haal die foto weg , plzquote:Op woensdag 30 december 2009 17:08 schreef morningstorm het volgende:
sorry, maar deze is te prachtig om niet te posten
[ link | afbeelding ]
Sexy michiel
On topic: zonde van je 15 jarige meiske, mag Ramazan haar nu hebben?
Ik dacht eigenlijk dat Michielos van het niveau tong80 was......WAT EEN VERGISSING. Hierbij lijken de topics en posts van tong stuk voor stuk intelligente hoogstandjes.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Je bent echt de meest waardeloze user die hier rondloopt. Zelfs de posts van paultjuhhhhhhhh zijn van hoger niveau..
te laatquote:
Na het zien van die foto, en de onzin in de OP nog eens opnieuw te hebben gelezen is het duidelijk.quote:
Nee hoor.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:58 schreef AlligatorNL het volgende:
Het zijn ook altijd de kutnoobs/newbies/newfags die het leuke topics vinden!
Makkelijk hoor, om meteen over het uiterlijk van iemand te beginnen. Laat Michielos eens in zijn waarde....quote:Op woensdag 30 december 2009 17:24 schreef Osramp het volgende:
[..]
Na het zien van die foto, en de onzin in de OP nog eens opnieuw te hebben gelezen is het duidelijk.
TS is gewoon een achtergesteld kindje zonder vriendjes en zit altijd thuis. Door stoere topics te plaatsen hier voelt hij zich een hele vent en krijgt daardoor kracht om de volgende dag weer aan het leven deel te nemen.
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSERRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!
Zei OsRAMP.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:24 schreef Osramp het volgende:
[..]
Na het zien van die foto, en de onzin in de OP nog eens opnieuw te hebben gelezen is het duidelijk.
TS is gewoon een achtergesteld kindje zonder vriendjes en zit altijd thuis. Door stoere topics te plaatsen hier voelt hij zich een hele vent en krijgt daardoor kracht om de volgende dag weer aan het leven deel te nemen.
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSERRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!
Nee hoorquote:Op woensdag 30 december 2009 16:58 schreef AlligatorNL het volgende:
geregistreerd op: maandag 11 augustus 2008 @ 15:11quote:Op woensdag 30 december 2009 16:58 schreef AlligatorNL het volgende:
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:58 schreef AlligatorNL het volgende:
Miss Aandachtshoer. Alsof we jou ooit hebben kunnen betrappen op een leuk topic. Je zal toch maar continue bevestiging nodig hebben hoe geweldig je bent, terwijl je het niet bent. Nou, dan zou ik ook verzuren.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:59 schreef griekjeee het volgende:
Niet leuk.
griekjeee maakt leukere, originelere topics dan deze anuskots van Michielos. Wat trouwens elke keer hetzelfde is en nooit grappig is geweest maar hij er toch hopeloos mee wilt scoren.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:38 schreef OeJ het volgende:
[..]
Miss Aandachtshoer. Alsof we jou ooit hebben kunnen betrappen op een leuk topic. Je zal toch maar continue bevestiging nodig hebben hoe geweldig je bent, terwijl je het niet bent. Nou, dan zou ik ook verzuren.
hij er mee wil scoren, dat ten eerste.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:45 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
griekjeee maakt leukere, originelere topics dan deze anuskots van Michielos. Wat trouwens elke keer hetzelfde is en nooit grappig is geweest maar hij er toch hopeloos mee wilt scoren.
Er is een verschil tussen origineler en origineel. Verder ben je nogal verzuurd.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:49 schreef OeJ het volgende:
[..]
hij er mee wil scoren, dat ten eerste.
En ten tweede: Ow jaaaaaaaaaa, wat zijn haar topics toch origineel. Met haar ik-kreeg-toen-ik-op-stap-ging-alle-aandacht-van-mannen-maar-dat-vond-ik-toch-verschrikkelijk-topics. Nou, nou. Idd, Als er een originaliteitsprijs uitgereikt mocht worden, dan ging 'ie naar Griekjeee hoor. Zeker weten.
Whehe sneer.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:49 schreef OeJ het volgende:
[..]
hij er mee wil scoren, dat ten eerste.
En ten tweede: Ow jaaaaaaaaaa, wat zijn haar topics toch origineel. Met haar ik-kreeg-toen-ik-op-stap-ging-alle-aandacht-van-mannen-maar-dat-vond-ik-toch-verschrikkelijk-topics. Nou, nou. Idd, Als er een originaliteitsprijs uitgereikt mocht worden, dan ging 'ie naar Griekjeee hoor. Zeker weten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |