Wat???quote:Op donderdag 31 december 2009 16:57 schreef peaceman het volgende:
29 66 Amazing Stroopwafels : Oude Maasweg![]()
![]()
![]()
Wat een drumpartij van Charliequote:63 65 Rolling Stones : Paint it black![]()
Zal ik de huiskamervraag stellen?quote:87 64 Deep Purple : Smoke on the water![]()
Tot volgend jaarquote:Op donderdag 31 december 2009 16:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mensen, de visite is er, ik wens jullie alleen een heel fijne overgang. Bye!
Veel plezier!!quote:Op donderdag 31 december 2009 16:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mensen, de visite is er, ik wens jullie alleen een heel fijne overgang. Bye!
Tja ik heb helemaal niks met dat nummer en ik vind dat het minimaal 1000 plaatsen te hoog staat. Shoot me!quote:
Doe maar... ik zal niet antwoordenquote:Op donderdag 31 december 2009 17:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zal ik de huiskamervraag stellen?
quote:Op donderdag 31 december 2009 17:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gaskachels zijn inderdaad zo 1999...
quote:Op donderdag 31 december 2009 17:03 schreef Nizno het volgende:
29 66 Amazing Stroopwafels : Oude Maasweg
Braaf!!quote:
quote:
Oude Maasweg vind ik een prachtige vertolking van een gevoel. Dat gevoel associeer ik met het verloren zijn aan het eind van de nacht, begin van de morgen op weg van de kroeg verzeild geraakt aan de rand van de stad. Alleen op de wereldquote:en idd scrut.... aan peace hebben we niets als het gaat om muzieksmaak.....
Just beat it!quote:Op donderdag 31 december 2009 17:07 schreef Diaan73 het volgende:
Ik weet het eigenlijk niet met dat nummer... ik zal straks even goed luisteren en dan mn mening geven.... ik ben nog even neutraal.
met kort daarachter Papa.quote:Op donderdag 31 december 2009 17:07 schreef Paaskonijn het volgende:
Hoogtepunt van dit uur is toch wel duidelijk a day in the life.
Ik doe mee.quote:Op donderdag 31 december 2009 17:07 schreef Diaan73 het volgende:
Ik weet het eigenlijk niet met dat nummer. (oude maasweg).. ik zal straks even goed luisteren en dan mn mening geven.... ik ben nog even neutraal.
Naast Start.quote:Op donderdag 31 december 2009 17:07 schreef Paaskonijn het volgende:
Waar staat Ons Dorp eigenlijk?
Het Dorp van Sonneveld?quote:
Zappa heeft zoveel mooie dingen gemaakt. De rook op het water werd ook door hem veroorzaakt.quote:Op donderdag 31 december 2009 17:06 schreef Siniti het volgende:
Elke keer dat ik jouw naam lees moet ik aan Watermelon In Easter Hay denken, scrutinizerEen van de tofste intro's ooit
Ik dacht het dorp van Miesquote:Op donderdag 31 december 2009 17:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
Het Dorp van Sonneveld?
Staat op 40
Dit is dan ook van voor Dangerousquote:Op donderdag 31 december 2009 17:09 schreef Diaan73 het volgende:![]()
![]()
beat it
![]()
![]()
![]()
Heeey D. ik ken dit nummer wel!!![]()
Ik heb nog geeneens een kwart van zijn werk gehoord denk ik, maar hij heeft inderdaad ontzettend veel prachtige dingen gemaakt. De gitaarsolo die volgt in Watermelon In Easter Hay is ook een van de mooiste ooit imo.quote:Op donderdag 31 december 2009 17:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zappa heeft zoveel mooie dingen gemaakt. De rook op het water werd ook door hem veroorzaakt.
Borsatoquote:Op donderdag 31 december 2009 17:11 schreef tha_dark het volgende:
De grootste allertijden? Durft hier iemand een top 3 te maken?
1. MJ
2. The Beatles
3. Elvis
Zegt u het maar.
Ik vind er geen fuck aanquote:Op donderdag 31 december 2009 17:07 schreef Diaan73 het volgende:
Ik weet het eigenlijk niet met dat nummer. (oude maasweg).. ik zal straks even goed luisteren en dan mn mening geven.... ik ben nog even neutraal.
quote:Op donderdag 31 december 2009 17:07 schreef Paaskonijn het volgende:
Hoogtepunt van dit uur deze Top 2000 is toch wel duidelijk a day in the life.
Ik weet nog niet of ik het durf. Queen zou denk ik in mijn top 3 komen. Ik ben in 1987 geboren dus ik doe er niet aan mee.quote:Op donderdag 31 december 2009 17:11 schreef tha_dark het volgende:
De grootste allertijden? Durft hier iemand een top 3 te maken?
1. MJ
2. The Beatles
3. Elvis
Zegt u het maar.
Maar sommige ook wel.quote:Op donderdag 31 december 2009 17:12 schreef Siniti het volgende:
1 Pink Floyd
2 King Crimson
3 Can
Nummers 2 en 3 zullen niet veel mensen kennen
Als iedereen eerlijk is gaan we vast winnenquote:Op donderdag 31 december 2009 17:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is 1 medestander voor Peace
quote:Op donderdag 31 december 2009 17:12 schreef D. het volgende:
[..]
Je moet bovenaan beginnen, niet onderaan
quote:Op donderdag 31 december 2009 17:14 schreef D. het volgende:
[..]
Als iedereen eerlijk is gaan we vast winnen
Ik niet, maarquote:Op donderdag 31 december 2009 17:14 schreef TradeMarkie het volgende:
Volgens mij heeft iedereen bij papa van stef bos wel een vervelende herinnering?
ik wel iig
Ik niet, maar ik vind het wel prachtig.quote:Op donderdag 31 december 2009 17:14 schreef TradeMarkie het volgende:
Volgens mij heeft iedereen bij papa van stef bos wel een vervelende herinnering?
ik wel iig
ow moeten we nog een keer stemmen dus?quote:Op donderdag 31 december 2009 17:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is 1 medestander voor Peace
Eén van zijn beste idd. De solo's in Willie the Pimp, Imaginairy Diseases en verschillende in live-uitvoeringen van Montana zijn ook erg fijn.quote:Op donderdag 31 december 2009 17:11 schreef Siniti het volgende:
De gitaarsolo die volgt in Watermelon In Easter Hay is ook een van de mooiste ooit imo.
ik niet... Ik heb hem gezongen voor mijn pa.....quote:Op donderdag 31 december 2009 17:14 schreef TradeMarkie het volgende:
ik wel iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |