1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Beter kun je in een zwaarbewapend kasteel met een gracht er omheen wonen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee...![]()
Dan kun je nog beter in een "enge" stad wonen, dan verwacht je het meer
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:24 schreef Bamba het volgende:
[..]
Om te pompen? Daar is het toch nooit te vroeg voor?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ja, dat staat op mijn verlanglijstje!!!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:28 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Beter kun je in een zwaarbewapend kasteel met een gracht er omheen wonen.
ik geloof er niks vanquote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:29 schreef Cat22 het volgende:
Ik was mijn mailbox aan het opruimen! Echt waar!
Nee inderdaad, veel te druk ineens.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:43 schreef Cat22 het volgende:
We're back!![]()
Maar goed ook. Niks aan met de irc volk.
Truste!quote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:44 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nee inderdaad, veel te druk ineens.
hohohohoquote:
het is je gelukt? je hebt shoarma bemachtigd?quote:
Jij ook een prachtig mooi en gezond 2010 toegewenst.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:04 schreef ALTER-EGO het volgende:
JeeJeedeHaa!!
Had ik jou al een gelukkig nieuwjaar gewenst? Nee he? Bij deze dan.
De beste wensen jongen.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het is je gelukt? je hebt shoarma bemachtigd?
Trusten.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou heb ik ook zin een broodje shoarma en een emmer knoflooksaus![]()
Maarrrr....dat doen we lekker niet, ik ga te bed.
Morgen een beetje op tijd op in een poging weer in een fatsoenlijk ritme te komen
Welterusten Ingetje, lekker slapen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou heb ik ook zin een broodje shoarma en een emmer knoflooksaus![]()
Maarrrr....dat doen we lekker niet, ik ga te bed.
Morgen een beetje op tijd op in een poging weer in een fatsoenlijk ritme te komen
Uhuh.quote:
maar met je broodje swarma op, kan je allesquote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Uhuh.
Trouwens, hartstikke leuk dat oud en nieuw vrij zijn, ik moet nu nog belachelijk veel uren maken morgen en overmorgen...
Ik hoop dat ik voor die tijd nog wat meer te eten krijg.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar met je broodje swarma op, kan je alles
Dat is minder.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Uhuh.
Trouwens, hartstikke leuk dat oud en nieuw vrij zijn, ik moet nu nog belachelijk veel uren maken morgen en overmorgen...
meer shoarmaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik voor die tijd nog wat meer te eten krijg.
Dat hakt er vaak wel in ja. Ik heb nu 10u op de klok staan, en ik moet met 2 dagen naar de 32u toe... Morgen sowieso 12, en anders laat ik wel wat tijd voor tijd uren doorschuiven.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:23 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat is minder.![]()
Ik moest met nieuwjaar werken, maar heb nu 2 dagen vrij.
Weekend!![]()
![]()
Ben ik wel aan toe ook na een weekje 4 uur slaap per nacht.
Troof!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:31 schreef trovey het volgende:
...ren nog even langs....even tussen hier en You Tube switchen....eens zien of er al wat te vinden is over de de Dr Who van vanavond
Wat een bikkels zijn wij eigenlijk he, met van die rare werktijden.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat hakt er vaak wel in ja. Ik heb nu 10u op de klok staan, en ik moet met 2 dagen naar de 32u toe... Morgen sowieso 12, en anders laat ik wel wat tijd voor tijd uren doorschuiven.
Vorige weken genoeg uren gemaakt.
Troovje!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:31 schreef trovey het volgende:...ren nog even langs....even tussen hier en You Tube switchen....eens zien of er al wat te vinden is over de de Dr Who van vanavond
Jij bent toch ook degene die om half vier nog wel eens langsgestiefeld komt?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:37 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wat een bikkels zijn wij eigenlijk he, met van die rare werktijden.
Die komt altijd zomaar in en uitvliegen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:36 schreef DeZwabber het volgende:
de nachtploeg is bijna compleet
waar is hara?
Die laat ons keihard zitten.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:36 schreef DeZwabber het volgende:
de nachtploeg is bijna compleet
waar is hara?
ja maar ik heb nog geen gefladder gezienquote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:42 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Die komt altijd zomaar in en uitvliegen.
Ja dat ben ik.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij bent toch ook degene die om half vier nog wel eens langsgestiefeld komt?
En wat is raar, ik vind het hardstikke normaal.
Is Napoleon rustig?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja maar ik heb nog geen gefladder gezien
quote:
Zo heb ik dat vandaag ook al tig keer geroepen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:58 schreef trovey het volgende:
[..]
....dat downloaden is nog wel even bezig hier
...nachtploegje weer compleet zie ik...wie ik nog gemist heb....beste wensen voor 2010...en dit is de laatste keer dat ik dat zeg...degene die ik nog gemist heb moet het maar teruglezen
Rustigquote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:03 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zo heb ik dat vandaag ook al tig keer geroepen.
Hoe was je oud en niieuw?
Ongeveer vergelijkbaar met de jouwe, maar dan zonder tv.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Rustig...oliebolletje, appelflapje, drankje (alcoholvrij maar dit jaar...vorige keer vielen ze slecht
)...beetje tv kijken, katten wakkerschudden om het vuurwerk te bekijken (en zelf afschieten doe ik niet)....1 hondje rustig en eentje hijgend en puffend steun zoekend. Daarna telefoontje van buurman gekregen en daar nog zo'n anderhalf uur doorgebracht met hapje en drankje...daarna is broer vertrokken en ben ik nog even blijven hangen bij Duitsland 3 Cultuurnacht (oftwel oude popmuziek)...daarna l;angzaam in bed gerolt en eind van de ochtend weer wakker geworden....oftwel een blitse avond/nacht
...en hoe was de jouwe
Wij zaten hier thuis alledrie achter de computer, wel gezellig hoor.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:25 schreef trovey het volgende:
In de SC gaan zitten terwijl mijn broer hier is is een beetje asodus dan maar TV ....hier zijn de katten absoluut niet bang....zullen er wel aan gewend zijn na zoveel jaar....eentje sliep zelfs door alles heen
....eigenlijk is alleen Conchita hier bang.....maar dat negeer ik gewoon....niet leuk voor haar maar anders wordt het erger en erger....Sasha maakt het allemaal niet uit alhoewel ik beide gisteren overdag wel even een tuigje heb aangedaan tijdens het uitlaten....je weet nooit en in zo'n tuigje kunnen ze geen kant op...met een halsbandje is het hoofdje buigen en weg halsbandje
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:29 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wij zaten hier thuis alledrie achter de computer, wel gezellig hoor.
Volgend jaar ga ik iets halen voor de rooie katert die zo bang was.
Ik zou eigenlijk allang op mijn bed moeten liggen, mijn ogen hangen op mijn knieen.
das niet de bedoeling hequote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:29 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ik zou eigenlijk allang op mijn bed moeten liggen, mijn ogen hangen op mijn knieen.
Dat probeer ik, maar er valt niet meer tegenop te drinken.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
das niet de bedoeling he![]()
daar moet energy drink in !
Kan dat niet gewoon doordraaien met downen terwijl jij slaapt dan?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar 1 computer hier en mijn broer heeft andere interesses (veel met motoren) dan ik dus dat gaat niet werken.....Conchita heb ik 1 keer wat gegeven van de dierenarts....ben ik mee opgehouden toen ze twee dagen erna nog een soort trilaanval kreeg....dan maar even die paar angstaanvalletjes doorstaan.
Ik zit te wachten op het moment dat mijn downloads klaar zijn dan is het hier ook naar bed toe......maar ja met mijn 19de eeuwse internetverbinding duurt het nog even....enfin hoe meer downloads klaar zijn hoe sneller het gaat
Dat zou kunnen maar voor die geschatte 45 minuten blijf ik wel even zittenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:38 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Kan dat niet gewoon doordraaien met downen terwijl jij slaapt dan?
Ik ga dat niet meer volhouden vrees ik.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat zou kunnen maar voor die geschatte 45 minuten blijf ik wel even zitten....als ik grotere dingen binnenhaal dan laat ik de computer wel "doorrammelen"
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:48 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik ga dat niet meer volhouden vrees ik.![]()
Maar Zwabbermans is er zeker nog wel lang genoeg om jou gezelschap te houden.
De opperoppernachtbrakert.
Maar je hbet je langste tijd wel gehadquote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..], ben nu zelfs extraspeciaalgecertificeerd officiele nachtbrakert
En mijn extraspeciaalgecertificeerde ZwabberGabber.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..], ben nu zelfs extraspeciaalgecertificeerd officiele nachtbrakert
ja is wel handig, ivm met regelmaat voor de ritalinquote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:52 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar je hbet je langste tijd wel gehad...althans dat vernam ik zo hier en daar lezend
Geen idee. Nooit gezien.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 04:05 schreef trovey het volgende:
![]()
![]()
En Zwabber...wat vind jij van Doctor Who ...en jij ook JJH...mocht je hier nog ergens rondhangen
Als je straks weer de school moet bezoeken is nachtbraken inderdaad niet zo'n goed idee.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 04:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja is wel handig, ivm met regelmaat voor de ritalin
en voor school straks
maar ik probeer wat ik kan
Ga jij je eens zitten schamenquote:
Ze kan ons maar niet verlaten...trouwens mijn downloads zijn binnen dus ik blijf ook niet meer lang hangen.quote:
Het is 4.35 uur of daaromtrend dus dat valt wel meequote:
ja, het is ochtend, dan ben je toch wakkerquote:Op zaterdag 2 januari 2010 04:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Het is 4.35 uur of daaromtrend dus dat valt wel mee
Nadat ik eerst weer wat geslapen heb wel ja....en hoezo ik ben nu toch ook wakker....ga alleen straks even een uiltje knappenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 04:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, het is ochtend, dan ben je toch wakker
tssssquote:Op zaterdag 2 januari 2010 04:42 schreef trovey het volgende:
[..]
Nadat ik eerst weer wat geslapen heb wel ja....en hoezo ik ben nu toch ook wakker....ga alleen straks even een uiltje knappen
Arm uiltje.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 04:42 schreef trovey het volgende:
[..]
Nadat ik eerst weer wat geslapen heb wel ja....en hoezo ik ben nu toch ook wakker....ga alleen straks even een uiltje knappen
Welke zal het worden een kerkuil of een Oehoe of een echte nachtoele ...wel snel reageren want ik ga zo slapen.quote:
Een echt Zwolsche nachtoele natuurlijk!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 04:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Welke zal het worden een kerkuil of een Oehoe of een echte nachtoele ...wel snel reageren want ik ga zo slapen.
OK, gaat die het worden...spartelt ook het minste tegen.....en helaas is het wortelkanaalbehandelingtopic gesloten dus ik ga nu maar dat uiltje knappen....groetjes en ot laterquote:Op zaterdag 2 januari 2010 04:52 schreef JJH het volgende:
E
[..]
Een echt Zwolsche nachtoele natuurlijk!
Ja nee!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 04:57 schreef trovey het volgende:
[..]
OK, gaat die het worden...spartelt ook het minste tegen.....en helaas is het wortelkanaalbehandelingtopic gesloten dus ik ga nu maar dat uiltje knappen....groetjes en ot later
Geen idee waarom dat topic trouwens werd dichtgegooid....was toch een hele normale conversatiequote:Op zaterdag 2 januari 2010 05:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja nee!
Hoe moet jij mij dan voor dergelijke horror behoeden!
Het stond in fucking V&A.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 05:09 schreef trovey het volgende:
[..]
Geen idee waarom dat topic trouwens werd dichtgegooid....was toch een hele normale conversatie![]()
en voor Zwabber....gevonden...treurige zwaaiende smiley
(boze kon ik zo snel niet vindn)
[ afbeelding ]
En nu ga ik sla
Ik kijk nooit naar waar het staat bij de nieuwe topicsquote:
Het was trouwens wel een vraag.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 05:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar waar het staat bij de nieuwe topicsof het moet wel een heel vreemd onderwerp zijn
En wij waren het aanbodquote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 05:14 schreef trovey het volgende:
[..]
En wij waren het aanbod...OK nu hou ik echt op slaap ze beiden en Zwabbert je kunt je treurige zwaaier nu gebruiken
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |