Denk je nu echt dat ik dit zal verzinnnen of uberhaupt KAN verzinnen. Petje af dan maarquote:Op woensdag 30 december 2009 18:13 schreef Phones666 het volgende:
Kuttopic, onrealistisch. Als het echt gebeurd is, dan petje af.
quote:Op woensdag 30 december 2009 18:12 schreef ThaOMG het volgende:
Haha baas , je blijft maar in KLB posten terwijl het altijd een schopje ONZ krijgt
Mocht ik ooit mod worden - en die kans is uiterst gering - ik zou elk topic van Griekjeee op slot gooien, met de mededeling: "baggerquote:Op woensdag 30 december 2009 17:51 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen origineler en origineel. Verder ben je nogal verzuurd.
Doodsverwensing, 48 uur om over je zonden na te denken. Mailen mag, hoeft niet.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:32 schreef Quir het volgende:
Wanneer ga je dood, ofzo?
Hey, voor 't zelfde geld antwoordt 'ie 'Over 70 jaar'. Scheer je weg.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:33 schreef OeJ het volgende:
[..]
Doodsverwensing, 48 uur om over je zonden na te denken. Mailen mag, hoeft niet.
Reken er maar niet op.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:25 schreef OeJ het volgende:
[..]
Mocht ik ooit mod worden - en die kans is uiterst gering - ik zou elk topic van Griekjeee op slot gooien, met de mededeling: "bagger", nog voor de FIPO.
Damn het zit hoog hè. Je komt nogal jaloers over.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:38 schreef OeJ het volgende:
[..]
Miss Aandachtshoer. Alsof we jou ooit hebben kunnen betrappen op een leuk topic. Je zal toch maar continue bevestiging nodig hebben hoe geweldig je bent, terwijl je het niet bent. Nou, dan zou ik ook verzuren.
Jij bent echt kut.quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 17:45 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
griekjeee maakt leukere, originelere topics dan deze anuskots van Michielos. Wat trouwens elke keer hetzelfde is en nooit grappig is geweest maar hij er toch hopeloos mee wilt scoren.
Dat wordt wakker liggen vannacht.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:01 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Jij bent echt kut.
Dat je het even weet.
Mens, je mag mijn kont nog niet afvegen, al zou ik de rest van mijn leven hulpbehoevend zijn, blind, doof, besmet met een ernstige ziekte.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:01 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Damn het zit hoog hè. Je komt nogal jaloers over.!!! De meeste users hebben geen problemen met mijn topics.
Och, och, wat een praatjes komen er allemaal uit.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:04 schreef OeJ het volgende:
[..]
Mens, je mag mijn kont nog niet afvegen, al zou ik de rest van mijn leven hulpbehoevend zijn, blind, doof, besmet met een ernstige ziekte.
Hahahahahahahahahahaha!quote:Op woensdag 30 december 2009 19:05 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Och, och, wat een praatjes komen er allemaal uit.
[ afbeelding ]
Seriously, je bent verzuurd. Ik heb één keer geklaagd over mensen die je lastig vallen tijdens het uitgaan en je bent werkelijk de enige die daar mee zit hoor.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:49 schreef OeJ het volgende:
[..]
hij er mee wil scoren, dat ten eerste.
En ten tweede: Ow jaaaaaaaaaa, wat zijn haar topics toch origineel. Met haar ik-kreeg-toen-ik-op-stap-ging-alle-aandacht-van-mannen-maar-dat-vond-ik-toch-verschrikkelijk-topics. Nou, nou. Idd, Als er een originaliteitsprijs uitgereikt mocht worden, dan ging 'ie naar Griekjeee hoor. Zeker weten.
quote:Op woensdag 30 december 2009 19:10 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Seriously, je bent verzuurd. Ik heb één keer geklaagd over mensen die je lastig vallen tijdens het uitgaan en je bent werkelijk de enige die daar mee zit hoor.
Ik heb alleen maar liefde te bieden.quote:
Dag hoor.quote:
Zo mag ik het horen.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:11 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar liefde te bieden.
Ik ben op zoek naar een nieuwe duhsiquote:Op woensdag 30 december 2009 19:11 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar liefde te bieden.
Je ditcht die 15jarige met d'r bolle buik?Zonde.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:15 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar een nieuwe duhsi
Die is nu van Ramazanquote:Op woensdag 30 december 2009 19:17 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je ditcht die 15jarige met d'r bolle buik?Zonde.
Ah oké, makes sense.quote:
Had jij ooit eerder van 'm gehoord?quote:
Ik niet, jij wel?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:18 schreef Quir het volgende:
[..]
Had jij ooit eerder van 'm gehoord?
Haha, nee. Ik denk, ik vraag 't even na, omdat je op 'm reageerde.quote:
Ik zit te shaken achter mijn computertje, wat gaat er gebeuren? Zeg het me!quote:
Juist daarom eigenlijk, hij heeft een nogal uitgesproken mening terwijl ik hem nooit heb zien reageren (of iig niet opvallend)- en ik betwijfel of dat voor veel andere users wel geldt.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:22 schreef Quir het volgende:
[..]
Haha, nee. Ik denk, ik vraag 't even na, omdat je op 'm reageerde.
Ik zou ervan profiteren, zet je telefoon op trilfunctie, krijgt je kutje ook eindelijk weer eens aandacht.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:22 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik zit te shaken achter mijn computertje, wat gaat er gebeuren? Zeg het me!
WOW OMG WAT EEN GEVATTE OPMERKING SHITTTTTT HOE GAAT GRIEKJE HIERVAN RECOVERENquote:Op woensdag 30 december 2009 19:24 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ik zou ervan profiteren, zet je telefoon op trilfunctie, krijgt je kutje ook eindelijk weer eens aandacht.
Zo scherp hoor, daar heb je lang over na moeten denken. Maar dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:24 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ik zou ervan profiteren, zet je telefoon op trilfunctie, krijgt je kutje ook eindelijk weer eens aandacht.
Na de reclame verder, ik moet even herstellen denk ik.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:25 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
WOW OMG WAT EEN GEVATTE OPMERKING SHITTTTTT HOE GAAT GRIEKJE HIERVAN RECOVEREN![]()
![]()
BLIJF KIJKEN NAAR UFC!!!!!!!!!!!!
Eigenlijk valt dat heel erg tegen hoor, ik heb -denk ik- gewoon zin om te rellen. Nou, een makkelijker slachtoffer is er niet te vinden...quote:Op woensdag 30 december 2009 19:25 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
WOW OMG WAT EEN GEVATTE OPMERKING SHITTTTTT HOE GAAT GRIEKJE HIERVAN RECOVEREN![]()
![]()
BLIJF KIJKEN NAAR UFC!!!!!!!!!!!!
Ja, want als je reageert doet het je wat hè?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:27 schreef OeJ het volgende:
[..]
Eigenlijk valt dat heel erg tegen hoor, ik heb -denk ik- gewoon zin om te rellen. Nou, een makkelijker slachtoffer is er niet te vinden...
Ik heb niet echt de indruk dat griekjeee nu met de handen in het haar zit omdat jij 'aan het rellen' bent. Maar als jij er een goed gevoel door krijgt, laat je niet tegenhouden!quote:Op woensdag 30 december 2009 19:27 schreef OeJ het volgende:
[..]
Eigenlijk valt dat heel erg tegen hoor, ik heb -denk ik- gewoon zin om te rellen. Nou, een makkelijker slachtoffer is er niet te vinden...
quote:Op woensdag 30 december 2009 19:28 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja, want als je reageert doet het je wat hè?
Ik ben blij dat ik je goedkeuring heb.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:29 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb niet echt de indruk dat griekjeee nu met de handen in het haar zit omdat jij 'aan het rellen' bent. Maar als jij er een goed gevoel door krijgt, laat je niet tegenhouden!
Hoe is het met jullie lesbische relatie dan eigenlijk?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:26 schreef ynuhh het volgende:
Wie is Griekjeee? En waarom heeft ze altijd aanvaringen met andere users?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |