Gianluca?quote:Op woensdag 30 december 2009 23:51 schreef RoBro het volgende:
[..]
kwam op kerstavond nog zon pleb tegen in de beurs die beweerde dat hij topboy bij utrecht was3 minuten later kwam ie bier brengen
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Een varkenskop met een lawinepijl erin naar binnen pleuren
nee op supportersgebied liepen al die mongolen nog mij te waarschuwen dat ik beter niet kon zeggen voor welke club was altijd tjappaloeloes daar in de beurs hehequote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:53 schreef RoBro het volgende:
[..]
nee op supportersgebied liepen al die mongolen nog mij te waarschuwen dat ik beter niet kon zeggen voor welke club was altijd tjappaloeloes daar in de beurs hehe
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:53 schreef RoBro het volgende:
[..]
nee op supportersgebied liepen al die mongolen nog mij te waarschuwen dat ik beter niet kon zeggen voor welke club was altijd tjappaloeloes daar in de beurs hehe
liep op terugweg trouwens langs cafe belgie dus ik daar ff naar binnen maar daar wil je ook niet dood gevonden worden 4 shoquote:
Er zijn zoveel cafés waar je niet in gevonden wilt wordenquote:Op woensdag 30 december 2009 23:56 schreef RoBro het volgende:
[..]
liep op terugweg trouwens langs cafe belgie dus ik daar ff naar binnen maar daar wil je ook niet dood gevonden worden 4 sho
Tantoespangouwe.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:04 schreef RoBro het volgende:
[..]
no spang wel als mocro maar die mensen waren niet wijs 4 sho
quote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:04 schreef RoBro het volgende:
[..]
en jij bent mijn welp einzzzzzzzzzzzzzzzz
Stoere jongen.quote:Op woensdag 30 december 2009 @ 23:41 schreef livalo het volgende:
[..]
M'n buurjongen steekt al 2 weken lang vuurwerk af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |