Een knal en het is weer weg. Terwijl je als je rondkijkt genoeg andere knallen ziet hoort.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:45 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik vind vuurwerk wel mooi, ik snap alleen niet waarom je er geld aan uitgeeft.
dat kanquote:Op woensdag 30 december 2009 23:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik geef dan ook geen geld uit aan drank.
Ahw.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:44 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik heb toen ik klein was jarenlang een hekel aan vuurwerk gehad. M'n allereerste konijn was met oud en nieuw overleden, en ik dacht toen dat het een hartstilstand was door de grote hoeveelheid knallen.
Boeiend.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:47 schreef livalo het volgende:
[..]
Een knal en het is weer weg. Terwijl je als je rondkijkt genoeg andere knallen ziet hoort.
Ja, vind het ook apart om 1500 euro aan vuurwerk uit te geven. Ik weet vele betere bestemmingen voor dat geld!quote:Op woensdag 30 december 2009 23:47 schreef livalo het volgende:
[..]
Een knal en het is weer weg. Terwijl je als je rondkijkt genoeg andere knallen ziet hoort.
En dan nog 5 erachteraan als afterparty.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:48 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik vind persoonlijk lawinepijl en voordeur van moskee beter klinken
wel richting het oosten richten he anders raak je nixquote:Op woensdag 30 december 2009 23:48 schreef mstr het volgende:
[..]
En dan nog 5 erachteraan als afterparty.
quote:
Een varkenskop met een lawinepijl erin naar binnen pleurenquote:Op woensdag 30 december 2009 23:49 schreef RoBro het volgende:
[..]
wel richting het oosten richten he anders raak je nix
Ja ik dien mijn contract uit (nog 4 maanden) en dan stop ik er ook mee.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Daarom ben ik blij dat ik niet meer in een supermarkt werk.
Stap je over op Ajax?quote:Op woensdag 30 december 2009 23:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Al ben ik er dit jaar niet meer bij
Ga je doen?quote:Op woensdag 30 december 2009 23:50 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja ik dien mijn contract uit (nog 4 maanden) en dan stop ik er ook mee.
kwam op kerstavond nog zon pleb tegen in de beurs die beweerde dat hij topboy bij utrecht wasquote:Op woensdag 30 december 2009 23:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Al ben ik er dit jaar niet meer bij
Precies.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:48 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, vind het ook apart om 1500 euro aan vuurwerk uit te geven. Ik weet vele betere bestemmingen voor dat geld!
Weet niet, zie ik dan nog welquote:Op woensdag 30 december 2009 23:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ga je doen?Ik kan waarschijnlijk bij het restaurant in het ziekenhuis gaan werken.
Gianluca?quote:Op woensdag 30 december 2009 23:51 schreef RoBro het volgende:
[..]
kwam op kerstavond nog zon pleb tegen in de beurs die beweerde dat hij topboy bij utrecht was3 minuten later kwam ie bier brengen
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Een varkenskop met een lawinepijl erin naar binnen pleuren
nee op supportersgebied liepen al die mongolen nog mij te waarschuwen dat ik beter niet kon zeggen voor welke club was altijd tjappaloeloes daar in de beurs hehequote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:53 schreef RoBro het volgende:
[..]
nee op supportersgebied liepen al die mongolen nog mij te waarschuwen dat ik beter niet kon zeggen voor welke club was altijd tjappaloeloes daar in de beurs hehe
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:53 schreef RoBro het volgende:
[..]
nee op supportersgebied liepen al die mongolen nog mij te waarschuwen dat ik beter niet kon zeggen voor welke club was altijd tjappaloeloes daar in de beurs hehe
liep op terugweg trouwens langs cafe belgie dus ik daar ff naar binnen maar daar wil je ook niet dood gevonden worden 4 shoquote:
Er zijn zoveel cafés waar je niet in gevonden wilt wordenquote:Op woensdag 30 december 2009 23:56 schreef RoBro het volgende:
[..]
liep op terugweg trouwens langs cafe belgie dus ik daar ff naar binnen maar daar wil je ook niet dood gevonden worden 4 sho
Tantoespangouwe.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:04 schreef RoBro het volgende:
[..]
no spang wel als mocro maar die mensen waren niet wijs 4 sho
quote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:04 schreef RoBro het volgende:
[..]
en jij bent mijn welp einzzzzzzzzzzzzzzzz
Stoere jongen.quote:Op woensdag 30 december 2009 @ 23:41 schreef livalo het volgende:
[..]
M'n buurjongen steekt al 2 weken lang vuurwerk af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |