Die tweede.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 05:18 schreef trovey het volgende:
Hier nog twee Zwabbert
[ afbeelding ]
en als je echt pissig bent
[ afbeelding ]
ja, 06:00, tijd om op te staan luiaardquote:Op zaterdag 2 januari 2010 06:03 schreef JJH het volgende:
Ik ga plat.
Tot ziens.Het is verdulle ook alweer zes uur geweest.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 07:13 schreef Harajuku. het volgende:
Ik was veel te vroeg wakker, 5 uur of zoMaarja, ik ging ook vroeg naar bed
Moet je ook bliven hangen tot volgende avond 22.00 hèquote:Op zaterdag 2 januari 2010 07:18 schreef DeZwabber het volgende:
het gaat er uiteindelijk wel van komen
ik glij zo diep de nacht in zonder dat ik er erg in heb![]()
en als je dan toch voorbij the point of no return zit kan je net zo goed blijven hangen
dealquote:Op zaterdag 2 januari 2010 07:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Moet je ook bliven hangen tot volgende avond 22.00 hè
Ik denk dat ik om 22.00 al een tijdje in dromenland benquote:
Omdat de nacht leuker isquote:Op zaterdag 2 januari 2010 07:28 schreef DeZwabber het volgende:
vind je het heel gek dat je dan zo vroeg wakker bent![]()
als ik zo brutaal mag zijn, waarom heb jij eigenlijk last van een gebrek aan biologische klok?
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 07:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat de nacht leuker isEvery now and then gooi ik 't allemaal weer om, maar ik ben héél snel over mijn slaap heen en dan zou ik gewoon 8 uur wakker in bed liggen. Dus dan ga ik er maar uit
En dan een week later weer doorhalen zodat ik weer op een normale tijd naar bed kan
Ja, 't gaat hier ook niet van een leien dakje hoor, maar het moet toch hè. Ik heb meestal eerst ook wel een keer dat ik om 1600 de handdoek in de ring gooi en ga slapenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 07:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
dat is ook een tijdje mijn methode geweest, maar ik merk nu dat het steeds moeilijker word om terug om te schakelen naar dag, de nacht blijft roepen, en ik merk ook dat het omschakelen zelf steeds moeizamer gaat![]()
zoals trovey steeds zegt, ik begin een ouwe lul te worden
ja, precies datquote:Op zaterdag 2 januari 2010 07:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, 't gaat hier ook niet van een leien dakje hoor, maar het moet toch hè. Ik heb meestal eerst ook wel een keer dat ik om 1600 de handdoek in de ring gooi en ga slapenEn dan ben ik om 2300 wakker en beginnen we opnieuw
Ja, we worden er alleen maar depressief en suïcidaal van. No harm done.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 07:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, precies dat![]()
en als je dan zo laat er weer uit komt kan je natuurlijk niet meteen gaan slapen, dus dat word dan alweer de nacht in...
ach, zolang het geen pijn gaat doen zal het wel meevallen toch?
Ga naar het bos.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 08:02 schreef DeZwabber het volgende:
nou nog bedenken wat te doen de rest van de dag, als ik dan toch door ga halen![]()
om nou de hele tijd stationair te blijven fokken is ook weer zoiets![]()
maar zal het waarschijnlijk wel worden
Hoe moet ik weten waar jij woontquote:Op zaterdag 2 januari 2010 08:04 schreef DeZwabber het volgende:
je beseft dat ik praktisch midden in de polder woon he![]()
enige bos dat we hier hebben bestaat uit 100x100 meter bomen![]()
en het is zo'n end fietsen naar de veluwe ofzo
dat moet je toch gewoon wetenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 08:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoe moet ik weten waar jij woont
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 08:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat moet je toch gewoon weten
Daar ben ik nog nooit geweest, en hoef ik ook niet heen dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
We hebben in een park ook een gigantische kruiwagen. Echt hè, whyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 08:27 schreef DeZwabber het volgende:
elegant![]()
echt wat is dat toch met die pseudo-kunst van tegenwoordig.
ik heb echt niks tegen abstracte kunst, of rare kunst, maar kom op, eerlijk, dit?
ghehehe, het gemiddelde volk wat er in zit past die beschrijving ook welquote:Op zaterdag 2 januari 2010 08:49 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind het meer op een gelovige slak lijken,.
inderdaadquote:Op zaterdag 2 januari 2010 08:51 schreef Harajuku. het volgende:
En die rondjes enzo snap ik ook nooit. Of een paar stokken, dat soort dingen. Hier hebben we er ook wel wat van, maar wat moet je daar nu weer mee?
OMGGGGGGGG EEN RONDJE, WAT EEN KUNSTWERK, WAT EEN KUNSTENAAR
Al wakker of nog wakker?quote:
Hihihihi ja idd er moet bij mij om tien uur iemand een kast op komen halen..tsja dat zal vast niet gebeuren (*draai me nog eens om).quote:Op zaterdag 2 januari 2010 09:16 schreef DeZwabber het volgende:
he wacht, jij woont redelijk in de buurt, dat zou betekenen dat...
*opent gordijen*
OMFG SNEEEEUUUUW![]()
dat gaat weer problemen geven
Ik wilde stiekem toch nog wel een beetje sneeuw omdat de kat nog niet echt in de sneeuw is geweest, dus vandaag maar doen en daarna geen sneeuw meer, graag.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 09:22 schreef DeZwabber het volgende:
hoe meer sneeuw, hoe minder ik zie van die monsterlijke kunstwerken![]()
en het ziet er altijd leuk uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |