Hij voelt zichzelf heel stoer, dus gaat morgen met een stel andere stoere jongens door de straat heen lopen en rotjes naar katten gooien enzo.quote:
No shit.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:08 schreef livalo het volgende:
[..]
Hij voelt zichzelf heel stoer, dus gaat morgen met een stel andere stoere jongens door de straat heen lopen en rotjes naar katten gooien enzo.
Mijn kat is bang voor rotjes.quote:Op donderdag 31 december 2009 @ 00:08 schreef livalo het volgende:
[..]
Hij voelt zichzelf heel stoer, dus gaat morgen met een stel andere stoere jongens door de straat heen lopen en rotjes naar katten gooien enzo.
WIE WIE WIEquote:Op donderdag 31 december 2009 00:08 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik heb nog wel strijkers voor 'm.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:08 schreef VASND het volgende:
[..]
Mijn kat is bang voor rotjes.
Arm beest.
was ook gewoon leuk toen je klein waszquote:Op donderdag 31 december 2009 00:08 schreef livalo het volgende:
[..]
Dan zal 'ie het morgen heel zwaar krijgen.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:08 schreef VASND het volgende:
[..]
Mijn kat is bang voor rotjes.
Arm beest.
Doe maar niet. Want als die vuurpijl de gang van de buren binnen vliegt staat ons huis ook in brand.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:09 schreef Desunoto het volgende:
[..]
WIE WIE WIE
dan weet ik op wie ik een vuurpijl mag richten.
De buren?quote:Op donderdag 31 december 2009 00:10 schreef livalo het volgende:
[..]
Doe maar niet. Want als die vuurpijl de gang van de buren binnen vliegt staat ons huis ook in brand.
Uitgaan in de Time Out. En bij jou?quote:
Precies!quote:
Tis een 10 jaar ouwe poes, dus ze moet 't inmiddels wel kennen.quote:Op donderdag 31 december 2009 @ 00:09 schreef livalo het volgende:
[..]
Dan zal 'ie het morgen heel zwaar krijgen.
Dat zie ik vanzelf wel. Eerst maar eens zorgen dat we vervoer terug regelen, want anders denk ik niet dat mam 't goedvind als ik ga.quote:
schterrrrrftquote:Op donderdag 31 december 2009 @ 00:13 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Vuurpijlen richten op mensen die rotjes naar katten gooien.
Bereid je voor op 90% allochtone inhoud daar.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:13 schreef livalo het volgende:
[..]
Uitgaan in de Time Out. En bij jou?
Taxi's.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:13 schreef livalo het volgende:
[..]
Dat zie ik vanzelf wel. Eerst maar eens zorgen dat we vervoer terug regelen, want anders denk ik niet dat mam 't goedvind als ik ga.
Wuhahhaha welke?quote:Op donderdag 31 december 2009 @ 00:13 schreef livalo het volgende:
[..]
Uitgaan in de Time Out. En bij jou?
Die dame uit de clipquote:
Dus dat wordt de hele avond lastig gevallen worden.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:14 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Bereid je voor op 90% allochtone inhoud daar.
Uitslapen en 's avonds naar vrienden de nacht doorhalen, en waarschijnlijk daarna nog naar stratum. Ik zit wel hoe de nacht verloopt. iig met veel drank en wiet.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:13 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Cocktails en daarna feesten.
Wat ga jij doen?
Over 16 uur bedoel jequote:Op donderdag 31 december 2009 00:13 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Cocktails en daarna feesten.
Wat ga jij doen?
Als ze morgen sterft aan een hartstilstand praat je wel anders.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:13 schreef VASND het volgende:
[..]
Precies!
[..]
Tis een 10 jaar ouwe poes, dus ze moet 't inmiddels wel kennen.
Ook alleen jij kan deze reactie posten.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:14 schreef Desunoto het volgende:
Apres ski ken ik alleen van die stomme reclames op tv.![]()
Die hebben het bij mij zo'n slechte reputatie gegeven dat ik er verder ook niks mee te maken wil hebben.
Walgelijke tent. Ooit een keer met O&N geweest. Kutste avond van het jaar. Leuk, om het zo in te luidenquote:Op donderdag 31 december 2009 00:14 schreef mstr het volgende:
[..]
Dus dat wordt de hele avond lastig gevallen worden.
Hier rijdt er een bus naar de time out. Ook nachtbussenquote:Op donderdag 31 december 2009 00:13 schreef livalo het volgende:
[..]
Dat zie ik vanzelf wel. Eerst maar eens zorgen dat we vervoer terug regelen, want anders denk ik niet dat mam 't goedvind als ik ga.
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:14 schreef livalo het volgende:
[..]
Als ze morgen sterft aan een hartstilstand praat je wel anders.
'Welkom in Nederland'quote:Op donderdag 31 december 2009 00:15 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Walgelijke tent. Ooit een keer met O&N geweest. Kutste avond van het jaar. Leuk, om het zo in te luiden
Apres ski is dan ook gewoon van zeer laag niveauquote:Op donderdag 31 december 2009 00:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Ook alleen jij kan deze reactie posten.
Lieke!quote:Op donderdag 31 december 2009 00:15 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Walgelijke tent. Ooit een keer met O&N geweest. Kutste avond van het jaar. Leuk, om het zo in te luiden
Après ski is lachen man.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Apres ski is dan ook gewoon van zeer laag niveau
Vinden m'n vriendinnen te duur, maar ik krijg ze nog wel zo ver denk ik. We kunnen met de bus mee tot een bepaald boerengat, en dan moeten we nog 10 kilometer naar huis. Dat kost geen fuck asl je met z'n 4en bent.quote:
Die indruk kreeg ik ook.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Apres ski is dan ook gewoon van zeer laag niveau
Yea. Eerst uitslapen, dan beetje thuis werken enzo.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Over 16 uur bedoel je? Whehe.
![]()
Ik heb zin in morgenavond!
ben er 7x geweest ofzo en amper auslanders gezien wel veel burberry petten en tanktopsquote:Op donderdag 31 december 2009 00:15 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Bwehehe, livalo baalt nu.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:15 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Beter dat ze er morgen zelf achter komt, dat is geloofwaardiger. Al is mijn ervaringsreputatie niet zo slecht, geloof ikquote:
Nee, voorkomen is beter dan genezenquote:Op donderdag 31 december 2009 00:17 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Beter dat ze er morgen zelf achter komt, dat is geloofwaardiger.
Ow help.. Ik was me voor aan 't bereiden op een stel boeren, want er gaan een heleboel mensen van m'n middelbare school.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:14 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Bereid je voor op 90% allochtone inhoud daar.
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:17 schreef RoBro het volgende:
[..]
als je extreem lam bent is apres ski hoog genoeg
Maar extreem lam zijn zegt al genoeg.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:17 schreef RoBro het volgende:
[..]
als je extreem lam bent is apres ski hoog genoeg
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:17 schreef Tijgertje. het volgende:
Après Skie is geweldig.
Nog steeds één van de beste weken uit mijn leven.
In.. Gemert.quote:
Hier rijden de bussen niet.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:16 schreef livalo het volgende:
[..]
Vinden m'n vriendinnen te duur, maar ik krijg ze nog wel zo ver denk ik. We kunnen met de bus mee tot een bepaald boerengat, en dan moeten we nog 10 kilometer naar huis. Dat kost geen fuck asl je met z'n 4en bent.
Carnaval is geweldiger.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:17 schreef Tijgertje. het volgende:
Après Skie is geweldig.
Nog steeds één van de beste weken uit mijn leven.
Ja, want dat is voor dom volk.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:17 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Maar extreem lam zijn zegt al genoeg.
dat ik het meestal naar mn zin hebquote:Op donderdag 31 december 2009 00:17 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Maar extreem lam zijn zegt al genoeg.
Zo vroeg alquote:Op donderdag 31 december 2009 00:16 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Yea. Eerst uitslapen, dan beetje thuis werken enzo.
Dan rond 19:00 de stad in.
Wat ga jij doen?
Ohoh.. Ach, als ik genoeg drink merk ik 't na een tijdje toch niet meer.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:15 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Wie weet valt het inmiddels mee. Ik heb destijds amper Nederlanders mogen zien, enkel in de hardcore zaal, maar daar wilde ik niet langer dan een kwartier zijnquote:Op donderdag 31 december 2009 00:17 schreef livalo het volgende:
[..]
Ow help.. Ik was me voor aan 't bereiden op een stel boeren, want er gaan een heleboel mensen van m'n middelbare school.
quote:
Tis geen Nijn!quote:Op donderdag 31 december 2009 @ 00:14 schreef livalo het volgende:
[..]
Als ze morgen sterft aan een hartstilstand praat je wel anders.
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Doorposten met een kloon is niet handig. Week extra.
Nee, dan merk je zelfs niet dat je aan het eind van de avond helemaal wordt uitgewoond door 3 marokkanen.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:18 schreef livalo het volgende:
[..]
Ohoh.. Ach, als ik genoeg drink merk ik 't na een tijdje toch niet meer.
Oooo.quote:
Ik ben ook wel eens bezopen (geweest) hoor.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:19 schreef Desunoto het volgende:
[..]
PRECIES
Nu die PI nog veranderen
Ja. Treinen rijden maar tot 20:00quote:Op donderdag 31 december 2009 00:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zo vroeg al? Ik ga uitslapen, rondjes rijden met m'n beste vriendin in haar vaders auto
(ze mag morgen haar rijbewijs ophalen), oliebollen bakken, chillen bij m'n ouders en rond elven naar vrienden.. En dan de stad in en feesten tot de zon opkomt
!
GHB doet wonderen.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:19 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee, dan merk je zelfs niet dat je aan het eind van de avond helemaal wordt uitgewoond door 3 marokkanen.
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:19 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee, dan merk je zelfs niet dat je aan het eind van de avond helemaal wordt uitgewoond door 3 marokkanen.
Hier ook niet, maar een stel meiden hebben een bus geregeld die ons heen en terug brengt. Alleen is de opstapplaats dus 10 kilometer verderop.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:18 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Hier rijden de bussen niet.
Enige optie die ik heb is een taxi.
Dus wordt zo'n €20 per persoon denk ik.
Dan valt het allemaal wel mee idd.quote:
Dat kan J zich nog wel herinnerenquote:Op donderdag 31 december 2009 00:20 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens bezopen (geweest) hoor.
Dan bekijk ik het wel positief. Het zal vast veranderd zijnquote:Op donderdag 31 december 2009 00:19 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Wie weet valt het inmiddels mee. Ik heb destijds amper Nederlanders mogen zien, enkel in de hardcore zaal, maar daar wilde ik niet langer dan een kwartier zijn
Echt, mensen die anderen ghb voeren om ze daarna te neuken.. Hoe zielig ben je danquote:
Marokkanen zijn veelplegers. Dat zegt al genoegquote:Op donderdag 31 december 2009 00:20 schreef RoBro het volgende:
wat heeft iedereen tegen marokkanen joh
Hahaha.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:21 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dat kan J zich nog wel herinneren
Nee, heb atm geen goede vrienden in het centrum.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:20 schreef livalo het volgende:
[..]
Hier ook niet, maar een stel meiden hebben een bus geregeld die ons heen en terug brengt. Alleen is de opstapplaats dus 10 kilometer verderop.
Maar dat is wel balen, best veel geld. Kun je niet bij iemand blijven slapen die in de buurt woont?
M'n vriendinnen beschermen me wel. En m'n beetje eigenwaarde ook.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:19 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ai ja dan moet je wel vroeg jaquote:Op donderdag 31 december 2009 00:20 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja. Treinen rijden maar tot 20:00
En mijn favoriete cocktailbar gaat ook om 20:00 dicht.
Dus daarna gaan we gewoon naar stadhuisplein ofzo.
Rijbewijs is tof.
Klinkt heel nice.
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Hahaha.
Ik ook. Ging ie vragen wie 'dat lekkere wijf' was
Ik wil je alleen maar waarschuwen.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:22 schreef livalo het volgende:
[..]
M'n vriendinnen beschermen me wel. En m'n beetje eigenwaarde ook.
Of je rijd gewoon zelf?quote:Op donderdag 31 december 2009 00:22 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nee, heb atm geen goede vrienden in het centrum.
Normaal is het met de bus een kwartiertje ofzo.Voor 4 euro.
Maar helaas.
Hou eens op jullie, ik had er net zo'n zin in!quote:
Gewoon flink zuipen, dan komt het vanzelf goed.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ai ja dan moet je wel vroeg jamaar met nieuwjaar en veel vrienden die mee gaan is dat ongetwijfeld leuk
! Heel veel plezier in ieder geval
!
En ja ik heb er ook echt zin in, ben alleen een beetje ziekjeshopen dat dat morgenavond weg is.
Ah, dat is inderdaad klote. Hoelaat sluiten de laatste cafées? Want rond 6 of 7 uur zullen er toch wel weer bussen rijden?quote:Op donderdag 31 december 2009 00:22 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nee, heb atm geen goede vrienden in het centrum.
Normaal is het met de bus een kwartiertje ofzo.Voor 4 euro.
Maar helaas.
Ohja. Hele goede en zeer goedkope parkeerplekken in het centrum.quote:
Met O&N hebben ze niet echt een sluitingstijdquote:Op donderdag 31 december 2009 00:23 schreef livalo het volgende:
[..]
Ah, dat is inderdaad klote. Hoelaat sluiten de laatste cafées? Want rond 6 of 7 uur zullen er toch wel weer bussen rijden?
quote:
Wel lief dat je zo bezorgd bent hoorquote:Op donderdag 31 december 2009 00:22 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik wil je alleen maar waarschuwen.
Al dat uitgaansgedoe, wat is er mis met gewoon een groep goeie vrienden?quote:Op donderdag 31 december 2009 @ 00:23 schreef livalo het volgende:
[..]
Hou eens op jullie, ik had er net zo'n zin in!
Geniaalquote:Op donderdag 31 december 2009 00:24 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:24 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ohja. Hele goede en zeer goedkope parkeerplekken in het centrum.
De auto staat dan ook echt super veilig.
Lekker al die jongeren met vuurwerk en het centrum.
En Ohjaaaa! Ik kan lekker drinken.
Daarom!quote:Op donderdag 31 december 2009 00:24 schreef -SG- het volgende:
[..]
Met O&N hebben ze niet echt een sluitingstijd.
Daar gok ik het ook maar op ja.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:23 schreef -SG- het volgende:
[..]
Gewoon flink zuipen, dan komt het vanzelf goed.
Wie ben jij nou weer?quote:
Dus jij mod PUBquote:Op donderdag 31 december 2009 00:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar gok ik het ook maar op ja.
Euh. Cafe's rond 6 ofzo en discotheken rond 8.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:23 schreef livalo het volgende:
[..]
Ah, dat is inderdaad klote. Hoelaat sluiten de laatste cafées? Want rond 6 of 7 uur zullen er toch wel weer bussen rijden?
Er zijn dan altijd ouders waar we rekening mee moeten houden. En in de buurt is geen fatsoenlijk café te vinden.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:24 schreef VASND het volgende:
[..]
Al dat uitgaansgedoe, wat is er mis met gewoon een groep goeie vrienden?
Vorig jaar was het echt kei vet met 12 vrienden bij iemand zitten en daar de nacht doorbrengenquote:Op donderdag 31 december 2009 00:24 schreef VASND het volgende:
[..]
LOLLLLLLLLLLLL zit jij nou nog steeds in PUB je lijkt fiets welquote:
Mijn idee er overquote:Op donderdag 31 december 2009 00:24 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ohja. Hele goede en zeer goedkope parkeerplekken in het centrum. Parkeerautomaten zijn afgeschermd vaak, dus niet betalen
De auto staat dan ook echt super veilig. Op slot en buit er uit
Lekker al die jongeren met vuurwerk en het centrum. Verzekeringskwestie en de meesten kijken wel uit
En Ohjaaaa! Ik kan lekker drinken.Je eigen vermaken zonder drank is prima mogelijk, het leedvermaak tegenover bezopen/kotsende mensen is priceless
Hhmm.. Dat is waar. Goed puntquote:Op donderdag 31 december 2009 00:25 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Euh. Cafe's rond 6 ofzo en discotheken rond 8.
Ja maar pop. Ik ga om 19:00 al.
Ik wil om 3:00 thuis zijn om daar misschien nog wat gezellig mensen in de buurt tegen te komen.
En dan lekker slapen.
ik ben nog aan het fappenquote:
Je hebt ze. Of je hebt ze niet.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:24 schreef VASND het volgende:
[..]
Och jezusquote:Op donderdag 31 december 2009 00:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zo'n vriendinnetje van Alina?
Ja gek, het is wachten tot kappie terug komt hequote:Op donderdag 31 december 2009 00:26 schreef Paul het volgende:
[..]
LOLLLLLLLLLLLL zit jij nou nog steeds in PUB je lijkt fiets wel
m'n schatje uit F&Fquote:
Kompt goedquote:Op donderdag 31 december 2009 00:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja gek, het is wachten tot kappie terug komt he
Waaaarom?quote:
I know. En jou hebben ze ook weer vrijgelaten?quote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:27 schreef Sjoegerd het volgende:
Wij hebben gewoon met wat vrienden iemands huis in beslag genomen.. Net als vorig jaar
Student zijnquote:Op donderdag 31 december 2009 @ 00:25 schreef livalo het volgende:
[..]
Er zijn dan altijd ouders waar we rekening mee moeten houden. En in de buurt is geen fatsoenlijk café te vinden.
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
I know. En jou hebben ze ook weer vrijgelaten?
Voordeel van een gat als Puttenquote:Op donderdag 31 december 2009 00:27 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Bedankt. Ben het er niet mee eens.
Avalanchequote:Op donderdag 31 december 2009 00:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wie?
[..]
Hij verveelt zich ofzo.
Wat is daar mis mee.. Gezellig met vriendenquote:
Zegt ook wel wat over jouquote:Op donderdag 31 december 2009 00:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Voordeel van een gat als Putten.. Parkeerautomaten bestaan hier niet en de grootste debielen gaan naar zo'n feest om keibezopen te worden voor teveel geld.
Het is maar net wat je een voordeel vindt.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Voordeel van een gat als Putten.. Parkeerautomaten bestaan hier niet en de grootste debielen gaan naar zo'n feest om keibezopen te worden voor teveel geld.
Ik ben ook student, maar de rest van m'n vriendinnen nog niet. En ik heb nog geen kamer kunnen vinden, dus tja.quote:
Heb je die niet?quote:Op donderdag 31 december 2009 @ 00:26 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Je hebt ze. Of je hebt ze niet.
Ja die jaquote:Op donderdag 31 december 2009 00:28 schreef RoBro het volgende:
[..]
die blackie bedoel je ze wilt ook echt worden kan ze lekker kouseband voor aldert maken
quote:Op donderdag 31 december 2009 @ 00:29 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik ben ook student, maar de rest van m'n vriendinnen nog niet. En ik heb nog geen kamer kunnen vinden, dus tja.
Dan moet 'ie zich wel héél erg vervelen.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wie?
[..]
Hij verveelt zich ofzo.
Ik ga geen 40 euro betalen om bij zo'n kankerboerenkutfeest binnen te komenquote:
Wat schattigquote:Op donderdag 31 december 2009 00:29 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik ben ook student, maar de rest van m'n vriendinnen nog niet. En ik heb nog geen kamer kunnen vinden, dus tja.
Dat dacht zwabber al...quote:Op donderdag 31 december 2009 00:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik ben nog aan het fappen
Hier in de stad is het +- 50-60 euro en onbeperkt zuipenquote:Op donderdag 31 december 2009 00:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ga geen 40 euro betalen om bij zo'n kankerboerenkutfeest binnen te komen
Nijmegen is klote wat dat betreft.quote:
Met die instelling ontmoet je natuurlijk nooit een leuke vriendin.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ga geen 40 euro betalen om bij zo'n kankerboerenkutfeest binnen te komen
Denk het. Hij wil Hans Teeuwen zien, maar die staat er nog niet op.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:30 schreef livalo het volgende:
[..]
Dan moet 'ie zich wel héél erg vervelen.
ik voel me nog dommer dat ik het kijk maar het is zo verslavend he altijd weer die anorexia sletjes of kankerhomos of domme zwarten die kok willen worden en ook nog zon kutmarokkaan erbij topserie 4 shoquote:
Nee, maar mensen die geld voor een feest betalen debielen noemenquote:Op donderdag 31 december 2009 00:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat je niet keibezopen wordt is fout ofzo.
Je bent zelf schattig!quote:
Schijnbaarquote:Op donderdag 31 december 2009 00:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat je niet keibezopen wordt is fout ofzo.
Niet voor jouquote:
Gewoon Hans?quote:Op donderdag 31 december 2009 00:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Denk het. Hij wil Hans Teeuwen zien, maar die staat er nog niet op.
Mwah, in een gat als Putten zou ik ook geen geld betalen voor een feest.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:31 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, maar mensen die geld voor een feest betalen debielen noemen
Dat dusquote:Op donderdag 31 december 2009 00:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mwah, in een gat als Putten zou ik ook geen geld betalen voor een feest.
Die marokkanquote:Op donderdag 31 december 2009 00:31 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik voel me nog dommer dat ik het kijk maar het is zo verslavend he altijd weer die anorexia sletjes of kankerhomos of domme zwarten die kok willen worden en ook nog zon kutmarokkaan erbij topserie 4 sho
Ik zou naar Harderwijk of Amersfoort gaan.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
alsof er in omliggende gemeenten nix te doen is pffffffffffffffffffffffffffquote:Op donderdag 31 december 2009 00:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Okai.quote:Op donderdag 31 december 2009 @ 00:31 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik heb vrienden ja.
Maar ik heb geen grote hechte vriendengroep.
Nohh. Ik zit goed.quote:Op donderdag 31 december 2009 @ 00:30 schreef livalo het volgende:
[..]
Nijmegen is klote wat dat betreft.
Hoe vond je mijn nichtje spelenquote:Op donderdag 31 december 2009 00:32 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Gewoon Hans?Dat was best een aardige film. Kuteinde.
Hoezo?quote:Op donderdag 31 december 2009 00:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
DO
maken we het laat vandaag?
Ik prefereer met vrienden een beetje rondhangenquote:Op donderdag 31 december 2009 00:33 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik zou naar Harderwijk of Amersfoort gaan.
pure discriminatie jegens het blanke volk jaquote:Op donderdag 31 december 2009 00:33 schreef -SG- het volgende:
[..]
Die marokkan. Hoe zeg je dat ook alweer
?
Ze hebben hem echt zo'n rol gegeven dat ie kei slim is, vriendelijk en heel sociaal, wat natuurlijk hard tegen de werkelijkheid in gaat.
Zo dom he.
Geen idee, ik haat Putten en omstreken.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:33 schreef RoBro het volgende:
[..]
alsof er in omliggende gemeenten nix te doen is pffffffffffffffffffffffffff
Ja jij ja, maar ik heb al 10 keer gereageerd en niet een antwoord gehad! Ik faal.quote:
Daar zou ik niet eens uit durven gaanquote:Op donderdag 31 december 2009 00:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
quote:
Mooie borstjes.quote:Op donderdag 31 december 2009 @ 00:33 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hoe vond je mijn nichtje spelen? Ik heb hem namelijk niet gezien, moest werken
Ik ben het met je eens.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik prefereer met vrienden een beetje rondhangen
Daar hebben meer mensen last van de laatste tijd inderdaad.quote:Op donderdag 31 december 2009 @ 00:34 schreef livalo het volgende:
[..]
Ja jij ja, maar ik heb al 10 keer gereageerd en niet een antwoord gehad! Ik faal.
Of iemand kennen die je uit de kamer kan schoppen.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:35 schreef VASND het volgende:
[..]
Daar hebben meer mensen last van de laatste tijd inderdaad.
Je moet echt geluk hebben.
Doei sjoesjoegiequote:Op donderdag 31 december 2009 00:36 schreef Sjoegerd het volgende:
Anyway, ik ga slapen. Morgen weer werken en jullie lopen toch alleen maar mij te bashen zoals gewoonlijk.
Toedels.
Doei Sjoegerd.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:36 schreef Sjoegerd het volgende:
Anyway, ik ga slapen. Morgen weer werken en jullie lopen toch alleen maar mij te bashen zoals gewoonlijk.
Toedels.
Ik bash niemand.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:36 schreef Sjoegerd het volgende:
Toedels.
Ohoh, wat een kutleven heb je weer.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:36 schreef Sjoegerd het volgende:
Toedels.
*kras* *kras*quote:Op donderdag 31 december 2009 00:36 schreef Sjoegerd het volgende:
Toedels.
Hihi.quote:Op donderdag 31 december 2009 @ 00:35 schreef livalo het volgende:
[..]
Of iemand kennen die je uit de kamer kan schoppen.
't Is maar net hoe je het opvat.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:36 schreef Sjoegerd het volgende:
Toedels.
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ohoh, wat een kutleven heb je weer.
Krijg toch godverdomme eens de grafkanker met zijn allenquote:
NOTE! BAN!quote:Op donderdag 31 december 2009 00:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
[..]
Krijg toch godverdomme eens de grafkanker met zijn allen
Ja kerel, jij kan nergens tegen, mijn god. Wat zal jij later een kutleven hebben zeg.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
[..]
Boehoequote:
*boks*quote:Op donderdag 31 december 2009 00:36 schreef Sjoegerd het volgende:
Toedels.
"I survived heroin 'n shiz"quote:Op donderdag 31 december 2009 @ 00:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja kerel, jij kan nergens tegen, mijn god. Wat zal jij later een kutleven hebben zeg.
Ban.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
[..]
Cry baby.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:36 schreef Sjoegerd het volgende:
Toedels.
quote:
Ik ga hem een DVD aanbieden van:quote:Op donderdag 31 december 2009 00:39 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Hij had nooit maling moeten hebben aan jouw levenslessen. Hij is compleet ontspoord nu, Do.
quote:
Wil jij Iedere Vrouw Verleiden?
Dat kan! Dr. Al Phadoc, dé autoriteit op datinggebied, vertelt je hoe.
Het gaat allemaal om jouw mindset en houding: denk als een verleider en wees een verleider.
In jou zit een geboren versierder; laat hem vrij! Het boek en de dvd "Verleid Iedere Vrouw" vertelt je hoe.
Lees het boek en kijk de dvd en word een meesterverleider!
Succes gegarandeerd met deze beproefde aanpak!
IEW.quote:
In dr graf met kanker?quote:Op donderdag 31 december 2009 00:41 schreef Bravebart het volgende:
Ik voel me serieus geraakt door die opmerking van sjoegsjoegMijn oma ligt nu in dr graf met kanker ja
quote:
Alsof kanker ineens verdwijnt als je overlijdtquote:Op donderdag 31 december 2009 00:41 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
In dr graf met kanker?
Dat is knap.
Kanker is hardnekkig hoor, dat laat zich niet zomaar tegenhoudenquote:Op donderdag 31 december 2009 00:41 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
In dr graf met kanker?
Dat is knap.
Dat slaat dan ook weer nergens op.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Toch niet eigenlijk.
Ik kan het niet met iemand die naar zulke muziek luistert, voor de rest is er echt niks mis met hem.
Het ligt aan mij.
Goh.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat slaat dan ook weer nergens op.
Kanker:quote:Op donderdag 31 december 2009 00:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Alsof kanker ineens verdwijnt als je overlijdt
Correct.quote:Op donderdag 31 december 2009 @ 00:43 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Kanker:
-Er zijn cellen die zich onbeheerst vermenigvuldigen en dit blijven doen.
Volgens mij stopt dit zodra je dood gaat.
Je hebt enigszins gelijk, maar op zich kan het nog wel ff doorgaanquote:Op donderdag 31 december 2009 00:43 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Kanker:
-Er zijn cellen die zich onbeheerst vermenigvuldigen en dit blijven doen.
Volgens mij stopt dit zodra je dood gaat.
Nou nou nou.. Vrede op aarde jongensquote:Op donderdag 31 december 2009 00:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
[..]
Daar zat ik over te twijfelen.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je hebt enigszins gelijk, maar op zich kan het nog wel ff doorgaanCellen sterven niet gelijk
Ik heb energie te veel.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:46 schreef Blaxje het volgende:
Wat een diepgang na zo'n opmerking jongens
Ja, celdeling gaat nog wel even door. Zie ook nagels enzoquote:Op donderdag 31 december 2009 @ 00:45 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Daar zat ik over te twijfelen.
Want zolang die cellen energie en bouwstoffen hebben enzo zou het door kunnen gaan.
Maar ze hebben ook zuurstof nodig right?
En dat is wel snel weg zodra je overlijdt.
Ik sliep rond een uur of 9 half.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:47 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik wil van je lenen. Ik slaap hier bijna
Echt?quote:Op donderdag 31 december 2009 00:47 schreef VASND het volgende:
[..]
Ja, celdeling gaat nog wel even door. Zie ook nagels enzo.
Joah, je doorbloeding stopt hequote:Op donderdag 31 december 2009 00:45 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Daar zat ik over te twijfelen.
Want zolang die cellen energie en bouwstoffen hebben enzo zou het door kunnen gaan.
Maar ze hebben ook zuurstof nodig right?
En dat is wel snel weg zodra je overlijdt.
Oké.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Joah, je doorbloeding stopt heMaargoed, ze kunnen kleine voorraadjes hebben en ze verbuiken natuurlijk maar heel weinig, Maar aan celdelingen zullen ze niet meer toekomen
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:47 schreef VASND het volgende:
[..]
Ja, celdeling gaat nog wel even door. Zie ook nagels enzo.
Omdat ze je topic heeft gesloten?quote:Op donderdag 31 december 2009 00:54 schreef RoBro het volgende:
wat is breathtaking eigenlijk een naar persoon
ja onnodigquote:Op donderdag 31 december 2009 00:55 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Omdat ze je topic heeft gesloten?
Boehoe.
Dat weet ik niet precies.quote:
het was gewoon een mcschieganger topic gaat dus weer open als zn ban voorbij isquote:Op donderdag 31 december 2009 00:56 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Het topic sloeg best wel nergens op.
Oké.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:57 schreef RoBro het volgende:
[..]
het was gewoon een mcschieganger topic gaat dus weer open als zn ban voorbij is
Sowieso was je topic een faaltopic, want ik kwam er niet in voorquote:
User met de grootste oren.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Sowieso was je topic een faaltopic, want ik kwam er niet in voor
ik wou jou als braafste puber neerzetten maar vond ik nogal cliche met zn fuckin nicknamequote:Op donderdag 31 december 2009 00:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Sowieso was je topic een faaltopic, want ik kwam er niet in voor
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
zeg sg ... wilj ij een ban ?
Krijg je die tegenwoordig al gratis bij een pakje magarine ofzoquote:Op donderdag 31 december 2009 00:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
zeg sg ... wilj ij een ban ?
Idd, met mn fucking nicknamequote:Op donderdag 31 december 2009 00:58 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik wou jou als braafste puber neerzetten maar vond ik nogal cliche met zn fuckin nickname
Grootste flappers misschien, zo groot zijn mn oren heus nietquote:
edit je post kut user met je kut plaatjesquote:Op donderdag 31 december 2009 01:00 schreef -SG- het volgende:
[..]
Krijg je die tegenwoordig al gratis bij een pakje magarine ofzo?
Ja, je snapt wel wat ik bedoel.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, met mn fucking nickname
[..]
Grootste flappers misschien, zo groot zijn mn oren heus niet
Sentimentele flapdrol.quote:
Omdat ik je topic heb gesloten waarin je eindelijk door had wat interpunctie isquote:Op donderdag 31 december 2009 00:54 schreef RoBro het volgende:
wat is breathtaking eigenlijk een naar persoon
HD films kijken 4 uur. Normaal 7 uur.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:00 schreef Tijgertje. het volgende:
Blax.
Hoelang gaat de batterij van een Macbook Pro mee?
Intensief gebruik.
Dit kan in feedback lijkt mequote:Op donderdag 31 december 2009 01:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat ik je topic heb gesloten waarin je eindelijk door had wat interpunctie is?
Dat is echt perfect.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
HD films kijken 4 uur. Normaal 7 uur.
Het topic is zo afgelopen en dan raakt het weer in de vergetelheidquote:Op donderdag 31 december 2009 01:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
edit je post kut user met je kut plaatjes
met je kut alles!
?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |