Just beat it!quote:Op donderdag 31 december 2009 17:07 schreef Diaan73 het volgende:
Ik weet het eigenlijk niet met dat nummer... ik zal straks even goed luisteren en dan mn mening geven.... ik ben nog even neutraal.
met kort daarachter Papa.quote:Op donderdag 31 december 2009 17:07 schreef Paaskonijn het volgende:
Hoogtepunt van dit uur is toch wel duidelijk a day in the life.
Ik doe mee.quote:Op donderdag 31 december 2009 17:07 schreef Diaan73 het volgende:
Ik weet het eigenlijk niet met dat nummer. (oude maasweg).. ik zal straks even goed luisteren en dan mn mening geven.... ik ben nog even neutraal.
Naast Start.quote:Op donderdag 31 december 2009 17:07 schreef Paaskonijn het volgende:
Waar staat Ons Dorp eigenlijk?
Het Dorp van Sonneveld?quote:
Zappa heeft zoveel mooie dingen gemaakt. De rook op het water werd ook door hem veroorzaakt.quote:Op donderdag 31 december 2009 17:06 schreef Siniti het volgende:
Elke keer dat ik jouw naam lees moet ik aan Watermelon In Easter Hay denken, scrutinizerEen van de tofste intro's ooit
Ik dacht het dorp van Miesquote:Op donderdag 31 december 2009 17:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
Het Dorp van Sonneveld?
Staat op 40
Dit is dan ook van voor Dangerousquote:Op donderdag 31 december 2009 17:09 schreef Diaan73 het volgende:![]()
![]()
beat it
![]()
![]()
![]()
Heeey D. ik ken dit nummer wel!!![]()
Ik heb nog geeneens een kwart van zijn werk gehoord denk ik, maar hij heeft inderdaad ontzettend veel prachtige dingen gemaakt. De gitaarsolo die volgt in Watermelon In Easter Hay is ook een van de mooiste ooit imo.quote:Op donderdag 31 december 2009 17:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zappa heeft zoveel mooie dingen gemaakt. De rook op het water werd ook door hem veroorzaakt.
Borsatoquote:Op donderdag 31 december 2009 17:11 schreef tha_dark het volgende:
De grootste allertijden? Durft hier iemand een top 3 te maken?
1. MJ
2. The Beatles
3. Elvis
Zegt u het maar.
Ik vind er geen fuck aanquote:Op donderdag 31 december 2009 17:07 schreef Diaan73 het volgende:
Ik weet het eigenlijk niet met dat nummer. (oude maasweg).. ik zal straks even goed luisteren en dan mn mening geven.... ik ben nog even neutraal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |