Done.quote:
zijn topics zijn nog nooit geloofwaardig geweestquote:Op woensdag 30 december 2009 15:46 schreef Splutje het volgende:
Vroeger, toen de topics nog ENIGSZINS geloofwaardig waren, was het nog leuk
wtfquote:Op woensdag 30 december 2009 15:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Je bent echt de meest waardeloze user die hier rondloopt. Zelfs de posts van paultjuhhhhhhhh zijn van hoger niveau..
van de 'wat'???quote:Op woensdag 30 december 2009 15:55 schreef _GdR_ het volgende:
telkens als ik ergens 'vechtkamp' zie staan schijt ik bijna in mn broek van de hilarischheid.![]()
Hier zag mijn gezicht er al zo uit:quote:Op woensdag 30 december 2009 15:41 schreef Michielos het volgende:
De meeste fokkers kennen mij als een rustige jongen. Er zijn bepaalde zaken die mij echter gek.. maar dan ook knettergek maken! nee stop.. lees door!
Er is de laatste tijd niet veel meer gebeurd. Ik denk zelf dat het aan kerstmis en de boodschap der vrede lag. Ook is mijn nieuwe vriendin, jessame, zwanger.
Hij maakt tenminste leuke topicsquote:Op woensdag 30 december 2009 15:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Je bent echt de meest waardeloze user die hier rondloopt. Zelfs de posts van paultjuhhhhhhhh zijn van hoger niveau..
hilariteit/hilarischheid - automatisch/automagisch.quote:
Verzuurde mensen zonder humor.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:04 schreef Happel het volgende:
Dit is al net zo grappig als Kabouter Wesley.
niet.
Dit topic met Kabouter Wesley vergelijkingquote:Op woensdag 30 december 2009 16:04 schreef Happel het volgende:
Dit is al net zo grappig als Kabouter Wesley.
niet.
Dat en er is niet eens een samenvatting.quote:
Zal de leeftijd zijn, gok ik. Verzuurd ben ik zeker niet.quote:
Hier is inderdaad wat meer moeite voor gedaan. Dat is dan ook het enige.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:20 schreef Choad het volgende:
[..]
Dit topic met Kabouter Wesley vergelijking![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
15 jarig chickie ? wat ben je voor een pedofiel? En nog zwanger ookquote:Op woensdag 30 december 2009 15:41 Mijn vriendin aanraken is al een big no no, maar mijn zwangere chickie aanraken(kind kon wel sterven ofzo), mijn 15 jarig onschuldige meissie betasten??? Ik was door het dolle heen!
Ow, ze is 16, ze zit 1 klas beneden me op de VMBO instelling waar ik studeer.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:42 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
15 jarig chickie ? wat ben je voor een pedofiel? En nog zwanger ook
dus dan ben jij 16-18? Dan nog je moet er vooral trots opzijn dat ze 15 lentes jong is en zwangerquote:Op woensdag 30 december 2009 16:42 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ow, ze is 16, ze zit 1 klas beneden me op de VMBO instelling waar ik studeer.
ben nu 19. Ben 2x op basisschool blijven zitten en 1x op de VMBO instelling (aldus mijn mentor ben ik een van meest talentvolle VMBO studentenquote:Op woensdag 30 december 2009 16:44 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
dus dan ben jij 16-18? Dan nog je moet er vooral trots opzijn dat ze 15 lentes jong is en zwanger![]()
Zeg maar dag tegen je leven. 15 en dan al een kind.. ze heeft d'r examen nog niet eens gehaald.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:42 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ow, ze is 16, ze zit 1 klas beneden me op de VMBO instelling waar ik studeer.
eeh, nee.. Ramazan mag 'r hebbenquote:Op woensdag 30 december 2009 16:47 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Zeg maar dag tegen je leven. 15 en dan al een kind.. ze heeft d'r examen nog niet eens gehaald.
Wanneer laat je je inhuren?quote:Op woensdag 30 december 2009 16:46 schreef Michielos het volgende:
[..]
ben nu 19. Ben 2x op basisschool blijven zitten en 1x op de VMBO instelling (aldus mijn mentor ben ik een van meest talentvolle VMBO studenten)
Ze liegt gewoon. Hij heeft der niet geslagen maar der zwanger geneuktquote:Op woensdag 30 december 2009 16:50 schreef Michielos het volgende:
[..]
eeh, nee.. Ramazan mag 'r hebben
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:44 schreef Zapato het volgende:
Kuttopic, oud concept, niet grappig, niet gelezen. Opkleren.
Als je beetje talentvol was dan blijf je niet 3x zittenquote:Op woensdag 30 december 2009 16:50 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Wanneer laat je je inhuren?
Ik zie hier wel een moderne The A-Team uit ontstaan?
Wel in je eentje natuurlijk, want jij hebt alle skillz van de leden van The A-Team, MacGuyver, Magnum P.I., Knightrider en Airwolf bij elkaar in één.
Als je het niet wil lezen, dan lees je het toch gewoon niet?quote:Op woensdag 30 december 2009 16:58 schreef AlligatorNL het volgende:
Het zijn ook altijd de kutnoobs/newbies/newfags die het leuke topics vinden!
Precies. Maar wel elk topic zijn ze er weer bij.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:02 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Als je het niet wil lezen, dan lees je het toch gewoon niet?
En dat 'ie geneukt heeft.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:58 schreef DemonRage het volgende:
Er zijn nogal wat zaken die dit verhaal ongeloofwaardig maken... te beginnen bij de username van TS.
haal die foto weg , plzquote:Op woensdag 30 december 2009 17:08 schreef morningstorm het volgende:
sorry, maar deze is te prachtig om niet te posten
[ link | afbeelding ]
Sexy michiel
On topic: zonde van je 15 jarige meiske, mag Ramazan haar nu hebben?
Ik dacht eigenlijk dat Michielos van het niveau tong80 was......WAT EEN VERGISSING. Hierbij lijken de topics en posts van tong stuk voor stuk intelligente hoogstandjes.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
te laatquote:
Na het zien van die foto, en de onzin in de OP nog eens opnieuw te hebben gelezen is het duidelijk.quote:
Nee hoor.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:58 schreef AlligatorNL het volgende:
Makkelijk hoor, om meteen over het uiterlijk van iemand te beginnen. Laat Michielos eens in zijn waarde....quote:Op woensdag 30 december 2009 17:24 schreef Osramp het volgende:
[..]
Na het zien van die foto, en de onzin in de OP nog eens opnieuw te hebben gelezen is het duidelijk.
TS is gewoon een achtergesteld kindje zonder vriendjes en zit altijd thuis. Door stoere topics te plaatsen hier voelt hij zich een hele vent en krijgt daardoor kracht om de volgende dag weer aan het leven deel te nemen.
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSERRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!
Zei OsRAMP.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:24 schreef Osramp het volgende:
[..]
Na het zien van die foto, en de onzin in de OP nog eens opnieuw te hebben gelezen is het duidelijk.
TS is gewoon een achtergesteld kindje zonder vriendjes en zit altijd thuis. Door stoere topics te plaatsen hier voelt hij zich een hele vent en krijgt daardoor kracht om de volgende dag weer aan het leven deel te nemen.
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSERRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!
Nee hoorquote:Op woensdag 30 december 2009 16:58 schreef AlligatorNL het volgende:
geregistreerd op: maandag 11 augustus 2008 @ 15:11quote:Op woensdag 30 december 2009 16:58 schreef AlligatorNL het volgende:
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:58 schreef AlligatorNL het volgende:
Miss Aandachtshoer. Alsof we jou ooit hebben kunnen betrappen op een leuk topic. Je zal toch maar continue bevestiging nodig hebben hoe geweldig je bent, terwijl je het niet bent. Nou, dan zou ik ook verzuren.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:59 schreef griekjeee het volgende:
Niet leuk.
griekjeee maakt leukere, originelere topics dan deze anuskots van Michielos. Wat trouwens elke keer hetzelfde is en nooit grappig is geweest maar hij er toch hopeloos mee wilt scoren.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:38 schreef OeJ het volgende:
[..]
Miss Aandachtshoer. Alsof we jou ooit hebben kunnen betrappen op een leuk topic. Je zal toch maar continue bevestiging nodig hebben hoe geweldig je bent, terwijl je het niet bent. Nou, dan zou ik ook verzuren.
hij er mee wil scoren, dat ten eerste.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:45 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
griekjeee maakt leukere, originelere topics dan deze anuskots van Michielos. Wat trouwens elke keer hetzelfde is en nooit grappig is geweest maar hij er toch hopeloos mee wilt scoren.
Er is een verschil tussen origineler en origineel. Verder ben je nogal verzuurd.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:49 schreef OeJ het volgende:
[..]
hij er mee wil scoren, dat ten eerste.
En ten tweede: Ow jaaaaaaaaaa, wat zijn haar topics toch origineel. Met haar ik-kreeg-toen-ik-op-stap-ging-alle-aandacht-van-mannen-maar-dat-vond-ik-toch-verschrikkelijk-topics. Nou, nou. Idd, Als er een originaliteitsprijs uitgereikt mocht worden, dan ging 'ie naar Griekjeee hoor. Zeker weten.
Whehe sneer.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:49 schreef OeJ het volgende:
[..]
En ten tweede: Ow jaaaaaaaaaa, wat zijn haar topics toch origineel. Met haar ik-kreeg-toen-ik-op-stap-ging-alle-aandacht-van-mannen-maar-dat-vond-ik-toch-verschrikkelijk-topics. Nou, nou. Idd, Als er een originaliteitsprijs uitgereikt mocht worden, dan ging 'ie naar Griekjeee hoor. Zeker weten.
Denk je nu echt dat ik dit zal verzinnnen of uberhaupt KAN verzinnen. Petje af dan maarquote:Op woensdag 30 december 2009 18:13 schreef Phones666 het volgende:
Kuttopic, onrealistisch. Als het echt gebeurd is, dan petje af.
quote:Op woensdag 30 december 2009 18:12 schreef ThaOMG het volgende:
Haha baas , je blijft maar in KLB posten terwijl het altijd een schopje ONZ krijgt
Mocht ik ooit mod worden - en die kans is uiterst gering - ik zou elk topic van Griekjeee op slot gooien, met de mededeling: "baggerquote:Op woensdag 30 december 2009 17:51 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen origineler en origineel. Verder ben je nogal verzuurd.
Doodsverwensing, 48 uur om over je zonden na te denken. Mailen mag, hoeft niet.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:32 schreef Quir het volgende:
Wanneer ga je dood, ofzo?
Hey, voor 't zelfde geld antwoordt 'ie 'Over 70 jaar'. Scheer je weg.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:33 schreef OeJ het volgende:
[..]
Doodsverwensing, 48 uur om over je zonden na te denken. Mailen mag, hoeft niet.
Reken er maar niet op.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:25 schreef OeJ het volgende:
[..]
Mocht ik ooit mod worden - en die kans is uiterst gering - ik zou elk topic van Griekjeee op slot gooien, met de mededeling: "bagger", nog voor de FIPO.
Damn het zit hoog hč. Je komt nogal jaloers over.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:38 schreef OeJ het volgende:
[..]
Miss Aandachtshoer. Alsof we jou ooit hebben kunnen betrappen op een leuk topic. Je zal toch maar continue bevestiging nodig hebben hoe geweldig je bent, terwijl je het niet bent. Nou, dan zou ik ook verzuren.
Jij bent echt kut.quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 17:45 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
griekjeee maakt leukere, originelere topics dan deze anuskots van Michielos. Wat trouwens elke keer hetzelfde is en nooit grappig is geweest maar hij er toch hopeloos mee wilt scoren.
Dat wordt wakker liggen vannacht.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:01 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Jij bent echt kut.
Dat je het even weet.
Mens, je mag mijn kont nog niet afvegen, al zou ik de rest van mijn leven hulpbehoevend zijn, blind, doof, besmet met een ernstige ziekte.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:01 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Damn het zit hoog hč. Je komt nogal jaloers over.!!! De meeste users hebben geen problemen met mijn topics.
Och, och, wat een praatjes komen er allemaal uit.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:04 schreef OeJ het volgende:
[..]
Mens, je mag mijn kont nog niet afvegen, al zou ik de rest van mijn leven hulpbehoevend zijn, blind, doof, besmet met een ernstige ziekte.
Hahahahahahahahahahaha!quote:Op woensdag 30 december 2009 19:05 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Och, och, wat een praatjes komen er allemaal uit.
[ afbeelding ]
Seriously, je bent verzuurd. Ik heb één keer geklaagd over mensen die je lastig vallen tijdens het uitgaan en je bent werkelijk de enige die daar mee zit hoor.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:49 schreef OeJ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 december 2009 19:10 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Seriously, je bent verzuurd. Ik heb één keer geklaagd over mensen die je lastig vallen tijdens het uitgaan en je bent werkelijk de enige die daar mee zit hoor.
Ik heb alleen maar liefde te bieden.quote:
Dag hoor.quote:
Zo mag ik het horen.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:11 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar liefde te bieden.
Ik ben op zoek naar een nieuwe duhsiquote:Op woensdag 30 december 2009 19:11 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar liefde te bieden.
Je ditcht die 15jarige met d'r bolle buik?Zonde.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:15 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar een nieuwe duhsi
Die is nu van Ramazanquote:Op woensdag 30 december 2009 19:17 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je ditcht die 15jarige met d'r bolle buik?Zonde.
Ah oké, makes sense.quote:
Had jij ooit eerder van 'm gehoord?quote:
Ik niet, jij wel?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:18 schreef Quir het volgende:
[..]
Had jij ooit eerder van 'm gehoord?
Haha, nee. Ik denk, ik vraag 't even na, omdat je op 'm reageerde.quote:
Ik zit te shaken achter mijn computertje, wat gaat er gebeuren? Zeg het me!quote:
Juist daarom eigenlijk, hij heeft een nogal uitgesproken mening terwijl ik hem nooit heb zien reageren (of iig niet opvallend)- en ik betwijfel of dat voor veel andere users wel geldt.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:22 schreef Quir het volgende:
[..]
Haha, nee. Ik denk, ik vraag 't even na, omdat je op 'm reageerde.
Ik zou ervan profiteren, zet je telefoon op trilfunctie, krijgt je kutje ook eindelijk weer eens aandacht.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:22 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik zit te shaken achter mijn computertje, wat gaat er gebeuren? Zeg het me!
WOW OMG WAT EEN GEVATTE OPMERKING SHITTTTTT HOE GAAT GRIEKJE HIERVAN RECOVERENquote:Op woensdag 30 december 2009 19:24 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ik zou ervan profiteren, zet je telefoon op trilfunctie, krijgt je kutje ook eindelijk weer eens aandacht.
Zo scherp hoor, daar heb je lang over na moeten denken. Maar dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:24 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ik zou ervan profiteren, zet je telefoon op trilfunctie, krijgt je kutje ook eindelijk weer eens aandacht.
Na de reclame verder, ik moet even herstellen denk ik.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:25 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
WOW OMG WAT EEN GEVATTE OPMERKING SHITTTTTT HOE GAAT GRIEKJE HIERVAN RECOVEREN![]()
![]()
BLIJF KIJKEN NAAR UFC!!!!!!!!!!!!
Eigenlijk valt dat heel erg tegen hoor, ik heb -denk ik- gewoon zin om te rellen. Nou, een makkelijker slachtoffer is er niet te vinden...quote:Op woensdag 30 december 2009 19:25 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
WOW OMG WAT EEN GEVATTE OPMERKING SHITTTTTT HOE GAAT GRIEKJE HIERVAN RECOVEREN![]()
![]()
BLIJF KIJKEN NAAR UFC!!!!!!!!!!!!
Ja, want als je reageert doet het je wat hč?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:27 schreef OeJ het volgende:
[..]
Eigenlijk valt dat heel erg tegen hoor, ik heb -denk ik- gewoon zin om te rellen. Nou, een makkelijker slachtoffer is er niet te vinden...
Ik heb niet echt de indruk dat griekjeee nu met de handen in het haar zit omdat jij 'aan het rellen' bent. Maar als jij er een goed gevoel door krijgt, laat je niet tegenhouden!quote:Op woensdag 30 december 2009 19:27 schreef OeJ het volgende:
[..]
Eigenlijk valt dat heel erg tegen hoor, ik heb -denk ik- gewoon zin om te rellen. Nou, een makkelijker slachtoffer is er niet te vinden...
quote:Op woensdag 30 december 2009 19:28 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja, want als je reageert doet het je wat hč?
Ik ben blij dat ik je goedkeuring heb.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:29 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb niet echt de indruk dat griekjeee nu met de handen in het haar zit omdat jij 'aan het rellen' bent. Maar als jij er een goed gevoel door krijgt, laat je niet tegenhouden!
Hoe is het met jullie lesbische relatie dan eigenlijk?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:26 schreef ynuhh het volgende:
Wie is Griekjeee? En waarom heeft ze altijd aanvaringen met andere users?
Ik ben de kwaadste niet.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:30 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik je goedkeuring heb.
We mogen niet klagen.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:30 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Hoe is het met jullie lesbische relatie dan eigenlijk?
quote:Ramazan schrok zich kapot en schreeuwde "Ik dacht dat jullie woeste vechtersbazen waren". Hierop reageerde ik "foutje.. ik ben een woeste vechtersbaas, hun niet". Ramazan rende weg en ik ging weer
naar huis.
Dat kan sneller volgende keerquote:
Waar wil je het over hebben.quote:
Een goede afleiding.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:51 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik verwacht als ik maandag op school kom ook een hinderlaag van een stel Marokkanen, heeft iemand tips als ik in mijn eentje ben en hun met een hele groep?
lol, is dat nou onze "stoere krachtpatser" ROFLSquote:Op woensdag 30 december 2009 17:08 schreef morningstorm het volgende:
sorry, maar deze is te prachtig om niet te posten
[ link | afbeelding ]
Sexy michiel
On topic: zonde van je 15 jarige meiske, mag Ramazan haar nu hebben?
Politie laat tuig eerst elkaar afslachten..quote:Op woensdag 30 december 2009 19:59 schreef Ochtendjas het volgende:
Ik mis trouwens het opgepakt worden door de politie in dit verhaal.
Hierdoor is dit topic geen echt Michielos topic en daarom, is het bagger,
Petje afquote:Op woensdag 30 december 2009 18:16 schreef Michielos het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat ik dit zal verzinnnen of uberhaupt KAN verzinnen. Petje af dan maar
Ik had al bedacht dat ik dit zou zeggen: "over een jaar is alles, want daar is Geert Wilders, hij doet de gordijnen het open! Het woord weer licht."quote:Op woensdag 30 december 2009 19:53 schreef Ochtendjas het volgende:
[..]
Een goede afleiding.
"Kijk daar, Geert Wilders!!"
quote:Op woensdag 30 december 2009 19:51 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik verwacht als ik maandag op school kom ook een hinderlaag van een stel Marokkanen, heeft iemand tips als ik in mijn eentje ben en hun met een hele groep?
Ehm zorgen dat je ook maten hebt?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:17 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik had al bedacht dat ik dit zou zeggen: "over een jaar is alles, want daar is Geert Wilders, hij doet de gordijnen het open! Het woord weer licht."
Verder nog tips?
Nog steeds? Even bijlezen dan.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:37 schreef Mr.Cooper het volgende:
Wat zitten mensen Griekjeee te irriteren, kankermongolen.
Jwtz.quote:
Nee, ik zat gewoon bij te lezen.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:43 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nog steeds? Even bijlezen dan.
Ik zag het inderdaad.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:44 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nee, ik zat gewoon bij te lezen.
'bekquote:Op donderdag 31 december 2009 00:37 schreef Mr.Cooper het volgende:
Wat zitten mensen Griekjeee te irriteren, kankermongolen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |