Sydneyquote:
quote:
Inderdaad. Komt omdat het een nieuw decennium is waarschijnlijkquote:
zal ik haar noten?quote:
Je kan er niks van, newb.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:08 schreef Sjoegerd het volgende:
Kut Assassins Creed... Wil ik thugs pickpocketen zodat ik weer throwing knives krijg.. Merken ze me telkens op
quote:
Wat is het geheim er achter dan?quote:
Welke speel je, 1 of 2?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wat is het geheim er achter dan?
1, op PC.quote:
Achja, red het zonder die dingen ook wel opzichquote:Op woensdag 30 december 2009 22:24 schreef MarkM het volgende:
[..]
Pickpocket is vrij lastig ja.Gewoon opgaan in de mensen en vooral niet te snel willen.
Ja, ik gebruikte ze zelden. Maar sommigen moet je beroven voor informatie.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Achja, red het zonder die dingen ook wel opzich
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:31 schreef Paul het volgende:
Ik ga net als Surfiejanse fiets hier ook maar een Puberinnetje zoeken
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:31 schreef Paul het volgende:
Ik ga net als Surfiejanse fiets hier ook maar een Puberinnetje zoeken
Niet echt, sorryquote:Op woensdag 30 december 2009 22:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Die zoekt hij hier, let je nou op of niet
wil jij mijn puberinnetje zijn?quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wil jij mijn puberinnetje zijn?
Waarom moet ik je nou altijd weer helpen meisjes versieren fiets, sjongejonge, heb je hier nou al die sc's over moeten doen. Volgende keer call je 777 - casanova Paul -quote:Op woensdag 30 december 2009 22:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wil jij mijn puberinnetje zijn?
puberinnenquote:
hoezo altijd weerquote:Op woensdag 30 december 2009 22:38 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom moet ik je nou altijd weer helpen meisjes versieren fiets, sjongejonge, heb je hier nou al die sc's over moeten doen. Volgende keer call je 777 - casanova Paul -
Dat lukt dan vreemd genoeg weer welquote:Op woensdag 30 december 2009 22:31 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ja, ik gebruikte ze zelden. Maar sommigen moet je beroven voor informatie.
quote:
Hebben ik en Smijn daar nog wat op in te brengen?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:34 schreef Paul het volgende:
Anywaytjes als Fiets nou Smijn neemt, neem ik Tliciouz
lief zijn en zoquote:
Vind je het geen leuk idee?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hebben ik en Smijn daar nog wat op in te brengen?
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hebben ik en Smijn daar nog wat op in te brengen?
JAAAquote:
Jaja.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:41 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Oh ja
Standaard disclaimer is van toepassing natuurlijk
Wanneer danquote:Op woensdag 30 december 2009 22:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hoezo altijd weer![]()
het is altijd andersom geweest man!
liiszle!quote:
Ja nee dusquote:Op woensdag 30 december 2009 22:44 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Met je vriendje dan, want die is lekker.
Ik voel me geroepen, wanneer kan ik langskomen?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:44 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Met je vriendje dan, want die is lekker.
Ook goedquote:
Jullie spreken elkaar tegenquote:Op woensdag 30 december 2009 22:45 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik voel me geroepen, wanneer kan ik langskomen?
Omstebeurt.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:46 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Ook goed![]()
[..]
Jullie spreken elkaar tegen
wat is er met liiszle?quote:
En je gedraagt je er naar.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:47 schreef LasTeR het volgende:
"Ik voel me af en toe nog een puber?"
Ik heb er het bed mee gedeeld.quote:
helemaal nietquote:
Ik.quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:48 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik heb er het bed mee gedeeld.
Verder niets hoor, maar wel naast geslapen.
Moet je wel even toestemming vragen aan LasTeR, want mark en ik moeten ook nog gaan schaatsen enzoquote:
Maar na het schaatsen dan?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Moet je wel even toestemming vragen aan LasTeR, want mark en ik moeten ook nog gaan schaatsen enzo
Ja, dus, wat heb jij daar mee van doen dan?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
helemaal niet
je hebt alleen spairribs gegeten!
LasTeR, mag ik verkering met je vriendinnetje?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Moet je wel even toestemming vragen aan LasTeR, want mark en ik moeten ook nog gaan schaatsen enzo
Mooi! Paul, zullen we morgen daten?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:50 schreef LasTeR het volgende:
Nu komen de feiten op tafel. Ik maak het uit, jij gore slet jij!
Altijd he.quote:
Paultjuh komt hier de boel verkennenquote:
nietsquote:Op woensdag 30 december 2009 22:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja, dus, wat heb jij daar mee van doen dan?
ZEKERRRRRRRRRRRRRRRSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op woensdag 30 december 2009 22:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mooi! Paul, zullen we morgen daten?
Er is ruimte voor nog één erbij. Dus kom maar.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:50 schreef Smijn. het volgende:
[..]
LasTeR, mag ik verkering met je vriendinnetje?Of bij jullie verkering in?
We nemen gewoon met de hele groep verkeringquote:Op woensdag 30 december 2009 22:50 schreef Smijn. het volgende:
[..]
LasTeR, mag ik verkering met je vriendinnetje?Of bij jullie verkering in?
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:51 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Er is ruimte voor nog één erbij. Dus kom maar.
Ja die knapheid van mijquote:Op woensdag 30 december 2009 22:52 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Woah. Al weet ik niet of ik al die knapheid wel aankan
Mooi he, die pop heeft geen vulling meer.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:52 schreef Zeroku het volgende:
Laster. Die elmo bij je Daily mug dinges
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:52 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Mooi he, die pop heeft geen vulling meer.
Als je begrijpt wat ik bedoel.
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:52 schreef Zeroku het volgende:
Laster. Die elmo bij je Daily mug dinges
Wil je met Elmo komen spelen?quote:
Me neefje had die ook, ik vond hem nog al engquote:Op woensdag 30 december 2009 22:55 schreef Smijn. het volgende:
[..]
TICKLE ME ELMOdie zo ging trillen enzo. Die had mijn broertje
Ik had 2 Elmo's op de kermis gewonnen.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:55 schreef Smijn. het volgende:
[..]
TICKLE ME ELMOdie zo ging trillen enzo. Die had mijn broertje
Is 'ie ookquote:Op woensdag 30 december 2009 22:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Me neefje had die ook, ik vond hem nog al eng
Liever nietquote:Op woensdag 30 december 2009 22:57 schreef LasTeR het volgende:
Ik wil Paul wel eens zien op een Meet.
Even de hand schudden.quote:
Ja, en dan gaat hij wat anders bij je schuddenquote:
En ik zijn hersens.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, en dan gaat hij wat anders bij je schudden.
quote:
Tliciouz haar tieten?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, en dan gaat hij wat anders bij je schudden.
Of de jouwe.quote:
quote:
Ah verrekte snolquote:Op woensdag 30 december 2009 22:58 schreef Heroinjunk het volgende:
Tamara, ik ben naar de Primark geweest.
Zoals?quote:Op woensdag 30 december 2009 23:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nouja.Ik heb toffe dingen.
En ik heb Mark dingen aan kunnen smeren!!![]()
Jij bent ook K.O als ik jou swaffelquote:Op woensdag 30 december 2009 23:01 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Die zijn daar veel te groot voor. Dan is hij zo K.O
Ohquote:Op woensdag 30 december 2009 23:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nouja.Ik heb toffe dingen.
En ik heb Mark dingen aan kunnen smeren!!![]()
quote:
Nee hoor.quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:04 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Jij bent ook K.O als ik jou swaffel
Nee een honkbalknuppelquote:Op woensdag 30 december 2009 23:07 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Ohja, want hij hebt zo'n kinderarmpje tussne je benen hangen hè?
Gelijk heisa en drama in de zaal. Is LasTeR aanwezig? Nee, het is wartaal.quote:
Gelijk rappenquote:Op woensdag 30 december 2009 23:08 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Gelijk heisa en drama in de zaal. Is LasTeR aanwezig? Nee, het is wartaal.
Sorry, zat nog in de gedichtfase.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:11 schreef Hyman het volgende:
[..]
Gelijk rappen, ik ben paul niet hoor.
Dansuuuh.quote:
TRIPLE POSTquote:
Ah.quote:
Vroeger was dat nog normaal.quote:
Mag wel hoor, maar alleen met vrouwen.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:18 schreef tliciouz het volgende:
Ik moet er echt aan wennen dat LasTeR er hier nu is. Nu kan ik niet meer flirten.
want die jongens die hier komen zijn ook bijster interessantquote:Op woensdag 30 december 2009 23:18 schreef tliciouz het volgende:
Ik moet er echt aan wennen dat LasTeR er hier nu is. Nu kan ik niet meer flirten.
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:18 schreef tliciouz het volgende:
Dr zit een vlek op.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:18 schreef Heroinjunk het volgende:
http://img.photobucket.co(...)/P1000507640x480.jpg
http://img.photobucket.co(...)/P1000509640x480.jpg
http://img.photobucket.co(...)/P1000510640x480.jpg
http://img.photobucket.co(...)/P1000512640x480.jpg
Uiteraard.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
He daar heb je mijn grootste flirt!
Leuk!quote:Op woensdag 30 december 2009 23:18 schreef Heroinjunk het volgende:
http://img.photobucket.co(...)/P1000511640x480.jpg
Zo, niet meer twee keer dezelfde link.
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:18 schreef tliciouz het volgende:
quote:
Postquote:
wat.quote:Op woensdag 30 december 2009 @ 23:18 schreef Heroinjunk het volgende:
http://img.photobucket.co(...)/P1000511640x480.jpg
Zo, niet meer twee keer dezelfde link.
Prima.quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:27 schreef LasTeR het volgende:
Ik ben alweer veel te veel aanwezig geweest hier voor één avond. Ik ga de was nog even ophangen en dan schop ik tliciouz ook even naar bed.
Kleding, niet van jou.quote:
Sure thing. Volgende keer kom je die zelf brengen.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:28 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Daag
geef haar een dikke vette nachtzoen van mij
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:27 schreef LasTeR het volgende:
Ik ben alweer veel te veel aanwezig geweest hier voor één avond. Ik ga de was nog even ophangen en dan schop ik tliciouz ook even naar bed.
Met extra'squote:Op woensdag 30 december 2009 23:28 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Sure thing. Volgende keer kom je die zelf brengen.
Ja feestdagen hequote:Op woensdag 30 december 2009 23:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..].
We waren er best laat en bijna alles was weg. Ik wilde nog zo'n cool klein uitgaanstasje maar alle tassen waren foetsie.Geldt ook voor de schoenen.
Mark?quote:
Ohay.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:31 schreef VASND het volgende:
Oh Tijgerik herkende je helemaal niet met je nieuwe rawr icon
.
geen kusje?quote:
Ik moet er ook aan wennen jaquote:Op woensdag 30 december 2009 23:31 schreef VASND het volgende:
Oh Tijgerik herkende je helemaal niet met je nieuwe rawr icon
.
Nee, ik doe niet meer aan kusjes.quote:
Slaap lekker pop.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik moet er ook aan wennen jaMaar de baas roept dus ik ga slapen. Slaap lekker allemaal
Waarom niet?quote:Op woensdag 30 december 2009 @ 23:33 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet meer aan kusjes.
Kroel-zequote:Op woensdag 30 december 2009 @ 23:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik moet er ook aan wennen jaMaar de baas roept dus ik ga slapen. Slaap lekker allemaal
Mjam.quote:
voor mij wel!quote:Op woensdag 30 december 2009 23:33 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet meer aan kusjes.
Behalve aan Tamara, Danique, Noortje en Irenka.
Mensen waarderen het toch niet.quote:
Ja, vet irritant. Oh.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja feestdagen heWel balen ik was ook net de stad in en was niets leuks meer te vinden
Ja, stiekem ben ik vreemd gegaan.quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:35 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Mensen waarderen het toch niet.
Alleen Tamara, Danique, Noortje, Irenka en heel soms fiets krijgen een kusje.
pff.quote:Op woensdag 30 december 2009 @ 23:35 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Mensen waarderen het toch niet.
Alleen Tamara, Danique, Noortje, Irenka en heel soms fiets krijgen een kusje.
quote:Op woensdag 30 december 2009 @ 23:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, vet irritant. Oh.Heb je nou wel iets leuks voor morgen of ga je morgen nog de stad in? Mijn mama komt morgen op tijd thuis van haar werk en gaan we nog naar de stad.
Misschien vind ik dan iets leuks. Ik had ook zo'n ubertof truitje van de Only.
[afbeelding]
Die de middelste aanheeft.
[..]
![]()
Ja, stiekem ben ik vreemd gegaan.
Truste!quote:
Ze wonen dicht bij elkaar volgens mijquote:
Nee. Maar ik kijk ook niet naar buiten.quote:
Kampers falen.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:40 schreef VASND het volgende:
Nu al vuurwerk afsteken faalt,
Bij Hart van Nederland (ja, wij kijken ook tokkie tv) waren er mensen die speciaal naar een park waren gegaan in een omgeving waar geen vuurwerk mocht worden afgestoken met hun hondjes.quote:
M'n buurjongen steekt al 2 weken lang vuurwerk af.quote:
in mn broek een twee johny hier drie vier johny bierquote:Op woensdag 30 december 2009 23:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik dit jaar niet.
Heb je er nog een paar?
Oké.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:43 schreef RoBro het volgende:
[..]
in mn broek een twee johny hier drie vier johny bier
Trustequote:
Ik heb toen ik klein was jarenlang een hekel aan vuurwerk gehad. M'n allereerste konijn was met oud en nieuw overleden, en ik dacht toen dat het een hartstilstand was door de grote hoeveelheid knallen.quote:
maarnee heb wel tip bind drie colaflessen met benzine aan lawinepijl geeft tenminste spektakelquote:
Ja, maar ik heb die pijl niet.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:45 schreef RoBro het volgende:
[..]
maarnee heb wel tip bind drie colaflessen met benzine aan lawinepijl geeft tenminste spektakel
dat heb ik bij drank ookquote:Op woensdag 30 december 2009 23:45 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik vind vuurwerk wel mooi, ik snap alleen niet waarom je er geld aan uitgeeft.
quote:Wil jij Iedere Vrouw Verleiden?
Dat kan! Dr. Al Phadoc, dé autoriteit op datinggebied, vertelt je hoe.
Het gaat allemaal om jouw mindset en houding: denk als een verleider en wees een verleider.
In jou zit een geboren versierder; laat hem vrij! Het boek en de dvd "Verleid Iedere Vrouw" vertelt je hoe.
Lees het boek en kijk de dvd en word een meesterverleider!
Succes gegarandeerd met deze beproefde aanpak!
Straikers en wat andere knallende troep.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:46 schreef RoBro het volgende:
[..]
wat heb je dan wel in belgie gehaald
Lawinepijl + telefoonboekquote:Op woensdag 30 december 2009 23:45 schreef RoBro het volgende:
[..]
maarnee heb wel tip bind drie colaflessen met benzine aan lawinepijl geeft tenminste spektakel
Een knal en het is weer weg. Terwijl je als je rondkijkt genoeg andere knallen ziet hoort.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:45 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik vind vuurwerk wel mooi, ik snap alleen niet waarom je er geld aan uitgeeft.
dat kanquote:Op woensdag 30 december 2009 23:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik geef dan ook geen geld uit aan drank.
Ahw.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:44 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik heb toen ik klein was jarenlang een hekel aan vuurwerk gehad. M'n allereerste konijn was met oud en nieuw overleden, en ik dacht toen dat het een hartstilstand was door de grote hoeveelheid knallen.
Boeiend.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:47 schreef livalo het volgende:
[..]
Een knal en het is weer weg. Terwijl je als je rondkijkt genoeg andere knallen ziet hoort.
Ja, vind het ook apart om 1500 euro aan vuurwerk uit te geven. Ik weet vele betere bestemmingen voor dat geld!quote:Op woensdag 30 december 2009 23:47 schreef livalo het volgende:
[..]
Een knal en het is weer weg. Terwijl je als je rondkijkt genoeg andere knallen ziet hoort.
En dan nog 5 erachteraan als afterparty.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:48 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik vind persoonlijk lawinepijl en voordeur van moskee beter klinken
wel richting het oosten richten he anders raak je nixquote:Op woensdag 30 december 2009 23:48 schreef mstr het volgende:
[..]
En dan nog 5 erachteraan als afterparty.
quote:
Een varkenskop met een lawinepijl erin naar binnen pleurenquote:Op woensdag 30 december 2009 23:49 schreef RoBro het volgende:
[..]
wel richting het oosten richten he anders raak je nix
Ja ik dien mijn contract uit (nog 4 maanden) en dan stop ik er ook mee.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Daarom ben ik blij dat ik niet meer in een supermarkt werk.
Stap je over op Ajax?quote:Op woensdag 30 december 2009 23:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Al ben ik er dit jaar niet meer bij
Ga je doen?quote:Op woensdag 30 december 2009 23:50 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja ik dien mijn contract uit (nog 4 maanden) en dan stop ik er ook mee.
kwam op kerstavond nog zon pleb tegen in de beurs die beweerde dat hij topboy bij utrecht wasquote:Op woensdag 30 december 2009 23:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Al ben ik er dit jaar niet meer bij
Precies.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:48 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, vind het ook apart om 1500 euro aan vuurwerk uit te geven. Ik weet vele betere bestemmingen voor dat geld!
Weet niet, zie ik dan nog welquote:Op woensdag 30 december 2009 23:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ga je doen?Ik kan waarschijnlijk bij het restaurant in het ziekenhuis gaan werken.
Gianluca?quote:Op woensdag 30 december 2009 23:51 schreef RoBro het volgende:
[..]
kwam op kerstavond nog zon pleb tegen in de beurs die beweerde dat hij topboy bij utrecht was3 minuten later kwam ie bier brengen
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Een varkenskop met een lawinepijl erin naar binnen pleuren
nee op supportersgebied liepen al die mongolen nog mij te waarschuwen dat ik beter niet kon zeggen voor welke club was altijd tjappaloeloes daar in de beurs hehequote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:53 schreef RoBro het volgende:
[..]
nee op supportersgebied liepen al die mongolen nog mij te waarschuwen dat ik beter niet kon zeggen voor welke club was altijd tjappaloeloes daar in de beurs hehe
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:53 schreef RoBro het volgende:
[..]
nee op supportersgebied liepen al die mongolen nog mij te waarschuwen dat ik beter niet kon zeggen voor welke club was altijd tjappaloeloes daar in de beurs hehe
liep op terugweg trouwens langs cafe belgie dus ik daar ff naar binnen maar daar wil je ook niet dood gevonden worden 4 shoquote:
Er zijn zoveel cafés waar je niet in gevonden wilt wordenquote:Op woensdag 30 december 2009 23:56 schreef RoBro het volgende:
[..]
liep op terugweg trouwens langs cafe belgie dus ik daar ff naar binnen maar daar wil je ook niet dood gevonden worden 4 sho
Tantoespangouwe.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:04 schreef RoBro het volgende:
[..]
no spang wel als mocro maar die mensen waren niet wijs 4 sho
quote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:04 schreef RoBro het volgende:
[..]
en jij bent mijn welp einzzzzzzzzzzzzzzzz
Stoere jongen.quote:Op woensdag 30 december 2009 @ 23:41 schreef livalo het volgende:
[..]
M'n buurjongen steekt al 2 weken lang vuurwerk af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |