dat moet je toch gewoon wetenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 08:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoe moet ik weten waar jij woont
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 08:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat moet je toch gewoon weten
Daar ben ik nog nooit geweest, en hoef ik ook niet heen dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
We hebben in een park ook een gigantische kruiwagen. Echt hè, whyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 08:27 schreef DeZwabber het volgende:
elegant![]()
echt wat is dat toch met die pseudo-kunst van tegenwoordig.
ik heb echt niks tegen abstracte kunst, of rare kunst, maar kom op, eerlijk, dit?
ghehehe, het gemiddelde volk wat er in zit past die beschrijving ook welquote:Op zaterdag 2 januari 2010 08:49 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind het meer op een gelovige slak lijken,.
inderdaadquote:Op zaterdag 2 januari 2010 08:51 schreef Harajuku. het volgende:
En die rondjes enzo snap ik ook nooit. Of een paar stokken, dat soort dingen. Hier hebben we er ook wel wat van, maar wat moet je daar nu weer mee?
OMGGGGGGGG EEN RONDJE, WAT EEN KUNSTWERK, WAT EEN KUNSTENAAR
Al wakker of nog wakker?quote:
Hihihihi ja idd er moet bij mij om tien uur iemand een kast op komen halen..tsja dat zal vast niet gebeuren (*draai me nog eens om).quote:Op zaterdag 2 januari 2010 09:16 schreef DeZwabber het volgende:
he wacht, jij woont redelijk in de buurt, dat zou betekenen dat...
*opent gordijen*
OMFG SNEEEEUUUUW![]()
dat gaat weer problemen geven
Ik wilde stiekem toch nog wel een beetje sneeuw omdat de kat nog niet echt in de sneeuw is geweest, dus vandaag maar doen en daarna geen sneeuw meer, graag.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 09:22 schreef DeZwabber het volgende:
hoe meer sneeuw, hoe minder ik zie van die monsterlijke kunstwerken![]()
en het ziet er altijd leuk uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |