Hij voelt zichzelf heel stoer, dus gaat morgen met een stel andere stoere jongens door de straat heen lopen en rotjes naar katten gooien enzo.quote:
No shit.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:08 schreef livalo het volgende:
[..]
Hij voelt zichzelf heel stoer, dus gaat morgen met een stel andere stoere jongens door de straat heen lopen en rotjes naar katten gooien enzo.
Mijn kat is bang voor rotjes.quote:Op donderdag 31 december 2009 @ 00:08 schreef livalo het volgende:
[..]
Hij voelt zichzelf heel stoer, dus gaat morgen met een stel andere stoere jongens door de straat heen lopen en rotjes naar katten gooien enzo.
WIE WIE WIEquote:Op donderdag 31 december 2009 00:08 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik heb nog wel strijkers voor 'm.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:08 schreef VASND het volgende:
[..]
Mijn kat is bang voor rotjes.
Arm beest.
was ook gewoon leuk toen je klein waszquote:Op donderdag 31 december 2009 00:08 schreef livalo het volgende:
[..]
Dan zal 'ie het morgen heel zwaar krijgen.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:08 schreef VASND het volgende:
[..]
Mijn kat is bang voor rotjes.
Arm beest.
Doe maar niet. Want als die vuurpijl de gang van de buren binnen vliegt staat ons huis ook in brand.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:09 schreef Desunoto het volgende:
[..]
WIE WIE WIE
dan weet ik op wie ik een vuurpijl mag richten.
De buren?quote:Op donderdag 31 december 2009 00:10 schreef livalo het volgende:
[..]
Doe maar niet. Want als die vuurpijl de gang van de buren binnen vliegt staat ons huis ook in brand.
Uitgaan in de Time Out. En bij jou?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |