef ALTER-EGO het volgende:
JeeJeedeHaa!!
Had ik jou al een gelukkig nieuwjaar gewenst? Nee he? Bij deze dan.
De beste wensen jongen.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het is je gelukt? je hebt shoarma bemachtigd?
Trusten.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou heb ik ook zin een broodje shoarma en een emmer knoflooksaus![]()
Maarrrr....dat doen we lekker niet, ik ga te bed.
Morgen een beetje op tijd op in een poging weer in een fatsoenlijk ritme te komen
Welterusten Ingetje, lekker slapen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou heb ik ook zin een broodje shoarma en een emmer knoflooksaus![]()
Maarrrr....dat doen we lekker niet, ik ga te bed.
Morgen een beetje op tijd op in een poging weer in een fatsoenlijk ritme te komen
Uhuh.quote:
maar met je broodje swarma op, kan je allesquote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Uhuh.
Trouwens, hartstikke leuk dat oud en nieuw vrij zijn, ik moet nu nog belachelijk veel uren maken morgen en overmorgen...
Ik hoop dat ik voor die tijd nog wat meer te eten krijg.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar met je broodje swarma op, kan je alles
Dat is minder.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Uhuh.
Trouwens, hartstikke leuk dat oud en nieuw vrij zijn, ik moet nu nog belachelijk veel uren maken morgen en overmorgen...
meer shoarmaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik voor die tijd nog wat meer te eten krijg.
Dat hakt er vaak wel in ja. Ik heb nu 10u op de klok staan, en ik moet met 2 dagen naar de 32u toe... Morgen sowieso 12, en anders laat ik wel wat tijd voor tijd uren doorschuiven.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:23 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat is minder.![]()
Ik moest met nieuwjaar werken, maar heb nu 2 dagen vrij.
Weekend!![]()
![]()
Ben ik wel aan toe ook na een weekje 4 uur slaap per nacht.
Troof!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:31 schreef trovey het volgende:
...ren nog even langs....even tussen hier en You Tube switchen....eens zien of er al wat te vinden is over de de Dr Who van vanavond
Wat een bikkels zijn wij eigenlijk he, met van die rare werktijden.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat hakt er vaak wel in ja. Ik heb nu 10u op de klok staan, en ik moet met 2 dagen naar de 32u toe... Morgen sowieso 12, en anders laat ik wel wat tijd voor tijd uren doorschuiven.
Vorige weken genoeg uren gemaakt.
Troovje!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:31 schreef trovey het volgende:...ren nog even langs....even tussen hier en You Tube switchen....eens zien of er al wat te vinden is over de de Dr Who van vanavond
Jij bent toch ook degene die om half vier nog wel eens langsgestiefeld komt?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:37 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wat een bikkels zijn wij eigenlijk he, met van die rare werktijden.
Die komt altijd zomaar in en uitvliegen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:36 schreef DeZwabber het volgende:
de nachtploeg is bijna compleet
waar is hara?
Die laat ons keihard zitten.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:36 schreef DeZwabber het volgende:
de nachtploeg is bijna compleet
waar is hara?
ja maar ik heb nog geen gefladder gezienquote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:42 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Die komt altijd zomaar in en uitvliegen.
Ja dat ben ik.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij bent toch ook degene die om half vier nog wel eens langsgestiefeld komt?
En wat is raar, ik vind het hardstikke normaal.
Is Napoleon rustig?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja maar ik heb nog geen gefladder gezien
quote:
Zo heb ik dat vandaag ook al tig keer geroepen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:58 schreef trovey het volgende:
[..]
....dat downloaden is nog wel even bezig hier
...nachtploegje weer compleet zie ik...wie ik nog gemist heb....beste wensen voor 2010...en dit is de laatste keer dat ik dat zeg...degene die ik nog gemist heb moet het maar teruglezen
Rustigquote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:03 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zo heb ik dat vandaag ook al tig keer geroepen.
Hoe was je oud en niieuw?
Ongeveer vergelijkbaar met de jouwe, maar dan zonder tv.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Rustig...oliebolletje, appelflapje, drankje (alcoholvrij maar dit jaar...vorige keer vielen ze slecht
)...beetje tv kijken, katten wakkerschudden om het vuurwerk te bekijken (en zelf afschieten doe ik niet)....1 hondje rustig en eentje hijgend en puffend steun zoekend. Daarna telefoontje van buurman gekregen en daar nog zo'n anderhalf uur doorgebracht met hapje en drankje...daarna is broer vertrokken en ben ik nog even blijven hangen bij Duitsland 3 Cultuurnacht (oftwel oude popmuziek)...daarna l;angzaam in bed gerolt en eind van de ochtend weer wakker geworden....oftwel een blitse avond/nacht
...en hoe was de jouwe
Wij zaten hier thuis alledrie achter de computer, wel gezellig hoor.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:25 schreef trovey het volgende:
In de SC gaan zitten terwijl mijn broer hier is is een beetje asodus dan maar TV ....hier zijn de katten absoluut niet bang....zullen er wel aan gewend zijn na zoveel jaar....eentje sliep zelfs door alles heen
....eigenlijk is alleen Conchita hier bang.....maar dat negeer ik gewoon....niet leuk voor haar maar anders wordt het erger en erger....Sasha maakt het allemaal niet uit alhoewel ik beide gisteren overdag wel even een tuigje heb aangedaan tijdens het uitlaten....je weet nooit en in zo'n tuigje kunnen ze geen kant op...met een halsbandje is het hoofdje buigen en weg halsbandje
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:29 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wij zaten hier thuis alledrie achter de computer, wel gezellig hoor.
Volgend jaar ga ik iets halen voor de rooie katert die zo bang was.
Ik zou eigenlijk allang op mijn bed moeten liggen, mijn ogen hangen op mijn knieen.
das niet de bedoeling hequote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:29 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ik zou eigenlijk allang op mijn bed moeten liggen, mijn ogen hangen op mijn knieen.
Dat probeer ik, maar er valt niet meer tegenop te drinken.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
das niet de bedoeling he![]()
daar moet energy drink in !
Kan dat niet gewoon doordraaien met downen terwijl jij slaapt dan?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar 1 computer hier en mijn broer heeft andere interesses (veel met motoren) dan ik dus dat gaat niet werken.....Conchita heb ik 1 keer wat gegeven van de dierenarts....ben ik mee opgehouden toen ze twee dagen erna nog een soort trilaanval kreeg....dan maar even die paar angstaanvalletjes doorstaan.
Ik zit te wachten op het moment dat mijn downloads klaar zijn dan is het hier ook naar bed toe......maar ja met mijn 19de eeuwse internetverbinding duurt het nog even....enfin hoe meer downloads klaar zijn hoe sneller het gaat
Dat zou kunnen maar voor die geschatte 45 minuten blijf ik wel even zittenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:38 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Kan dat niet gewoon doordraaien met downen terwijl jij slaapt dan?
Ik ga dat niet meer volhouden vrees ik.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat zou kunnen maar voor die geschatte 45 minuten blijf ik wel even zitten....als ik grotere dingen binnenhaal dan laat ik de computer wel "doorrammelen"
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:48 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik ga dat niet meer volhouden vrees ik.![]()
Maar Zwabbermans is er zeker nog wel lang genoeg om jou gezelschap te houden.
De opperoppernachtbrakert.
Maar je hbet je langste tijd wel gehadquote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..], ben nu zelfs extraspeciaalgecertificeerd officiele nachtbrakert
En mijn extraspeciaalgecertificeerde ZwabberGabber.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..], ben nu zelfs extraspeciaalgecertificeerd officiele nachtbrakert
ja is wel handig, ivm met regelmaat voor de ritalinquote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:52 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar je hbet je langste tijd wel gehad...althans dat vernam ik zo hier en daar lezend
Geen idee. Nooit gezien.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 04:05 schreef trovey het volgende:
![]()
![]()
En Zwabber...wat vind jij van Doctor Who ...en jij ook JJH...mocht je hier nog ergens rondhangen
Als je straks weer de school moet bezoeken is nachtbraken inderdaad niet zo'n goed idee.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 04:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja is wel handig, ivm met regelmaat voor de ritalin
en voor school straks
maar ik probeer wat ik kan
Ga jij je eens zitten schamenquote:
Ze kan ons maar niet verlaten...trouwens mijn downloads zijn binnen dus ik blijf ook niet meer lang hangen.quote:
Het is 4.35 uur of daaromtrend dus dat valt wel meequote:
ja, het is ochtend, dan ben je toch wakkerquote:Op zaterdag 2 januari 2010 04:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Het is 4.35 uur of daaromtrend dus dat valt wel mee
Nadat ik eerst weer wat geslapen heb wel ja....en hoezo ik ben nu toch ook wakker....ga alleen straks even een uiltje knappenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 04:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, het is ochtend, dan ben je toch wakker
tssssquote:Op zaterdag 2 januari 2010 04:42 schreef trovey het volgende:
[..]
Nadat ik eerst weer wat geslapen heb wel ja....en hoezo ik ben nu toch ook wakker....ga alleen straks even een uiltje knappen
Arm uiltje.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 04:42 schreef trovey het volgende:
[..]
Nadat ik eerst weer wat geslapen heb wel ja....en hoezo ik ben nu toch ook wakker....ga alleen straks even een uiltje knappen
Welke zal het worden een kerkuil of een Oehoe of een echte nachtoele ...wel snel reageren want ik ga zo slapen.quote:
Een echt Zwolsche nachtoele natuurlijk!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 04:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Welke zal het worden een kerkuil of een Oehoe of een echte nachtoele ...wel snel reageren want ik ga zo slapen.
OK, gaat die het worden...spartelt ook het minste tegen.....en helaas is het wortelkanaalbehandelingtopic gesloten dus ik ga nu maar dat uiltje knappen....groetjes en ot laterquote:Op zaterdag 2 januari 2010 04:52 schreef JJH het volgende:
E
[..]
Een echt Zwolsche nachtoele natuurlijk!
Ja nee!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 04:57 schreef trovey het volgende:
[..]
OK, gaat die het worden...spartelt ook het minste tegen.....en helaas is het wortelkanaalbehandelingtopic gesloten dus ik ga nu maar dat uiltje knappen....groetjes en ot later
Geen idee waarom dat topic trouwens werd dichtgegooid....was toch een hele normale conversatiequote:Op zaterdag 2 januari 2010 05:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja nee!
Hoe moet jij mij dan voor dergelijke horror behoeden!
Het stond in fucking V&A.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 05:09 schreef trovey het volgende:
[..]
Geen idee waarom dat topic trouwens werd dichtgegooid....was toch een hele normale conversatie![]()
en voor Zwabber....gevonden...treurige zwaaiende smiley
(boze kon ik zo snel niet vindn)
[ afbeelding ]
En nu ga ik sla
Ik kijk nooit naar waar het staat bij de nieuwe topicsquote:
Het was trouwens wel een vraag.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 05:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar waar het staat bij de nieuwe topicsof het moet wel een heel vreemd onderwerp zijn
En wij waren het aanbodquote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 05:14 schreef trovey het volgende:
[..]
En wij waren het aanbod...OK nu hou ik echt op slaap ze beiden en Zwabbert je kunt je treurige zwaaier nu gebruiken
![]()
Die tweede.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 05:18 schreef trovey het volgende:
Hier nog twee Zwabbert
[ afbeelding ]
en als je echt pissig bent
[ afbeelding ]
ja, 06:00, tijd om op te staan luiaardquote:Op zaterdag 2 januari 2010 06:03 schreef JJH het volgende:
Ik ga plat.
Tot ziens.Het is verdulle ook alweer zes uur geweest.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 07:13 schreef Harajuku. het volgende:
Ik was veel te vroeg wakker, 5 uur of zoMaarja, ik ging ook vroeg naar bed
Moet je ook bliven hangen tot volgende avond 22.00 hèquote:Op zaterdag 2 januari 2010 07:18 schreef DeZwabber het volgende:
het gaat er uiteindelijk wel van komen
ik glij zo diep de nacht in zonder dat ik er erg in heb![]()
en als je dan toch voorbij the point of no return zit kan je net zo goed blijven hangen
dealquote:Op zaterdag 2 januari 2010 07:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Moet je ook bliven hangen tot volgende avond 22.00 hè
Ik denk dat ik om 22.00 al een tijdje in dromenland benquote:
Omdat de nacht leuker isquote:Op zaterdag 2 januari 2010 07:28 schreef DeZwabber het volgende:
vind je het heel gek dat je dan zo vroeg wakker bent![]()
als ik zo brutaal mag zijn, waarom heb jij eigenlijk last van een gebrek aan biologische klok?
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 07:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat de nacht leuker isEvery now and then gooi ik 't allemaal weer om, maar ik ben héél snel over mijn slaap heen en dan zou ik gewoon 8 uur wakker in bed liggen. Dus dan ga ik er maar uit
En dan een week later weer doorhalen zodat ik weer op een normale tijd naar bed kan
Ja, 't gaat hier ook niet van een leien dakje hoor, maar het moet toch hè. Ik heb meestal eerst ook wel een keer dat ik om 1600 de handdoek in de ring gooi en ga slapenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 07:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
dat is ook een tijdje mijn methode geweest, maar ik merk nu dat het steeds moeilijker word om terug om te schakelen naar dag, de nacht blijft roepen, en ik merk ook dat het omschakelen zelf steeds moeizamer gaat![]()
zoals trovey steeds zegt, ik begin een ouwe lul te worden
ja, precies datquote:Op zaterdag 2 januari 2010 07:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, 't gaat hier ook niet van een leien dakje hoor, maar het moet toch hè. Ik heb meestal eerst ook wel een keer dat ik om 1600 de handdoek in de ring gooi en ga slapenEn dan ben ik om 2300 wakker en beginnen we opnieuw
Ja, we worden er alleen maar depressief en suïcidaal van. No harm done.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 07:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, precies dat![]()
en als je dan zo laat er weer uit komt kan je natuurlijk niet meteen gaan slapen, dus dat word dan alweer de nacht in...
ach, zolang het geen pijn gaat doen zal het wel meevallen toch?
Ga naar het bos.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 08:02 schreef DeZwabber het volgende:
nou nog bedenken wat te doen de rest van de dag, als ik dan toch door ga halen![]()
om nou de hele tijd stationair te blijven fokken is ook weer zoiets![]()
maar zal het waarschijnlijk wel worden
Hoe moet ik weten waar jij woontquote:Op zaterdag 2 januari 2010 08:04 schreef DeZwabber het volgende:
je beseft dat ik praktisch midden in de polder woon he![]()
enige bos dat we hier hebben bestaat uit 100x100 meter bomen![]()
en het is zo'n end fietsen naar de veluwe ofzo
dat moet je toch gewoon wetenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 08:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoe moet ik weten waar jij woont
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 08:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat moet je toch gewoon weten
Daar ben ik nog nooit geweest, en hoef ik ook niet heen dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
We hebben in een park ook een gigantische kruiwagen. Echt hè, whyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 08:27 schreef DeZwabber het volgende:
elegant![]()
echt wat is dat toch met die pseudo-kunst van tegenwoordig.
ik heb echt niks tegen abstracte kunst, of rare kunst, maar kom op, eerlijk, dit?
ghehehe, het gemiddelde volk wat er in zit past die beschrijving ook welquote:Op zaterdag 2 januari 2010 08:49 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind het meer op een gelovige slak lijken,.
inderdaadquote:Op zaterdag 2 januari 2010 08:51 schreef Harajuku. het volgende:
En die rondjes enzo snap ik ook nooit. Of een paar stokken, dat soort dingen. Hier hebben we er ook wel wat van, maar wat moet je daar nu weer mee?
OMGGGGGGGG EEN RONDJE, WAT EEN KUNSTWERK, WAT EEN KUNSTENAAR
Al wakker of nog wakker?quote:
Hihihihi ja idd er moet bij mij om tien uur iemand een kast op komen halen..tsja dat zal vast niet gebeuren (*draai me nog eens om).quote:Op zaterdag 2 januari 2010 09:16 schreef DeZwabber het volgende:
he wacht, jij woont redelijk in de buurt, dat zou betekenen dat...
*opent gordijen*
OMFG SNEEEEUUUUW![]()
dat gaat weer problemen geven
Ik wilde stiekem toch nog wel een beetje sneeuw omdat de kat nog niet echt in de sneeuw is geweest, dus vandaag maar doen en daarna geen sneeuw meer, graag.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 09:22 schreef DeZwabber het volgende:
hoe meer sneeuw, hoe minder ik zie van die monsterlijke kunstwerken![]()
en het ziet er altijd leuk uit
Yes Ma'amquote:Op zaterdag 2 januari 2010 09:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wilde stiekem toch nog wel een beetje sneeuw omdat de kat nog niet echt in de sneeuw is geweest, dus vandaag maar doen en daarna geen sneeuw meer, graag.
Volgens mij staat die hele serie op youtube. Hmmmm.quote:
Ik wil wel wat mcdonalds patat en saus, lief van je.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 09:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oke, en wilde u daar slalala bij, rijst of frietjes ?
Ik zag vandeweek ergens een rare saus staan; Tokkiesaus. Asociaal lekkerquote:Op zaterdag 2 januari 2010 09:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wil wel wat mcdonalds patat en saus, lief van je.
Doei ML, hoi Bamba
zolang er maar echte tokkies inzittenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik zag vandeweek ergens een rare saus staan; Tokkiesaus. Asociaal lekker
Asociaal kannibaal.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zolang er maar echte tokkies inzitten
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wut, wat dacht jij dan dat er in de macdonalds saus zit
de kwaliteitscontrole gaat ook met sprongen achteruit danquote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:31 schreef Harajuku. het volgende:
DAt lijkt me toch niet echt een tokkie!
Nee, dit is CIAsneeuw.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:31 schreef ElisaB het volgende:
Wisten jullie dat het zou gaan sneeuwen
ja, maar ik dacht dat het hier, zo dicht bij de zee wel mee zou vallen, en toch is het lekker wit hierquote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:31 schreef ElisaB het volgende:
Wisten jullie dat het zou gaan sneeuwen
Zie je wel; ik dacht het alquote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:32 schreef Harajuku. het volgende:
Nee, dit is CIAsneeuw.
Ja echt hèquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:41 schreef Harajuku. het volgende:
Ja echt hèDan ziet ie er zo wild uit met zijn haar enzo, en dan is t gewoon eik een schatje
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:44 schreef DeZwabber het volgende:
maar, maar, maar...
ehh..
RAAAAAAAAWWWWWWWWWWRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Dat zeg je toch niet tegen een manquote:
Uit principequote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:43 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh!Hoe ist hier?
En waarom baalt Cat als een stekker??
omdat ze de paar keer hiervoor een naamtopic kreeg, en ze dat helemaal niet wildequote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:43 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh!Hoe ist hier?
En waarom baalt Cat als een stekker??
maar, maar, maar...
ehh..
Ja, nee, cavia's bijtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
maar, maar, maar...
ehh..
OMG dudeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
wat is dat toch met al die wrede vrouwen hier, dat loopt maar te castreren en mannen te ontmannenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:44 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat zeg je toch niet tegen een man![]()
Als het geen woord is moet het nu een woord worden, speciaal voor hierquote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wat is dat toch met al die wrede vrouwen hier, dat loopt maar te castreren en mannen te ontmannen![]()
is dat een woord?
Voor m'n vriendinquote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Voor m'n vriendin
Ik ben geen Loveless
dat gelooft dus niemand hequote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Voor m'n vriendin
Ik ben geen Loveless
Ohquote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat gelooft dus niemand he![]()
en in een bh met een pruik voor je spiegel gaan staan telt niet
maar, maar, maar...
ehh..
JaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die is echt lievv
[..]
omdat ze de paar keer hiervoor een naamtopic kreeg, en ze dat helemaal niet wilde
irony is a bitch![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Joah!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:25 schreef Goodbye het volgende:
Hee Ll, voel je je al weer wat beter vandaag?
als jouw sneeuw stinkt, zou ik hem even in de was doenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Joah!
Maar er ligt van die stinksneeuw, en ik moet over anderhalf uurtje ff die van mij terug naar huis brengen
Gaat dat gele er dan ook uit?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als jouw sneeuw stinkt, zou ik hem even in de was doen
Oh, hopelijk zijn de wegen dan al weer wat beter begaanbaar!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Joah!
Maar er ligt van die stinksneeuw, en ik moet over anderhalf uurtje ff die van mij terug naar huis brengen
Ja het is hier ook geen 20cm gelukkigquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, hopelijk zijn de wegen dan al weer wat beter begaanbaar!![]()
Hier ligt helemaal geen sneeuw. Ja toen ik wakker werd een klein laagje, maar dat is al weer weggedooid.
Bye!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja het is hier ook geen 20cm gelukkigDus komt wel goed.
Ff ontbijten een Dexter kijken ofzo
zo ben jij even ontopicquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:37 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh.
Cat baalt nu echt als een stekker. Ik heb net mijn hendig sjieke printer aangesloten maar weet niet waar ik het papier in moet voeren voor de testafdruk.![]()
![]()
Ik heb papier in alle gaten van dat ding gestopt (om de beurt) natuurlijk, maar hij vindt het maar niet'.![]()
*gaat verder frotten*
nee, niet echt iets gemist geloof ikquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:08 schreef oh-oh het volgende:
Rustig hier![]()
Heb ik nog iets gemist sinds gistermiddag?
Zwab, hoe gaat het met je ritme?
En Ing, hoe was t douchen?
Als je om 20.00 of zo al heeeeeeeeeel moe bent moet je wel naar bed gaan, anders raak je over je slaap heen. Dan kun je 't de volgende dag uitstellen tot 22.00 of zo.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, niet echt iets gemist geloof ik
mijn ritme klopt geen bal van, ik heb deze nacht overgeslagen, en ga vandaag niet slapen, kijken of ik vanavond wel fatsoenlijk in slaap val
Oh damn dat is zonde joh!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:44 schreef Ingetje79 het volgende:
oh oh![]()
Heerlijk gedouched hoor, ga straks weer met een ander geurtje![]()
Meneer I. vond het ook lekker, alleen dacht ie dat KingDing een zeep was....hij was net een glibberige slak![]()
Maar goed...King is inmiddels al gehalveerd dus![]()
Hbe jij al iets geprobeerd van je Lush?????quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:48 schreef Ml-etje het volgende:
Ing je moet hem ook gewoon vooraf laten vertellen wat ie gaat doen
Wij zijn weer een kast en een stapel tegels armer en als het morgen niet teveel sneeuwt nog een stapel tegels![]()
Vanmiddag mooi even naar de intratuin om planten te halen, megakaal hier
Ik stop de Lushjes wel in een kluisquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:12 schreef Cat22 het volgende:
Mr. Ingetje!![]()
![]()
Wat zonde van je King zeg. De volgende keer moet je maar meegaan onder de douche.
Net zo'n komplemente als mijn katten dus.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:16 schreef oh-oh het volgende:
De chiwallies lusten geen zalm, wat een aanstellers
Oh lusten die ook geen zalm?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Net zo'n komplemente als mijn katten dus.
Ze zijn echt erg.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh lusten die ook geen zalm?
![]()
Das NOG erger.
Billy heeft alles weggehapt, Chico bliefde gewoon heel beschaafd een paar hapjes.
Ik ga ze yummy yummy yummy-en zo denk ik
Wat heb je toch een zwaar levenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:35 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben aan het twijfelen of ik in bad ga of een film ga kijken.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Degene die de kerstlampjes heeft uitgevonden moeten ze aan zo'n snoer in de kerstboom ophangen![]()
Maar je moet ze ook niet slachten!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Degene die de kerstlampjes heeft uitgevonden moeten ze aan zo'n snoer in de kerstboom ophangen![]()
Ik ga volgend jaar met opzetten mezelf vervloeken denk ik.quote:
Hier vinden ze de sneeuw ook reuze-enigquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:44 schreef Strega het volgende:
Hier staat een grote waak bull op de keukentafel, te blaffen naar de sneeuw (je weet maar nooit) Straks stelen "ze" onze sneeuw
Pagan is hier aan het auto uit de sneeuw schuiven. Moet toch nog even naar de dierenwinkel voor Energique Burgers voor de honden en een grote baal kattenbrokken. Eten gaat altijd weer harder dan je denkt als het koud is.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:03 schreef Strega het volgende:
Ja, dat is volgens mij ook zo.
Hebben jullie dat nou ook? Oud en Nieuw geweest, dan gauw al die kerst reut er weer uit.
(en het liefste het hele huis vol primulaas, narcissen en blauwe druifjes?)
Oh jee dat gaat idd leuk worden ja.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar met opzetten mezelf vervloeken denk ik.
Ik heb ze zo in een plastic zak gestopt; compleet in de knoop![]()
Baloe![]()
Idd rustig, ik ben de kamer weer een beetje in oude staat aan het herstellen, dan zo ff douchen en dan een cadeautje halen voor de verjaardag van schoonmoeder.
Verbaast me niets dat ze dat niet lustenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:16 schreef oh-oh het volgende:De chiwallies lusten geen zalm, wat een aanstellers
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:17 schreef trovey het volgende:
Aha....daar vliegt een bal langs mijn oren....hoe heeft hij die nu op de kast gekregen....ik kan, denk ik, nog heel lang zoeken naar de anderen als hij deze bovenop de kast heeft neergelegd
Blaadjes worden hier ook mee gespeeldquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ik vond net een dood blaadje op de bank.....
De tuin is een verdieping lager, via trap en katteluik te bereiken.
Fijn dat hij zich weer goed voelt.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Blaadjes worden hier ook mee gespeeld...Tickel speelt op dit moment met alles wat hem voor de pootjes komt....bontmuisjes, blaadjes, kerstballen, zijn iegen voerbakje, plastic dekseltje van blikje kattenvoer brokje katten- of hondenvoer ....als hij er maar tegenaan kan meppen en het beweegt.....die kat is duidelijk terug van weggeweest
Aankomende week de specialist weer even mailen....hij heeft nu al een paar weken geen neus- en ooguitvloeiing meer...is qua speelsheid helemaal terug.....nog wel steeds op de AB maar ik denk dat het zijn laatste maand zal zijn dat hij deze moet slikken....eindelijk eens wat gelukt na al die inspanning en uitgeven van een grote hoveelheid geld.....nu neemt Solvfaks even de bontmuis over....en staat Tickel klaar om Solvfaks te bespringenquote:
Fijn is dat Trovey, beter kan het jaar niet beginnen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:31 schreef trovey het volgende:
[..]
Aankomende week de specialist weer even mailen....hij heeft nu al een paar weken geen neus- en ooguitvloeiing meer...is qua speelsheid helemaal terug.....nog wel steeds op de AB maar ik denk dat het zijn laatste maand zal zijn dat hij deze moet slikken....eindelijk eens wat gelukt na al die inspanning en uitgeven van een grote hoveelheid geld.....nu neemt Solvfaks even de bontmuis over....en staat Tickel klaar om Solvfaks te bespringen....de beide heren doen het weer goed....de rest zit vanaf de kattenzitjes ze te bestuderen
Ik heb het nog handiger gedaan. Na een kwartier kloten met die lichtjes die ik niet uit de kerstboom kreeg heb ik er de schaar in de snoer gezet. Volgend jaar weer nieuwe lampjesquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar met opzetten mezelf vervloeken denk ik.
Ik heb ze zo in een plastic zak gestopt; compleet in de knoop![]()
Baloe![]()
Idd rustig, ik ben de kamer weer een beetje in oude staat aan het herstellen, dan zo ff douchen en dan een cadeautje halen voor de verjaardag van schoonmoeder.
Heb net m'n kerstboom + rest van de zooi in de berging gemikt, Buffy is weer weg, alles is weer back to pre-decembertijdquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:03 schreef Strega het volgende:
Hebben jullie dat nou ook? Oud en Nieuw geweest, dan gauw al die kerst reut er weer uit.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:45 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb het nog handiger gedaan. Na een kwartier kloten met die lichtjes die ik niet uit de kerstboom kreeg heb ik er de schaar in de snoer gezet. Volgend jaar weer nieuwe lampjes![]()
Bad is een goed planquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:58 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb dit weekend echt helemaal niks gepland, maar dat komt me wel lekker uit. Filmpje kijken vanavond, of misschien Theo Maassen. En in bad denk ik...![]()
Volgend weekend heb ik het weer druk zat
Hahaha, je kan ook wat leuks gaan doen zonder het al te laat te maken/veel te drinken natuurlijkquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bad is een goed plan![]()
![]()
Ik heb ook nog geen plannen vanavond, maar wellicht dat het nog wijzigt, al heb ik eigenlijk weinig trek om te gaan stappen ofzo, dan ben ik morgen weer uberbrak natuurlijk
Nog even compliment voor de leuke foto in het vorige topic!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:45 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb het nog handiger gedaan. Na een kwartier kloten met die lichtjes die ik niet uit de kerstboom kreeg heb ik er de schaar in de snoer gezet. Volgend jaar weer nieuwe lampjes![]()
Ik denk het wel, zo zit je met 3 poesjes, en zo met eentjequote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een goed nieuws Trovey!![]()
Hier geen plannen; we zouden naar vrienden, maar die belden af ivm strontvervelend kind.
Dan blijf ik ook liever thuis idd![]()
Dus....ik gok; avondje met filmpie, wijntje en hapjes op de bank.
En dan ergens na middernacht het huis van m'n schoonouders versieren, die zijn 40 jaar getrouwd, dus morgen feest.
Jij? Genieten van de rust?
Yessss, met Buffy.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hahaha, je kan ook wat leuks gaan doen zonder het al te laat te maken/veel te drinken natuurlijkIs de jouwe al weer weg nu?
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen plannen vanavond, maar wellicht dat het nog wijzigt, al heb ik eigenlijk weinig trek om te gaan stappen ofzo, dan ben ik morgen weer uberbrak natuurlijk
Oh halp, wat een foute opmerkingquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk het wel, zo zit je met 3 poesjes, en zo met eentje
Ik wilde er al niks van zeggen.quote:
Ja ik ook, vind t opzicht wel gezellig wat te doen met vrienden ofzo. Maar het komt vaak toch wel neer op flink wat pintjes wegtikken danquote:
Dat PB je maar naar Tombola voor haar boekkie.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik ook, vind t opzicht wel gezellig wat te doen met vrienden ofzo. Maar het komt vaak toch wel neer op flink wat pintjes wegtikken dan![]()
En ik vind t ook wel ff lekker gewoon ff een avondje alleen te zijn![]()
Allemaal van die foute mannendingen doen enzo
Onder een dekentje op de bank zitten met je poes op schoot enzo?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik ook, vind t opzicht wel gezellig wat te doen met vrienden ofzo. Maar het komt vaak toch wel neer op flink wat pintjes wegtikken dan![]()
En ik vind t ook wel ff lekker gewoon ff een avondje alleen te zijn![]()
Ja over wat voor poesjes hebben we het nou?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wilde er al niks van zeggen.![]()
Is een poesje niet genoeg voor je LL?
Uhu. En dan morgen en lang uitslapen, en de hele zondag verneukt want brakquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:En ik vind t ook wel ff lekker gewoon ff een avondje alleen te zijn![]()
Nee dan word ik weer onder gesquirtquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Onder een dekentje op de bank zitten met je poes op schoot enzo?
Da's altijd moeilijk idd. Als mijn Redkittens eenmaal in het reismandje zitten moeten de baasjes wat mij betreft ook zo snel mogelijk weggaan. Want het ziet zo zielig uit, poesjes die willen spelen maar waarvan er eentje zit opgesloten en dat ze dan gescheiden worden. Al heeft pleegmamma er meer last van dan het kitten zelf.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja over wat voor poesjes hebben we het nou?
Die poesjes zonder (overmatige) vacht en pootjes is één voldoende![]()
Die mét pootjes en veul haar is meer dan één ook prima.
We voelden ons best wel kut dat we ze weer uit elkaar haalden, het was wel ff een Titanic-like momentje![]()
![]()
Buffy in het reismandje, ging Mips op het mandje zitten mauwen, en ervoor en dan haar pootjes door de gaten van het deurtje proppen. En wij:![]()
![]()
Dus we moeten nog ff kijken, wellicht dat we ff andere oplossingen gaan verzinnen zodat ze vaker en langer samen zijn, want ondanks de grote verschillen zijn ze echt heel leuk samen
Haaaahahahahaha, gatverrrrquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee dan word ik weer onder gesquirt![]()
Dacht meer aan lekker in bad met een pilsje erbij. Magnetronvoer en bergen chips vreten. In je boxer rond het huis strompelen enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |