Dat niet eens. Meer 't filosofische gedeelte. Eeuwig leven en dergelijke...quote:Op donderdag 31 december 2009 16:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind het een typische uitvaartplaat....
Staceyquote:Op donderdag 31 december 2009 16:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zat al te kijken... bij de x factor????
Maar toch kan het want t is UK.... Daar zit meer kwaliteit in.
is het ook.. daarom stemmen veel mensen er ook op...quote:Op donderdag 31 december 2009 16:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind het een typische uitvaartplaat....
5 jaar voor zijn overlijden?quote:Op donderdag 31 december 2009 16:44 schreef Norrage het volgende:
Kutnummer van Queen, alleen zo hoog omdat dit het afscheid was van Freddy![]()
dat was toch Show must go on ?quote:Op donderdag 31 december 2009 16:44 schreef Norrage het volgende:
Ja, maar toen hij dood ging gingen ze het weer steeds draaien. En was eht niet zo dat Freddy dit schreef omdat hij zijen eigen leven niet meer zeker was ofzo?quote:Op donderdag 31 december 2009 16:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
5 jaar voor zijn overlijden?
Het nummer is niet eens geschreven door Freddie man en het is ruim 5 jaar voor zijn dood opgenomen, dus met dat afscheid valt het nogal mee hoor...quote:Op donderdag 31 december 2009 16:44 schreef Norrage het volgende:
hmm misschien haal ik het door elkaar....maar dat dit hoog staat heeft in ieder geval iets met dood te makenquote:Op donderdag 31 december 2009 16:45 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat was toch Show must go on ?
Ja.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:45 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat was toch Show must go on ?
hoe hoog staat Mieke Telkamp eigenlijk ?quote:Op donderdag 31 december 2009 16:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
hmm misschien haal ik het door elkaar....maar dat dit hoog staat heeft in ieder geval iets met dood te maken
quote:Op donderdag 31 december 2009 16:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit nummer is zo gejat van The Road Ahead van City to city
Wordt allemaal beter in het volgende uurtje.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:44 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Mooi dit.
Wel veel depri muziek achter elkaar
Dit nummer was geschreven voor de film Highlander, waarin volgens mij een of andere gap onsterfelijk isquote:Op donderdag 31 december 2009 16:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, maar toen hij dood ging gingen ze het weer steeds draaien. En was eht niet zo dat Freddy dit schreef omdat hij zijen eigen leven niet meer zeker was ofzo?
staat er niet inquote:Op donderdag 31 december 2009 16:48 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
hoe hoog staat Mieke Telkamp eigenlijk ?
Terwijl toen het beste album nog moest komen..quote:Op donderdag 31 december 2009 16:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik was ooit wel REM-fan, maar ik denk dat het bij dit nummer een beetje opgehouden is.
Ik ben toch meer het vroege jangly-geluid, maar Adventures is zeker niet slecht.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Terwijl toen het beste album nog moest komen..
Met dat nummer word je dus door de overledenen in hun testament opgezadeld terwijl het een kutnummer is. Moet je het tijdens de uitvaart aanhoren. Als 't zo goed was, stond 't ook wel in deze lijst. Wat een naaistreek van de dodenquote:
DIe bedoelde ik inderdaad. Electrolitequote:Op donderdag 31 december 2009 16:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik ben toch meer het vroege jangly-geluid, maar Adventures is zeker niet slecht.
Heel fijn nummer idd. Maar een beetje gejat van You were right van Badly Drawn Boyquote:Op donderdag 31 december 2009 16:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
DIe bedoelde ik inderdaad. Electrolite
Welke was eerder? (ook een leuk nummer trouwens)quote:Op donderdag 31 december 2009 16:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Heel fijn nummer idd. Maar een beetje gejat van You were right van Badly Drawn Boy
Dat was toch Princes of the Universe?quote:Op donderdag 31 december 2009 16:50 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dit nummer was geschreven voor de film Highlander, waarin volgens mij een of andere gap onsterfelijk is
Electrolite uiteraard. Het viel me bij Werchter '03 op toen ze dat nummer speelde, dat die 2 wel een beetje op elkaar lijken.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Welke was eerder? (ook een leuk nummer trouwens)
Die ook. Ze hadden de hele soundtrack gedaan.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:55 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat was toch Princes of the Universe?
waarom ben jij zo vaak negatief over mooie nummers?quote:Op donderdag 31 december 2009 16:57 schreef peaceman het volgende:
639 74 Michael Jackson : Beat it![]()
82 73 Queen : Love of my life![]()
44 72 Stef Bos : Papa![]()
![]()
75 71 Beatles : A day in the life![]()
![]()
![]()
37 70 ABBA : Dancing queen![]()
53 69 Frans Halsema : Voor haar![]()
71 68 Cure : A forest![]()
![]()
60 67 R.E.M. : Losing my religion![]()
29 66 Amazing Stroopwafels : Oude Maasweg![]()
![]()
![]()
63 65 Rolling Stones : Paint it black![]()
87 64 Deep Purple : Smoke on the water![]()
85 63 Fleetwood Mac : Go your own way![]()
quote:Op donderdag 31 december 2009 16:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mensen, de visite is er, ik wens jullie alleen een heel fijne overgang. Bye!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |