Yes Ma'amquote:Op zaterdag 2 januari 2010 09:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wilde stiekem toch nog wel een beetje sneeuw omdat de kat nog niet echt in de sneeuw is geweest, dus vandaag maar doen en daarna geen sneeuw meer, graag.
Volgens mij staat die hele serie op youtube. Hmmmm.quote:
Ik wil wel wat mcdonalds patat en saus, lief van je.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 09:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oke, en wilde u daar slalala bij, rijst of frietjes ?
Ik zag vandeweek ergens een rare saus staan; Tokkiesaus. Asociaal lekkerquote:Op zaterdag 2 januari 2010 09:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wil wel wat mcdonalds patat en saus, lief van je.
Doei ML, hoi Bamba
zolang er maar echte tokkies inzittenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik zag vandeweek ergens een rare saus staan; Tokkiesaus. Asociaal lekker
Asociaal kannibaal.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zolang er maar echte tokkies inzitten
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wut, wat dacht jij dan dat er in de macdonalds saus zit
de kwaliteitscontrole gaat ook met sprongen achteruit danquote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:31 schreef Harajuku. het volgende:
DAt lijkt me toch niet echt een tokkie!
Nee, dit is CIAsneeuw.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:31 schreef ElisaB het volgende:
Wisten jullie dat het zou gaan sneeuwen
ja, maar ik dacht dat het hier, zo dicht bij de zee wel mee zou vallen, en toch is het lekker wit hierquote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:31 schreef ElisaB het volgende:
Wisten jullie dat het zou gaan sneeuwen
Zie je wel; ik dacht het alquote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:32 schreef Harajuku. het volgende:
Nee, dit is CIAsneeuw.
Ja echt hèquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:41 schreef Harajuku. het volgende:
Ja echt hèDan ziet ie er zo wild uit met zijn haar enzo, en dan is t gewoon eik een schatje
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:44 schreef DeZwabber het volgende:
maar, maar, maar...
ehh..
RAAAAAAAAWWWWWWWWWWRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Dat zeg je toch niet tegen een manquote:
Uit principequote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:43 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh!Hoe ist hier?
En waarom baalt Cat als een stekker??
omdat ze de paar keer hiervoor een naamtopic kreeg, en ze dat helemaal niet wildequote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:43 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh!Hoe ist hier?
En waarom baalt Cat als een stekker??
maar, maar, maar...
ehh..
Ja, nee, cavia's bijtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
maar, maar, maar...
ehh..
OMG dudeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
wat is dat toch met al die wrede vrouwen hier, dat loopt maar te castreren en mannen te ontmannenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:44 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat zeg je toch niet tegen een man![]()
Als het geen woord is moet het nu een woord worden, speciaal voor hierquote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wat is dat toch met al die wrede vrouwen hier, dat loopt maar te castreren en mannen te ontmannen![]()
is dat een woord?
Voor m'n vriendinquote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Voor m'n vriendin
Ik ben geen Loveless
dat gelooft dus niemand hequote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Voor m'n vriendin
Ik ben geen Loveless
Ohquote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat gelooft dus niemand he![]()
en in een bh met een pruik voor je spiegel gaan staan telt niet
maar, maar, maar...
ehh..
JaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die is echt lievv
[..]
omdat ze de paar keer hiervoor een naamtopic kreeg, en ze dat helemaal niet wilde
irony is a bitch![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |