quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:17 schreef Cat22 het volgende:
Zal ik er anders eentje voor je meenemen volgende week? Ik heb hele grote.
Ow, nice.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja![]()
Het zijn geen schootjes idd, maar bij je liggen en lekker knuffen vinden ze heerlijk.
En op bed achter je tenen aanjagen ook
Wat doe jij toch allemaal met je bipsebapsquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:28 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Ik zat na 2 bakken koffie alweer aan de wijn bij pa en ma, toen gebak en warme chocomel en nu maar weer wijn.
Zal blij zijn als alles weer normaal is....en m'n bipsebaps ook
Doe je jellie nu bewaren voor je puff.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zal ík 's morgens nog een keer door een sopje gaan met jelly in de hand
Hoi Bamba!quote:
Coquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:58 schreef conleche het volgende:
Greys, ik zag net dat je zoveel awards had, wilde ik je even mee feliciteren!! Volkomen terecht!!
En nu ik hier toch ben: een heel gelukkig 2010 voor alle FFers hier!!
Met mij alles goed, volgende week weer aant werk, zit de vakantie er alweer op.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:26 schreef Bamba het volgende:
AE, ik weet ook niet of het nog nodig is..Heeft iemand een link van wat F_R bedoelde?
Haaai Cat, met mij gaat het goed hoor en met jou?
En iedereen nog een gelukkig nieuwjaar natuurlijk!! Had het vannochtend al gedaan, maar ga gewoon op herhaling
Jaaaaa graagquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:23 schreef Cat22 het volgende:
Doe je jellie nu bewaren voor je puff.Tis zo zund zonder puff.
![]()
Zal ik er eentje meenemen? Kan je bij DHT meteen testen,. Handdoeken genoeg.
Suiker is nog te hoog, dus voel me nu wel goedquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met mij alles goed, volgende week weer aant werk, zit de vakantie er alweer op.
Qua gezondheid gaat het met jou nu beter?
Wat heb jij een lief hoofdquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:27 schreef Bamba het volgende:
Deze is trouwens gisteren nog gemaakt. Ik en Gizmo![]()
[ afbeelding ]
Ik ga er eentje klaar leggen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jaaaaa graag![]()
Ik heb jellies op voorraad en doe er meer dan een maand mee
He, nog niet zoals het moet dus. Wat is nu het plan van aanpak?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:28 schreef Bamba het volgende:
[..]
Suiker is nog te hoog, dus voel me nu wel goed. Vanaf morgen ga ik even heel streng opletten en hopen dat 'ie weer gaat zakken. Stomme feestdagen er ook tussen
![]()
Juist... dus je bipsebaps zit aan de achterkant? Ik maar steeds denken dat je het over de veurkant hadquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Bamba en Gizmo![]()
Hier alles oke heur, daar ook weer wat beter geloof ik?![]()
Elies, ik heb het over VET, KILO'S enzo...
Ll dacht ook al dat ik de hele dag oliebollen aan het schijten was
Bipsebaps = ingetjes voor bips of kontquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Juist... dus je bipsebaps zit aan de achterkant? Ik maar steeds denken dat je het over de veurkant hadIk vond het al een raar woord hoor; daar niet van
Whoehoehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Juist... dus je bipsebaps zit aan de achterkant? Ik maar steeds denken dat je het over de veurkant hadIk vond het al een raar woord hoor; daar niet van
Ja gaat idd wel beter! Maar suikers zijn te hoog, dus die moeten nog zakken...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Bamba en Gizmo![]()
Hier alles oke heur, daar ook weer wat beter geloof ik?![]()
Elies, ik heb het over VET, KILO'S enzo...
Ll dacht ook al dat ik de hele dag oliebollen aan het schijten was
Ik ben opgehoogd met de langwerkende insuline en dan gaat ze begin volgende week weer m'n curves bekijken. Waarschijnlijk word ik met de pillen die ik nu nog heb nog opgehoogd. De kortwerkende insulines zijn voor mij nog niet nodig gelukkig.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ga er eentje klaar leggen.![]()
[..]
He, nog niet zoals het moet dus. Wat is nu het plan van aanpak?
Leuke foto van jullie tweetjes!
Niks, gek.quote:
Laat dan maarquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik had het niet tegen jou dus he enzo
Ieieieieh! En daar dan scrubben met Buffy!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of nog erger; sugarscrubquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ieieieieh! En daar dan scrubben met Buffy!![]()
Ik maar steeds denken dat je het over iets heul anders hadquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Bipsebaps = ingetjes voor bips of kont
Ja nouquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:34 schreef Greys het volgende:
Whoehoehoeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Je haalde het woord 'bips' er niet uit?![]()
quote:
Mijn hemelquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:38 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik ga me nu even beperken op de medicatie
![]()
![]()
Ik slik 3x daags 850 mg Metformine en 2x daags 500 mg Tolbutamide. En ik spuit de Lantus 28 eenheden.
Volgens hun niet, want ze willen nog proberen om de Tolbutamide op te hogen naar 2x 1000 mg geloof ik. Als het aan mij lag had ik de kortwerkende insuline ook al gespoten, maar hier in de praktijk zijn ze nogal pillen-geil geloof ikquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijn hemel![]()
Wat veul! Metformine mag niet hoger dan 3000 per dag, dus je zit al haast aan je max.
Is een kortwerkende insuline of pomp dan niet veul handiger?
quote:
*proest*quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik maar steeds denken dat je het over iets heul anders had
[..]
Ja nouIk zei toch al dat ik het best raar vond
En ook dat ze er zoveel over vertelde. En dat ze de Buffy er overheen haalde
Dus tsja...
Maar nu je het zegt: pretty duidelijk
Jij bent een type 2 en daar ben ik niet helemaal in thuis, maar ik denk wel dat je er ooit aan moet geloven met spuiten.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:42 schreef Bamba het volgende:
[..]
Volgens hun niet, want ze willen nog proberen om de Tolbutamide op te hogen naar 2x 1000 mg geloof ik. Als het aan mij lag had ik de kortwerkende insuline ook al gespoten, maar hier in de praktijk zijn ze nogal pillen-geil geloof ik
Toch wel een beetje jaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:43 schreef Cat22 het volgende:
En, kijk je nu anders tegen Ingetje en haar bipsebaps aan?
Van de doseringen ben ik niet meer zo op de hoogte, maar 28 (1 maal daags?) spuiten en dan nog medicatie erbij en dat doet het nog niet echt,dan zou ik ook richting pomp gaan denken. Die kan de waarden veel nauwkeuriger binnen de marges houden en daar reageert je lichaam (migraine) dan hopelijk ook minder sterk op.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijn hemel![]()
Wat veul! Metformine mag niet hoger dan 3000 per dag, dus je zit al haast aan je max.
Is een kortwerkende insuline of pomp dan niet veul handiger?
quote:
Lantus is idd 1 x daags, werkt 24 uurquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Van de doseringen ben ik niet meer zo op de hoogte, maar 28 (1 maal daags?) spuiten en dan nog medicatie erbij en dat doet het nog niet echt,dan zou ik ook richting pomp gaan denken. Die kan de waarden veel nauwkeuriger binnen de marges houden en daar reageert je lichaam (migraine) dan hopelijk ook minder sterk op.
zoals het mij is uitgelegd is het verschil met type 1 en 2, dat type 2 nog enigzins insuline aanmaakt waar type 1 dat dus helemaal niet doet. Dus tabletten doen nog enigzins hun werk bij mij. En dat willen ze tot het maximale uittesten geloof ikquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jij bent een type 2 en daar ben ik niet helemaal in thuis, maar ik denk wel dat je er ooit aan moet geloven met spuiten.
Tis ff wennen, maar je hebt veel meer vrijheid en speling dan met tabletten.
Dat dacht ik ook dus.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lantus is idd 1 x daags, werkt 24 uur![]()
Tegenwoordig worden type 2tjes veel sneller op insuline gezet, omdat je daar veel scherper mee kunt doseren.
Dat is juist persoonlijk.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:47 schreef Bamba het volgende:
[..]
zoals het mij is uitgelegd is het verschil met type 1 en 2, dat type 2 nog enigzins insuline aanmaakt waar type 1 dat dus helemaal niet doet. Dus tabletten doen nog enigzins hun werk bij mij. En dat willen ze tot het maximale uittesten geloof ik.
Sowieso spreken ze zich allemaal tegen, want de verpleegkundige van de insuline cursus beweerde dat pasta's (koolhydraten dus) tot de andere ochtend in je suikerwaarde te herleiden zijn en de verpleegkundige hier in de praktijk zegt dat ze juist kortwerkend zijn en na een paar uur niet meer te herleiden zijn. Mjah, hoe moet ik dan nog weten wie ik moet geloven
Idd, de voorkeur van de verpleegkundige op de cursus is om type 2's veel eerder al op de 24-uurs insuline te zetten omdat die al veel naar beneden haalt. En dat heeft 'ie bij mij idd ook al echt gedaan, alleen zaten die rotfeestdagen ertussen, dus dat was even moeilijk.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lantus is idd 1 x daags, werkt 24 uur![]()
Tegenwoordig worden type 2tjes veel sneller op insuline gezet, omdat je daar veel scherper mee kunt doseren.
Mjah, bij type 2 zit er volgens mij ook gigantisch variatie in de werking van de alvleesklier.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:47 schreef Bamba het volgende:
[..]
zoals het mij is uitgelegd is het verschil met type 1 en 2, dat type 2 nog enigzins insuline aanmaakt waar type 1 dat dus helemaal niet doet. Dus tabletten doen nog enigzins hun werk bij mij. En dat willen ze tot het maximale uittesten geloof ik.
Sowieso spreken ze zich allemaal tegen, want de verpleegkundige van de insuline cursus beweerde dat pasta's (koolhydraten dus) tot de andere ochtend in je suikerwaarde te herleiden zijn en de verpleegkundige hier in de praktijk zegt dat ze juist kortwerkend zijn en na een paar uur niet meer te herleiden zijn. Mjah, hoe moet ik dan nog weten wie ik moet geloven
Ik woon niet in Tuinzigt.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:29 schreef Bamba het volgende:
Trouwens, AE...In welke wijk woon jij? Ken jij in Tuinzigt Cafetaria Jatialjo? Daar heeft mijn vriend jarenlang gewerkt.
Jepquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat is juist persoonlijk.
Meneer I. krijgt altijd een piek van pasta's en zakt daarna vrij snel weer.
Tis echt ff aftasten en vooral meten meten meten.
Ik neem aan dat je een metert hebt gekregen?
Bied haar aan om de naaldjes te hergebruiken.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:51 schreef Bamba het volgende:
[..]
Jep. Ik reageerd dus ook redelijk goed op pasta's. Na anderhalf uur was de suiker bij mij 6.6...Juist keurig dus! De asistente van de dokter was vorige week aan het miepen dat ik vorige maand ook al 100 naaldjes had gekregen (voor de vingerprik) en dat ik eigenlijk nog geen nieuwe mocht bestellen. Ja duh, ik zit in een instelfase. Ik moet juist 5x per dag prikken nu
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:50 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik woon niet in Tuinzigt.En ik ken dat cafetaria verder niet, is op de dijklaan toch?
Hee jij!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:52 schreef tombolafan het volgende:
Hallo allemaal!!!!
Ik ga even het topic bijlezen, maar voordat jullie allemaal gaan slapen meld ik me even
quote:
Brrr..haha!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bied haar aan om de naaldjes te hergebruiken.
Nu al bijgelezen?quote:
Je vriend is vast een stuk jonger dan ik, dus van school oid ken ik hem sowieso niet.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:53 schreef Bamba het volgende:
[..]
klopt!
Cafetaria is redelijk bekend geloof ik, vandaar dat ik het vroeg. Voor hetzelfde geld ken je m'n vriend gewoon![]()
Wij willen ooit ook terug naar Breda. M'n vriend dan vooral, ik ben degene die nog aan het twijfelen is
Hij is nu 28 en is vanaf z'n 21 uit Breda. Toen zijn we gaan samenwonen in Hoogerheide.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:59 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Je vriend is vast een stuk jonger dan ik, dus van school oid ken ik hem sowieso niet.
Is hij al lang weg uit Breda?
Als ik jou was zou ik nog lang twijfelen en lekker blijven wonen waar je nu woont.
Hoogerheide was dat toch?
Ik vind Breda helemaal geen leuke stad om in te wonen.
vertel dat maar niet tegen je vriend
nu welquote:
Prima!!!!quote:
Ik eet sowieso niet mee, dat wist je al geloof ik he? Ik ga ook hopen dat het weer zich gaat gedragen, aangezien ze flinke vorst gaan houden. Ik wil gerust auto rijden, maar met zulk raar weer vind ik het wel een beetje engquote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nu wel
[..]
Prima!!!!![]()
Zal ik morgen eens PMmen wie allemaal mee wil eten de 9e en dan reserveren? Of is dat te drammerig?
hoi!!! Ik was al bang dat ik iedereen weg had gejaagd...quote:
ZWABBERRRRRR!!!!!!!!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik was er al even, niemand zei hoi
Ik weet dat jij niet mee eet idd... Voor de rest is PM handiger, omdat bijna niemand terugleest...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:08 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik eet sowieso niet mee, dat wist je al geloof ik he? Ik ga ook hopen dat het weer zich gaat gedragen, aangezien ze flinke vorst gaan houden. Ik wil gerust auto rijden, maar met zulk raar weer vind ik het wel een beetje eng
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:08 schreef Cat22 het volgende:
Doe maar lekker PMen Tombola.
Misschien ook weer telefoonlijstje doen? En de mensen die hun nummer liever niet algemeen bekend hebben kunnen het dan bij één persoon achterlaten.
Zo hebben we het vorige keer ook gedaan en dat werkte prima. Waarschijnlijk hebben de meesten dat lijstje nog.
Kwam hij weleens bij Pax? Dan zou het nog wel eens kunnen dat ik hem ken.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:01 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hij is nu 28 en is vanaf z'n 21 uit Breda. Toen zijn we gaan samenwonen in Hoogerheide.
Vind je Breda niet leuk om te wonen? Kom je er oorspronkelijk vandaan? En ik welke wijk woon je? (mag eventueel ook via pm natuurlijk).
Maar dat dorp hier is ook niks hoor, echt ons-kent-ons. Ben dat helemaal beu.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:10 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben aan het twijfelen of ik ga LOGgen.
Niet LOGgen resulteert in een naamtopic, maar LOGgen ook.
LAPO-hunten dus!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:10 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben aan het twijfelen of ik ga LOGgen.
Niet LOGgen resulteert in een naamtopic, maar LOGgen ook.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik was er al even, niemand zei hoi
Had je bij de uitreiking maar mee moeten gaan.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet dat jij niet mee eet idd... Voor de rest is PM handiger, omdat bijna niemand terugleest...
[..]
Ik heb geen telefoonlijst! KLIEKJE![]()
Mag je zelf pompen zwabber.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:12 schreef Bamba het volgende:
[..]
Glaasje roosvicee? Komt wel goed schatje....
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:12 schreef Bamba het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:12 schreef Bamba het volgende:
[..]
Toen was ik hier heul nog niet...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Had je bij de uitreiking maar mee moeten gaan.
In de bezemkast zeker...quote:
Ik weet welke je bedoelt ja en vraag net aan m'n vriend over die wijk. Hij zegt: da's wel een kutwijk ook om in te wonen..Dus hij is berucht denk ik danquote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:12 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Kwam hij weleens bij Pax? Dan zou het nog wel eens kunnen dat ik hem ken.
Buiten heel veel kroegen en veel restaurants is er in Breda niets te beleven.
En het beleid van de gemeente vind ik niet prettig.
Oorspronkelijk kom ik uit Groningen, maar woon al 32 jaar hier.
In de HB, dan weet je wel wat ik bedoel?
Hier is het ook ons-kent-ons in de wijken hoor, net een dorp.
En voor Robin dan, denk je niet dat Hoogerheide een rustigere en veiligere omgeving om in te wonen is voor een kind?
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:17 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik weet welke je bedoelt ja en vraag net aan m'n vriend over die wijk. Hij zegt: da's wel een kutwijk ook om in te wonen..Dus hij is berucht denk ik dan.
Pax zegt hem niks, dus denk het niet. En of Hoogerheide veiliger is...3 jaar geleden is hier een kind vermoord op de basisschool waar Robin eventueel naartoe gaat en 2 weken geleden is er een meisje ontvoerd en verkracht. Dus denk niet dat H'heide zoveel veiliger is
.
Hmmz nee dat is waar, eigenlijk is het wat dat betreft nergens meer echt veilig.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:17 schreef Bamba het volgende:
. En of Hoogerheide veiliger is...3 jaar geleden is hier een kind vermoord op de basisschool waar Robin eventueel naartoe gaat en 2 weken geleden is er een meisje ontvoerd en verkracht. Dus denk niet dat H'heide zoveel veiliger is.
Daarom.. Maar ik twijfel ook nog ontzettend hoor! Ben heel erg bang dat ik heimwee ga krijgen. Voorlopig zit het er toch nog niet in, verhuizen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:20 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hmmz nee dat is waar, eigenlijk is het wat dat betreft nergens meer echt veilig.
Nee...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:20 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hmmz nee dat is waar, eigenlijk is het wat dat betreft nergens meer echt veilig.
Voor Cat niet kennelijk...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:22 schreef DeZwabber het volgende:
daar is het toch veel te vroeg voor?
Om te pompen? Daar is het toch nooit te vroeg voor?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:22 schreef DeZwabber het volgende:
daar is het toch veel te vroeg voor?
quote:
Oh, hij bedoelde LOG-enquote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:24 schreef Bamba het volgende:
[..]
Om te pompen? Daar is het toch nooit te vroeg voor?![]()
Ja, je lacht, maar ik heb je gewoon betrapt dus he!!! Stiekem verdergaan waar het verhaal stopt!!!quote:
Ligt eraan wat je allemaal nog voor me in petto hebtquote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, je lacht, maar ik heb je gewoon betrapt dus he!!! Stiekem verdergaan waar het verhaal stopt!!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |