Sydneyquote:
quote:
Inderdaad. Komt omdat het een nieuw decennium is waarschijnlijkquote:
zal ik haar noten?quote:
Je kan er niks van, newb.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:08 schreef Sjoegerd het volgende:
Kut Assassins Creed... Wil ik thugs pickpocketen zodat ik weer throwing knives krijg.. Merken ze me telkens op
quote:
Wat is het geheim er achter dan?quote:
Welke speel je, 1 of 2?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wat is het geheim er achter dan?
1, op PC.quote:
Achja, red het zonder die dingen ook wel opzichquote:Op woensdag 30 december 2009 22:24 schreef MarkM het volgende:
[..]
Pickpocket is vrij lastig ja.Gewoon opgaan in de mensen en vooral niet te snel willen.
Ja, ik gebruikte ze zelden. Maar sommigen moet je beroven voor informatie.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Achja, red het zonder die dingen ook wel opzich
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:31 schreef Paul het volgende:
Ik ga net als Surfiejanse fiets hier ook maar een Puberinnetje zoeken
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:31 schreef Paul het volgende:
Ik ga net als Surfiejanse fiets hier ook maar een Puberinnetje zoeken
Niet echt, sorryquote:Op woensdag 30 december 2009 22:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Die zoekt hij hier, let je nou op of niet
wil jij mijn puberinnetje zijn?quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wil jij mijn puberinnetje zijn?
Waarom moet ik je nou altijd weer helpen meisjes versieren fiets, sjongejonge, heb je hier nou al die sc's over moeten doen. Volgende keer call je 777 - casanova Paul -quote:Op woensdag 30 december 2009 22:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wil jij mijn puberinnetje zijn?
puberinnenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |