Als je straks weer de school moet bezoeken is nachtbraken inderdaad niet zo'n goed idee.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 04:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja is wel handig, ivm met regelmaat voor de ritalin
en voor school straks
maar ik probeer wat ik kan
Ga jij je eens zitten schamenquote:
Ze kan ons maar niet verlaten...trouwens mijn downloads zijn binnen dus ik blijf ook niet meer lang hangen.quote:
Het is 4.35 uur of daaromtrend dus dat valt wel meequote:
ja, het is ochtend, dan ben je toch wakkerquote:Op zaterdag 2 januari 2010 04:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Het is 4.35 uur of daaromtrend dus dat valt wel mee
Nadat ik eerst weer wat geslapen heb wel ja....en hoezo ik ben nu toch ook wakker....ga alleen straks even een uiltje knappenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 04:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, het is ochtend, dan ben je toch wakker
tssssquote:Op zaterdag 2 januari 2010 04:42 schreef trovey het volgende:
[..]
Nadat ik eerst weer wat geslapen heb wel ja....en hoezo ik ben nu toch ook wakker....ga alleen straks even een uiltje knappen
Arm uiltje.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 04:42 schreef trovey het volgende:
[..]
Nadat ik eerst weer wat geslapen heb wel ja....en hoezo ik ben nu toch ook wakker....ga alleen straks even een uiltje knappen
Welke zal het worden een kerkuil of een Oehoe of een echte nachtoele ...wel snel reageren want ik ga zo slapen.quote:
Een echt Zwolsche nachtoele natuurlijk!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 04:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Welke zal het worden een kerkuil of een Oehoe of een echte nachtoele ...wel snel reageren want ik ga zo slapen.
OK, gaat die het worden...spartelt ook het minste tegen.....en helaas is het wortelkanaalbehandelingtopic gesloten dus ik ga nu maar dat uiltje knappen....groetjes en ot laterquote:Op zaterdag 2 januari 2010 04:52 schreef JJH het volgende:
E
[..]
Een echt Zwolsche nachtoele natuurlijk!
Ja nee!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 04:57 schreef trovey het volgende:
[..]
OK, gaat die het worden...spartelt ook het minste tegen.....en helaas is het wortelkanaalbehandelingtopic gesloten dus ik ga nu maar dat uiltje knappen....groetjes en ot later
Geen idee waarom dat topic trouwens werd dichtgegooid....was toch een hele normale conversatiequote:Op zaterdag 2 januari 2010 05:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja nee!
Hoe moet jij mij dan voor dergelijke horror behoeden!
Het stond in fucking V&A.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 05:09 schreef trovey het volgende:
[..]
Geen idee waarom dat topic trouwens werd dichtgegooid....was toch een hele normale conversatie![]()
en voor Zwabber....gevonden...treurige zwaaiende smiley
(boze kon ik zo snel niet vindn)
[ afbeelding ]
En nu ga ik sla
Ik kijk nooit naar waar het staat bij de nieuwe topicsquote:
Het was trouwens wel een vraag.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 05:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar waar het staat bij de nieuwe topicsof het moet wel een heel vreemd onderwerp zijn
En wij waren het aanbodquote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 05:14 schreef trovey het volgende:
[..]
En wij waren het aanbod...OK nu hou ik echt op slaap ze beiden en Zwabbert je kunt je treurige zwaaier nu gebruiken
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |