voordat hij over 3 kwartier wordt opgehaald door zn vader.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:47 schreef peaceman het volgende:
Deze is tof.... nu aankleden... TwenteTwan wil vuurwerk af gaan steken...
klopt... wegens oproepen van het Dagblad van het Noorden om er op te stemmen. Ede Staal.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:45 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Paar jaar terug toch een zanger uit Groningen?
Ja, precies. Ik zat met Lucas en Gea in m'n hoofd, maar dat was een duo...quote:Op donderdag 31 december 2009 12:47 schreef lubje25 het volgende:
FritsFlits: ede staal bedoelde jij
nu begin ik ineens te twijfelen of dat andere wel een regionaal nummer wa..... want was dat geen GS actie ofzo?????quote:Op donderdag 31 december 2009 12:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt... wegens oproepen van het Dagblad van het Noorden om er op te stemmen. Ede Staal.
En in datzelfde jaar was het ook een regionaal nummer uit een andere streek via internet opgeroepen..
Dat nummer stond er toen uiteindelijk wel in maar werd op zijn 'originele plek gezet zonder dat ze de extreme stemmers er bij telden.
Dat zeg ik..... Gammaquote:Op donderdag 31 december 2009 12:50 schreef FritsFlits het volgende:
Het was een krant:
Ede Staal komt niet in de Top 2000
quote:
quote:
Het zou nog wel leuk zijn geweest als het een parodie van iemand was geweest ofzo, maar volgens mij meent John Miles het allemaal ook heel serieus.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:51 schreef female81 het volgende:
Deze van John Miles wordt volgens mij massaal gehaat, maar eigenlijk vind ik het in al z'n kitcherigheid best mooi.
Zeg je goed, wanneer kwam dit nummer uit? Dat jaar werd het zo mega walgelijk vaak gedraaid dat je het niet meer kon aanhoren.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:52 schreef FritsFlits het volgende:
Stiekem fout, stiekem tof. Ach jaToch leuk nummer om 1 keer per jaar te horen!
1976quote:Op donderdag 31 december 2009 12:56 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Zeg je goed, wanneer kwam dit nummer uit? Dat jaar werd het zo mega walgelijk vaak gedraaid dat je het niet meer kon aanhoren.
Mooi rijtje trouwens volgend uur!
Amen.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:56 schreef Adelante het volgende:
Eigenlijk is het ook een draak van een nummer
Iets beter gelukkig.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je grootouder??
Tekort aan onderzetters?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:01 schreef Adelante het volgende:
Ik pak vast een willekeurige Disney dvd.
95 109 Phil Collins : In the air tonightquote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:06 schreef Diaan73 het volgende:
110 Van Morrison : Have I told you lately
Uit Lion King toch?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
95 109 Phil Collins : In the air tonight
Als ik die tekst zo lees denk ik het niet. Dan zou het meer zo'n Faith+1 Jezus nummer zijn.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:07 schreef fratsman het volgende:
Van.![]()
Wat is er overigens waar van het verhaal, dat dit nummer niet over een vrouw, maar over Jezus gaat? Werd me ooit eens verteld.
... Ow wat erg dat ik dat niet weet.. als Disneyfilmsfan.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:09 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Tarzan, Elton John deed Lion King.
tweeduizendvpquote:
owquote:Op donderdag 31 december 2009 13:11 schreef Homdeck het volgende:
In the air tonight komt niet uit 1 of andere disneyfilm hoor
Tarzan toch?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:11 schreef Homdeck het volgende:
In the air tonight komt niet uit 1 of andere disneyfilm hoor
Dit nummer komt uit 1981quote:
quote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:14 schreef lubje25 het volgende:
Collins heeft wel zo'n disneynummer gedaan, can't stop loving you
Vreselijke wanvertoning was dat.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:14 schreef lubje25 het volgende:
Collins heeft wel zo'n disneynummer gedaan, can't stop loving you
Vernga Boys?quote:
Was je gisteravond in Alkmaar-Noord?quote:
Gareth Gates toch?quote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:18 schreef Neleos het volgende:
The King, 1 van zijn beste deze
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:18 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik trap er iedere keer weer in![]()
jij dacht hieraan?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:18 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik trap er iedere keer weer in![]()
wat snappie nie?quote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:22 schreef lubje25 het volgende:
[..]
jij dacht hieraan?
[ afbeelding ]
Zojuist was er ook een nummer van Morrison.quote:
Dat is toch Elvquote:Op donderdag 31 december 2009 13:24 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat lubje met Alf bedoelt.
Je leeft nog in het verleden, dat is niet goed.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:26 schreef Diaan73 het volgende:
108 Elvis Presley : Suspicious minds
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:27 schreef Diaan73 het volgende:
Ik had hem al klaar staan... ach post ik hem ook maar.
Beter laat dan nooit, Diaan, je hebt nog wel wat te doen danquote:Op donderdag 31 december 2009 13:28 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Nummer is al 5 minuten voorbij, maar ach
heb je al geslapen vanmiddag?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:27 schreef Diaan73 het volgende:
Ik had hem al klaar staan... ach post ik hem ook maar.
Gelukkig, dan kan ik nu mooi even boodschappen doen en oliebollen kopen.quote:
Ekdom maakt die geintjes ook altijd, dit was het duo Skunk en Nensie, je denkt zeker dat je mark en clark band etcquote:Op donderdag 31 december 2009 13:27 schreef Ruud het volgende:
Zo kwam Kees van Hondt (de Lowlands gangers kennen hem wel) eens op het podium met een peen, zegt ie: "Als dit geen peen is"
Wat dan??quote:Op donderdag 31 december 2009 13:28 schreef djenneke het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit, Diaan, je hebt nog wel wat te doen dan![]()
alle songtexten die je niet gedaan hebt alsnog postenquote:
Alle songteksten plaatsen die we overgeslagen hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm just a Soul whose Intentions are Good
Nope nog geen tijd voor gehad... en Lennon wordt net weer wakker. Als hij vanmiddag gaat slapen, ga ik misschien wel even liggen...quote:Op donderdag 31 december 2009 13:29 schreef Nizno het volgende:
mogen die SR09 grapjes hier weg blijven? Het Gerard weer in de koelkast gezet tot volgend jaar... Dussuh not today!
[..]
heb je al geslapen vanmiddag?
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:29 schreef Nizno het volgende:
mogen die SR09 grapjes hier weg blijven? Het Gerard weer in de koelkast gezet tot volgend jaar... Dussuh not today!
ja zonder is het altijd stil... en als hij er dan weer is denk je... kan het niet wat rustiger??quote:Op donderdag 31 december 2009 13:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nope nog geen tijd voor gehad... en Lennon wordt net weer wakker. Als hij vanmiddag gaat slapen, ga ik misschien wel even liggen...
Hmm hele tijd zeg ik dat Twan rustig moet doen en niet zo'n lawaai moet maken... nou is ie weg, en vind ik het stil in huis.
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
alle songtexten die je niet gedaan hebt alsnog posten
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:30 schreef djenneke het volgende:
[..]
Alle songteksten plaatsen die we overgeslagen hebben
Die had ik ook niet klaar staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Make love, not war ☮
ik zal er volgend jaar op stemmenquote:Op donderdag 31 december 2009 13:32 schreef peaceman het volgende:
Marley hoort in de top 100. Geen discussie mogelijk wat mij betreft.
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Dan maak ik ook die grap over Paul McCartney
.
Waarom?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:32 schreef peaceman het volgende:
Eens! Het grootste icoon van de muziek. Zeg reggae en overal ter wereld zullen ze Bob Marley noemen. Zijn nummers worden meegezongen door mensen van 85 maar ook door mensen van 10.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:32 schreef peaceman het volgende:
Icoon van de Reggae. En behalve Jimmy Cliff en misschien Peter Tosh niemand die zijn niveau ook maar benadert.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:34 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Waarom?
(ben het met je eens hoor)
Vrouwlief, huil toch niet.quote:
Wij en het eens? Wat een mooie dag.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eens! Het grootste icoon van de muziek. Zeg reggae en overal ter wereld zullen ze Bob Marley noemen. Zijn nummers worden meegezongen door mensen van 85 maar ook door mensen van 10.
Het is een van de weinige artiesten die door bijna iedereen goed wordt gevonden, inderdaad.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eens! Het grootste icoon van de muziek. Zeg reggae en overal ter wereld zullen ze Bob Marley noemen. Zijn nummers worden meegezongen door mensen van 85 maar ook door mensen van 10.
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eens! Het grootste icoon van de muziek. Zeg reggae en overal ter wereld zullen ze Bob Marley noemen. Zijn nummers worden meegezongen door mensen van 85 maar ook door mensen van 10. 7.
Dan hoop ik stiekem toch dat Jamming hoger staat. Maar ik vind het altijd zo moeilijk... loop zelf al jaren te lobbyen voor Jeff Buckley bijvoorbeeld. Het is toch onbegrijpelijk dat hij gewoon niet in de lijst voorkomt?!quote:Op donderdag 31 december 2009 13:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Icoon van de Reggae. En behalve Jimmy Cliff en misschien Peter Tosh niemand die zijn niveau ook maar benadert.
Dat gaat op 3FM beter dan. Daar komt zoquote:Op donderdag 31 december 2009 13:37 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dan hoop ik stiekem toch dat Jamming hoger staat. Maar ik vind het altijd zo moeilijk... loop zelf al jaren te lobbyen voor Jeff Buckley bijvoorbeeld. Het is toch onbegrijpelijk dat hij gewoon niet in de lijst voorkomt?!
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:35 schreef ScottTracy het volgende:
Dit jaar mijn opa verloren, die vond dit altijd zo mooi. Werd een ander nummer van Bob ook op zijn begrafenis gedraaid.
Everything's gonna be alright
Hij heeft verstand van muziekquote:Op donderdag 31 december 2009 13:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Twan is dol op Three Little Birds
pssstquote:Op donderdag 31 december 2009 13:37 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dan hoop ik stiekem toch dat Jamming hoger staat. Maar ik vind het altijd zo moeilijk... loop zelf al jaren te lobbyen voor Jeff Buckley bijvoorbeeld. Het is toch onbegrijpelijk dat hij gewoon niet in de lijst voorkomt?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
Jeff staat er wel in toch?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:37 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Volgens mij zit Jeff Buckley er juist dit jaar wel inquote:Op donderdag 31 december 2009 13:37 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Hij houdt ook van Nick en Simonquote:Op donderdag 31 december 2009 13:38 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Hij heeft verstand van muziek
TwenteTwan!quote:Op donderdag 31 december 2009 13:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja en dat is nou juist zo jammer, want zijn eigen muziek is veel beter. Hallelujah is een beetje een anomalie in zijn repertoire.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat gaat op 3FM beter dan. Daar komt zoHallelujah
van de beste man voorbij
Hallelujah staat hier op 51.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
van de beste man voorbij
Zeker! Ik mis 'em wel met deze dagen. Maar "everything's gonna be alright" was een beetje zijn motto, dus die positieve gedachte hou ik vastquote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Buckley staat er in hoor, op 51quote:Op donderdag 31 december 2009 13:37 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Tip: http://top2009.radio2.nl/page/lijsten_uur/31/13quote:Op donderdag 31 december 2009 13:37 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Niet altijd, hij vindt Nick & Simon ook erg leuk. Maar dat mag als 7 jarige vind ik.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:38 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Hij heeft verstand van muziek
Brok in mijn keel hier tijdens het nummer.Favoriete nummer van mijn vorig jaar overleden vaderquote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:38 schreef lubje25 het volgende:
[..]
pssstKijk! Helemaal niet gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar nog steeds: Grace hoort daar te staan en niet Hallelujah
Ik ben echt geen fan van dat Nederlandstalige genre, maar N&S zijn zoveel beter dan mensen als Bauer, Wolter Kroes e.d.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:38 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hij houdt ook van Nick en Simon
Op dvd bedoel je??quote:Op donderdag 31 december 2009 13:38 schreef D. het volgende:
Iemand tips voor een goede concertregistratie/muziekdocumentatie?
Pas op he!?!quote:Op donderdag 31 december 2009 13:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik ben echt geen fan van dat Nederlandstalige genre, maar N&S zijn zoveel beter dan mensen als Bauer, Wolter Kroes e.d.
Zeiknummerquote:Op donderdag 31 december 2009 13:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
van de beste man voorbij
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:40 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Brok in mijn keel hier tijdens het nummer.Favoriete nummer van mijn vorig jaar overleden vader
Thomas Berge, ook zo verschrikkelijk.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, niet opgezocht. Ging af op de kennis van Thomas B..
Bij de tekst van Could You be Loved had hij het superman-icoontje geplaatstquote:Op donderdag 31 december 2009 13:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Logisch dat je hem mist. Een prima motto, positive thinking!!quote:Op donderdag 31 december 2009 13:39 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Zeker! Ik mis 'em wel met deze dagen. Maar "everything's gonna be alright" was een beetje zijn motto, dus die positieve gedachte hou ik vast
tuk!!quote:
Het is voor mij allemaal een pot nat. Maar zoals Diaan al zei, wel hartstikke leuk voor 7-jarigen.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik ben echt geen fan van dat Nederlandstalige genre, maar N&S zijn zoveel beter dan mensen als Bauer, Wolter Kroes e.d.
Hehe. Wel een van de hoogste binnenkomers... het is een begin iigquote:Op donderdag 31 december 2009 13:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, niet opgezocht. Ging af op de kennis van Thomas B..
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:40 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Brok in mijn keel hier tijdens het nummer.Favoriete nummer van mijn vorig jaar overleden vader
Dan heeft het nummer nog meer lading...quote:Op donderdag 31 december 2009 13:40 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Aah, lijkt me zo emotioneel om dat het nummer zo te horen.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:40 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hee ik ouder jaquote:Op donderdag 31 december 2009 13:41 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Thomas Berge, ook zo verschrikkelijk.
Doe eens niet zo bekrompen. Ik was eerder ook zoals jij.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het is voor mij allemaal een pot nat. Maar zoals Diaan al zei, wel hartstikke leuk voor 7-jarigen.
Iets van Pink Floyd: pulsequote:Op donderdag 31 december 2009 13:42 schreef D. het volgende:
[..]
Om te downloaden, dus hoeft niet per se op dvd te verkrijgen zijn
Ja, lief hè??quote:Op donderdag 31 december 2009 13:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij de tekst van Could You be Loved had hij het superman-icoontje geplaatst
Nee, ik ontwijk het nummer zoveel mogelijk.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Aah, lijkt me zo emotioneel om dat het nummer zo te horen.
Luister je het nummer zelf wel eens?
Hmmm, iets van Woodstock dan? Of de musical Hairquote:
Ohja, dat wist ik. Maar jeugdzondes heeft iedereenquote:Op donderdag 31 december 2009 13:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Niet altijd, hij vindt Nick & Simon ook erg leuk. Maar dat mag als 7 jarige vind ik.
Woodstock heb ik, natuurlijk, allang gezien.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmmm, iets van Woodstock dan? Of de musical Hair
Ik ben zelf ook een nietechte-fan van PF, maar vond hem wel goed.
Er stond ook niets onder de jouwequote:Op donderdag 31 december 2009 13:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar daar had je niets onder gezet
Natuurlijkquote:Op donderdag 31 december 2009 13:48 schreef D. het volgende:
[..]
Woodstock heb ik, natuurlijk, allang gezien.
Hair sla ik maar over, PF gaan we peoberen
Ik moet ook nog steeds douchen, maar dat lukt niet met die platenquote:Op donderdag 31 december 2009 13:49 schreef Nizno het volgende:
ik ga douchen!
Moet ook gebeuren vind ik
En zo naar de lijst kijkend kan dat nu PRIMA!
Heel herkenbaar, ik heb mijn vader zeven jaar terug verloren, ik heb een hele week 1 nummer giga veel gedraaid: zie de nummer 99 hier! En ik draai hem nog regelmatig.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:40 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zal niet boos wordenquote:Op donderdag 31 december 2009 13:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Natuurlijkniet boos worden als hiet niets is hè? Hair is toch echt wel heel erg mooi hoor. Ik ben ondertussen aan het denken voor nog meer tips. Ik zal zo eens in onze dvd kast kijken.. hebben we er nog een aantal staan.
Dat was een quote van FritsFlits met sterkte voor The Zapster.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:50 schreef D. het volgende:
[..]
Er stond ook niets onder de jouwe
Top 2000 #39 (editie 2009) : Dreadlock Top2000
Ken het gevoel na de crematie van m'n tante, Vlucht In de Werkelijkheid van Boudewijn en Zeg Me Dat Het Niet Zo Is van Frank...quote:Op donderdag 31 december 2009 13:45 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nee, ik ontwijk het nummer zoveel mogelijk.
Net gasfornuis gepoetst, was gevouwen, was erin, gedouched en aardappels geschild...zucht, ik mag pauzequote:Op donderdag 31 december 2009 13:50 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik moet ook nog steeds douchen, maar dat lukt niet met die platen
I haven't still found too..quote:Op donderdag 31 december 2009 13:52 schreef Diaan73 het volgende:
102 U2 : I still haven't found what I'm looking for
In die uitvoering?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:51 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Heel herkenbaar, ik heb mijn vader zeven jaar terug verloren, ik heb een hele week 1 nummer giga veel gedraaid: zie de nummer 99 hier! En ik draai hem nog regelmatig.
Ik zou niet weten welke nummers ik op mn begrafenis wil. Kan gewoon niet kiezen.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:52 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ken het gevoel na de crematie van m'n tante, Vlucht In de Werkelijkheid van Boudewijn en Zeg Me Dat Het Niet Zo Is van Frank...
Klopt, en ik sloot me daarbij aanquote:Op donderdag 31 december 2009 13:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat was een quote van FritsFlits met sterkte voor The Zapster.
Ja met allerliefste, staat ook tussen mijn favo you tubetjesquote:
Zo wat ben jij druk op Oudejaarsdagquote:Op donderdag 31 december 2009 13:52 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Net gasfornuis gepoetst, was gevouwen, was erin, gedouched en aardappels geschild...zucht, ik mag pauze
Krijg je als je met moeie ogen zit te luisteren en ondertussen nog moet typenquote:
Dat heb ik ook gezien, super vet die lui een beetje jammen in de wagon naar keuze.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:53 schreef Thomas B. het volgende:
D:
Deze documentaire heb ik tijdje geleden bij de VPRO volgens mij gezien... erg tof!
http://en.wikipedia.org/wiki/Festival_Express
Bedankt voor de tip. Ziet er interessant uitquote:Op donderdag 31 december 2009 13:53 schreef Thomas B. het volgende:
D:
Deze documentaire heb ik tijdje geleden bij de VPRO volgens mij gezien... erg tof!
Ok. persoonlijk vind ik die andere van Ramses alleen veel mooier. (al staat die ook veel te hoog)quote:Op donderdag 31 december 2009 13:54 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ja met allerliefste, staat ook tussen mijn favo you tubetjes
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:55 schreef nomar83 het volgende:
Straks Wuthering Heights! Daar heb ik op gestemd!
Deze zin klopt ook niet helemaal...quote:Op donderdag 31 december 2009 13:55 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Krijg je als je met moeie ogen zit te luisteren en ondertussen nog moet typen
Ziet er erg interessant uit. Note to Peaceman: opzoeken en downloaden!!quote:Op donderdag 31 december 2009 13:53 schreef Thomas B. het volgende:
D:
Inderdaad! Doet weer beseffen dat ik veel te laat geboren benquote:Op donderdag 31 december 2009 13:56 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gezien, super vet die lui een beetje jammen in de wagon naar keuze.
boodschappen en oliebollen zijn ook geen werkwoorden. Ik ben... schuldigquote:Op donderdag 31 december 2009 13:56 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Deze zin klopt ook niet helemaal...
Ik maakte 2 blunders, eerst luisterde ik zonder alderliefste en later met, logisch kwam later uit en ik schreef allerliefste oeps.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ok. persoonlijk vind ik die andere van Ramses alleen veel mooier. (al staat die ook veel te hoog)
Hehe zie nu pas dat jij die column op de FP had geschreven. We moeten maar niet te zwaar tillen aan de rangschikking denk ikquote:Op donderdag 31 december 2009 13:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ok. persoonlijk vind ik die andere van Ramses alleen veel mooier. (al staat die ook veel te hoog)
Bij deze danquote:Op donderdag 31 december 2009 13:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow op die fiets...ikke niet goed hebben begrijpen.
Nou ja, ik vind dat het op zijn minst eerlijk zou moeten verlopen en daar geloof ik momenteel niet in.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:59 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Hehe zie nu pas dat jij die column op de FP had geschreven. We moeten maar niet te zwaar tillen aan de rangschikking denk ikBeetje paradoxaal alleen
Als ik haar was zou ik Kate voor de rechtbank dagenquote:Op donderdag 31 december 2009 14:08 schreef Zwansen het volgende:
Is deze niet van het boek van Emily Bronte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |