Gewoon flink zuipen, dan komt het vanzelf goed.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ai ja dan moet je wel vroeg jamaar met nieuwjaar en veel vrienden die mee gaan is dat ongetwijfeld leuk
! Heel veel plezier in ieder geval
!
En ja ik heb er ook echt zin in, ben alleen een beetje ziekjeshopen dat dat morgenavond weg is.
Ah, dat is inderdaad klote. Hoelaat sluiten de laatste cafées? Want rond 6 of 7 uur zullen er toch wel weer bussen rijden?quote:Op donderdag 31 december 2009 00:22 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nee, heb atm geen goede vrienden in het centrum.
Normaal is het met de bus een kwartiertje ofzo.Voor 4 euro.
Maar helaas.
Ohja. Hele goede en zeer goedkope parkeerplekken in het centrum.quote:
Met O&N hebben ze niet echt een sluitingstijdquote:Op donderdag 31 december 2009 00:23 schreef livalo het volgende:
[..]
Ah, dat is inderdaad klote. Hoelaat sluiten de laatste cafées? Want rond 6 of 7 uur zullen er toch wel weer bussen rijden?
quote:
Wel lief dat je zo bezorgd bent hoorquote:Op donderdag 31 december 2009 00:22 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik wil je alleen maar waarschuwen.
Al dat uitgaansgedoe, wat is er mis met gewoon een groep goeie vrienden?quote:Op donderdag 31 december 2009 @ 00:23 schreef livalo het volgende:
[..]
Hou eens op jullie, ik had er net zo'n zin in!
Geniaalquote:Op donderdag 31 december 2009 00:24 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:24 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ohja. Hele goede en zeer goedkope parkeerplekken in het centrum.
De auto staat dan ook echt super veilig.
Lekker al die jongeren met vuurwerk en het centrum.
En Ohjaaaa! Ik kan lekker drinken.
Daarom!quote:Op donderdag 31 december 2009 00:24 schreef -SG- het volgende:
[..]
Met O&N hebben ze niet echt een sluitingstijd.
Daar gok ik het ook maar op ja.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:23 schreef -SG- het volgende:
[..]
Gewoon flink zuipen, dan komt het vanzelf goed.
Wie ben jij nou weer?quote:
Dus jij mod PUBquote:Op donderdag 31 december 2009 00:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar gok ik het ook maar op ja.
Euh. Cafe's rond 6 ofzo en discotheken rond 8.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:23 schreef livalo het volgende:
[..]
Ah, dat is inderdaad klote. Hoelaat sluiten de laatste cafées? Want rond 6 of 7 uur zullen er toch wel weer bussen rijden?
Er zijn dan altijd ouders waar we rekening mee moeten houden. En in de buurt is geen fatsoenlijk café te vinden.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:24 schreef VASND het volgende:
[..]
Al dat uitgaansgedoe, wat is er mis met gewoon een groep goeie vrienden?
Vorig jaar was het echt kei vet met 12 vrienden bij iemand zitten en daar de nacht doorbrengenquote:Op donderdag 31 december 2009 00:24 schreef VASND het volgende:
[..]
Al dat uitgaansgedoe, wat is er mis met gewoon een groep goeie vrienden?
LOLLLLLLLLLLLL zit jij nou nog steeds in PUB je lijkt fiets welquote:
Mijn idee er overquote:Op donderdag 31 december 2009 00:24 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ohja. Hele goede en zeer goedkope parkeerplekken in het centrum. Parkeerautomaten zijn afgeschermd vaak, dus niet betalen
De auto staat dan ook echt super veilig. Op slot en buit er uit
Lekker al die jongeren met vuurwerk en het centrum. Verzekeringskwestie en de meesten kijken wel uit
En Ohjaaaa! Ik kan lekker drinken.Je eigen vermaken zonder drank is prima mogelijk, het leedvermaak tegenover bezopen/kotsende mensen is priceless
Hhmm.. Dat is waar. Goed puntquote:Op donderdag 31 december 2009 00:25 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Euh. Cafe's rond 6 ofzo en discotheken rond 8.
Ja maar pop. Ik ga om 19:00 al.
Ik wil om 3:00 thuis zijn om daar misschien nog wat gezellig mensen in de buurt tegen te komen.
En dan lekker slapen.
ik ben nog aan het fappenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |