quote:Op woensdag 30 december 2009 23:27 schreef LasTeR het volgende:
Ik ben alweer veel te veel aanwezig geweest hier voor één avond. Ik ga de was nog even ophangen en dan schop ik tliciouz ook even naar bed.
Met extra'squote:Op woensdag 30 december 2009 23:28 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Sure thing. Volgende keer kom je die zelf brengen.
Ja feestdagen hequote:Op woensdag 30 december 2009 23:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..].
We waren er best laat en bijna alles was weg. Ik wilde nog zo'n cool klein uitgaanstasje maar alle tassen waren foetsie.Geldt ook voor de schoenen.
Mark?quote:
Ohay.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:31 schreef VASND het volgende:
Oh Tijgerik herkende je helemaal niet met je nieuwe rawr icon
.
geen kusje?quote:
Ik moet er ook aan wennen jaquote:Op woensdag 30 december 2009 23:31 schreef VASND het volgende:
Oh Tijgerik herkende je helemaal niet met je nieuwe rawr icon
.
Nee, ik doe niet meer aan kusjes.quote:
Slaap lekker pop.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik moet er ook aan wennen jaMaar de baas roept dus ik ga slapen. Slaap lekker allemaal
Waarom niet?quote:Op woensdag 30 december 2009 @ 23:33 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet meer aan kusjes.
Kroel-zequote:Op woensdag 30 december 2009 @ 23:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik moet er ook aan wennen jaMaar de baas roept dus ik ga slapen. Slaap lekker allemaal
Mjam.quote:
voor mij wel!quote:Op woensdag 30 december 2009 23:33 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet meer aan kusjes.
Behalve aan Tamara, Danique, Noortje en Irenka.
Mensen waarderen het toch niet.quote:
Ja, vet irritant. Oh.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja feestdagen heWel balen ik was ook net de stad in en was niets leuks meer te vinden
Ja, stiekem ben ik vreemd gegaan.quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:35 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Mensen waarderen het toch niet.
Alleen Tamara, Danique, Noortje, Irenka en heel soms fiets krijgen een kusje.
pff.quote:Op woensdag 30 december 2009 @ 23:35 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Mensen waarderen het toch niet.
Alleen Tamara, Danique, Noortje, Irenka en heel soms fiets krijgen een kusje.
quote:Op woensdag 30 december 2009 @ 23:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, vet irritant. Oh.Heb je nou wel iets leuks voor morgen of ga je morgen nog de stad in? Mijn mama komt morgen op tijd thuis van haar werk en gaan we nog naar de stad.
Misschien vind ik dan iets leuks. Ik had ook zo'n ubertof truitje van de Only.
[afbeelding]
Die de middelste aanheeft.
[..]
![]()
Ja, stiekem ben ik vreemd gegaan.
Truste!quote:
Ze wonen dicht bij elkaar volgens mijquote:
Nee. Maar ik kijk ook niet naar buiten.quote:
Kampers falen.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:40 schreef VASND het volgende:
Nu al vuurwerk afsteken faalt,
Bij Hart van Nederland (ja, wij kijken ook tokkie tv) waren er mensen die speciaal naar een park waren gegaan in een omgeving waar geen vuurwerk mocht worden afgestoken met hun hondjes.quote:
M'n buurjongen steekt al 2 weken lang vuurwerk af.quote:
in mn broek een twee johny hier drie vier johny bierquote:Op woensdag 30 december 2009 23:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik dit jaar niet.
Heb je er nog een paar?
Oké.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:43 schreef RoBro het volgende:
[..]
in mn broek een twee johny hier drie vier johny bier
Trustequote:
Ik heb toen ik klein was jarenlang een hekel aan vuurwerk gehad. M'n allereerste konijn was met oud en nieuw overleden, en ik dacht toen dat het een hartstilstand was door de grote hoeveelheid knallen.quote:
maarnee heb wel tip bind drie colaflessen met benzine aan lawinepijl geeft tenminste spektakelquote:
Ja, maar ik heb die pijl niet.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:45 schreef RoBro het volgende:
[..]
maarnee heb wel tip bind drie colaflessen met benzine aan lawinepijl geeft tenminste spektakel
dat heb ik bij drank ookquote:Op woensdag 30 december 2009 23:45 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik vind vuurwerk wel mooi, ik snap alleen niet waarom je er geld aan uitgeeft.
quote:Wil jij Iedere Vrouw Verleiden?
Dat kan! Dr. Al Phadoc, dé autoriteit op datinggebied, vertelt je hoe.
Het gaat allemaal om jouw mindset en houding: denk als een verleider en wees een verleider.
In jou zit een geboren versierder; laat hem vrij! Het boek en de dvd "Verleid Iedere Vrouw" vertelt je hoe.
Lees het boek en kijk de dvd en word een meesterverleider!
Succes gegarandeerd met deze beproefde aanpak!
Straikers en wat andere knallende troep.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:46 schreef RoBro het volgende:
[..]
wat heb je dan wel in belgie gehaald
Lawinepijl + telefoonboekquote:Op woensdag 30 december 2009 23:45 schreef RoBro het volgende:
[..]
maarnee heb wel tip bind drie colaflessen met benzine aan lawinepijl geeft tenminste spektakel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |