Ik ben de kwaadste niet.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:30 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik je goedkeuring heb.
We mogen niet klagen.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:30 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Hoe is het met jullie lesbische relatie dan eigenlijk?
quote:Ramazan schrok zich kapot en schreeuwde "Ik dacht dat jullie woeste vechtersbazen waren". Hierop reageerde ik "foutje.. ik ben een woeste vechtersbaas, hun niet". Ramazan rende weg en ik ging weer
naar huis.
Dat kan sneller volgende keerquote:
Waar wil je het over hebben.quote:
Een goede afleiding.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:51 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik verwacht als ik maandag op school kom ook een hinderlaag van een stel Marokkanen, heeft iemand tips als ik in mijn eentje ben en hun met een hele groep?
lol, is dat nou onze "stoere krachtpatser" ROFLSquote:Op woensdag 30 december 2009 17:08 schreef morningstorm het volgende:
sorry, maar deze is te prachtig om niet te posten
[ link | afbeelding ]
Sexy michiel
On topic: zonde van je 15 jarige meiske, mag Ramazan haar nu hebben?
Politie laat tuig eerst elkaar afslachten..quote:Op woensdag 30 december 2009 19:59 schreef Ochtendjas het volgende:
Ik mis trouwens het opgepakt worden door de politie in dit verhaal.
Hierdoor is dit topic geen echt Michielos topic en daarom, is het bagger,
Petje afquote:Op woensdag 30 december 2009 18:16 schreef Michielos het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat ik dit zal verzinnnen of uberhaupt KAN verzinnen. Petje af dan maar
Ik had al bedacht dat ik dit zou zeggen: "over een jaar is alles, want daar is Geert Wilders, hij doet de gordijnen het open! Het woord weer licht."quote:Op woensdag 30 december 2009 19:53 schreef Ochtendjas het volgende:
[..]
Een goede afleiding.
"Kijk daar, Geert Wilders!!"
quote:Op woensdag 30 december 2009 19:51 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik verwacht als ik maandag op school kom ook een hinderlaag van een stel Marokkanen, heeft iemand tips als ik in mijn eentje ben en hun met een hele groep?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |