Net gasfornuis gepoetst, was gevouwen, was erin, gedouched en aardappels geschild...zucht, ik mag pauzequote:Op donderdag 31 december 2009 13:50 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik moet ook nog steeds douchen, maar dat lukt niet met die platen
I haven't still found too..quote:Op donderdag 31 december 2009 13:52 schreef Diaan73 het volgende:
102 U2 : I still haven't found what I'm looking for
In die uitvoering?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:51 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Heel herkenbaar, ik heb mijn vader zeven jaar terug verloren, ik heb een hele week 1 nummer giga veel gedraaid: zie de nummer 99 hier! En ik draai hem nog regelmatig.
Ik zou niet weten welke nummers ik op mn begrafenis wil. Kan gewoon niet kiezen.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:52 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ken het gevoel na de crematie van m'n tante, Vlucht In de Werkelijkheid van Boudewijn en Zeg Me Dat Het Niet Zo Is van Frank...
Klopt, en ik sloot me daarbij aanquote:Op donderdag 31 december 2009 13:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat was een quote van FritsFlits met sterkte voor The Zapster.
Ja met allerliefste, staat ook tussen mijn favo you tubetjesquote:
Zo wat ben jij druk op Oudejaarsdagquote:Op donderdag 31 december 2009 13:52 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Net gasfornuis gepoetst, was gevouwen, was erin, gedouched en aardappels geschild...zucht, ik mag pauze
Krijg je als je met moeie ogen zit te luisteren en ondertussen nog moet typenquote:
Dat heb ik ook gezien, super vet die lui een beetje jammen in de wagon naar keuze.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:53 schreef Thomas B. het volgende:
D:
Deze documentaire heb ik tijdje geleden bij de VPRO volgens mij gezien... erg tof!
http://en.wikipedia.org/wiki/Festival_Express
Bedankt voor de tip. Ziet er interessant uitquote:Op donderdag 31 december 2009 13:53 schreef Thomas B. het volgende:
D:
Deze documentaire heb ik tijdje geleden bij de VPRO volgens mij gezien... erg tof!
Ok. persoonlijk vind ik die andere van Ramses alleen veel mooier. (al staat die ook veel te hoog)quote:Op donderdag 31 december 2009 13:54 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ja met allerliefste, staat ook tussen mijn favo you tubetjes
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:55 schreef nomar83 het volgende:
Straks Wuthering Heights! Daar heb ik op gestemd!
Deze zin klopt ook niet helemaal...quote:Op donderdag 31 december 2009 13:55 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Krijg je als je met moeie ogen zit te luisteren en ondertussen nog moet typen
Ziet er erg interessant uit. Note to Peaceman: opzoeken en downloaden!!quote:Op donderdag 31 december 2009 13:53 schreef Thomas B. het volgende:
D:
Inderdaad! Doet weer beseffen dat ik veel te laat geboren benquote:Op donderdag 31 december 2009 13:56 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gezien, super vet die lui een beetje jammen in de wagon naar keuze.
boodschappen en oliebollen zijn ook geen werkwoorden. Ik ben... schuldigquote:Op donderdag 31 december 2009 13:56 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Deze zin klopt ook niet helemaal...
Ik maakte 2 blunders, eerst luisterde ik zonder alderliefste en later met, logisch kwam later uit en ik schreef allerliefste oeps.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ok. persoonlijk vind ik die andere van Ramses alleen veel mooier. (al staat die ook veel te hoog)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |