IEW.quote:
In dr graf met kanker?quote:Op donderdag 31 december 2009 00:41 schreef Bravebart het volgende:
Ik voel me serieus geraakt door die opmerking van sjoegsjoegMijn oma ligt nu in dr graf met kanker ja
quote:
Alsof kanker ineens verdwijnt als je overlijdtquote:Op donderdag 31 december 2009 00:41 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
In dr graf met kanker?
Dat is knap.
Kanker is hardnekkig hoor, dat laat zich niet zomaar tegenhoudenquote:Op donderdag 31 december 2009 00:41 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
In dr graf met kanker?
Dat is knap.
Dat slaat dan ook weer nergens op.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Toch niet eigenlijk.
Ik kan het niet met iemand die naar zulke muziek luistert, voor de rest is er echt niks mis met hem.
Het ligt aan mij.
Goh.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat slaat dan ook weer nergens op.
Kanker:quote:Op donderdag 31 december 2009 00:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Alsof kanker ineens verdwijnt als je overlijdt
Correct.quote:Op donderdag 31 december 2009 @ 00:43 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Kanker:
-Er zijn cellen die zich onbeheerst vermenigvuldigen en dit blijven doen.
Volgens mij stopt dit zodra je dood gaat.
Je hebt enigszins gelijk, maar op zich kan het nog wel ff doorgaanquote:Op donderdag 31 december 2009 00:43 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Kanker:
-Er zijn cellen die zich onbeheerst vermenigvuldigen en dit blijven doen.
Volgens mij stopt dit zodra je dood gaat.
Nou nou nou.. Vrede op aarde jongensquote:Op donderdag 31 december 2009 00:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
[..]
Krijg toch godverdomme eens de grafkanker met zijn allen
Daar zat ik over te twijfelen.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je hebt enigszins gelijk, maar op zich kan het nog wel ff doorgaanCellen sterven niet gelijk
Ik heb energie te veel.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:46 schreef Blaxje het volgende:
Wat een diepgang na zo'n opmerking jongens
Ja, celdeling gaat nog wel even door. Zie ook nagels enzoquote:Op donderdag 31 december 2009 @ 00:45 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Daar zat ik over te twijfelen.
Want zolang die cellen energie en bouwstoffen hebben enzo zou het door kunnen gaan.
Maar ze hebben ook zuurstof nodig right?
En dat is wel snel weg zodra je overlijdt.
Ik sliep rond een uur of 9 half.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:47 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik wil van je lenen. Ik slaap hier bijna
Echt?quote:Op donderdag 31 december 2009 00:47 schreef VASND het volgende:
[..]
Ja, celdeling gaat nog wel even door. Zie ook nagels enzo.
Joah, je doorbloeding stopt hequote:Op donderdag 31 december 2009 00:45 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Daar zat ik over te twijfelen.
Want zolang die cellen energie en bouwstoffen hebben enzo zou het door kunnen gaan.
Maar ze hebben ook zuurstof nodig right?
En dat is wel snel weg zodra je overlijdt.
Oké.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Joah, je doorbloeding stopt heMaargoed, ze kunnen kleine voorraadjes hebben en ze verbuiken natuurlijk maar heel weinig, Maar aan celdelingen zullen ze niet meer toekomen
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:47 schreef VASND het volgende:
[..]
Ja, celdeling gaat nog wel even door. Zie ook nagels enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |