Die indruk kreeg ik ook.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Apres ski is dan ook gewoon van zeer laag niveau
Yea. Eerst uitslapen, dan beetje thuis werken enzo.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Over 16 uur bedoel je? Whehe.
![]()
Ik heb zin in morgenavond!
ben er 7x geweest ofzo en amper auslanders gezien wel veel burberry petten en tanktopsquote:Op donderdag 31 december 2009 00:15 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Walgelijke tent. Ooit een keer met O&N geweest. Kutste avond van het jaar. Leuk, om het zo in te luiden
Bwehehe, livalo baalt nu.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:15 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Walgelijke tent. Ooit een keer met O&N geweest. Kutste avond van het jaar. Leuk, om het zo in te luiden
Beter dat ze er morgen zelf achter komt, dat is geloofwaardiger. Al is mijn ervaringsreputatie niet zo slecht, geloof ikquote:
Nee, voorkomen is beter dan genezenquote:Op donderdag 31 december 2009 00:17 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Beter dat ze er morgen zelf achter komt, dat is geloofwaardiger.
Ow help.. Ik was me voor aan 't bereiden op een stel boeren, want er gaan een heleboel mensen van m'n middelbare school.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:14 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Bereid je voor op 90% allochtone inhoud daar.
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:17 schreef RoBro het volgende:
[..]
als je extreem lam bent is apres ski hoog genoeg
Maar extreem lam zijn zegt al genoeg.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:17 schreef RoBro het volgende:
[..]
als je extreem lam bent is apres ski hoog genoeg
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:17 schreef Tijgertje. het volgende:
Après Skie is geweldig.
Nog steeds één van de beste weken uit mijn leven.
In.. Gemert.quote:
Hier rijden de bussen niet.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:16 schreef livalo het volgende:
[..]
Vinden m'n vriendinnen te duur, maar ik krijg ze nog wel zo ver denk ik. We kunnen met de bus mee tot een bepaald boerengat, en dan moeten we nog 10 kilometer naar huis. Dat kost geen fuck asl je met z'n 4en bent.
Carnaval is geweldiger.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:17 schreef Tijgertje. het volgende:
Après Skie is geweldig.
Nog steeds één van de beste weken uit mijn leven.
Ja, want dat is voor dom volk.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:17 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Maar extreem lam zijn zegt al genoeg.
dat ik het meestal naar mn zin hebquote:Op donderdag 31 december 2009 00:17 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Maar extreem lam zijn zegt al genoeg.
Zo vroeg alquote:Op donderdag 31 december 2009 00:16 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Yea. Eerst uitslapen, dan beetje thuis werken enzo.
Dan rond 19:00 de stad in.
Wat ga jij doen?
Ohoh.. Ach, als ik genoeg drink merk ik 't na een tijdje toch niet meer.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:15 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Wie weet valt het inmiddels mee. Ik heb destijds amper Nederlanders mogen zien, enkel in de hardcore zaal, maar daar wilde ik niet langer dan een kwartier zijnquote:Op donderdag 31 december 2009 00:17 schreef livalo het volgende:
[..]
Ow help.. Ik was me voor aan 't bereiden op een stel boeren, want er gaan een heleboel mensen van m'n middelbare school.
quote:
Tis geen Nijn!quote:Op donderdag 31 december 2009 @ 00:14 schreef livalo het volgende:
[..]
Als ze morgen sterft aan een hartstilstand praat je wel anders.
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Doorposten met een kloon is niet handig. Week extra.
Nee, dan merk je zelfs niet dat je aan het eind van de avond helemaal wordt uitgewoond door 3 marokkanen.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:18 schreef livalo het volgende:
[..]
Ohoh.. Ach, als ik genoeg drink merk ik 't na een tijdje toch niet meer.
Oooo.quote:
Ik ben ook wel eens bezopen (geweest) hoor.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:19 schreef Desunoto het volgende:
[..]
PRECIES
Nu die PI nog veranderen
Ja. Treinen rijden maar tot 20:00quote:Op donderdag 31 december 2009 00:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zo vroeg al? Ik ga uitslapen, rondjes rijden met m'n beste vriendin in haar vaders auto
(ze mag morgen haar rijbewijs ophalen), oliebollen bakken, chillen bij m'n ouders en rond elven naar vrienden.. En dan de stad in en feesten tot de zon opkomt
!
GHB doet wonderen.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:19 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee, dan merk je zelfs niet dat je aan het eind van de avond helemaal wordt uitgewoond door 3 marokkanen.
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:19 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee, dan merk je zelfs niet dat je aan het eind van de avond helemaal wordt uitgewoond door 3 marokkanen.
Hier ook niet, maar een stel meiden hebben een bus geregeld die ons heen en terug brengt. Alleen is de opstapplaats dus 10 kilometer verderop.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:18 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Hier rijden de bussen niet.
Enige optie die ik heb is een taxi.
Dus wordt zo'n ¤20 per persoon denk ik.
Dan valt het allemaal wel mee idd.quote:
Dat kan J zich nog wel herinnerenquote:Op donderdag 31 december 2009 00:20 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens bezopen (geweest) hoor.
Dan bekijk ik het wel positief. Het zal vast veranderd zijnquote:Op donderdag 31 december 2009 00:19 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Wie weet valt het inmiddels mee. Ik heb destijds amper Nederlanders mogen zien, enkel in de hardcore zaal, maar daar wilde ik niet langer dan een kwartier zijn
Echt, mensen die anderen ghb voeren om ze daarna te neuken.. Hoe zielig ben je danquote:
Marokkanen zijn veelplegers. Dat zegt al genoegquote:Op donderdag 31 december 2009 00:20 schreef RoBro het volgende:
wat heeft iedereen tegen marokkanen joh
Hahaha.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:21 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dat kan J zich nog wel herinneren
Nee, heb atm geen goede vrienden in het centrum.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:20 schreef livalo het volgende:
[..]
Hier ook niet, maar een stel meiden hebben een bus geregeld die ons heen en terug brengt. Alleen is de opstapplaats dus 10 kilometer verderop.
Maar dat is wel balen, best veel geld. Kun je niet bij iemand blijven slapen die in de buurt woont?
M'n vriendinnen beschermen me wel. En m'n beetje eigenwaarde ook.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:19 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ai ja dan moet je wel vroeg jaquote:Op donderdag 31 december 2009 00:20 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja. Treinen rijden maar tot 20:00
En mijn favoriete cocktailbar gaat ook om 20:00 dicht.
Dus daarna gaan we gewoon naar stadhuisplein ofzo.
Rijbewijs is tof.
Klinkt heel nice.
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Hahaha.
Ik ook. Ging ie vragen wie 'dat lekkere wijf' was
Ik wil je alleen maar waarschuwen.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:22 schreef livalo het volgende:
[..]
M'n vriendinnen beschermen me wel. En m'n beetje eigenwaarde ook.
Of je rijd gewoon zelf?quote:Op donderdag 31 december 2009 00:22 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nee, heb atm geen goede vrienden in het centrum.
Normaal is het met de bus een kwartiertje ofzo.Voor 4 euro.
Maar helaas.
Hou eens op jullie, ik had er net zo'n zin in!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |