User met de grootste oren.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Sowieso was je topic een faaltopic, want ik kwam er niet in voor
ik wou jou als braafste puber neerzetten maar vond ik nogal cliche met zn fuckin nicknamequote:Op donderdag 31 december 2009 00:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Sowieso was je topic een faaltopic, want ik kwam er niet in voor
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
zeg sg ... wilj ij een ban ?
Krijg je die tegenwoordig al gratis bij een pakje magarine ofzoquote:Op donderdag 31 december 2009 00:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
zeg sg ... wilj ij een ban ?
Idd, met mn fucking nicknamequote:Op donderdag 31 december 2009 00:58 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik wou jou als braafste puber neerzetten maar vond ik nogal cliche met zn fuckin nickname
Grootste flappers misschien, zo groot zijn mn oren heus nietquote:
edit je post kut user met je kut plaatjesquote:Op donderdag 31 december 2009 01:00 schreef -SG- het volgende:
[..]
Krijg je die tegenwoordig al gratis bij een pakje magarine ofzo?
Ja, je snapt wel wat ik bedoel.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, met mn fucking nickname
[..]
Grootste flappers misschien, zo groot zijn mn oren heus niet
Sentimentele flapdrol.quote:
Omdat ik je topic heb gesloten waarin je eindelijk door had wat interpunctie isquote:Op donderdag 31 december 2009 00:54 schreef RoBro het volgende:
wat is breathtaking eigenlijk een naar persoon
HD films kijken 4 uur. Normaal 7 uur.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:00 schreef Tijgertje. het volgende:
Blax.
Hoelang gaat de batterij van een Macbook Pro mee?
Intensief gebruik.
Dit kan in feedback lijkt mequote:Op donderdag 31 december 2009 01:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat ik je topic heb gesloten waarin je eindelijk door had wat interpunctie is?
Dat is echt perfect.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
HD films kijken 4 uur. Normaal 7 uur.
Het topic is zo afgelopen en dan raakt het weer in de vergetelheidquote:Op donderdag 31 december 2009 01:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
edit je post kut user met je kut plaatjes
met je kut alles!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |