voordat hij over 3 kwartier wordt opgehaald door zn vader.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:47 schreef peaceman het volgende:
Deze is tof.... nu aankleden... TwenteTwan wil vuurwerk af gaan steken...
klopt... wegens oproepen van het Dagblad van het Noorden om er op te stemmen. Ede Staal.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:45 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Paar jaar terug toch een zanger uit Groningen?
Ja, precies. Ik zat met Lucas en Gea in m'n hoofd, maar dat was een duo...quote:Op donderdag 31 december 2009 12:47 schreef lubje25 het volgende:
FritsFlits: ede staal bedoelde jij
nu begin ik ineens te twijfelen of dat andere wel een regionaal nummer wa..... want was dat geen GS actie ofzo?????quote:Op donderdag 31 december 2009 12:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt... wegens oproepen van het Dagblad van het Noorden om er op te stemmen. Ede Staal.
En in datzelfde jaar was het ook een regionaal nummer uit een andere streek via internet opgeroepen..
Dat nummer stond er toen uiteindelijk wel in maar werd op zijn 'originele plek gezet zonder dat ze de extreme stemmers er bij telden.
Dat zeg ik..... Gammaquote:Op donderdag 31 december 2009 12:50 schreef FritsFlits het volgende:
Het was een krant:
Ede Staal komt niet in de Top 2000
quote:
quote:
Het zou nog wel leuk zijn geweest als het een parodie van iemand was geweest ofzo, maar volgens mij meent John Miles het allemaal ook heel serieus.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:51 schreef female81 het volgende:
Deze van John Miles wordt volgens mij massaal gehaat, maar eigenlijk vind ik het in al z'n kitcherigheid best mooi.
Zeg je goed, wanneer kwam dit nummer uit? Dat jaar werd het zo mega walgelijk vaak gedraaid dat je het niet meer kon aanhoren.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:52 schreef FritsFlits het volgende:
Stiekem fout, stiekem tof. Ach jaToch leuk nummer om 1 keer per jaar te horen!
1976quote:Op donderdag 31 december 2009 12:56 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Zeg je goed, wanneer kwam dit nummer uit? Dat jaar werd het zo mega walgelijk vaak gedraaid dat je het niet meer kon aanhoren.
Mooi rijtje trouwens volgend uur!
Amen.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:56 schreef Adelante het volgende:
Eigenlijk is het ook een draak van een nummer
Iets beter gelukkig.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je grootouder??
Tekort aan onderzetters?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:01 schreef Adelante het volgende:
Ik pak vast een willekeurige Disney dvd.
95 109 Phil Collins : In the air tonightquote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:06 schreef Diaan73 het volgende:
110 Van Morrison : Have I told you lately
Uit Lion King toch?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
95 109 Phil Collins : In the air tonight
Als ik die tekst zo lees denk ik het niet. Dan zou het meer zo'n Faith+1 Jezus nummer zijn.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:07 schreef fratsman het volgende:
Van.![]()
Wat is er overigens waar van het verhaal, dat dit nummer niet over een vrouw, maar over Jezus gaat? Werd me ooit eens verteld.
... Ow wat erg dat ik dat niet weet.. als Disneyfilmsfan.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:09 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Tarzan, Elton John deed Lion King.
tweeduizendvpquote:
owquote:Op donderdag 31 december 2009 13:11 schreef Homdeck het volgende:
In the air tonight komt niet uit 1 of andere disneyfilm hoor
Tarzan toch?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:11 schreef Homdeck het volgende:
In the air tonight komt niet uit 1 of andere disneyfilm hoor
Dit nummer komt uit 1981quote:
quote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:14 schreef lubje25 het volgende:
Collins heeft wel zo'n disneynummer gedaan, can't stop loving you
Vreselijke wanvertoning was dat.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:14 schreef lubje25 het volgende:
Collins heeft wel zo'n disneynummer gedaan, can't stop loving you
Vernga Boys?quote:
Was je gisteravond in Alkmaar-Noord?quote:
Gareth Gates toch?quote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:18 schreef Neleos het volgende:
The King, 1 van zijn beste deze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |