Dan krijg ik gewoon een nieuwe van hemquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou serieus maar even gaan checken
Voor je het weet pakt ie die hele flubber uit het potje en laat ie hem vallen
Oh en Elies, je moet inderdaad een fluff jij ja!
Vóór zaterdag
Sorry ik ken het hele woord nietquote:
Oh da's echt superleuk van je burenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan krijg ik gewoon een nieuwe van hem![]()
Ik kreeg trouwens van de buurvrouw een leuk cadeau van de week; de mok, een fles douchescrub en een doos bonbons![]()
Met daarop een tekening van het buurmeisje "sorry dat ik je cadeautjes heb geplunderd".
Jaaa, dies heerlijk!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh da's echt superleuk van je buren
Ik las dat je de King of Skin tof vond? Goed gegokt voor je dan!
Ben echt blij dat het niet tegenvalt, dan had ik me schuldig gevoeld
Blokker?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:27 schreef Ml-etje het volgende:
Iemand trouwens een idee waar je een badkussen kunt kopen?
Da's lief.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik kreeg trouwens van de buurvrouw een leuk cadeau van de week; de mok, een fles douchescrub en een doos bonbons![]()
Met daarop een tekening van het buurmeisje "sorry dat ik je cadeautjes heb geplunderd".
Miauw!quote:
xD LOL!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bijna goed![]()
[..]
Helemaal goed...alles staat nog op de achtertafel voor de foto.
"wat zal ik es meenemen?"
Hij is er met de paarse Jelly vandoor en de Godmotherzeep.
Ben benieuwd wat ie er van vindt
Ja iddquote:
quote:
Blokker, IKEA, en ik heb ze ook wel eens bij de Action gezien.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:27 schreef Ml-etje het volgende:
Heeft je bipsebaps het zwaar gehad? Heeft ze een beetje Buffy nodig misschien?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ik zat na 2 bakken koffie alweer aan de wijn bij pa en ma, toen gebak en warme chocomel en nu maar weer wijn.
Zal blij zijn als alles weer normaal is....en m'n bipsebaps ook
Ikea zag ik nik dus eens bij de blokker kijken.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Blokker, IKEA, en ik heb ze ook wel eens bij de Action gezien.
Een shitload aan Buffy jaquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heeft je bipsebaps het zwaar gehad? Heeft ze een beetje Buffy nodig misschien?
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
xD LOL!
Lush kwam serieus niet in me op, is dat erg?![]()
Ik heb gemist wat er was denk ikquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lig je al op je rug zodat ik je furrywurry (copyright Ing) buikje kan aaien?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nou het gaat opzicht wel wat beter, maar als ik ff wat inspannends doe duizelt het weerquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ik zat na 2 bakken koffie alweer aan de wijn bij pa en ma, toen gebak en warme chocomel en nu maar weer wijn.
Zal blij zijn als alles weer normaal is....en m'n bipsebaps ook
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
xD LOL!
Lush kwam serieus niet in me op, is dat erg?![]()
[..]
Ja iddDie belastingen zijn echt niet grappig
![]()
![]()
Mijn SeSa pakje was bij de buren bezorgd terwijl de oppas er was.quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lig je al op je rug zodat ik je furrywurry (copyright Ing) buikje kan aaien?
Je mag mijn buikje ook aaien hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij zit het in de lucht ofzo, er klagen heel veel mensen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou het gaat opzicht wel wat beter, maar als ik ff wat inspannends doe duizelt het weer![]()
Ik snap niet zo goed waarom, de hele avond bier gehad, met 2 á 3 glaasjes bubbels tussendoor. Meestal is de kater dan wel te doen![]()
Wat doe je je bipsebapsje aan dan
Je mot ff flink water drinken nuquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou het gaat opzicht wel wat beter, maar als ik ff wat inspannends doe duizelt het weer![]()
Ik snap niet zo goed waarom, de hele avond bier gehad, met 2 á 3 glaasjes bubbels tussendoor. Meestal is de kater dan wel te doen![]()
Wat doe je je bipsebapsje aan dan
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijn SeSa pakje was bij de buren bezorgd terwijl de oppas er was.
En toen heeft buurmeisje mijn pakje opengemaakt, de snoepjes opgegeten, de LushScrub proberen op te eten en m'n mok ingepikt
*scherpt haar nagels*quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je mag mijn buikje ook aaien hoor
*mental image van buurmeisje met halve scrubmuis in haar handjes en schuim om haar mond*quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijn SeSa pakje was bij de buren bezorgd terwijl de oppas er was.
En toen heeft buurmeisje mijn pakje opengemaakt, de snoepjes opgegeten, de LushScrub proberen op te eten en m'n mok ingepikt
Tja ik heb nog nooit wat bij Lush gekocht, vandaarquote:
Ja zit ook aan het water. Denk dat het komt doordat ik vanochtend vanaf dat ik wakker was eigenlijk amper wat had gedronken, pas bij mijn ouders, en toen ook daarna nog op pad om van Papendrecht -> Delft -> Rotterdam te gaan, dus was aardig busy ochtendje, en dan de loop je de rest van de dag een beetje te sloffen en op de bank te hangen of in bed te liggen. Knap je niet echt van op.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je mot ff flink water drinken nu![]()
En m'n bipsebaps gaat gebukt onder oliebollen, gebak, drank en fastfood
Ik weet niet eens wat het isquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:27 schreef Ml-etje het volgende:
Vandaag ben je vooral Brakkiequote:
Heeft ze rood haar?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het is
[..]
Vandaag ben je vooral Brakkie
(Precies op dit moment gilt een vrouw op tv in The Sixth Sense 'Lenny, je bent een klootzak'!
Whoehoehoeeeeeee
).
Niet zeuren.quote:
Bwehehe true, alle troep moet er ook altijd weer uitquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:32 schreef Ingetje79 het volgende:
En m'n bipsebaps gaat gebukt onder oliebollen, gebak, drank en fastfood
Soort van opblaasbaar ding voor in bad (en dan stevig kunststof spul). * zoeken gaatquote:
Zag je het? Die in die badjas met die doorgesneden polsen?quote:
vond em wel tof eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:43 schreef DeZwabber het volgende:
niet duidelijk te zien misschien maar het is een hoopje hamsters
Nee ik zit nu niet echt de tvquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Zag je het? Die in die badjas met die doorgesneden polsen?
Die!Het was wel toevallig
Waar ging dat 'heeft ze rood haar' dan over?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee ik zit nu niet echt de tv![]()
Toeval ja
Ja he? Ik had het pas helemaal aan het einde door.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:40 schreef Greys het volgende:
Overigens echt geniaal, die film. Of je er nou van houdt of niet, ik heb de eerste keer nooit doorgehad dat ie eh... nou ja. You know. Spoiler alert enzo![]()
Pas als je het dan nog een keer kijkt denk je 'Oh, verrek!'.
Een ander persoon die zoiets vast wel zou willen zeggen wiens naam met een A. begintquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar ging dat 'heeft ze rood haar' dan over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |