Joah!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:25 schreef Goodbye het volgende:
Hee Ll, voel je je al weer wat beter vandaag?
als jouw sneeuw stinkt, zou ik hem even in de was doenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Joah!
Maar er ligt van die stinksneeuw, en ik moet over anderhalf uurtje ff die van mij terug naar huis brengen
Gaat dat gele er dan ook uit?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als jouw sneeuw stinkt, zou ik hem even in de was doen
Oh, hopelijk zijn de wegen dan al weer wat beter begaanbaar!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Joah!
Maar er ligt van die stinksneeuw, en ik moet over anderhalf uurtje ff die van mij terug naar huis brengen
Ja het is hier ook geen 20cm gelukkigquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, hopelijk zijn de wegen dan al weer wat beter begaanbaar!![]()
Hier ligt helemaal geen sneeuw. Ja toen ik wakker werd een klein laagje, maar dat is al weer weggedooid.
Bye!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja het is hier ook geen 20cm gelukkigDus komt wel goed.
Ff ontbijten een Dexter kijken ofzo
zo ben jij even ontopicquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:37 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh.
Cat baalt nu echt als een stekker. Ik heb net mijn hendig sjieke printer aangesloten maar weet niet waar ik het papier in moet voeren voor de testafdruk.![]()
![]()
Ik heb papier in alle gaten van dat ding gestopt (om de beurt) natuurlijk, maar hij vindt het maar niet'.![]()
*gaat verder frotten*
nee, niet echt iets gemist geloof ikquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:08 schreef oh-oh het volgende:
Rustig hier![]()
Heb ik nog iets gemist sinds gistermiddag?
Zwab, hoe gaat het met je ritme?
En Ing, hoe was t douchen?
Als je om 20.00 of zo al heeeeeeeeeel moe bent moet je wel naar bed gaan, anders raak je over je slaap heen. Dan kun je 't de volgende dag uitstellen tot 22.00 of zo.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, niet echt iets gemist geloof ik
mijn ritme klopt geen bal van, ik heb deze nacht overgeslagen, en ga vandaag niet slapen, kijken of ik vanavond wel fatsoenlijk in slaap val
Oh damn dat is zonde joh!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:44 schreef Ingetje79 het volgende:
oh oh![]()
Heerlijk gedouched hoor, ga straks weer met een ander geurtje![]()
Meneer I. vond het ook lekker, alleen dacht ie dat KingDing een zeep was....hij was net een glibberige slak![]()
Maar goed...King is inmiddels al gehalveerd dus![]()
Hbe jij al iets geprobeerd van je Lush?????quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:48 schreef Ml-etje het volgende:
Ing je moet hem ook gewoon vooraf laten vertellen wat ie gaat doen
Wij zijn weer een kast en een stapel tegels armer en als het morgen niet teveel sneeuwt nog een stapel tegels![]()
Vanmiddag mooi even naar de intratuin om planten te halen, megakaal hier
Ik stop de Lushjes wel in een kluisquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:12 schreef Cat22 het volgende:
Mr. Ingetje!![]()
![]()
Wat zonde van je King zeg. De volgende keer moet je maar meegaan onder de douche.
Net zo'n komplemente als mijn katten dus.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:16 schreef oh-oh het volgende:
De chiwallies lusten geen zalm, wat een aanstellers
Oh lusten die ook geen zalm?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Net zo'n komplemente als mijn katten dus.
Ze zijn echt erg.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh lusten die ook geen zalm?
![]()
Das NOG erger.
Billy heeft alles weggehapt, Chico bliefde gewoon heel beschaafd een paar hapjes.
Ik ga ze yummy yummy yummy-en zo denk ik
Wat heb je toch een zwaar levenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:35 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben aan het twijfelen of ik in bad ga of een film ga kijken.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Degene die de kerstlampjes heeft uitgevonden moeten ze aan zo'n snoer in de kerstboom ophangen![]()
Maar je moet ze ook niet slachten!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Degene die de kerstlampjes heeft uitgevonden moeten ze aan zo'n snoer in de kerstboom ophangen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |