hoezo altijd weerquote:Op woensdag 30 december 2009 22:38 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom moet ik je nou altijd weer helpen meisjes versieren fiets, sjongejonge, heb je hier nou al die sc's over moeten doen. Volgende keer call je 777 - casanova Paul -
Dat lukt dan vreemd genoeg weer welquote:Op woensdag 30 december 2009 22:31 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ja, ik gebruikte ze zelden. Maar sommigen moet je beroven voor informatie.
quote:
Hebben ik en Smijn daar nog wat op in te brengen?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:34 schreef Paul het volgende:
Anywaytjes als Fiets nou Smijn neemt, neem ik Tliciouz
lief zijn en zoquote:
Vind je het geen leuk idee?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hebben ik en Smijn daar nog wat op in te brengen?
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hebben ik en Smijn daar nog wat op in te brengen?
JAAAquote:
Jaja.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:41 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Oh ja
Standaard disclaimer is van toepassing natuurlijk
Wanneer danquote:Op woensdag 30 december 2009 22:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hoezo altijd weer![]()
het is altijd andersom geweest man!
liiszle!quote:
Ja nee dusquote:Op woensdag 30 december 2009 22:44 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Met je vriendje dan, want die is lekker.
Ik voel me geroepen, wanneer kan ik langskomen?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:44 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Met je vriendje dan, want die is lekker.
Ook goedquote:
Jullie spreken elkaar tegenquote:Op woensdag 30 december 2009 22:45 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik voel me geroepen, wanneer kan ik langskomen?
Omstebeurt.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:46 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Ook goed![]()
[..]
Jullie spreken elkaar tegen
wat is er met liiszle?quote:
En je gedraagt je er naar.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:47 schreef LasTeR het volgende:
"Ik voel me af en toe nog een puber?"
Ik heb er het bed mee gedeeld.quote:
helemaal nietquote:
Ik.quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:48 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik heb er het bed mee gedeeld.
Verder niets hoor, maar wel naast geslapen.
Moet je wel even toestemming vragen aan LasTeR, want mark en ik moeten ook nog gaan schaatsen enzoquote:
Maar na het schaatsen dan?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Moet je wel even toestemming vragen aan LasTeR, want mark en ik moeten ook nog gaan schaatsen enzo
Ja, dus, wat heb jij daar mee van doen dan?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
helemaal niet
je hebt alleen spairribs gegeten!
LasTeR, mag ik verkering met je vriendinnetje?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Moet je wel even toestemming vragen aan LasTeR, want mark en ik moeten ook nog gaan schaatsen enzo
Mooi! Paul, zullen we morgen daten?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:50 schreef LasTeR het volgende:
Nu komen de feiten op tafel. Ik maak het uit, jij gore slet jij!
Altijd he.quote:
Paultjuh komt hier de boel verkennenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |