quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lig je al op je rug zodat ik je furrywurry (copyright Ing) buikje kan aaien?
ow hell, ik had straks in een andere SC een brainfart over Furry'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou komt ie weer boven.
Ik ga maar eens slapen. Lag net al haast te ronken hier.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
Ik heb ooit een stoffen kussen gehad met een eendekoppie aan één kant.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Soort van opblaasbaar ding voor in bad (en dan stevig kunststof spul). * zoeken gaat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoals die laatste zo een zoek ikquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een stoffen kussen gehad met een eendekoppie aan één kant.Maar dat werd nat en koud en akelig en de uitwasbaarheid viel ook tegen door dat eendenhoofd.
Daarna een massief kunststof kussen. Die was er fijn, maar geen idee waar ik hem gekocht heb. Ik heb er wel een poos naar moeten zoeken. Bij mijn huidige bad lig ik lekkerder zonder kussen.
Dat kan idd maar zonder blijven ze door hun stroefheid ook "plakken" .quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:48 schreef Greys het volgende:
Oh zo'n kunststof badkussen wil ik ook wel
En hoe maak je dat dan vast? Met zuignappen?
Wil er als ik ze in een catalogus vind wel twee bestellen?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:48 schreef Greys het volgende:
Ja graag en ik zal ook kijken of ze ze hier bij de Marskramer hebben morgen!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wil er als ik ze in een catalogus vind wel twee bestellen?
Je posticon is vast een foute he?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:53 schreef Strega het volgende:
Greys, Elisa, Swabber en Miss Bliss, gefeliciteerd met de terechte awards!!!![]()
![]()
Leuk man, begint je nieuwe jaar liefdevol!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hoe cool!Gave tekeningen man
[..]
Gaaf he.. Ja idd!
[..]
Haha, zo zat ik ook inderdaad! xD
[..]
Echt he... Ja precies.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja graag en ik zal ook kijken of ze ze hier bij de Marskramer hebben morgen!
Geen zuignappen bij de mijne. Die is in een bochtje gebouwd waardoor hij op de rand van het bad blijft hangen. En door zijn stroevigheid blijft hij idd ook al plakken.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:48 schreef Greys het volgende:
Idd!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:55 schreef Strega het volgende:
[..]
Leuk man, begint je nieuwe jaar liefdevol!
Swabber, leuk, die paddo en de hamsters
Het was de dertiende Volle Maan dit jaar, met volle of nieuwe maan kan je lichaam sowieso slechter tegen alcohol. Een soort eb en vloed invloed. Ik had er rekening mee gehouden en alleen wat pro secco gedronken en champagne om 12 uur.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Volgens mij zit het in de lucht ofzo, er klagen heel veel mensen.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:58 schreef conleche het volgende:
Greys, ik zag net dat je zoveel awards had, wilde ik je even mee feliciteren!! Volkomen terecht!!
En nu ik hier toch ben: een heel gelukkig 2010 voor alle FFers hier!!
Heb je ook contra secco?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:02 schreef Strega het volgende:
[..]
Het was de dertiende Volle Maan dit jaar, met volle of nieuwe maan kan je lichaam sowieso slechter tegen alcohol. Een soort eb en vloed invloed. Ik had er rekening mee gehouden en alleen wat pro secco gedronken en champagne om 12 uur.
Tja, kan niet missen bij me hé. Jammer dat hier geen award voor is.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Je posticon is vast een foute he?![]()
Dankjewel
Bedje verschonen staat voor morgen ook op het program. Dubbelstroom FTW!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:05 schreef Greys het volgende:
Lekker Goodbye, een vers bedje!
Dat ga ik morgen maar weer eens doen!
Slaap lekker alvast!
Beetje hartvormig? Heb ik van de zomer van Pagan gehad, Werkt ook goed in je buitenstoel in de zon, als je zo een beetje in ligstand wilt.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen zuignappen bij de mijne. Die is in een bochtje gebouwd waardoor hij op de rand van het bad blijft hangen. En door zijn stroevigheid blijft hij idd ook al plakken.
Geeft niet, ik vond het grappig en we weten hoe je het bedoelt!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:06 schreef Strega het volgende:
[..]
Tja, kan niet missen bij me hé. Jammer dat hier geen award voor is.
Je hebt dus gelijkquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:02 schreef Strega het volgende:
[..]
Het was de dertiende Volle Maan dit jaar, met volle of nieuwe maan kan je lichaam sowieso slechter tegen alcohol. Een soort eb en vloed invloed. Ik had er rekening mee gehouden en alleen wat pro secco gedronken en champagne om 12 uur.
Blauwe maan ofzo? Had mams het over.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:02 schreef Strega het volgende:
[..]
Vast wel, maar die is mij te zoet!quote:
Tuulk willen we dat...zusje is ook Mac-verslaafdquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:11 schreef Cat22 het volgende:
Ow mensen, waar gaan we volgende week (volgende week!) verzamelen?
Als het weer bij de Mac is en mensen willen daar lunchen dan kun je hier voordeelbonnen downloaden.
De mijne is een soort van rechthoek.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:08 schreef Strega het volgende:
[..]
Beetje hartvormig? Heb ik van de zomer van Pagan gehad, Werkt ook goed in je buitenstoel in de zon, als je zo een beetje in ligstand wilt.
Pagan zegt net, hij had hem bij de Makro gehaald, 3 a 4 euro.
Hop! Printen dan!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tuulk willen we dat...zusje is ook Mac-verslaafd
Na twaalf dacht ik? Ik weet het niet meerquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Bezoek bij DTH is toch pas van af 14 uur trouwens?
Ik las steeds "vanaf 14 uur"quote:Contact gegevens
Stichting Dierenthuis is gevestigd in het Noord-Brabantse plaatsje Aarle Rixtel.
Bezoek vanaf 14 jaar is welkom op afspraak
Daar heb ik ook al 2 van en da's wel genoegquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:14 schreef Cat22 het volgende:
Heeft er iemand belangstelling voor een ADHD katertje?![]()
Satsu stuitert letterlijk door de woonkamer. En dan bij voorkeur via Yoko op ome Naartjie. En dat vinden de oudjes gezéllig!
Hoe gaat het met je aanwinsten?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook al 2 van en da's wel genoeg![]()
![]()
Trusten P en S
Goed....ze zijn leukquote:
Scherp!quote:
En vinden ze jullie ook leuk?quote:
Omdat ik het altijd zo gelezen heb...net met quoten zag ik het pasquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Scherp!
Ik vroeg me al af waarom Ing dat neerzette hier.
Jaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En vinden ze jullie ook leuk?
Ik ben gisteren nog bij Yumi geweest. Nog steeds een dramaqueen maar blijkbaar niet echt schootkat. Al wil ze wel graag dicht tegen de baasjes aanliggen. En haar gezichtje lijkt nu precies op dat van Yoko.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |